Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 29. 10h:25' EZ A 452. JÁTÉKHETED, 447. FORDULÓD 453. játékheted kezdete: márc. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 1000 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #3588 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 182. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 6. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 22. varázslatot |
* 8. KP: | energia fejlesztése 1 |
h 569 138 | használod az 569. tárgyat |
le 853 | leveszed/lerakod a 853. tárgyat |
kf 615 453 531 | kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat a 453. tárggyal az 531. tárgyat |
vv 209 188 161 | elmormolod a 209. varázslatot a 188. varázslatot a 161. varázslatot |
vv 138 | elmormolod a 138. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 189 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra rontasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a purifikátor császár testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A purifikátor császár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 710, sebződés: 89, gyógyulás: 42, összesen: -47 ÉP}
m 1 3 8 | mozogsz északkeletre, délkeletre, északra |
Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a gránitelementál jobb karját. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével alaposan megvágod a gránitelementál gránittestét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a gránitelementál testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 75 életpontot sebeztél. A gránitelementál meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A gránitelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1959 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 15, gyógyulás: 32, összesen: +17 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 176 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nanda testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2294 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kronokukac gumiszerű testét. (6 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod a kronokukac testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-2 TVP). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-3 TVP). A kronokukac szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1999 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 13, gyógyulás: 37, összesen: +24 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 167 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a smaragdgólem bal lábát. (5 támadással 335 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a smaragdgólem testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 30 életpontot sebeztél. A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 201 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a smaragdgólem smaragd testét. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a smaragdgólem jobb karját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 189 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A smaragdgólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 gólem talizmán. 9405 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1052, sebződés: 397, gyógyulás: 56, összesen: -341 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 179 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. Iszonyatos rettegés lesz rajtad úrrá. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Elmegy a kedved a harctól. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 157 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Törpe szekercével végigvágod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 52 életpontot sebeztél. Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 24 kaját. 2652 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 444, sebződés: 34, gyógyulás: 35, összesen: +1 ÉP}
(Továbbmész...) [193,111] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy kultúrmasztodon nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 191 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon jobb oldalát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 22 kaját. 2652 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [193,110] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kazmárt. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ongóliant közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 187 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant testét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (21 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy réz papi karkötő, 2 obszidián függő és egy aranylánc. 3493 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 631, sebződés: 44, gyógyulás: 77, összesen: +33 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 192 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár testét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a purifikátor császár testét. (6 támadással 275 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével néhányszor megcsapod a purifikátor császár testét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 22 életpontot sebeztél. Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (5 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A purifikátor császár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 737, sebződés: 60, gyógyulás: 101, összesen: +41 ÉP}
m 7 7 1 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 171 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronotapír tekergő ormányát. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével súrolod a kronotapír pörsenéses hátát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a kronotapír bal hátsó lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A kronotapír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-8 TVP). A kronotapír nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-7 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. Véres nyál csordul ki a kronotapír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 2590 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 407, sebződés: 38, gyógyulás: 33, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [191,108] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Egy kronokukac nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kronokukac testét. (6 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a kronokukac farkát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. Feléd sújt a kronokukac a farkával, de elhibázta! A kronokukac farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-5 TVP). A kronokukac összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1999 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 4, gyógyulás: 70, összesen: +66 ÉP}
(Továbbmész...) [192,107] A terep vált: bozótos területen vagy. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kputtyintó csalán. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 174 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán egyik csápját. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2818 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 414, sebződés: 0, gyógyulás: 48, összesen: +48 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 171 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a purifikátor császár szürke hengertestét. (6 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 31 életpontot sebeztél. A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a purifikátor császár testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 677, sebződés: 62, gyógyulás: 90, összesen: +28 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével alaposan megvágod a drasmólyom fejét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a drasmólyom jobb oldalát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 52 életpontot sebeztél. A drasmólyom feléd csap csőrével, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 0, gyógyulás: 33, összesen: +33 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod az élőholt tigris testét. (2 támadással 125 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az élőholt tigris összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 tigroszlán fogat. 1774 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [192,105] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 169 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a purifikátor császár szürke hengertestét. (6 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (5 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével végigvagdosod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A purifikátor császár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 4123 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 695, sebződés: 83, gyógyulás: 91, összesen: +8 ÉP}
v 163 364 67 | elmormolod a 163. varázslatot |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 169 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével megcsapod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2314 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 0, gyógyulás: 38, összesen: +38 ÉP}
Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra rontasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg szabotőr fekete torát. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg szabotőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1040 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 0, gyógyulás: 47, összesen: +47 ÉP}
h 1554 | használod az 1554. tárgyat |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a lidércúr testét. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra rontasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a lidércúr köpenyét. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a lidércúr bal oldalát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Karmaival a lidércúr megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a lidércúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3248 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 0, gyógyulás: 48, összesen: +48 ÉP}
v 96 313 117 | elmormolod a 96. varázslatot |
ea 309 3 | eladod a 309. tárgyat 3 |
ve 189 50 | megveszed a 189. tárgyat 50 |
ve 26 80 | megveszed a 26. tárgyat 80 |
ve 2 20 | megveszed a 2. tárgyat 20 |
ve 166 43 | megveszed a 166. tárgyat 43 |
ve 124 20 | megveszed a 124. tárgyat 20 |
m 2 | mozogsz keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. Semmi hatás! A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szánalmas pondró bal vállát. (6 támadással 441 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (4 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szánalmas pondró belecsíp a derekadba. (1 támadástól 112 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Törpe szekercével súrolod a szánalmas pondró testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Din cséphadarójával súrolod a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 38 életpontot sebeztél. A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 117 életpontot vesztesz.) A szánalmas pondró most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 5 pondróvért. 4675 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1013, sebződés: 229, gyógyulás: 115, összesen: -114 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a quwarg királynő testét. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 55 életpontot sebeztél. A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1572 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 0, gyógyulás: 59, összesen: +59 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 181 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén jobb középső lábát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2637 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
v 198 409 65 | elmormolod a 198. varázslatot |
be 97 | bemész a 97. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 900 7 33 | mozogsz 900 7 33 |
lm 905 34 34 | mozogsz 905 34 34 |
lm 900 19 21 | mozogsz 900 19 21 |
lm 905 22 900 | mozogsz 905 22 900 |
lm 30 30 32 | mozogsz 30 30 32 |
lm 4 905 5 | mozogsz 4 905 5 |
vv 205 109 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot |
szk 326 306 | keresed a 326. szörnyet a 306. szörnyet |
kf 821 1158 823 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 1158. tárggyal a 823. tárgyat |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 192 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2818 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 452, sebződés: 15, gyógyulás: 51, összesen: +36 ÉP}
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 185 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (2 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A kputtyintó csalán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2818 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 7, gyógyulás: 51, összesen: +44 ÉP}
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 615. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 147. tárgyat |
SZÉLJÁRÁS (138. VARÁZSLAT) Ennek a varázslatnak a segítségével meglovagolhatod a szelet, és könnyedén, szinte suhanva közlekedhetsz. Abban a körben, amikor ezt a varázslatot elmondod, egy mozgás parancs alapban mindössze 5 TVP-be kerül, a szokásos 10 helyett. Ezt természetesen módosítja a megterheltséged, de működik akkor is, ha van hátasállatod. Ilyenkor a nyomaid sem maradnak meg a mezőn. A széljárás anyagi komponense egy madártoll, és elmondása 5 TVP-be és 15 VP-be kerül. Föld alatt (labirintusokban) nincs hatása. |
Erő: | 46 (80) | Szint: | 39 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 35 (68) | Támadás: | 46 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 58 kg |
Ügyesség: | 43 (58) | Védekezés: | 86 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 73/134 év |
Egészség: | 37 (52) | Életpont: | 802/1220 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 66 |
Szerencse: | 41 (65) | Varázspont: | 1684/472 | Pénz: | 20752 arany | Kép. pont: | 63 |
Tudatpont: | 35/4 | Pszi pont: | 246/291 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 508 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 21 |
vágófegyverek: | 38 | ütőfegyverek: | 36 | lőfegyverek: | 16 |
dobófegyverek: | 35 |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (140%) << varkaudar che-kard (#1112) (140%) << biami kvazárlándzsa (#568) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 22 (+1) | 2. nyomkövetés: | 127 (+1) | 3. mászás: | 24 |
4. csapdakészítés: | 28 | 5. csapdaészlelés: | 22 | 6. gyógyítás: | 50 |
7. titkosírás: | 10 | 8. felderítés: | 35 | 9. szörnyidomítás: | 11 |
10. teológia: | 160 (+1) | 11. taumaturgia: | 74 | 12. szerencsejáték: | 9 |
13. versengés: | 27 | 14. harcművészetek: | 3 | 15. zene: | 8 |
16. szörnyismeret: | 59 | 17. pszi: | * 23 | 18. zárnyitás: | 24 |
19. vadászat: | 12 | 20. vitalitás: | 5 | 21. bányászat: | 41 |
22. úszás: | 10 | 23. főzés: | 21 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 3. fajúaknak |
ásol max. 16 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
elfogod vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
ősi szellem (#422), massza (#217), élőholt ősmágus (#179), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), purifikátor császár (#393) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
törpe (#3), férfiak (#998), kiütéses negátor (#785), Thargodan mágus (#318), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tűzeső (#61), puha ütés (#60), Tharr haragja (#145), tűzgolyó (#155), méregfelhő (#37), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | méregfelhő II (#193) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | háló (#186) | >> | élőholt tigris (#766) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | halottidéző (#391) | varázsvédelem II (#108) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
fürgülés (#92) | >> | kronoelementál (#287) | fürgülés (#92) | >> | csataremák (#694) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | agytaposás (#180) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | ongóliant hadúr (#178) | ongóliant tombolás (#146) | >> | ezerszemű bestia (#288) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: éhes |
gránitelementál (#205) (építő: +50% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 2) |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 harcos, 3 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester, 1 parafenomén, 3 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kőkés (#6) | |||
1 | Martian tekercse (#569) | 1 | sallank nyíl (#129) | 1 | tükör (#43) | |||
13 | ugh méreg (#166) | 1 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
21 | arany (#50) | 1 | aranylánc (#191) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | gólem talizmán (#811) | 33 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
15 | kerek kő (#19) | 4 | madártoll (#112) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
2 | obszidián függő (#195) | 5 | pondróvér (#1232) | 9 | purifikátor háj (#269) | |||
3 | quwarg tojás (#360) | 21 | ragasztó (#83) | 1 | réz papi karkötő (#307) | |||
1 | roxati zárfaló (#314) | 4 | sáfránypor (#211) | 1 | shinai gömb (#348) | |||
3 | spiritusz (#170) | 8 | szögletes kő (#17) | 6 | tigroszlán fog (#63) |