446. forduló, 448. forduló, Szőrös Karom összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. szept. 15. 9h:05'
EZ A 756. JÁTÉKHETED, 447. FORDULÓD
757. játékheted kezdete: szept. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5367
SZÁMLA : XXXX

SZŐRÖS KAROM KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [376,111] koordinátán.
Ravashack, amikor összefutottatok, adott neked egy szeksztánst.
Tars Tarkasz, amikor találkoztál vele, adott neked 10 pirkitet, 40 pirkitet, 12 pirkitet, 20 mithrilt, 20 mithrilt, 20 mithrilt, 19 mithrilt, 13 bev formázó mintát és 2 gór formázó mintát (ld. enc.). A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+128 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+221 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) A lottó 781. hetének nyerőszámai: 26, 3, 25. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: t. energia kisütése: 500 30
A tudati entitás manifesztálására költesz 4 TU-t A tudati térben már 26369 tudatpontot raktároztatok el. A tér hirtelen cseppfolyóssá válik körülötted, majd örvényleni kezd és a valószerűtlen vortexből előtör valami iszonyat! (ld. enc.)

Távolról fekete energia varázslatot lő rád a másik. 28 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az entitás manifesztum fejét. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az entitás manifesztum farkát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az entitás manifesztum karmai majdnem eltalálnak! Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az entitás manifesztum . (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Az entitás manifesztum karmai majdnem eltalálnak! Elmegy a kedved a harctól. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

[5 pontot használtál fel, van még 782.]

* 2. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy törpemammutot! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy törpemammut! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 59 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a törpemammut bal oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal megvágod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 772.]

* 3. KP: használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat a 313. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 772.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +7 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 766.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 766.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-27 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 761.]

* 5. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 756.]

* 6. KP: használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 751.]

* 7. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-37 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 746.]

* 8. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 746.]

* 9. KP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 746.]

* 10. KP: használod a 69. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 741.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[377,110] Lábaddal a vörös homokot taposva mész előre. Annyira elfásultál, hogy már nem érdekel senki és semmi. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy ében sziklatornyot. Északnyugatra nézve látsz egy életsziklát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy átokmurgattyú. {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 15 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az átokmurgattyú jobb lábát. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd az átokmurgattyú poshadt hasát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod az átokmurgattyú bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Az átokmurgattyú mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az átokmurgattyú szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 885 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [378,109] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ében sziklatornyot. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (arkog kő) van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 arkog követ! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy lávatavat. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy sárkányfajzat közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 70 szúró, 30 vágó, 70 ütő ellen.} Itt csata lesz.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sárkányfajzat testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a sárkányfajzat jobb szárnyát. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a sárkányfajzat jobb első lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A sárkányfajzat farkával megérint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével párszor kilyukasztod a sárkányfajzat testét. (3 támadással 170 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sárkányfajzat megcsapja a fejedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A sárkányfajzat farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 475, sebződés: 58, gyógyulás: 13, összesen: -45 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [379,108] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Úgy gondolod, hogy a közeledő csapat Chara-din fattya nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya testét. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Chara-din fattya jobb lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (6 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya bal karját. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Az 5 Chara-din fattya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel párszor keményen megütöd a Chara-din fattya jobb vállát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Chara-din fattya bal karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az 1 Chara-din fattya, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az 1 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 711, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy lávatavat. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy mópat bolyt. Elteszed a látcsövet. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [32 pontot használtál fel, van még 709.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[380,107] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ramit kő) van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 ramit követ! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy magnetikus praglonc. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.


(Továbbmész...) [381,106] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Elbújsz egy kisebb domb mögött. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy ében hadúr. {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 50 ütő ellen.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.


(Továbbmész...) [382,105] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Egy porkupac mögé bújsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ráismersz a távolodóra. Egy ében hadúr. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

[32 pontot használtál fel, van még 677.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[383,104] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy méregelementál. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a méregelementál zsezsgő masszáját. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével végigvagdosod a méregelementál zsezsgő masszáját. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a méregelementál zsezsgő masszáját. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A méregelementál állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A méregelementál ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A méregelementál csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a méregelementál zsezsgő masszáját. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a méregelementál testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A méregelementál megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A méregelementál ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A méregelementál csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}


(Továbbmész...) [384,103] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [385,102] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt.

Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (arkog kő) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 arkog követ! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy életsziklát. Délkeletre nézve látsz egy lávatavat. Elteszed a látcsövet. [32 pontot használtál fel, van még 645.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[386,101] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. Látsz egy életsziklát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy áldozati oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [8 pontot használtál fel, van még 637.]

a 464 5300 1 átadod a 464. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 nehéz harci kesztyűt Kárász részére. [5 pontot használtál fel, van még 632.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 28 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 632.]

v 22 266 elmormolod a 22. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 632.]

in 5300 330 631 leírod az 5300. kalandozónak a 330. szörnyet a 631. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy rubin sárkány. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) adamantit csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 632.]

in 3296 330 631 leírod a 3296. kalandozónak a 330. szörnyet a 631. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy rubin sárkány. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) adamantit csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 632.]

in 4718 330 631 leírod a 4718. kalandozónak a 330. szörnyet a 631. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy rubin sárkány. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) adamantit csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 632.]

in 1850 330 631 leírod az 1850. kalandozónak a 330. szörnyet a 631. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy rubin sárkány. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) adamantit csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 632.]

in 4683 330 631 leírod a 4683. kalandozónak a 330. szörnyet a 631. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy rubin sárkány. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) adamantit csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 632.]

in 5230 330 631 leírod az 5230. kalandozónak a 330. szörnyet a 631. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy rubin sárkány. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) adamantit csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 632.]

in 5188 330 631 leírod az 5188. kalandozónak a 330. szörnyet a 631. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy rubin sárkány. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) adamantit csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 632.]

in 1548 330 631 leírod az 1548. kalandozónak a 330. szörnyet a 631. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy rubin sárkány. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 632.]

in 4784 330 631 leírod a 4784. kalandozónak a 330. szörnyet a 631. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy rubin sárkány. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 632.]

a 444 3296 10 átadod a 444. tárgyat a 3296. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 2 gór formázó mintát ELFelejett Álmok részére. [5 pontot használtál fel, van még 627.]

aa 299 299 299 átadod a 299. tárgyat a 299. tárgyat a 299. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 13 bev formázó mintát ELFelejett Álmok részére. Sajnos nincs nálad bev formázó minta. Sajnos nincs nálad bev formázó minta. [5 pontot használtál fel, van még 622.]

aa 352 352 352 átadod a 352. tárgyat a 352. tárgyat a 352. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 20 mithrilt ELFelejett Álmok részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 20 mithrilt ELFelejett Álmok részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 20 mithrilt ELFelejett Álmok részére. [15 pontot használtál fel, van még 607.]

aa 153 153 153 átadod a 153. tárgyat a 153. tárgyat a 153. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 40 pirkitet ELFelejett Álmok részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 24 pirkitet ELFelejett Álmok részére. Sajnos nincs nálad pirkit. [10 pontot használtál fel, van még 597.]

* 1. BP: átadod az 504. tárgyat az 5188. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad aranytermő ládikó. [0 pontot használtál fel, van még 597.]

* 2. BP: átadod a 32. tárgyat a 226. tárgyat a 232. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Ravashack részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 4 ramit követ Ravashack részére. Sajnos nincs nálad ilkin érc. [10 pontot használtál fel, van még 587.]

* 3. BP: t. energia kisütése: 324
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 587.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 36 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 587.]

* 5. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 587.]

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 584.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 41 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 544.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 1 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 504.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 464.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 424.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 384.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 344.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 304.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 264.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 224.]

tf 1 24 fejleszted az 1. tulajdonságodat 24 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [24 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-7 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 19, 23.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a spagulár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól szaggatott fülűre tápolt kalandozó mester helyett agyontápolt kalandozókirály. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +63 max. varázspont, +14 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 588 pontot. A következő körben tehát 788 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GÓR FORMÁZÓ MINTA (444. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, mélylila, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kezet formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Gór formázó minta. A Gór a kar, a kéz és a láb védelmét jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok harci kesztyűvé, csizmává, lábszárvédővé formázni.

ENTITÁS MANIFESZTUM (7173. SZÖRNY)
A tudati tér névtelen nagyragadozójának számtalan követője van. Egy ilyen kisebb hatalmú lény anyagiasult most előtted, számtalan formájának egyikét magára öltve pusztán azért, hogy a tudati térben érzett fenyegetettségéért az anyagi világban vegyen elégtételt.

A KÜLSŐ MEGVÁLTOZTATÁSA (26. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Mostantól képes vagy permanens változást okozni a külsődben. Ezentúl fittyet hánysz a tintacsigára, vagy az olyan támadásra, amelynek köszönhetően kiütik az egyik szemed! Ezentúl megváltoztathatod a hajad, szemed és bőröd színét. Ehhez az AV 26 <mit> <mire> parancsot kell kiadnod. Ha a hajad színét változtatod, második paraméternek 1-et írj, harmadiknak pedig a hajszín kódját (1: szőke, 2: barna, 3: fekete, 4: vörös, 5: ezüst, 6: arany, 7: ősz). Ha a szemed színét, 2 legyen a 2. paraméter, a 3. a szemszín kódja (1: barna, 2: szürke, 3: zöld, 4: kék, 5: piros, 6: csillogó, 7: félszemű is lehetsz, ennek a játék szempontjából nincs külön jelentősége). Ha 3 a 2. paraméter, a bőrszínt állítod. 3. paraméter lehetséges értékei: 1: normál, 2: sötét, 3: fekete, 4: világos, 5: kreol, 6: rózsaszín, 7: bronz, 8: fehér, 9: sárga, 10: zöld. Példa: AV 26 2 3 hatására a szemed színe zöldre változik.

KARAKTERLAP

Kárász, egy szőke, copfos hajú, barna szemű, harcsabajszos ember férfi vagy. Sheran félisten hatalmú szolgája vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 447. fordulód.

Erő: 69 (70) Szint: 27 Merészség: 5/5 Magasság: 177 cm
IQ: 72 (73) Támadás: 28 Agresszió: 5 Testsúly: 60 (30) kg
Ügyesség: 74 (77) Védekezés: 89 Menekülés: 40 % Életkor: 43/43 év
Egészség: 66 (69) Életpont: 468/214 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 4
Szerencse: 69 (73) Varázspont: 1144/67 Pénz: 952 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 116/96 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2817 szörnyet (4 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 6485 TP-t kaptál. Jelenleg 2005657 TP-d van. A következő szinthez még 294343 TP szükséges. Trófeáid: Thargodan zsoldos, jégelementál, tűzelementál. A 435. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5353 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 30/87 (+1%) szúrófegyverek: 23/73
vágófegyverek: 26/97 (+6%) ütőfegyverek: 11/79 (+11%) lőfegyverek: *30/100
dobófegyverek: 21/72

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%) << Fókuszpenge (#639) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 41/0 (+30%) 2. nyomkövetés: 92/96 (+4%) 3. lopás: 4/3
4. mászás: 16/68 5. csapdakészítés: 22/53 (+5%) 6. csapdaészlelés: 9/81
7. gyógyítás: 44/49 8. titkosírás: 11/51 9. felderítés: 40/45
10. szörnyidomítás: 11/75 11. teológia: 61/88 (+19%) 12. taumaturgia: 44/85 (+3%)
13. szerencsejáték: 1/12 14. harcművészetek: 19/53 15. zene: 8/10
16. szörnyismeret: 8/98 17. pszi: 6/98 (+11%) 18. zárnyitás: 14/40
19. vadászat: 13/53 20. bányászat: 31/29 (+9%) 21. úszás: 15/16
22. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 300 TVP-ért
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 10 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 10 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
massza (#217), dehidrátor (#151) (csak egyszer), acéldarázs (#140), ongóliant (#159), éjkornis (#228), trikornis (#104), törpemammut (#115), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), Leah hívők (#991), alakváltó (#7), troll (#5), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +21 vp 17 költség alatt; taumaturgia: +26 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) revitalizáció (#52) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)
pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) kí koncentráció (#69)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nukleáris cickány (#155) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 élőholt, 16 vadász, 10 nagymester, 15 parafenomén, 12 rohamosztagos, 7 ősmágus.
Olimpiai helyezéseid: első hely a futás-versenyen a XIII. olimpián, első hely a 3. kategóriában a XXVIII. olimpián.

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 26369. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 1300.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 áldott kő (#642) 1 csillezsályalevél (#1253) 60 mithril (#352)
1 nehéz harci kesztyű (#464) 64 pirkit (#153) 4 víz (#27)
1 ramit kő (#226) 2 gór formázó minta (#444) 13 bev formázó minta (#299)
1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 arkog kő (#632) 1 bronzhegyű nyíl (#94)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(264,87) átokmurgattyú (#225)
(265,86) ében sziklatorony (#589), érclelőhely, sárkányfajzat (#340)
(266,85) Chara-din fattya (#236), lávató (#595)
(267,84) érclelőhely, magnetikus pragloncok (#200)
(268,83) ében hadurak (#294)
(269,82) ében hadúr (#294)
(270,81) méregelementál (#306)
(272,79) érclelőhely
(273,78) életszikla (#621)

Üzenet küldése a karakternek