Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. dec. 5. 9h:14' EZ A 456. JÁTÉKHETED, 448. FORDULÓD 457. játékheted kezdete: dec. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1671 SZÁMLA : XXXX |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 277 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gyóntatás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál. Mielőtt a közelébe érhetnél, ellenfeled lő Rád gnóm nyílpuskával. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja Pterois volitans testét. (6 támadással 216 életpontot sebezve.) A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (20 életpontot sebezve.) Feléd repül 5 nyílpuska lövedék. Pár lövedéke átjárja a testedet. (5 támadástól 139 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+28 ÉP). Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod Pterois volitans jobb oldalát. (6 támadással 558 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (23 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével több döféssel felnyársalod Pterois volitans fejét. (5 támadással 345 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (24 életpontot sebezve.) Pestisaurád 7 sebzést okoz. Végítélettel Pterois volitans több döféssel felnyársalja a testedet. (7 támadástól 405 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Az árnyak védelmeznek (+81 ÉP). Fényaura sebez téged (-29 ép). Amikor a másik a földre zuhan, egy pillanatig hitetlenkedve bámulsz. Sikerült megölnöd! Már majdnem elmosolyodsz, amikor valami furcsa történik: a hulla egyszerűen köddé válik! Sunyi mágia! Dühödten továbbmész. 6124 tapasztalati pontot kaptál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 1553, sebződés: 573, gyógyulás: 386, összesen: -187 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 361 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrjáratozó katona nyakát. (6 támadással 196 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az őrjáratozó katona jobb karját. (6 támadással 520 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (14 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével meghorzsolod az őrjáratozó katona bal oldalát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (13 életpontot sebezve.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a pestisaurától. Nem vagy felkészülve a 6 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (6 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. A 6 őrjáratozó katona összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 20 arany és egy aranytű. 11041 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1263, sebződés: 58, gyógyulás: 214, összesen: +156 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1546. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 820. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 382. varázslatot a 165. varázslatot az 53. varázslatot |
* 10. KP: | makró 1 |
l 1 50 0 | lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 2 50 0 | lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 3 50 0 | lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 4 50 0 | lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 5 50 0 | lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 6 50 0 | lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 7 50 0 | lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 8 50 0 | lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 9 50 0 | lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 1 211 0 | lopsz az 1. fajúaktól a 211. tárgyat |
kf 1210 610 | kézbeveszed/felveszed az 1210. tárgyat a 610. tárggyal |
kno 17 1 | képesség-növelés 17 |
vv 112 277 | elmormolod a 112. varázslatot a 277. varázslatot |
hh 248 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
hh 248 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
hh 248 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
hh 248 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 350 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrjáratozó katona bal vállát. (6 támadással 191 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (26 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 449 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (12 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével meghorzsolod az őrjáratozó katona bal lábát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (20 életpontot sebezve.) A pestisaura 16 ép-t sebez. Nem vagy felkészülve az 5 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (5 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy szent jogar. 11041 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1223, sebződés: 52, gyógyulás: 213, összesen: +161 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[227,53] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy homogén artikula. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káosz szava varázslatot. 368 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Kudarcot vallottál! A hang iszonytató. Nem akarsz kinyúlni. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
fl 6 50 10 | lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat |
fl 2 0 10 | lopsz a 2. fajúaktól |
fl 2 211 10 | lopsz a 2. fajúaktól a 211. tárgyat |
fl 8 211 10 | lopsz a 8. fajúaktól a 211. tárgyat |
v 96 142 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,61] Épületek tűnnek fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy villát. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 3850 TVP épült bele.) Látsz egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy elpusztított borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy házat. (no:2. építését sir Criminal kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Meglopsz néhány ittenit és ezáltal hozzád kerül 28 arany .
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. 57 életpontot vesztettél. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (8 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kék orchidea és egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2787 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 59, gyógyulás: 8, összesen: -51 ÉP}
(Továbbmész...) [144,61] Még mindig a városban vagy. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.)
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Először nem ismered fel az előtted felbukkanó sátrat, de pillanatokkal később beugrik: a boszorka sátra az, akinek azok a különös tárgyak kellenek. Az öregasszony mosolygó arckifejezéssel fogad, de észreveszed, hogy szemével már a tárgyaidat vizsgálgatja.
- Látom itt a téfea-agy. Remek - mondja, de aztán elkomorodik. - Nincs itt minden! Egyszerre hozz máskor mindent, kalandor! Ezt most nem adom vissza, hogy megtanuld a leckét. - Mérgesen tapasztalod, hogy a tárgyat a köpenye alá gyűri. Alig teszel pár lépést kifelé, utánad szól:
- Ha már itt vagy, új feladatot adok. Ha jutalmat akarsz, a következő tárgyakkal gyere legközelebb: 1 grifftojás, 2 bot, 4 fekete gyöngy, 1 aranylánc, 1 téfea-agy. (Önanalízis: +4% versengés.)
Kicsit megtornásztatod az ujjaidat és máris tied néhány zseb tartalma, 30 arany . Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy őrült varázsló közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 18 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló bal lábát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (19 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 csuklyavirág és 2 mocsári penke. 2787 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 18, gyógyulás: 8, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[227,53] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Találsz egy pézsmatököt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. (Önanalízis: +1% bányászat.) A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy kristálypalota van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Dornodon oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.
[52 pontot használtál fel, van még 440. Kapsz 10 VP-t.]
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy agytaposás varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káosz szava varázslat. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pengekarú nitmák ízelt lábát. (6 támadással 69 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (26 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a pengekarú nitmák egyik karját. (6 támadással 440 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (27 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöfködöd a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (25 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a pestisaurától. Jobbra-balra szökkenve osztja a pengekarú nitmák nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 266 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+54 ÉP). Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a pengekarú nitmák testét. (6 támadással 384 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (3 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megérinted a pengekarú nitmák egyik karját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (26 életpontot sebezve.) Pestisaurád 11 sebzést okoz. Jobbra-balra szökkenve osztja a pengekarú nitmák nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 236 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+48 ÉP). Véres nyál csordul ki a pengekarú nitmák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12037 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1407, sebződés: 502, gyógyulás: 404, összesen: -98 ÉP}
(Továbbmész...) [227,51] Továbbra is síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Sheran hívői építették. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy Tharr oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vastagbőrű mutak közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 352 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (6 támadással 178 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (14 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (6 támadással 498 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. 48 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöfködöd a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (5 támadással 292 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (14 életpontot sebezve.) Ellenfeled 12 pontot sebződik a pestisaurától. Patájával a vastagbőrű mutak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 128 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+26 ÉP). A teremtmény rád tapos. 90 életpontot vesztettél. Beléd öklel a vastagbőrű mutak! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+15 ÉP). Vámpírölővel megdöfködöd a vastagbőrű mutak nyakát. (3 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (14 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. 46 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével kicsit megsebzed a vastagbőrű mutak testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A mantikór megmarja ellenfeledet. (23 életpontot sebezve.) A pestisaura 17 ép-t sebez. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 152 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+31 ÉP). Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 106 életpontot vesztettél. Néhány döfést ejt rajtad a vastagbőrű mutak agyarával. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+11 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14003 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1822, sebződés: 602, gyógyulás: 410, összesen: -192 ÉP}
be 691 | bemész a 691. épületbe |
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. 497 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény zöld felhőt fúj rád. Nincs időd félrehajolni. (178 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a testzabáló testét. (4 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (12 életpontot sebezve.) A pestisaura 13 ép-t sebez. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. Semmi hatás! A testzabáló harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+19 ÉP). Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a testzabáló pikkelytestét. (4 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (13 ép-t sebezve). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A testzabáló kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+23 ÉP). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1049, sebződés: 384, gyógyulás: 156, összesen: -228 ÉP}
(Továbbmész...) [229,49] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy márványtornyot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. (Önanalízis: +4% mászás.) Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy nyuhaj karbin!
Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel felnyársalod a nyuhaj karbin jobb karját. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével teljesen átdöföd a nyuhaj karbin fejét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pestisaurád 11 sebzést okoz. A nyuhaj karbin elhibázza az ütést csápjával. A nyuhaj karbin most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 karbin plazmát. 470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az óriáspók egyik lábát. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével teljesen átdöföd az óriáspók testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pestisaurád működik (13 ép-t sebezve). Az óriáspók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 827 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy agytaposás varázslat! Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 677 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Kronga hadúr fejét. (6 támadással 195 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel jól megszurkálod a Kronga hadúr zörgő csontjait. (6 támadással 541 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszurkálod a Kronga hadúr testét. (5 támadással 324 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Pestisaurád 14 sebzést okoz. A Kronga hadúr védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (4 támadástól 388 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+78 ÉP). A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel jól megszurkálod a Kronga hadúr zörgő csontjait. (4 támadással 408 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 89 életpontot sebeztél. 33 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével épp hogy megszúrod a Kronga hadúr zörgő csontjait. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pestisaurád 9 sebzést okoz. Kavargó pengefalként zúdul rád a Kronga hadúr. (4 támadástól 403 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+81 ÉP). A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 Batharak vállemeze. 22576 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2191, sebződés: 825, gyógyulás: 473, összesen: -352 ÉP}
(Továbbmész...) [229,48] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sziklaelementál. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sziklaelementál jobb oldalát. (6 támadással 110 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (13 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel jól megszurkálod a sziklaelementál sziklakemény testét. (6 támadással 328 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (23 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 81 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével többször eltalálod a sziklaelementál testét. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (21 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (8 ép-t sebezve). A sziklaelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 219 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+44 ÉP). Vámpírölővel megdöfködöd a sziklaelementál bal vállát. (6 támadással 306 életpontot sebezve.) A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 91 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével többször eltalálod a sziklaelementál jobb lábát. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (16 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (11 ép-t sebezve). Mielőtt észbe kapnál, a sziklaelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 219 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+44 ÉP). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1400, sebződés: 438, gyógyulás: 96, összesen: -342 ÉP}
h 697 1000 | használod a 697. tárgyat |
v 96 184 32 | elmormolod a 96. varázslatot |
[184,32] Lakott területre érkeztél.
tk 42 5446 | többszemélyes kaland 42 5446 |
* 1. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 202. varázslatot |
* 6. BP: | használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod az 54. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 8 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért |
PSZI KATALIZÁTOR (610. TÁRGY) A pszi katalizátor egy fejpánt, amelyet a fejedre erősítve, megnő az pszionikus aktivitásod. Ez azt jelenti, hogy ha pszi követ nyelsz úgy, hogy pszi katalizátor van a fejeden, nemcsak a pszi szakértelmed, hanem a maximális lehetséges pszi pontod is növekszik, ezáltal közvetve lehetővé válik némi kontinuum-tágítás. A pszi katalizátort tíz pszi kristályból és két mithrilből csinálhatod meg varázstárgy készítéssel, 30 TVP árán, a KT 610 parancs kiadásával, és a KF 610 paranccsal viselheted. |
A HATALOM KARKÖTŐJE (1210. TÁRGY) Ez az ősi relikvia még az első istenek korából maradt fent. Valamilyen ismeretlen, elpusztíthatatlan anyagból készült. Viselőjét emberfeletti képességekkel ruházza fel: max. ÉP-d és max. VP-d 100-zal, támadásod, védekezésed és szerencséd 5-tel, MXTU-dat eggyel növeli meg. Azonban a tárgy erejéhez méltónak kell lenned ahhoz, hogy viselhesd - legalább 45. szintűnek kell lenned. A Hatalom Karkötője természetesen nem ellopható. |
SZIKLAELEMENTÁL (437. SZÖRNY) A natharion rítusvezető papok egykor úgy formálták a hegyek szikláit, mint kézműves az agyagedényt. Elementálokat hívtak életre egyetlen kézmozdulattal - és ezek közül a halhatatlan teremtmények közül sok még ma is a hegyekben kóborol. A sziklaelementálok kőkemény ellenfelek - a fegyverek csak fele sebzést okoznak rajtuk, és immúnisak a vámpirizációra. Elpusztíthatatlan - mondod, amíg rá nem jössz, mely az a varázslat, amely különlegesen sokat sebez rajta. |
Erő: | 59 (91) | Szint: | 46 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 103 cm |
IQ: | 57 (78) | Támadás: | 66 (69) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 57 (84) | Védekezés: | 115 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/35 év |
Egészség: | 56 (74) | Életpont: | 1229/1192 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 8 |
Szerencse: | 67 (98) | Varázspont: | 2443/2131 | Pénz: | 13620 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 24/5 | Pszi pont: | 267/129 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 13 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/28 | ökölvívás: | 1/63 | szúrófegyverek: | 43/13 (+4%) |
vágófegyverek: | 4/48 | ütőfegyverek: | 23/55 (+2%) | dobófegyverek: | 37/4 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (120%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (180%) << vámpírölő (#951) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 44/98 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 82/43 (+5%) | 3. lopás: | 70/57 (+54%) |
4. mászás: | 16/73 (-996%) | 5. csapdakészítés: | 29/2 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 78/80 (+6%) |
7. gyógyítás: | 97/99 | 8. titkosírás: | 6/41 | 9. felderítés: | 31/32 |
10. szörnyidomítás: | 24/48 | 11. teológia: | 137/49 (-961%) | 12. taumaturgia: | 71/11 (-986%) |
13. szerencsejáték: | 54/67 (+1%) | 14. versengés: | 27/75 (+4%) | 15. zene: | 3/68 |
16. szörnyismeret: | 39/58 (+34%) | 17. pszi: | *27/100 (+179%) | 18. zárnyitás: | 29/63 |
19. vadászat: | 14/60 | 20. vitalitás: | 5/2 | 21. bányászat: | 31/64 (+3%) |
22. úszás: | 10/64 | 23. főzés: | 12/27 | 24. csapatmunka: | 4/12 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 54 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
lopsz a törpéktől (3) aranyat (#50) (1x), az alakváltóktól (7) bármit (4x), a mutánsoktól (9) bármit (3x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (3x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (4x), az emberektől (1) aranyat (#50) (10x), a gnómoktól (6) aranyat (#50) (9x), az elfektől (2) bármit (9x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (10x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (10x) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
ősi szellem (#422), csontváz lord (#177) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761), szubreális vámpír (#223), kputtyintó csalán (#247), Pterois volitans (#1050) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 16) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (89,12,1) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) |
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | jellemrejtés (#23) | láth. észlelése (#78) |
tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) | csupasz izom (#28) | tolvajvér (#364) |
pestisaura (#210) | hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem (#165) | óriáserő (#53) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | káosz szava (#207) | >> | férfiak (#998) | |
káosz szava (#207) | >> | nők (#999) | nekromanta csókja (#230) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
káosz szava (#207) | >> | pikkelyes ptog (#470) | élőholt pozdorja (#134) | >> | bámulatos zombi (#896) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | bámulatos zombi (#896) | lidércidézés (#219) | >> | 35. szintű lényekre | |
lidércidézés (#219) | >> | férfiak (#998) | fürgülés (#92) | >> | Forradásos (#674) | |
hhaar burka II (#162) | >> | 25. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
mantikór (#769) (őrzi a holmidat: +26 lopás ellen) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +8 védettség; +5 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Az új mágikus tárgyakat a káosz szolgálatába kell állítanunk - hozz nekem két csavart smaragdot! |
HŐSTETTEID |
2007 I. félévének Vlagyimir díjas szerencsejátékosa vagy. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: l 1 50, l 2 50, l 3 50, l 4 50, l 5 50, l 6 50, l 7 50, l 8 50, l 9 50, l 1 211. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fekete gyöngy (#99) | 10 | isteni könnycsepp (#260) | 12 | kaja (#2) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 12 | pszi kő (#248) | 1 | sallank karom (#128) | |||
4 | sötét ital (#284) | 1 | sötét tekercs (#535) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | téfea-agy (#172) | 3 | tinta (#101) | 6 | vas dobónyíl (#189) | |||
1 | aranypikkely (#415) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1814 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | Batharak vállemeze (#831) | |||
1 | csalánvirág (#582) | 2 | csuklyavirág (#133) | 2 | főnixtoll (#563) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 1 | karbin plazma (#199) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 1 | szent jogar (#150) | 3 | ugh méreg (#166) |