Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. febr. 11. 9h:05' EZ A 759. JÁTÉKHETED, 448. FORDULÓD 760. játékheted kezdete: febr. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Üzeneted jött! Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3906 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 4 |
* 1. KP: vv 86 26 224 | elmormolod a 86. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
* 3. KP: vv 12 57 178 | elmormolod a 12. varázslatot az 57. varázslatot a 178. varázslatot |
* 4. KP: v 14 1 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
* 5. KP: p 116 0 0 | használod a 116. pszi képességet |
* 6. KP: v 165 0 0 | elmormolod a 165. varázslatot |
* 7. KP: vv 72 64 182 | elmormolod a 72. varázslatot a 64. varázslatot a 182. varázslatot |
v 275 352 | elmormolod a 275. varázslatot |
h 1554 | használod az 1554. tárgyat |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 67 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 50 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a krathan csontváz jobb karját. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kétfejű csatabárdot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a krathan csontváz testét. (8 támadással 403 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor súrolod a krathan csontváz testét. (7 támadással 131 életpontot sebezve.) A krathan csontváz támadásai összeszabdalják a lábaidat! (3 támadástól 264 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 56 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +69 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 630, sebződés: 392, gyógyulás: 53, összesen: -339 ÉP}
h 1387 144 61 | használod az 1387. tárgyat |
196 | 197 | 198 | |
114 | |
|
|
115 | |
|
|
116 | |
|
|
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 497 8 4 | bemész a 497. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 65 életpontot sebeztél. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 50 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Máris repül feléd néhány bronzhegyű nyíl. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 138 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kétfejű csatabárdot. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a Cenarius testét. (8 támadással 472 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a Cenarius testét. (8 támadással 193 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +69 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 730, sebződés: 267, gyógyulás: 16, összesen: -251 ÉP}
tim 45 | titkosírás megfejtése 45 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a massza szóhártyáját. (6 támadással 284 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal meghorzsolod a massza jobb első lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a massza nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A massza meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A massza szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 39 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a massza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +69 életerőt. 2 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 72, gyógyulás: 7, összesen: -65 ÉP}
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (24 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rontasz. {CSTT:} Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod az ongóliant testét. (6 támadással 273 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ongóliant hatalmas bokáját. (8 támadással 221 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod az ongóliant hatalmas bokáját. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal csak érinted az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +69 életerőt. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (186,106)-> 40 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó, egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. 3 070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 625, sebződés: 134, gyógyulás: 20, összesen: -114 ÉP}
(Továbbmész...) [196,117] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy Zinthurg jön feléd. {védettsége: 25 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Semmi hatás! Megmarkolva a törpe szekercét a másikra rontasz. {CSTT:} Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a Zinthurg bikafejét. Kritikus ütés! (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a Zinthurg bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +69 életerőt. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1 044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a Chara-din fattya bal oldalát. (6 támadással 284 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya bal vállát. (8 támadással 246 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (10 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Törpe szekercével végigvagdosod a Chara-din fattya jobb vállát. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal meghorzsolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A 3 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A 3 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +69 életerőt. 2 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 748, sebződés: 61, gyógyulás: 13, összesen: -48 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Megmarkolva a törpe szekercét a másikra támadsz. {CSTT:} Törpe szekercével párszor kilyukasztod a Chara-din fattya testét. (6 támadással 287 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya lila testét. (8 támadással 235 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (10 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Törpe szekercével megvagdalod a Chara-din fattya fejét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a Chara-din fattya jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A 3 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a 3 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +69 életerőt. 2 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 742, sebződés: 64, gyógyulás: 14, összesen: -50 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a taalru tigristestét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a taalru testét. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal csak érinted a taalru póklábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +53 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (187,107)-> 28 arany, -2 ÉP], 2 arany, egy aranytű, egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (187,107)-> 48 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 3 701 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 47, gyógyulás: 9, összesen: -38 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 63 életpontot vesztettél. Meglengetve a törpe szekercét a másikra rontasz. {CSTT:} Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod az ősdentor jobb lábát. (6 támadással 293 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősdentor bal karját. (8 támadással 211 életpontot sebezve.) Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 53 életpontot vesztettél. Törpe szekercével kissé megkarcolod az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal súrolod az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 64 életpontot vesztettél. Az ősdentor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +69 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 3 570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 236, gyógyulás: 12, összesen: -224 ÉP}
v 198 189 101 | elmormolod a 198. varázslatot |
195 | 196 | 197 | 198 | |
114 | |
|
|
|
115 | |
|
|
|
116 | |
|
|
|
117 | |
|
|
|
118 | |
|
|
|
[189,101] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kputtyintó csalán. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+4.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra rontasz. {CSTT:} Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a kputtyintó csalán egyik csápját. (6 támadással 288 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a kputtyintó csalán húsos levelét. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A kputtyintó csalán csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kputtyintó csalán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +69 életerőt. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 6 ragasztót.) 2 476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
ek 503 | t. energia kisütése: 503 |
be 668 | bemész a 668. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 273.]
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [187,103] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg nagymester lehet. {egyik sebzési módja: 1x 4d6+10.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg nagymester testét. (6 támadással 196 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [186,103] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy pszi őselementál támad rád. {védettsége: 27 szúró, 27 vágó, 27 ütő ellen.}
Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a pszi őselementál párolgó héját. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a pszi őselementál testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-11 pszi pont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +28 életerőt. 2 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Törpe szekercével párszor kilyukasztod a Zinthurg ébenfekete testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal kegyetlenül megütöd a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Zinthurg karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +12 életerőt. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. 1 044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 14, gyógyulás: 4, összesen: -10 ÉP}
Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra rontasz. {CSTT:} Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a Chara-din fattya lila testét. (6 támadással 280 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a Chara-din fattya bal lábát. (8 támadással 205 életpontot sebezve.) A 10 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (10 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Törpe szekercével néhányszor megcsapod a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal csak érinted a Chara-din fattya testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A 3 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +52 életerőt. 2 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 690, sebződés: 64, gyógyulás: 14, összesen: -50 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 29 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rohansz. {CSTT:} Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a Tguarkhan egyik karját. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a Tguarkhan fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A Tguarkhan fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +69 életerőt. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (187,107)-> 28 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP]. 1 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 85, gyógyulás: 8, összesen: -77 ÉP}
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [184,104] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél.
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Törpe szekercével kilukasztod a szintszívó testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal kegyetlenül megütöd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +4 életerőt. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a törpe szekercét a másikra ugrasz. {CSTT:} Törpe szekercével végigmetszed a szintszívó testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra támadsz. {CSTT:} Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod az orgoró sziklatestét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod az orgoró testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az orgoró megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Kitines ollójával az orgoró bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki az orgoró száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +9 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 11, gyógyulás: 2, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [183,104] Síkság, továbbra is csak síkság.
ef 20 510 | energia fejlesztése 20 |
szk 394 | keresed a 394. szörnyet |
* 1. BP: h 235 10 0 | használod a 235. tárgyat |
* 2. BP: h 337 0 0 | használod a 337. tárgyat |
* 3. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 4. BP: h 1271 133 0 | használod az 1271. tárgyat |
SIKOLYFÉREG (7256. SZÖRNY) Az árnyvilág legveszélyesebb entitásai gyakran egyben a legegyszerűbbek is, úgymint felépítésükben, mind mentális, vagy mágikus adottságaikat tekintve. A sikolyféreg is egy végtelenül primitív szellemlény, de ez nem jelenti azt, hogy alá kéne becsülnöd. A Kárpit legapróbb repedéseit is képes kihasználni, hogy átfúrva rajta magát, a túlvilágról a valóságba szökjön, és ideát szaporodni kezdjen. Megölni viszonylag egyszerű, mert bármilyen típusú mágikus fegyver egyaránt jól sebzi, a mentális varázslatokra, és a méregre azonban - mint a legtöbb árnylény - teljesen immúnis. Nem is a legyőzésével szokott a baj lenni, hanem agyrobbantó sikolyával. Ráadásul érintése a poszogó möszéket is elszaporítja a halandók elméjében. Gondolom, ennyi már elég indok ahhoz, hogy minden további hezitálás nélkül irtani kezdd ezeket az utálatos szellemlényeket. |
CENARIUS (7003. SZÖRNY) Az erdőben rejtőző kentauruszoknak is megvannak a maguk vezetői. A birodalmuk határán portyázó őrjáratok vezetője Cenarius, a délceg, megalkuvást nem tűrő, vérszomjas harcos. Legyőzésére csak akkor van esélyed, ha belülre kerülsz halálosan pontos íjának hatósugarán, ellenkező esetben hamarosan hasonlítani kezdesz a sünmedvéhez. Persze még ezután is komoly problémákba ütközhetsz, a csupa izom kentaurusz nem mindennapi ügyességgel forgatja rövid lándzsáját. |
Erő: | 45 (55) | Szint: | 39 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 51 (55) | Támadás: | 37 (40) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 35 (39) | Védekezés: | 80 (87) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 74/385 év |
Egészség: | 40 (42) | Életpont: | 611/611 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 43 (55) | Varázspont: | 1398/625 | Pénz: | 14130 arany | Kép. pont: | 30 |
Tudatpont: | 89/29 | Pszi pont: | 283/196 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/22 | ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 18/82 |
vágófegyverek: | 32/86 (+13%) | ütőfegyverek: | 46/37 (+9%) | lőfegyverek: | 26/98 (+1%) |
dobófegyverek: | 27/24 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) << kétfejű csatabárd (#1754) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); vas dobónyíl (#189) (25 -29.); bronzhegyű nyíl (#94) (30 -33.); vashegyű nyíl (#176) (34 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
183,104 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 365 |
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 189,101 |
Legfeljebb 115 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 60, 58, 64, 56 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/3 | Max életkor 607 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/52 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 87/0 (+9%) | 3. lopás: | 5/8 |
4. mászás: | 20/57 | 5. csapdakészítés: | 30/58 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 21/25 |
7. gyógyítás: | 61/22 (+32%) | 8. titkosírás: | 31/45 (+18%) | 9. felderítés: | 34/71 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 15/5 | 11. teológia: | 58/16 (+14%) | 12. taumaturgia: | 68/34 (+9%) |
13. szerencsejáték: | 8/40 | 14. versengés: | 13/36 | 15. zene: | 33/65 (+11%) |
16. szörnyismeret: | 57/77 | 17. pszi: | 31/79 (+6%) | 18. zárnyitás: | 12/90 |
19. vadászat: | 23/2 | 20. vitalitás: | 8/88 | 21. bányászat: | 51/11 (+4%) |
22. úszás: | 13/95 | 23. főzés: | 17/25 | 24. csapatmunka: | 3/13 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 25 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 180 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 3 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 5 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 4 darabot, csak egyszer), fiatalság italát (#473) (max. 2 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 2 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 3 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), tazunkarókát (#81) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 50) |
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), varkaudar hadúr (#270), varkaudar varázsló (#271), tigroszlán (#43) (csak egyszer), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), massza (#217) (csak egyszer), quwarg őrparancsnok (#677), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766), troll bányász (#679), törpe ősharcos (#680), inváziós ellenfelek (#9089) (csak egyszer), törpe kínzómester (#681) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990), lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) |
a lélek védelme (#57) | tárgyvédelem (#178) | az elme fölénye (#116) | esszenciavédelem (#165) |
mentális pajzs (#72) | pszi-ernyő (#64) | Symulf rúnája (#182) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
28. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
tudatrombolás (#111), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámsújtás (#89) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | |
villámsújtás (#89) | >> | quwarg szellem (#676) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | troll bányász (#679) | hhaar burka (#32) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg szellem (#676) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 74. labirintus (182,8). városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. bányászház (839): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 9, 20, 26, 27, 33, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 56, 58, 60, 64, 66, 68, 70, 71, 74, 81, 121, 122, 123, 124, 130, 134, 189, 190, 191, 192, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 14, 34, 44, 49. |
Kész: 1, 9, 16, 47. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1241, a megölt főholtak száma: 3, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 177064. |
Az első Végzet Vermében 5 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) OK |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1906 TU szükséges.) |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 1 | csatabárd (#555) | 4 | fokhagyma (#403) | 34 | hattyútoll (#1222) | 10 | Huddens elixírje (#830) | 9664 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | ryuku mellvért (#689) | $39 | szürke bőrkesztyű ($271) | 1 | topáz erényöv (#731) | 145 | varányszem (#30) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 121 | bogyógránát (#430) | 26 | bunthar bőr (#733) | 3 | csatabárd (#555) | 500 | csillezsályalevél (#1253) | 985 | csontkulcs (#74) | 2104 | csuklyavirág (#133) | 1400 | dözmöng szív (#122) | 870 | ezüstdarab (#326) | 6 | fejsze (#1240) | 18 | féregbél (#1071) | 2226 | gyógykenőcs (#313) | 891 | gyöngymangó (#135) | 7 | halálfej szimbólum (#1417) | 256 | Huddens elixírje (#830) | 610 | isteni könnycsepp (#260) | 192 | jégpasztilla (#1566) | 32 | jégszilánk (#1128) | 1950 | kábító nyilacska (#1590) | 2390 | kaja (#2) | 3044 | madártoll (#112) | 668 | mákrózsa virág (#56) | 69 | megsemmisítő (#1540) | 6 | moa harci nadrág (#1862) | $1202 | nyílvessző ($108) | 18 | ogwawa kulcs (#1376) | 4 | olló (#335) | 1371 | pirkit (#153) | $2096 | purifikátor háj ($269) | 10301 | quwarg tojás (#360) | 421 | rókafarok (#124) | 586 | sallank karom (#128) | 3 | Sheran cserepe (#1271) | 97 | sötét ital (#284) | $589 | szent jogar ($150) | 18 | szuperkötél (#209) | 64 | tolmokov-koktél (#351) | 1117 | vas dobónyíl (#189) | 1832 | vasérc (#152) | 6 | vastag ryuku kulcs (#1344) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | galachmit (#310) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | madártoll (#112) | |||
2 | mithril (#352) | 10 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | ugh méreg (#166) | 2 | vas dobónyíl (#189) | 3 | vasérc (#152) | |||
18 | víz (#27) | 1 | zangrozi csizma (#451) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
646 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 2 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 3 | kaja (#2) | 5 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | pszi kő (#248) | 1 | rézdarab (#70) | |||
6 | smirglilevél (#29) |
182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | |
100 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
|