Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. máj. 18. 15h:02' EZ A 152. JÁTÉKHETED, 45. FORDULÓD 153. játékheted kezdete: máj. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 1000 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #2996 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
a 122 4680 1 | átadod a 122. tárgyat a 4680. kalandozónak (1 darabot) |
h 1894 2 | használod az 1894. tárgyat |
ba 172 | nem támadod a 172. szörnyet |
jlk 1571 | jelszó kimondása 1571 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a massza karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a massza bal oldalát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a massza bal középső lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A massza lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal megdöfködöd a massza karját. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a massza testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy tockost nyomat Neked a massza! (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a mérges nyukmár testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a mérges nyukmár jobb lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a mérges nyukmár nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a manifesztátor testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a manifesztátor jobb oldalát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a manifesztátor fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a manifesztátor megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 53 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szintszívó bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a szintszívó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szintszívó néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [4,14] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Felfedeztél egy oltárt. Chara-din híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Észreveszel egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy alpesi tehén. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd az alpesi tehén bal oldalát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [4,15] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy proteinfecske. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a proteinfecske bal szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt a másikra ugrasz. {CSTT:} Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a proteinfecske fejét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A proteinfecske többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a proteinfecske tollas testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a proteinfecske testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A proteinfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a proteinfecske megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a proteinfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a százfogú testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Meglengetve a kőkalapácsot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkalapáccsal megcsapod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a százfogú bal hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A százfogú fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
m 3 5 5 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, délnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a púpos burástya testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a púpos burástya fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. A púpos burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [4,17] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy uzbány lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az uzbány testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod az uzbány bal oldalát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az uzbány bal lábát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod az uzbány testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) [3,18] Továbbra is síkságon vagy. Észreveszel egy mély kutat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy törpemammut. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a törpemammut testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a törpemammut testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a törpemammut testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a törpemammut jobb első lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a törpemammut ormányát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. Magad mögé lököd a pitiáner sullár trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő törpemammut trófeát. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 3 1 | mozogsz délkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [5,18] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Ezt a mocsarat sokan Maad szívének tartják, a mágia és boszorkányság eleven termőtalajának. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
szk 96 | keresed a 96. szörnyet |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
KINCSVADÁSZAT (561. TUDATI KÉPESSÉG) Már csak ez a pici lépés kellett, az utolsó löket, az utolsó kis felismerés ahhoz, hogy tökéletes kincsvadász váljon belőled! Ha a szörnyeknek, és a közönséges tárgyaknak van kasztroplanáris lenyomata, akkor törvényszerű, hogy a drága kincseknek, ősi relikviáknak, varázstekercseknek és másként megszerezhetetlen értékek esetében is lennie kell ilyesminek! Nincs is más dolgod, mint megfejteni azt a nem kis talányt, hogy vajon egy-egy hőn áhított kincs tudati tükörképe vajon pontosan hogyan nézhet ki odaát, a tudati térben? Ha ezt a kérdést sikerül megválaszolnod, onnan már gyerekjáték megtalálnod őket, a kis drágasááágaidat... Minél tapasztaltabb kincsvadász vagy, annál több értékes ritkaságnak ismered majd fel a tudati megfelelőjét. És ne vigyorogj, inkább indulj! Kalandra, kincsvadászatra fel! [Mostantól a ritka kincsek megtalálására nagyobb esélyed lesz. Egészen pontosan a tapasztalati szinted/20% extra bónuszt kapsz erre. Az így szerzett bónusz azonban nem nőhet +10 fölé, és a kiszámításánál lefelé kerekítünk. A képesség energia kisütést nem igényel, permanens és automatikus.] |
TÖRPEMAMMUT (115. SZÖRNY) Erről az alig elefánt méretű, agresszív természetű növényevőről nem sokat mondhatunk. Ha nem lennének a hatalmas agyarai és mázsás patái, már rég kipusztították volna ízletes húsáért. Agyarai sajnos túl kicsik ahhoz, hogy értékes elefántcsontnak tekinthessük. A törpemammut ellen a legjobb a szúrófegyver. |
Erő: | 12 | Szint: | 12 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 123 cm |
IQ: | 24 | Támadás: | 11 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 46 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 7 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 82/82 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 156/81 | Jellem: | jó (55) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 | Varázspont: | 162/3 | Pénz: | 48 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 15/0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 19/52 (+19%) | ütőfegyverek: | 3/48 (+9%) |
lőfegyverek: | 17/70 (+33%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkalapács (#13) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
77,78 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 81 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 997 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20/69 (+55%) | 2. nyomkövetés: | 10/82 (+25%) | 3. mászás: | 3/86 (+20%) |
4. csapdakészítés: | 4/3 (+12%) | 5. csapdaészlelés: | 1/5 | 6. gyógyítás: | 12/46 (+44%) |
7. titkosírás: | 2/30 (+11%) | 8. felderítés: | 1/98 | 9. szörnyidomítás: | 1/70 |
10. teológia: | 2/75 (+15%) | 11. taumaturgia: | 8/81 (+16%) | 12. szörnyismeret: | 2/40 (+20%) |
13. vadászat: | 3/1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
segítesz max. 6 TVP-ért |
kutatsz max. 5 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), szintszívó (#96), massza (#217) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
vízionár (#66), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990), sírlidérc (#172) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
4. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra. |
2.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (685): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 26. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1297 TU szükséges.) |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 58.30 kg | Megterheltség: 91% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 64 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | dözmöng szív (#122) | 2 | gernim balzsam (#1894) | 9 | tüske (#22) | |||
8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
7 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | éjkő (#2369) | |||
3 | gyenge méreg (#26) | 8 | kaja (#2) | 4 | madártoll (#112) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | rézkulcs (#75) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | uzbány csőr (#169) |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
11 | |
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|