TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. nov. 25. 9h:42'
EZ A 45. JÁTÉKHETED, 45. FORDULÓD
46. játékheted kezdete: dec. 1.
A következő fordulódat legkorábbana 46. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX
|
LULU KING KALANDJAI
7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,53] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 furulya (eladási ár: 65 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany) ellenértékét.
A táborozás 3. napján összefutsz Don Hernan Cortessel. Fairlight tanítványa. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színű köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tűnő, de nagyszerű állapotban lévő fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: strázsa. Fegyverzetét egy kérődző etra trófea, egy arató csattanat trófea és egy nukleáris cickány trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csaták viharától tépett lobogó. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme semleges. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. A 3. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemű elf nővel. Bőre teljesen fehér! Raia eljövendő papja. Egy ametiszt medált, egy borostyán függőt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy ryuku köpenyt, egy szürke bőrkesztyűt és egy vas fejpántot visel. Felszerelését egy quwarg királynő trófea, egy quwarg harcos trófea és egy élőholt quwarg trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy erdei tündérke bukfencezik mellette a levegőben. Nem rád öltötte a nyelvét a pimasz kis lény?! Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ártatlan fehér, mint a Tied is. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Arianne. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól.
A 3. napon egy láthatatlan alak megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi. A 3. napon valaki a táborod közelébe keveredett: egy vörös, tüsi hajú, zöld szemű, harcsabajszos árnymanó férfi. Fekete a bőre. Ő Á la Moucie férje! Dornodon követője. Egy aranygyűrűt, egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy jegygyűrűt, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy arató csattanat trófea, egy kardszárnyú pocok trófea és egy kocsmai verekedő trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy sullár! Mentális auráját felismered, sötét, mint az éj. A gonosz követője! Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Villámgyorsan elrejtőztél a másik kalandozó elől. A 3. napon találkozol egy hosszú ősz hajú, barna szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. A bőre kreolszínű. Egy arany papi karkötőt, egy bo'adhun tiarát, egy Bufa páncélját, egy cetbőr válltömést, egy Fairlight övét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy mihlanil medált, egy ónix masszavadítót, egy örökkéval. zafírját, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét, egy Urgod kesztyűjét, egy vark. pecsétgyűrűt és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. A Pöröly Olimpia bronz emlékérmét viseli. Fehér Bérc tanácsának tagja, ismered fel pecsétnyomójáról. Ruházatát egy drag'kór kolosszus trófea, egy ében sárkány trófea és egy zafír sárkány trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tornádó örvénylő tölcsére. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Thór pörölyét, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Mentális auráját felismered, semleges jellemű. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Brutalitisz. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
A 3. napon összefutsz egy vörös, göndör hajú, kék szemű árnymanó férfival. Fekete a bőre. Alakja elmosódik. Dornodon tanítványa. Egy denevér szimbólumot, egy elit csatavértet, egy fekete bőrcsizmát, egy lánckesztyűt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy földsárkány trófea, egy elit palotaőr trófea és egy ryuku légiós trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: sötétlelkű, gonosz teremtmény. Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Furcsa érzésed van... Odébbállsz. A 4. napon találkozol egy hosszú aranyhajú, kék szemű mutáns nővel. Dornodon kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy denevér szimbólumot, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy sárga erőövet, egy smaragd koszorút, egy smaragd védőgyűrűt és egy tankány karmot visel. Felszerelését egy hadroszaurusz trófea, egy óriásféreg trófea és egy bunthar trófea ékesíti. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Odébbállsz.
A 4. napon összeakadsz egy szőke, copfos hajú, kék szemű, bajuszos alakváltó férfival. Bőre teljesen fehér! Egy bundás kabátot, egy hatalom fülbevalóját és egy vasvértet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy fagymágus trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mosolygó angyalka rózsaszín bugyiban. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kőkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, sötét, mint az éj. A gonosz követője! Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Megszólal: " Csak egyben bízhatsz: egyszer meghalsz." Továbbmész. Az 5. napon összeakadsz egy szőke, tüsi hajú, barna szemű ember férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Raia hűséges követője. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színű köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetűnek tűnő relikvia díszít. Rangja a Kompániában: kopasz. Felszerelését egy ragyás burástya trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy karmos tankány trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csaták viharától tépett lobogó. Auráját érzékelve máris tudod, jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Geldor Mortalis. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
A 6. napon találkozol egy copfos ősz hajú, csillogó szemű elf nővel. Fekete a bőre. Sheran kisebb papja. Felszerelését egy fekete köpönyeg, egy dísztelen acélsisak, egy sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruha és egy harcokban megviselt, ám remek állapotban lévő fegyverzet alkotja. Övtarsolyából egy pakk, igencsak használtnak látszó kártyapakli kandikál ki. Rangja a Kompániában: őrjáratvezető. Felszerelését egy Tguarkhan trófea, egy ongóliant trófea és egy óriásféreg trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: csaták viharától tépett lobogó. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Tirithiel. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Kellemes álmot látsz, együtt vagy szüleiddel. Még egész kis baba vagy, rá sem ismersz magadra, mégis bizonyosan érzed, Te vagy az a gyermek, mely fölé oly boldogan hajolnak. Apád apró figurát nyom csöppnyi kezedbe - az imént faragta egy darab rát-fából. Édesanyád éppen azt igyekszik elmagyarázni, mi volt az a fekete szőrcsomó, mely az imént tűnt el egy föld alatti lyukban. De eljő a reggel, és felébredsz. Kipihenten indulsz utadra, de elhatározod, meglátogatod szüleidet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+79 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+82 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+36 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Elhagyod a szentélyt.
* 1. KP: |
használod a 71. pszi képességet |
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 185.]
* 2. KP: |
használod az 1100. tárgyat |
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 185.]
* 3. KP: |
használod a 65. pszi képességet |
Lemész alfába. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 175.]
* 4. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot |
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 170.]
tps 20 |
TVP spórolása: 20 pontért |
Félreraktunk, letiltottunk neked 20 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [20 pontot használtál fel, van még 150.]
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 150.]
Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 150.]
ea 92 1 |
eladod a 92. tárgyat 1 |
Eladtál 1 kötelet. 1 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 150.]
ea 169 7 |
eladod a 169. tárgyat 7 |
Eladtál 7 uzbány csőrt. 42 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 150.]
ea 82 2 |
eladod a 82. tárgyat 2 |
Eladtál 2 zöld üveget. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 150.]
ea 29 7 |
eladod a 29. tárgyat 7 |
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 150.]
m 5 5 |
mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
[93,54] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Az élet a halál előjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. " Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hmm, csak egy orgyilkos. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 18 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos bal oldalát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod az orgyilkos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az orgyilkos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A drow KT tagja lehetsz! Feltétel: Elf légy de ne jó! " A következő épületeket látod: egy ékszerbolt (584. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (587. épület.). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Hirdesse e tábla az Éjharcos Szent nevét, míg a nappalt Éj követi: Worget. "
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[101,60] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Oldalt pillantva, meglátsz egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy mélységi grittang. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szeppent rákfatty közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a szeppent rákfatty testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Elszántan a másikra ugrasz. Mandibulakaszával megvagdalod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a szeppent rákfatty végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigvagdosod a szeppent rákfatty páncélos testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a szeppent rákfatty jobb hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Apró karcolást ejt rajtad a szeppent rákfatty ollójával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
[24 pontot használtál fel, van még 126.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 126.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 126.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 126.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 126.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 126.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 126.]
m 4 5 3 |
mozogsz délre, délnyugatra, délkeletre |
[101,61] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A feléd közeledő ragyás burástya mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya jobb vállát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával megvagdalod a ragyás burástya bal lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a ragyás burástya bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a ragyás burástya fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csáprágójával a ragyás burástya megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. A ragyás burástya csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Találsz egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Teleeszed magad. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Továbbmész...) [100,62] A bozótos terep dombvidékbe megy át.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 52 pontot kell rákölteni.) Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre.
(Továbbmész...) [101,63] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy törpemammut. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a törpemammut jobb hátsó lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával megvagdalod a törpemammut bal hátsó lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a törpemammut jobb vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megvagdalod a törpemammut testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a törpemammut testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a törpemammut patájától. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. [36 pontot használtál fel, van még 90.]
m 1 1 2 |
mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
[102,62] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A távolban sakálok üvöltenek.
Utad során felfedezel egy móricserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívői építették. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Továbbmész...) [103,61] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy szürke rinocérosz. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a szürke rinocérosz jobb oldalát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a szürke rinocérosz jobb első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a szürke rinocérosz jobb első lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a szürke rinocérosz nyakát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Nem igazán érted, hogy mi olyan sürgős, átadod a kért tárgyat. A gnóm bekapja és fejest ugrik a legközelebbi bozótba. Pár perc múlva megkönnyebbülten kijön. Elmeséli, hogy majdnem kikelt belőle egy púpos burástya, de az utolsó pillanatban megakadályoztad. (+2 jóság.)
Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Megtömöd magad kajával. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [104,61] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ovimon-bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy ryuku gárdista nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista páncélos testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával megvagdalod a ryuku gárdista páncélos testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a ryuku gárdista bal karját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a ryuku gárdista testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. [39 pontot használtál fel, van még 51.]
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 51.]
tpf 20 |
TVP elővétele: 20 pontért |
Felszabadítottunk neked 20 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 71.]
v 96 94 53 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(100,62) vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve
(101,60) vaskohó (#155), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, mélységi grittangok (#103), szeppent rákfatty (#186)
(101,61) ragyás burástya (#111), oltár
(101,63) törpemammut (#115), gumifa (#38), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(102,62) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Leah oltár, 41. jellempróba
(103,61) szürke rinocérosz (#346), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 40. jellempróba
(104,61) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), szent tölgyfa (#393), ryuku gárdista (#360)
[94,53] Épületek tűnnek fel.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fény szentélyét. Egyre éhesebb vagy. Épületeket látsz: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 1 rézsisakot 7 aranyért.
[-50 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) [10 pontot használtál fel, van még 61.]
be 376 |
bemész a szentélybe |
Elfojtva egy hangos böfögést, beóvakodsz a tekintélyt parancsoló építménybe. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 11 aranyat. (+1 jóság.) Tisztul a fejed - apró halálsikolyokat hallasz, ahogy 2 poszogó möszéd távozik az élők sorából.
Összeakadsz Don Hernan Cortessel. Fairlight tanítványa. Felszerelését egy fekete köpönyeg, egy dísztelen acélsisak, egy sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruha és egy harcokban megviselt, ám remek állapotban lévő fegyverzet alkotja. Övtarsolyából egy pakk, igencsak használtnak látszó kártyapakli kandikál ki. Rangja a Kompániában: strázsa. Fegyverzetét egy kérődző etra trófea, egy arató csattanat trófea és egy nukleáris cickány trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme semleges. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összeakadsz egy hosszú aranyhajú, kék szemű mutáns nővel. Dornodon kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy denevér szimbólumot, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy sárga erőövet, egy smaragd koszorút, egy smaragd védőgyűrűt és egy tankány karmot visel. Felszerelését egy hadroszaurusz trófea, egy óriásféreg trófea és egy bunthar trófea teszi egyedivé. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Elég egy mentális pillantás aurájára: csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Folytatod utadat.
Összefutsz Brutalitisszel. Egy arany papi karkötőt, egy bo'adhun tiarát, egy Bufa páncélját, egy cetbőr válltömést, egy Fairlight övét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy mihlanil medált, egy ónix masszavadítót, egy örökkéval. zafírját, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét, egy Urgod kesztyűjét, egy vark. pecsétgyűrűt és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. A Pöröly Olimpia bronz emlékérmét viseli. Fehér Bérc tanácsának tagja, ismered fel pecsétnyomójáról. Felszerelését egy drag'kór kolosszus trófea, egy ében sárkány trófea és egy zafír sárkány trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tornádó örvénylő tölcsére. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Thór pörölyét, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: semlegesnek tűnik. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összeakadsz egy szőke, copfos hajú, kék szemű, bajuszos alakváltó férfival. Bőre teljesen fehér! Egy bundás kabátot, egy hatalom fülbevalóját és egy vasvértet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy fagymágus trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mosolygó angyalka rózsaszín bugyiban. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kőkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, mint az éj. A gonosz követője! Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Motyogni kezd: " Csak egyben bízhatsz: egyszer meghalsz." Továbbmész.
Összeakadsz Ariannéval. Raia eljövendő papja. Egy ametiszt medált, egy borostyán függőt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy ryuku köpenyt, egy szürke bőrkesztyűt és egy vas fejpántot visel. Ruházatát egy quwarg királynő trófea, egy quwarg harcos trófea és egy élőholt quwarg trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egyszercsak egy erdei tündérke röppen elő valahonnan! Csúfolódó szavakat kiabál feléd, majd bátran az elf mögé szelel. Érzékeled auráját: ő is a jó oldalhoz tartozik. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összeakadsz Tirithiel. Sheran kisebb papja. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: őrjáratvezető. Felszerelését egy Tguarkhan trófea, egy ongóliant trófea és egy óriásféreg trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Holmiját egy törpemammut cipeli. Mentális auráját felismered, semlegesnek tűnik. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[5 pontot használtál fel, van még 56.]
* 1. BP: |
energia fejlesztése 3 |
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-3 TU.] A befejezéshez még 214 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 26.]
* 2. BP: |
használod a 396. tárgyat |
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 26.]
* 3. BP: |
használod a 233. tárgyat |
Játszani kezdesz a furulyán. Primitív dallamot próbálgatsz, és sikerül is néhány hibával végigjátszani! [26 pontot használtál fel, van még 0.]
* 4. BP: |
használod a 147. tárgyat |
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
* 5. BP: |
használod a 73. pszi képességet |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 184 pontot. A következő körben tehát 181 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia tanítványa vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 45. fordulód.
Erő: |
17 |
Szint: |
13 |
Merészség: |
8/5 |
Magasság: |
144 cm |
IQ: |
25 |
Támadás: |
17 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
38 kg |
Ügyesség: |
17 |
Védekezés: |
25 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
2/2 év |
Egészség: |
17 |
Életpont: |
204/69 |
Jellem: |
jó (117) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
22 (23) |
Varázspont: |
216/5 |
Pénz: |
2259 arany |
Kép. pont: |
1 |
Tudatpont: |
14/8 |
Pszi pont: |
69/4 |
|
|
EFejl: |
12 |
Eddig összesen 148 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 494 TP-t kaptál. Jelenleg 37426 TP-d van. A következő szinthez még 10574 TP szükséges. Trófeáid:
ryuku gárdista,
kérődző etra,
ragyás burástya.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
1 |
ökölvívás: |
1 |
szúrófegyverek: |
1 |
vágófegyverek: |
14 |
ütőfegyverek: |
1 |
lőfegyverek: |
12 |
dobófegyverek: |
1 |
|
|
|
|
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
4 |
2. nyomkövetés: |
13 |
3. mászás: |
3 |
4. csapdakészítés: |
6 |
5. csapdaészlelés: |
1 |
6. gyógyítás: |
8 |
7. titkosírás: |
1 |
8. felderítés: |
1 |
9. szörnyidomítás: |
1 |
10. teológia: |
3 (+1) |
11. taumaturgia: |
14 (+1) |
12. versengés: |
1 |
13. harcművészetek: |
1 |
14. szkanderozás: |
1 |
15. zene: |
2 |
16. szörnyismeret: |
3 |
17. pszi: |
9 |
18. zárnyitás: |
1 |
19. vadászat: |
1 |
20. bányászat: |
1 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 30 TVP-ért |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
|
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
4. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) |
jégcsóva (#41), energiatüskék (#29) |
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Tisztítsuk meg a földet attól, ami nem odavaló: végezz öt púpos burástyával. (számláló: 3) |
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
Összsúly: 43.88 kg |
Megterheltség: 99% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 83 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376), Don Hernan Cortes (1005. kalandozó), egy mutáns nő, Brutalitisz (3664. kalandozó), egy alakváltó férfi, Arianne (4712. kalandozó), Tirithiel (4796. kalandozó)
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* Megváltozott az internetes fordulók kinézete. A fontosabb változások:
- Minden sebzés, sebződés ki van emelve (korábban volt, ami elsikkadt a szövegben), illetve a gyógyulások, forduló végéig tartó és permanens változások, valamint a szerzett kincsek is. Ezenkívül a hibaüzenetek, hibás parancsok is kiemelést kaptak.
- Ha online nézed a fordulódat, a tárgyak, szörnyek, varázslatok nevére kattintva feljönnek azok enciklopédiái.
- A karakterlapon a tárgylistán a KF-elhető tárgyak slotonként vannak felsorolva azoknál a karaktereknél, amelyeknek legalább 100 féle tárgya van. Itt a tárgyak neve fölé mozgatva az egeret, kiírja a böngésző a tárgy fontosabb tulajdonságait.
- A csatákat kicsit beljebb kezdjük, hogy elváljon a többi szövegtől, s mögöttük rövid statisztikát közlünk arról, hogy a karakter mennyit sebzett, mennyit sebződött, mennyit gyógyult a csata közben.
- A bolti tárgylistát és a varázslótornyos varázslatkészletet táblázatba szedtük.
- Hogy a labirintusok, titkosírások tökéletesen megjelenhessenek, az ehhez szükséges képeket töltsd le erről az oldalról: http://www.beholder.hu/?m=-&in=letoltes.php&l id=4 .
- Amennyiben nem vagy elégedett a forduló színeivel, letölthetsz más stílusbeállításokat a következő oldalról: http://www.beholder.hu/?m=-&in=letoltes.php&l id=5 .