450. forduló, 452. forduló, Frank Onestein összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 7. 9h:24'
EZ A 454. JÁTÉKHETED, 451. FORDULÓD
455. játékheted kezdete: ápr. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3588
SZÁMLA : XXXX

FRANK ONESTEIN KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [415,61] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 térhajlító kavicsot (2000 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Zu'lit tarsolya termel 1 téfea-agyat. Az aranytermő erszény 53 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+636 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+87 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy Raia angyala nyomok után kutattál. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 598.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 24. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 596.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 596.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 594.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+15 erő). [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 592.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 590.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+13 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 588.]

* 3. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 182. varázslatot a 127. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 586.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 584.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 582.]

* 4. KP: elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 580.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 578.]

* 5. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 558.]

* 6. KP: használod az 1253. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +7 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 553.]

* 7. KP: elmormolod a 22. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő sallank nyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 nyílvessző, 1 ragasztó, 1 sallank karom. [-1 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 548.]

* 8. KP: energia fejlesztése 1
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] A befejezéshez még 674 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 538.]

ek 263 4363 t. energia kisütése: 263 4363
Salamon számára engedélyezed a Rendbe való belépést. [5 pontot használtál fel, van még 533.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+133 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+143 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 523.]

t 351 támadod a 351. szörnyet
FT 351 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 523.]

v 1 9999 elmormolod az 1. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 518.]

v 6 9999 elmormolod a 6. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 513.]

le 853 leveszed/lerakod a 853. tárgyat
Leveszed a kreiton fókuszt. [0 pontot használtál fel, van még 513.]

kf 615 453 531 kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat a 453. tárggyal az 531. tárgyat
A nyakadba akasztod az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 513.]
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 513.]
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 513.]

vv 138 188 161 elmormolod a 138. varázslatot a 188. varázslatot a 161. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 511.]
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 509.]
Beizzik a turbómágia. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 507.]

hu 279 640 543 hulladék: 279 640 543
Hulladék, ezért nem gyűjtesz Mágikus Koponyát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Thór pörölyét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Thargodan koronát. [0 pontot használtál fel, van még 507.]

hu 584 829 hulladék: 584 829
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mópat tetemet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz dlathog kőzetet. [0 pontot használtál fel, van még 507.]

fku 60 felt. kutatás 60
fku 60 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 507.]

kut 60 kutatsz 60 pontért
Felméred a tábort - csak néhányan vannak! Itt a nagy lehetőség, meglepetésszerűen támadsz. Nem törődsz a tábort körüllengő sötét aurával. A Thargodanok gyűlölködő pillantással fordulnak feléd. Egy Orkhan Thai védelmezi a vadászterületét.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat fehér glóbusz varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 257 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy shinai gömb és egy fűszertartó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Látszik, hogy a Thargodanok meglepődtek. Nem számítottak arra, hogy ilyen kemény ellenfelet kapnak! Egy mocskos zsák hever a földön, gyorsan felkapod. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy gyíkfű. Egy Thargodan zsoldos védelmezi a vadászterületét.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 240 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan zsoldos jobb lábát. (6 támadással 182 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a Thargodan zsoldos izmos testét. (3 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a Thargodan zsoldos testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A Thargodan zsoldos karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6750 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 661, sebződés: 20, gyógyulás: 65, összesen: +45 ÉP}

Vérben forgó szemekkel, újabb lény indul feléd. Kihívón nézel a Thargodanokra: "ki a következő, aki meg akar halni?" Egy Thargodan mágus intéz feléd kihívást.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 251 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 110 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 101 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (6 támadással 175 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a Thargodan mágus testét. (6 támadással 430 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ősvillám varázslatot. 133 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 128 életpontot vesztettél. A Thargodan mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy xirnox szív és 5 gyenge méreg. 9445 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1091, sebződés: 348, gyógyulás: 124, összesen: -224 ÉP}

A megmaradt Thargodanok elrepülnek a szélrózsa minden irányába. Itt a végső összecsapás ideje! Egy Sötétség Hercege készül a lemészárlásodra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 256 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 54 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Sötétség Hercege bal lábát. (6 támadással 184 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a Sötétség Hercege bal lábát. (6 támadással 391 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a Sötétség Hercege gigászi alakját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 112 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Karmait felemelve, a Sötétség Hercege meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A Sötétség Hercege összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüstshuriken, egy ezüst kulcs, egy ezüst karkötő és egy pszi kő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 jégkristályt. 9560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 881, sebződés: 211, gyógyulás: 106, összesen: -105 ÉP}

Gyorsan, addig kell a zsákmányt összeszedned, amíg a Thargodanok vissza nem térnek! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kristálygömb, egy sárga erőöv, egy szöges páncél, egy mérg. ubuk dobónyíl és egy angyalok gyűrűje. A távolban sötét ölészek jelennek meg, nagyon sokan vannak, kezdik körbevenni a tábort. Menekülsz.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+140 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+138 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [70 pontot használtál fel, van még 437.]

vv 209 elmormolod a 209. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 435.]

v 96 313 117 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a Thargodan illúzió varázslatot! Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(415,61) Orkhan Thai (#238), Thargodan zsoldos (#310), Thargodan mágus (#318), Sötétség Hercege (#296)

[313,117] Épületek tűnnek fel. A városon óriási lávafolyó kígyózik keresztül, amelyet a közeli aktív vulkán táplál - a település innen kapta a nevét.

A következő épületeket látod: egy Thargodan vegyesbolt (679. épület.) és egy Thargodan fegyverbolt (682. épület.).
Eladsz 2 arany karperecet 52 aranyért, 2 aranyláncot 40 aranyért, 1 bronzpajzsot 16 aranyért, 1 dlathog kőzetet 50 aranyért, 1 ezüst gyűrűt 6 aranyért, 1 fekete bőrcsizmát 16 aranyért, 1 fekete gyöngyöt 6 aranyért, 1 göcsörtös bunkót 8 aranyért, 1 királyi koronát 125 aranyért, 2 kristálygömböt 20 aranyért, 1 Mágikus Koponyát 100 aranyért, 1 mocsári penkét 1 aranyért, 6 mópat tetemet 24 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért, 1 sárkányfogat 20 aranyért, 5 sárkánypikkelyt 100 aranyért, 1 Thargodan koronát 150 aranyért, 1 Thór pörölyét 500 aranyért, 1 trófea nyakláncot 30 aranyért, 1 mérg. ubuk dobónyilat 7 aranyért, 1 szöges páncélt 24 aranyért, 1 sárga erőövet 25 aranyért, 3 jégkristályt 60 aranyért, 1 ezüst karkötőt 14 aranyért, 1 ezüst kulcsot 12 aranyért, 1 gyíkfüvet 1 aranyért, 1 shinai gömböt 40 aranyért.
[-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 425.]

vi 0 10 viselkedésed: 10
Abszolút gyilkos kedvedben vagy: mindenkit megtámadsz, aki az utadba kerül. Barátsági szinted mostantól 10. [0 pontot használtál fel, van még 425.]

be 679 bemész a 679. épületbe
Még egyszer körülnézel vandalizmusod megnyilvánulásának helyszínén, azonban semmit sem találsz. [5 pontot használtál fel, van még 420.]

be 682 bemész a 682. épületbe
Visszatértél a fosztogatás helyszínére, azonban semmit sem találsz - az épület üres. [5 pontot használtál fel, van még 415.]

vi 0 3 viselkedésed: 3
Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. [0 pontot használtál fel, van még 415.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[415,61] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Csak egy drótszőrű mópat. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 240 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. 308 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a drótszőrű mópat jobb első lábát. (6 támadással 178 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-16 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Elszántan ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel többször eltalálod a drótszőrű mópat meredező tüskéit. (6 támadással 472 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a drótszőrű mópat meredező tüskéit. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) A szörny agyarát belevágja a kezedbe. (1 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Patájával a drótszőrű mópat többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a drótszőrű mópat testét. (6 támadással 463 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor megpöccinted a drótszőrű mópat jobb oldalát. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) A drótszőrű mópat agyarát a jobb combodba döfi. (1 támadástól 140 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Túl sok sebet kaptál. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1728, sebződés: 719, gyógyulás: 12, összesen: -707 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+140 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+140 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+138 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+136 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Thargodan tábort. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra.
[25 pontot használtál fel, van még 390.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] A befejezéshez még 669 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 340.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-9 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg királynő!

Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a quwarg királynő testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1531 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 0, gyógyulás: 49, összesen: +49 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy kisebb quwarg isten!

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 58 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (6 támadással 190 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (44 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 377 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Képtelen vagy védeni a kisebb quwarg isten minden támadását! Harapásai a legérzékenyebb pontokat találják. (2 támadástól 251 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével épp hogy eltalálod a kisebb quwarg isten bal oldalát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával meghorzsolod a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 36 életpontot sebeztél. Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (2 támadástól 283 életpontot vesztesz.) A kisebb quwarg isten összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kristálygömb, egy fekete gyöngy, egy szent jogar, egy nagy vaskulcs, egy nagy bronzkulcs, 58 arany, egy rejtőköpeny és egy ezüst nyaklánc. 14614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 896, sebződés: 636, gyógyulás: 0, összesen: -636 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 varkaudar lándzsát.
(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+172 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+172 életerő.) Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [100 pontot használtál fel, van még 240.]

h 1554 használod az 1554. tárgyat
Játszani kezdesz az aenouth ködkürtöt. A tülkölés megteszi hatását, élőholt teremtmények hada vesz körül, akik a kürt hangjára érkeztek. A többség szétszéled a szélrózsa minden irányába, csupán egyetlen bolyongó lidérc marad itt, hogy most azonnal végezzen veled!

Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra ugrasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a bolyongó lidérc testét. (6 támadással 369 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a bolyongó lidérc fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 71 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a bolyongó lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A kígyótoll felizzik, majd cafatokra robban az ütés nyomán. A bolyongó lidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
3434 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 474, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Hasznos kis hangszer ez a ködkürt, gondolod, és gyorsan elteszed a hátizsákodba. [25 pontot használtál fel, van még 215.]

m 5 6 5 mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[414,62] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy lélekelementál közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a lélekelementál testét. (6 támadással 178 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a lélekelementál jobb vállát. (6 támadással 454 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a lélekelementál testét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) A lélekelementál karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A lélekelementál karmait belevágja a bal lábszáradba. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 47 életpontot vesztettél. Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a lélekelementál testét. (2 támadással 160 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod a lélekelementál anyagtalan testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a lélekelementál meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a lélekelementál karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 lélekesszenciát. 11852 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1038, sebződés: 267, gyógyulás: 0, összesen: -267 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+170 életerő.)

(Továbbmész...) [413,62] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy elemi rin közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az elemi rin testét. (6 támadással 84 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra rohansz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az elemi rin jobb vállát. (6 támadással 222 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az elemi rin testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Patájával az elemi rin többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-9 TVP). Húsodat át- meg átjárja az elemi rin szarva. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd az elemi rin testét. (6 támadással 229 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az elemi rin testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-8 TVP). Az elemi rin többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 710, sebződés: 158, gyógyulás: 0, összesen: -158 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külső burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+172 életerő.) Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [412,63] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. Utad során felfedezel egy sárkánybarlangot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Dred Hornwill lábát masszírozza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ramit kő) találsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy lidércóriás lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a lidércóriás testét. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (30 életpontot vesztettél.) Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lidércóriás testét. (6 támadással 383 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a lidércóriás testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) A lidércóriás mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Te itt életveszélyben vagy. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 682, sebződés: 128, gyógyulás: 0, összesen: -128 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+166 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek. Találsz valamit: 1 fáklya[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 kerek követ.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 szögletes követ. [115 pontot használtál fel, van még 83.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 1502 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 82.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Remegve beóvakodsz az óriási barlangba. A méretek lenyűgözők, de nyilván egy ilyen gigászi szörnynek szüksége is van ekkora lakhelyre. Hirtelen valami mozdul előtted. Majd elájulsz az ijedtségtől! De látod, hogy ez csak egy sárkányfatty. Elmosolyodsz.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 44 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír drakón testét. (5 támadással 58 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (40 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zafír drakón csontos pofáját. (6 támadással 431 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a zafír drakón pikkelyes testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 29 életpontot sebeztél. A zafír drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Varkaudar che-karddal súrolod a zafír drakón nyakát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ősvillám. 133 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával gyengén megütöd a zafír drakón csontos pofáját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A zafír drakón belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A zafír drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A zafír drakón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7313 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 835, sebződés: 162, gyógyulás: 0, összesen: -162 ÉP}

Egy darabig mozdulatlanul vársz: gyors voltál, mégis, meghallhatott a sárkány, ha itthon van. De semmi! Továbbra is óvatosan mész előre. Hihetetlen méretű barlangteremmé nyílik a folyosó. És az egészet csillogó kincshalmaz borítja! Most már csak a kincs tetején trónoló óriási sárkánnyal kéne egyezkedned. A hüllő gonosz szemét feléd fordítja, és üdvözlete jeléül felkészül lehelete használatára. Sikoltozva menekülsz, rettegve a végső pusztulástól... [30 pontot használtál fel, van még 52.]
(Feltételes gyógyítás:) A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+168 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 22.]

m 5 6 5 mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[411,64] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Mozgást észlelsz oldalról. Úgy gondolod, hogy a közeledő sötét ölész nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a sötét ölész elmosódó alakját. (6 támadással 160 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét ölész ködös testét. (6 támadással 426 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a sötét ölész testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a sötét ölész karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a sötét ölész meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét ölész bal vállát. (5 támadással 369 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod a sötét ölész nyakát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a sötét ölész karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A sötét ölész éles karmai végigszántják a jobb combodat. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A sötét ölész összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1162, sebződés: 245, gyógyulás: 0, összesen: -245 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [410,64] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy vámpírféreg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.


(Továbbmész...) [409,65] A terep változik: ismét síkságon vagy. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Chitarel, Lüke és UMA itt alapította meg a "98-asat szívók klubját". " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívei emelték. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy tollaskígyó. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [15 pontot használtál fel, van még 7.]

be 98 bemész a 98. titkos labirintusba
A leírás alapján nem nehéz a bejáratot megtalálni. Odabent sötét van. Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ahogy belépsz, furcsa hang fogad odabentről. Megiszol egy adag pondróvért. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +131 életerő.) Megiszol egy adag pondróvért. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +121 életerő.) [5 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 15 15 905 mozogsz 15 15 905
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 16 900 34 mozogsz 16 900 34
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 34 36 36 mozogsz 34 36 36
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 19 19 mozogsz 19 19
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 25 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

m 3 6 mozogsz a 6. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

be 612 bemész a 612. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

m 6 mozogsz a 6. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 312 784 333 keresed a 312. szörnyet a 784. szörnyet a 333. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

kf 821 1158 823 kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 1158. tárggyal a 823. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 2 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [2 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: leveszed/lerakod a 615. tárgyat
Leveszed az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat
A nyakadba akasztod a kreiton fókuszt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-7 szerencse). Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 26, 5.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ töm magába a gránitelementál. Egy szögletes követ fal föl az agyagelementál. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt az erőpajzs III hatása. Elmúlt a tárgyvédelem hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 592 pontot. A következő körben tehát 589 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TOLLASKÍGYÓ (635. SZÖRNY)
Ez a jókora méretűre megnőtt óriáskígyó nevét a feje hátulján, tarajszerűen ékeskedő tollakról kapta. Iszonyatos méretei láttán még a legmegtermettebb troll is sikoltva kezd menekülésbe, de még így is kétséges, túléli-e a vele való találkozást. A tollaskígyó ugyanis nagyon gyors, ráadásul fejlett intelligenciájának köszönhetően évszázadokig tartó élete alatt némi varázstudást is magára aggatott, amit a Thargodanokon való kísérletezgetéssel fejlesztett tökélyre.

KARAKTERLAP

Frank Onestein, egy barna, hosszú hajú, barna szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Igaz Barátok (#9141) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 451. fordulód.

Erő: 47 (83) Szint: 40 Merészség: 10/5 Magasság: 122 cm
IQ: 35 (70) Támadás: 43 Agresszió: 3 Testsúly: 58 kg
Ügyesség: 43 (60) Védekezés: 87 Menekülés: 20 % Életkor: 73/144 év
Egészség: 37 (54) Életpont: 816/346 Jellem: semleges Tul. pont: 70
Szerencse: 42 (68) Varázspont: 1710/0 Pénz: 23567 arany Kép. pont: 67
Tudatpont: 35/4 Pszi pont: 253/113 Halhatatlanság: 8 % EFejl: 533
Eddig összesen 5477 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 82497 TP-t kaptál. Jelenleg 8773193 TP-d van. A következő szinthez még 26807 TP szükséges. Trófeáid: rubin sárkány, triklem drakolder, ében sárkány. A 339. fordulódban 5942 arany került a bankszámládra. 7635 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14 ökölvívás: 7 szúrófegyverek: 21
vágófegyverek: 39 ütőfegyverek: 37 lőfegyverek: 16
dobófegyverek: 36

Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (140%) << varkaudar che-kard (#1112) (140%) << biami kvazárlándzsa (#568) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22 2. nyomkövetés: 127 3. mászás: 25
4. csapdakészítés: 28 5. csapdaészlelés: 22 6. gyógyítás: 52 (+1)
7. titkosírás: 10 8. felderítés: 35 9. szörnyidomítás: 11
10. teológia: 164 11. taumaturgia: 74 12. szerencsejáték: 9
13. versengés: 27 14. harcművészetek: 3 15. zene: 8
16. szörnyismeret: 59 17. pszi: 24 18. zárnyitás: 24
19. vadászat: 12 20. vitalitás: 5 21. bányászat: 41
22. úszás: 10 23. főzés: 21

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 3. fajúaknak
ásol max. 16 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot )
elfogod vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
ősi szellem (#422), massza (#217), élőholt ősmágus (#179), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), purifikátor császár (#393), Rém (#315), talriai behemót (#312), Raia angyala (#333), halálmadár (#351) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
törpe (#3), férfiak (#998), kiütéses negátor (#785), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) meditáció (#250, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (97,9,2) csupasz izom (#28) óriáserő (#53) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
tűzeső (#61), puha ütés (#60), Tharr haragja (#145), tűzgolyó (#155), méregfelhő (#37), méregfelhő II (#193)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
agytaposás (#180), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> molgan (#284) méregfelhő II (#193) >> ezerszemű bestia (#288)
háló (#186) >> magnetikus praglonc (#200) háló (#186) >> élőholt tigris (#766)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> halottidéző (#391) varázsvédelem II (#108) >> Notermanthi báró (#323)
fürgülés (#92) >> kronoelementál (#287) fürgülés (#92) >> csataremák (#694)
tompítás (#40) >> varkaudar vajákos (#690) agytaposás (#180) >> magnetikus praglonc (#200)
ongóliant tombolás (#146) >> ongóliant hadúr (#178) ongóliant tombolás (#146) >> ezerszemű bestia (#288)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK
gránitelementál (#205) (építő: +50% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!
2.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 4)
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 harcos, 3 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester, 1 parafenomén, 3 rohamosztagos.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 arany karperec (#194) 2 aranylánc (#191) 1 bronzpajzs (#89)
7 bűvös shuriken (#562) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 dlathog kőzet (#829)
1 ezüst gyűrű (#180) 1 fekete bőrcsizma (#247) 1 göcsörtös bunkó (#123)
8 gyöngymangó (#135) 2 isteni könnycsepp (#260) 4 kaja (#2)
1 kígyótoll (#1543) 1 királyi korona (#338) 1 madártoll (#112)
1 Mágikus Koponya (#279) 6 mópat tetem (#584) 1 orgyilkos tőr (#225)
2 pondróvér (#1232) 1 quwarg tojás (#360) 1 sáfránypor (#211)
1 sallank nyíl (#129) 5 sárkánypikkely (#292) 8 spiritusz (#170)
1 Thargodan korona (#543) 1 Thór pörölye (#640) 1 trófea nyaklánc (#196)
1 tükör (#43) 12 vas dobónyíl (#189) 10 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1527 arany (#50) 1 angyalok gyűrűje (#529) 1 ezüst nyaklánc (#117)
1 ezüstshuriken (#327) 1 fűszertartó (#210) 2 kerek kő (#19)
1 lélekesszencia (#619) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 pszi kő (#248) 1 ragasztó (#83) 1 rejtőköpeny (#277)
1 szent jogar (#150) 1 téfea-agy (#172) 2 Thargodan esszencia (#328)
4 ugh méreg (#166) 1 varkaudar lándzsa (#224) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(409,65) a 97. labirintus bejárata, a 98. labirintus bejárata, tündöklő szobor (#1587), szent tölgyfa (#393), Raia oltár, tollaskígyó (#635)
(410,64) vámpírféreg (#782)
(411,64) sötét ölész (#314)
(412,63) sárkánybarlang (#620), Elenios oltár, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, lidércóriás (#401), zafír drakón (#320)
(413,62) elemi rin (#786)
(414,62) lélekelementál (#319)
(415,61) Orkhan Thai (#238), Thargodan zsoldos (#310), Thargodan mágus (#318), Sötétség Hercege (#296), drótszőrű mópat (#426), Thargodan tábor (#588), Chara-din monolitja (#534), quwarg királynő (#153), kisebb quwarg isten (#213), bolyongó lidérc (#388)

Üzenet küldése a karakternek