Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. febr. 18. 9h:03' EZ A 760. JÁTÉKHETED, 452. FORDULÓD 761. játékheted kezdete: febr. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Üzeneted jött! Ez a forduló 17 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3906 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 4 |
Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Törpe szekercével egy hatalmas csapással felmetszed a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal kegyetlenül megütöd a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi feléd harap, de sikertelenül. A drótszőrű pincsi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: vv 86 26 224 | elmormolod a 86. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
* 3. KP: vv 12 57 178 | elmormolod a 12. varázslatot az 57. varázslatot a 178. varázslatot |
* 4. KP: v 14 1 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
* 5. KP: p 116 0 0 | használod a 116. pszi képességet |
* 6. KP: v 165 0 0 | elmormolod a 165. varázslatot |
* 7. KP: vv 72 64 182 | elmormolod a 72. varázslatot a 64. varázslatot a 182. varázslatot |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
tno 6 | növeled a 6. tulajdonságodat |
h 1554 | használod az 1554. tárgyat |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 69 életpontot sebeztél. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 124 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. 47 életpontot vesztettél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 247 életpontot vesztettél. A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a kétfejű csatabárdot. Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a káoszszellem testét. (7 támadással 403 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a káoszszellem szellemtestét. (8 támadással 203 életpontot sebezve.) Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 120 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 53 életpontot vesztettél. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +69 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 675, sebződés: 591, gyógyulás: 0, összesen: -591 ÉP}
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre |
Meglengetve a törpe szekercét a másikra támadsz. {CSTT:} Törpe szekercével párszor kilyukasztod a q. rohamosztagos torát. (6 támadással 238 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a q. rohamosztagos bal vállát. (8 támadással 225 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 10 q. rohamosztagos többször is megmar! (9 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Véres nyál csordul ki a 10 q. rohamosztagos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +69 életerőt. 2 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}
Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy teljes őrület pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a pszi őselementál ködlő zsumókját. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a pszi őselementál nyakát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-12 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a bal karodra. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-17 pszi pont.) Hoppálé! 4 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +69 életerőt. 2 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a Zinthurg bikafejét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Zinthurg bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A Zinthurg feléd harap, de sikertelenül. A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! Karmait felemelve, a Zinthurg meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +69 életerőt. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP]. 1 044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a Zinthurg bikafejét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a Zinthurg egyik karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Zinthurg karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +69 életerőt. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP]. 1 044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a magnetikus praglonc testét. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a magnetikus praglonc bal oldalát. (6 támadással 291 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a magnetikus praglonc testét. (8 támadással 146 életpontot sebezve.) A magnetikus praglonc csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-17 pszi pont.) (-3 TU.) Törpe szekercével néhányszor megcsapod a magnetikus praglonc testét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd a magnetikus praglonc testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-16 pszi pont.) (-2 TU.) A magnetikus praglonc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +69 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 6 658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 724, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [157,90] Szűnni nem akar a zöld síkság. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy ősdentor. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 60 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed az ősdentor bal lábát. (6 támadással 296 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered az ősdentor ragyás testét. (8 támadással 230 életpontot sebezve.) Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 55 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +69 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> 35 arany, -2 ÉP] 3 570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 526, sebződés: 133, gyógyulás: 4, összesen: -129 ÉP}
Marokra fogva a törpe szekercét a másikra rohansz. {CSTT:} Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dögkeselyű testét. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a dögkeselyű jobb szárnyát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a dögkeselyű csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A dögkeselyű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +63 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rontasz. {CSTT:} Törpe szekercével párszor kilyukasztod a dögkeselyű jobb lábát. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a dögkeselyű bal szárnyát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A dögkeselyű megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 madártollat. 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 16 életpontot vesztettél. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed az élőholt mágus nyakát. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mágus fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +29 életerőt. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kultúrmasztodon testét. (6 támadással 221 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a kultúrmasztodon jobb első lábát. (6 támadással 95 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +39 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 28 kaját. 2 331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 49, gyógyulás: 10, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [158,90] Még mindig füves síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy márványtornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy ragyás burástya! {max. életpontja: 73-84.}
A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ragyás burástya bal lábát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a ragyás burástya jobb karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 7 életpontot vesztettél. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a sötét gnóm jobb lábát. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +14 életerőt. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a sötét gnóm testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sötét gnóm testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. A sötét gnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +8 életerőt. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a ryuku csapásvezető jobb karját. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a ryuku csapásvezető testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. 1 524 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
h 1387 144 61 | használod az 1387. tárgyat |
156 | 157 | 158 | 159 | |
88 | |
|
|
|
89 | |
|
|
|
90 | |
|
|
|
91 | |
|
|
|
[144,61] Épületek tűnnek fel.
be 497 8 4 | bemész a 497. épületbe |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 62 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 110 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Fegyvert váltasz: előkapod a kétfejű csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a vámpírféreg jobb oldalát. (8 támadással 460 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a vámpírféreg testét. (8 támadással 207 életpontot sebezve.) A vámpírféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 42 életpontot vesztettél. A vámpírféreg megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 93 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a vámpírféreg farkát. (8 támadással 500 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd a vámpírféreg testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 43 életpontot vesztettél. A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 97 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +69 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vámpírfogat. (ld. enc.) Elhajítod a vacak lidércóriás trófeát, és kiszedsz egy vámpírféreg trófeát. 12 398 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1265, sebződés: 611, gyógyulás: 47, összesen: -564 ÉP}
m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
Marokra fogva a törpe szekercét a másikra ugrasz. {CSTT:} Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a kultúrmasztodon jobb első lábát. (6 támadással 209 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kultúrmasztodon bal oldalát. (6 támadással 104 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +70 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 22 kaját. 2 331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 61, gyógyulás: 13, összesen: -48 ÉP}
(Továbbmész...) [159,91] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bávatag golombár lehet. {max. életpontja: 141-170.} Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.
(Továbbmész...) [160,92] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy friss csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy patakot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +70 életerőt. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy ryuku ostromteknős nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku ostromteknős testét. (6 támadással 142 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd a ryuku ostromteknős jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +70 életerőt. 1 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna farkát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +3 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra ugrasz. {CSTT:} Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
v 198 183 89 | elmormolod a 198. varázslatot |
157 | 158 | 159 | 160 | 161 | |
89 | |
|
|
|
|
90 | |
|
|
|
|
91 | |
|
|
|
|
92 | |
|
|
|
|
93 | |
|
|
|
|
[183,89] A sík vidék mocsarassá válik. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy kristálypalotát. Délkeletre nézve látsz egy patakot. Délre egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy lápi hajlék van. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +20 életerőt.
be 76 | bemész a 76. titkos labirintusba |
lm 3 8 15 | mozogsz 3 8 15 |
Marokra fogva a törpe szekercét a másikra támadsz. {CSTT:} Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a velociraptor vastag bőrét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal csak érinted a velociraptor vastag bőrét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A velociraptor fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A velociraptor karmai majdnem eltalálnak! A velociraptor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +7 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 raptor karmot. [raptor karom ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 1 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 11, gyógyulás: 2, összesen: -9 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed az óriásféreg testét. (6 támadással 281 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod az óriásféreg jobb oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az óriásféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az óriásféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +12 életerőt. 2 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
lm 17 7 4 | mozogsz 17 7 4 |
lm 901 22 900 | mozogsz 901 22 900 |
Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. 15 életpontot vesztettél. A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Törpe szekercével párszor kilyukasztod a nanda testét. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a nanda testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A nanda összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +19 életerőt. 2 016 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 20, gyógyulás: 1, összesen: -19 ÉP}
lm 20 21 26 | mozogsz 20 21 26 |
Megmarkolva a törpe szekercét a másikra rontasz. {CSTT:} Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed az óriásféreg farkát. (6 támadással 292 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod az óriásféreg testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az óriásféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az óriásféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +11 életerőt. 2 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed az átokmurgattyú poshadt hasát. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod az átokmurgattyú testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Az átokmurgattyú mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 929 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a ragyás burástya testét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a ragyás burástya testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +12 életerőt. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 1 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 13, gyógyulás: 1, összesen: -12 ÉP}
lm 18 5 31 | mozogsz 18 5 31 |
lm 36 32 38 | mozogsz 36 32 38 |
lm 42 33 40 | mozogsz 42 33 40 |
lm 42 34 44 | mozogsz 42 34 44 |
lm 28 6 51 | mozogsz 28 6 51 |
lm 55 55 57 | mozogsz 55 55 57 |
m 7 8 7 | mozogsz a 7. ponthoz |
ek 503 189 101 | t. energia kisütése: 503 189 101 |
be 668 | bemész a 668. épületbe |
ef 20 516 | energia fejlesztése 20 |
szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
* 1. BP: h 235 10 0 | használod a 235. tárgyat |
* 2. BP: h 337 0 0 | használod a 337. tárgyat |
* 3. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 4. BP: h 1271 133 0 | használod az 1271. tárgyat |
KVAZÁR KESZTYŰ (445. TÁRGY) A kvazár kesztyű elkészítéséhez szükséges egy kvazár kohó, ahol a kesztyűhöz elegendő három kvazárt fel tudják hevíteni. A kovácsnak átadott Gór formázó minta segítségével a kvazár kesztyű elnyeri végleges formáját. A kikovácsolás mindössze 40 TVP-t vesz igénybe. A kvazár kesztyűt a KF 445 paranccsal viselheted, így hárommal megnő a védettséged. Ezenfelül pusztakezes harc esetén kapsz +3 sebzést. A kesztyű megrendelése a KT 445 paranccsal történik. |
VÁMPÍRFOG (1221. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, az egy vámpír szemfoga, hosszú, hegyes, véres, és mostanra már ártalmatlan, hacsak nem karcolod össze magad, nem kell tőle félned. A vámpírféreg szájában is pont ilyen fogak sorakoznak, úgy néz ki, bármilyen testben is legyenek, ez egy kinézetre teljesen hasonló komponens a vérszívó szörnyetegekben. És, hogy mire használhatnád fel? A közhiedelem szerint, aki vámpírfogat rejteget a kabátja alatt, annak hite kikezdhetetlen. |
Erő: | 45 (55) | Szint: | 39 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 51 (55) | Támadás: | 37 (40) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 35 (39) | Védekezés: | 80 (87) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 74/386 év |
Egészség: | 40 (42) | Életpont: | 611/611 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 43 (55) | Varázspont: | 1398/15 | Pénz: | 15549 arany | Kép. pont: | 31 |
Tudatpont: | 90/25 | Pszi pont: | 283/309 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/40 (+18%) | ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 18/82 |
vágófegyverek: | 33/38 (+10%) | ütőfegyverek: | 46/80 (+8%) | lőfegyverek: | 27/0 |
dobófegyverek: | 27/29 |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) << kétfejű csatabárd (#1754) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); vas dobónyíl (#189) (25 -29.); bronzhegyű nyíl (#94) (30 -33.); vashegyű nyíl (#176) (34 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
183,89 mezőn táborozol, a 76. labirintusban, 1. szinten, 5. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 365 |
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 189,101 |
Legfeljebb 115 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 60, 58, 64, 56 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/3 | Max életkor 607 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/74 | 2. nyomkövetés: | 87/13 | 3. lopás: | 5/8 |
4. mászás: | 20/75 (+3%) | 5. csapdakészítés: | 30/84 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 21/36 (+5%) |
7. gyógyítás: | 62/2 (+48%) | 8. titkosírás: | 31/45 | 9. felderítés: | 35/22 (+37%) |
10. szörnyidomítás: | 15/5 | 11. teológia: | 58/80 (+16%) | 12. taumaturgia: | 68/82 (+13%) |
13. szerencsejáték: | 8/40 | 14. versengés: | 13/36 | 15. zene: | 33/99 (+1%) |
16. szörnyismeret: | 58/43 (+33%) | 17. pszi: | 31/93 (+2%) | 18. zárnyitás: | 13/39 (+26%) |
19. vadászat: | 23/2 | 20. vitalitás: | 8/88 | 21. bányászat: | 51/42 |
22. úszás: | 14/18 (+23%) | 23. főzés: | 17/25 | 24. csapatmunka: | 3/13 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 25 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 180 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 3 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 5 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 4 darabot, csak egyszer), fiatalság italát (#473) (max. 2 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 2 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 3 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), tazunkarókát (#81) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 50) |
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), varkaudar hadúr (#270), varkaudar varázsló (#271), tigroszlán (#43) (csak egyszer), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), massza (#217) (csak egyszer), quwarg őrparancsnok (#677), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766), troll bányász (#679), törpe ősharcos (#680), inváziós ellenfelek (#9089) (csak egyszer), törpe kínzómester (#681) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990), lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) |
a lélek védelme (#57) | tárgyvédelem (#178) | az elme fölénye (#116) | esszenciavédelem (#165) |
mentális pajzs (#72) | pszi-ernyő (#64) | Symulf rúnája (#182) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
28. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
tudatrombolás (#111), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámsújtás (#89) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | |
villámsújtás (#89) | >> | quwarg szellem (#676) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | troll bányász (#679) | hhaar burka (#32) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg szellem (#676) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 76. labirintus (193,24). városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. bányászház (839): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 9, 20, 26, 27, 33, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 56, 58, 60, 64, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 81, 121, 122, 123, 124, 130, 134, 189, 190, 191, 192, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 14, 34, 44, 49. |
Kész: 1, 9, 16, 47. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1241, a megölt főholtak száma: 3, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 177064. |
Az első Végzet Vermében 5 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) OK |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 60 TU. szükséges még: 30 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 883 TU szükséges.) |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 1 | csatabárd (#555) | 4 | fokhagyma (#403) | 34 | hattyútoll (#1222) | 10 | Huddens elixírje (#830) | 9664 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | ryuku mellvért (#689) | $39 | szürke bőrkesztyű ($271) | 1 | topáz erényöv (#731) | 145 | varányszem (#30) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 121 | bogyógránát (#430) | 26 | bunthar bőr (#733) | 3 | csatabárd (#555) | 500 | csillezsályalevél (#1253) | 985 | csontkulcs (#74) | 2104 | csuklyavirág (#133) | 1400 | dözmöng szív (#122) | 870 | ezüstdarab (#326) | 6 | fejsze (#1240) | 18 | féregbél (#1071) | 2451 | gyógykenőcs (#313) | 891 | gyöngymangó (#135) | 7 | halálfej szimbólum (#1417) | 310 | Huddens elixírje (#830) | 410 | isteni könnycsepp (#260) | 192 | jégpasztilla (#1566) | 32 | jégszilánk (#1128) | 2134 | kábító nyilacska (#1590) | 2390 | kaja (#2) | 3044 | madártoll (#112) | 668 | mákrózsa virág (#56) | 69 | megsemmisítő (#1540) | 6 | moa harci nadrág (#1862) | $1202 | nyílvessző ($108) | 18 | ogwawa kulcs (#1376) | 4 | olló (#335) | 1371 | pirkit (#153) | $2096 | purifikátor háj ($269) | 10301 | quwarg tojás (#360) | 421 | rókafarok (#124) | 586 | sallank karom (#128) | 3 | Sheran cserepe (#1271) | 197 | sötét ital (#284) | $589 | szent jogar ($150) | 18 | szuperkötél (#209) | 64 | tolmokov-koktél (#351) | 1117 | vas dobónyíl (#189) | 1832 | vasérc (#152) | 6 | vastag ryuku kulcs (#1344) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kerek kő (#19) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | púderkő (#119) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | szögletes kő (#17) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
439 | arany (#50) | 3 | bájital (#261) | 2 | csuklyavirág (#133) | |||
5 | drótszőr (#37) | 1 | fűszertartó (#210) | 64 | kaja (#2) | |||
1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | kvazár kesztyű (#445) | 15 | madártoll (#112) | |||
1 | márványkulcs (#245) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | praglonc hártya (#215) | |||
6 | spiritusz (#170) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 3 | ugh méreg (#166) | |||
2 | vámpírfog (#1221) | 10 | víz (#27) |
182 | 183 | 184 | |
88 | |
|
|
89 | |
|
|
90 | |
|
|