452. forduló, 454. forduló, Frank Onestein összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 19. 15h:17'
EZ A 455. JÁTÉKHETED, 453. FORDULÓD
456. játékheted kezdete: ápr. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 1000 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #3588
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

FRANK ONESTEIN KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [415,61] koordinátán.
A 6. napon egy vörös, göndör hajú, kék szemű árnymanó férfi megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi. Storm Master átadott neked a 6. napon 5 TU-t. Ijedten ugrasz fel a közelből felhangzó nyerítésre, de meglátva a feléd robogó trikornis sörényébe kétségbeesetten kapaszkodó vikócmajmot, megnyugodsz. Küldeményed érkezett, Fekete Köpeny adta fel. A Trikornis Futárposta által kiszállított csomagban a következő van: 3 dentor szüttyőt (benne 5 kátrány). Épp a legutóbbi labirintus kifosztásán merengsz, amikor rúgkapálva megérkezik a Trikornis Futárszolgálat egyik küldönce. Fekete Köpeny adott fel valamit! Talán még sikerül bepasszírozni a tárgyakat a hátizsákodba: 21 fiatalság italát.
Zu'lit tarsolya termel 4 pirkitet. Az aranytermő erszény 54 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+48 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+640 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+86 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 655. hetének nyerőszámai: 25, 6, 1. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy Raia angyala nyomára bukkanj. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 159 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 44 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Raia angyala bal vállát. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra rohansz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Raia angyala bal karját. (6 támadással 349 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Raia angyala bal oldalát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi eredménye! Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a Raia angyala vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A Raia angyala még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 angyalok gyűrűjét. 11734 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 815, sebződés: 161, gyógyulás: 8, összesen: -153 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 593.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 24. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 591.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 591.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 589.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+15 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 587.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 585.]
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+13 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 583.]

* 3. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 182. varázslatot a 127. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 581.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 579.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 579.]

* 4. KP: elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 577.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 577.]

* 5. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 557.]

* 6. KP: használod az 1253. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +7 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 552.]

* 7. KP: elmormolod a 22. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő sallank nyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 nyílvessző, 1 ragasztó, 1 sallank karom. [-1 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 547.]

* 8. KP: energia fejlesztése 1
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] A befejezéshez még 633 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 537.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 537.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+126 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+139 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+134 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+128 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [20 pontot használtál fel, van még 517.]

tps 30 TVP spórolása: 30 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 30 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [30 pontot használtál fel, van még 487.]

v 1 9999 elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 482.]

v 6 9999 elmormolod a 6. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 477.]

le 853 leveszed/lerakod a 853. tárgyat
Leveszed a kreiton fókuszt. [0 pontot használtál fel, van még 477.]

kf 615 453 531 kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat a 453. tárggyal az 531. tárgyat
A nyakadba akasztod az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 477.]
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 477.]
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 477.]

vv 138 188 161 elmormolod a 138. varázslatot a 188. varázslatot a 161. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 475.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 475.]
Fürgén varázsolsz! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 473.]

h 1602 27 10 használod az 1602. tárgyat
Használod az ezüstszelencét. Beleraksz 10 vizet. Meg is történik a transzformáció, jussod 5 pirkit. [3 pontot használtál fel, van még 470.]

hu 716 37 hulladék: 716 37
Hulladék, ezért nem gyűjtesz Zinthurg pallost. Hulladékgyűjtés törölve: drótszőr. [0 pontot használtál fel, van még 470.]

v 96 312 11 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a Thargodan illúzió varázslatot! Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(415,61) Raia angyala (#333)

[312,11] Lakott területre érkeztél. Északtűz "városában" sétálsz: már amennyire városnak lehet nevezni ezt a dögletes bűzű, rothadó nyálkával borított szikákból épített épületegyüttest.

Van itt egy Thargodan vegyesbolt (677. épület.) és egy Thargodan fegyverbolt (680. épület.).
Eladsz 1 aranygyűrűt 12 aranyért, 4 aranyláncot 80 aranyért, 1 borostyán függőt 6 aranyért, 1 bronzpengét 12 aranyért, 1 dlathog kőzetet 50 aranyért, 2 ezüst karkötőt 28 aranyért, 1 fekete gyöngyöt 6 aranyért, 1 holdbőrt 14 aranyért, 2 kristálygömböt 20 aranyért, 2 mérg. ubuk tüskét 4 aranyért, 1 mocsári penkét 1 aranyért, 1 obszidián függőt 10 aranyért, 1 rejtőköpenyt 14 aranyért, 1 sárkányfogat 20 aranyért, 1 shinai gömböt 40 aranyért, 3 toxylt 24 aranyért, 1 trikornis szarvat 12 aranyért, 1 Zinthurg pallost 15 aranyért.
[-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [10 pontot használtál fel, van még 460.]

ve 26 80 megveszed a 26. tárgyat 80
Vásároltál 80 gyenge mérget. 160 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

ve 166 28 megveszed a 166. tárgyat 28
Vásároltál 28 ugh mérget. 112 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

vi 0 10 viselkedésed: 10
Abszolút gyilkos kedvedben vagy: mindenkit megtámadsz, aki az utadba kerül. Barátsági szinted mostantól 10. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

be 677 bemész a 677. épületbe
Legutóbbi látogatásod óta nem lakik itt senki. [5 pontot használtál fel, van még 455.]

be 680 bemész a 680. épületbe
Még egyszer körülnézel vandalizmusod megnyilvánulásának helyszínén, azonban semmit sem találsz. [5 pontot használtál fel, van még 450.]

vi 0 3 viselkedésed: 3
Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. [0 pontot használtál fel, van még 450.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[415,61] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Felismered a közeledőt. Csak egy halálelementál. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 251 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a halálelementál fejét. (6 támadással 167 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a halálelementál bal oldalát. (5 támadással 321 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod a halálelementál ébentestét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A halálelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy halálvarázs II varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9161 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 784, sebződés: 28, gyógyulás: 91, összesen: +63 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Hangodat kieresztve, a táborra rontasz. Egy pillanatig elgondolkodsz, hogy helyesen cselekszel-e, de aztán magadban bólintasz. Sötét halálfelhőt lő rád egy Thargodan, de te lélegzetedet visszafojtva rohansz át rajta. Egy taalru készül a lemészárlásodra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 256 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy háló varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a taalru bal oldalát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) A taalru összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy szent jogar, egy ezüst karkötő, egy fűszertartó, 4 vas dobónyíl, 4 arany és egy ezüst kulcs. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4211 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}

A győzelmed téged felbátorít, a Thargodanok óvatosak lesznek. Kihasználod a pillanatnyi szünetet, és felragadsz a földről egy hátizsákot, nyilván egy szerencsétlenül járt kalandozóé. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy Thargodan esszencia és 8 arany. Egy lidérckirály intéz feléd kihívást.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a lidérckirály fejét. (6 támadással 178 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a lidérckirály fejét. (6 támadással 392 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a lidérckirály bal karját. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). A lidérckirály csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-1 max. varázspont.) A lidérckirály még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8166 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 766, sebződés: 46, gyógyulás: 131, összesen: +85 ÉP}

Vérben forgó szemekkel, újabb lény indul feléd. Kihívón nézel a Thargodanokra: "ki a következő, aki meg akar halni?" Egy Thargodan mágus intéz feléd kihívást.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 256 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Semmi hatás! Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan mágus testét. (6 támadással 177 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a Thargodan mágus jobb lábát. (6 támadással 384 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Din cséphadarójával súrolod a Thargodan mágus jobb karját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 gyöngymangó és 2 sallank karom. 9445 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 864, sebződés: 0, gyógyulás: 103, összesen: +103 ÉP}

A Thargodanok egyenként elteleportálnak, és csak egyetlen, óriási árnyalak marad. Egy Rém védelmezi a vadászterületét.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Rém borzalmas plazmáját. (6 támadással 184 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a Rém testét. (6 támadással 448 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Rém sötét esszenciáját. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-1 max. varázspont.) Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a Rém sötét esszenciáját. (3 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a Rém borzalmas plazmáját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-1 max. varázspont.) A Rém szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 rémplazmát. 14341 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést! Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1167, sebződés: 232, gyógyulás: 201, összesen: -31 ÉP}

Mohón kutatod fel a Thargodanok kincsét. A következő kincseket találtad: egy rövid kard, 18 arany, 2 vashegyű nyíl és egy bev formázó minta. Semmi értelme a szükségesnél több időt tölteni a tábornál, gyorsan távozol.
Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Észreveszel valamit a földön. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra.
[65 pontot használtál fel, van még 385.]

vv 209 elmormolod a 209. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 383.]

fku 60 felt. kutatás 60
fku 60 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 383.]

ef 5 energia fejlesztése 5
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] A befejezéshez még 628 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 333.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg harcos!

Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos jobb oldalát. (4 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Din cséphadarójával megütöd a quwarg harcos torát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 75 életpontot sebeztél. A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1438 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 0, gyógyulás: 61, összesen: +61 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy quwarg ősmágus!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (6 támadással 181 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Din cséphadarójával megütöd a quwarg ősmágus jobb hátsó lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 púderkő és 2 sallank karom. 3764 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 65, gyógyulás: 49, összesen: -16 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 varkaudar lándzsát. Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [40 pontot használtál fel, van még 293.]

h 1554 használod az 1554. tárgyat
Játszani kezdesz az aenouth ködkürtöt. Csupán az első traktusig jutsz a szívhezszóló melódiában, amikor meglepő dolog történik. A tér szövete közvetlen előtted szétnyílik, és egy szubreális vámpír hömpölyög keresztül az anyagi és a túlvilág között húzódó kapun. A szörny nem tűnik barátságosnak, sőt mi több, megidézőjére támad!

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír jobb lábát. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2050 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Elégedetten csomagolod el a ködkürtöt. [25 pontot használtál fel, van még 268.]

m 5 6 5 mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[414,62] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. A földön meglátsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő lidérckirály mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a lidérckirály testét. (6 támadással 181 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a lidérckirály bal oldalát. (6 támadással 405 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a lidérckirály testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-2 max. varázspont.) Véres nyál csordul ki a lidérckirály száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8166 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 718, sebződés: 58, gyógyulás: 121, összesen: +63 ÉP}


(Továbbmész...) [413,62] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Hmm, csak egy fattylord. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a fattylord jobb oldalát. (6 támadással 164 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fattylord fejét. (5 támadással 398 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a fattylord testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 148 életpontot vesztesz.) Egy energiacsóva varázslatot dob rád a másik. 121 életpontot vesztettél. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a fattylord testét. (5 támadással 410 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a fattylord fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 173 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiacsóva varázslat. 143 életpontot vesztettél. A fattylord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ametiszt medál, ezenkívül 1 energialándzsa (ld. enc.). 14198 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1160, sebződés: 585, gyógyulás: 206, összesen: -379 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Friss árnymanó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [412,63] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sárkánybarlangot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Felfedeztél egy törpe bányát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Dred Hornwill. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (arkog kő) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 arkog követ! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy lidércóriás közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a lidércóriás jobb oldalát. (6 támadással 134 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (25 életpontot vesztettél.) Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a lidércóriás bal lábát. (6 támadással 388 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a lidércóriás testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 31 életpontot sebeztél. A lidércóriás leken néhány pofont. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a lidércóriás testét. (5 támadással 341 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a lidércóriás jobb lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A lidércóriás mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A lidércóriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1099, sebződés: 219, gyógyulás: 0, összesen: -219 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek. Találsz valamit: 1 fáklya[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 7 kerek követ.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 szögletes követ. [38 pontot használtál fel, van még 230.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 1502 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 229.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Merészen, elindulsz befelé a sárkány barlangjába. Titkon azon reménykedsz, hogy a sárkány épp vadászik, vagy jóllakottan szunyókál. Mocorgást hallasz. Úristen, csak nem a sárkány? De nem, ez a valami annál sokkal apróbb: mindössze egy drakón vicsorog rád.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd drakón bal szárnyát. (6 támadással 183 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (39 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a smaragd drakón pikkelyes testét. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a smaragd drakón bal szárnyát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) A smaragd drakón fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a smaragd drakón pikkelyes testét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a smaragd drakón fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 59 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7313 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 761, sebződés: 113, gyógyulás: 0, összesen: -113 ÉP}

Egy pillanatig dermedten figyelsz, hogy a csatazaj felkeltette-e a sárkány figyelmét, de semmi. Megkönnyebbülve mész beljebb. Elérkezel a hatalmas központi barlangba. Középen aranykincs és egyéb tárgyak mérhetetlen tömege van felhalmozva. A kincs most azonban másodlagos szempont. Az elsődleges szempont, sok-sok tonnájával a kincs tetején ül, és úgy néz rád, mint macska az egérre.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy armageddon varázslatot dob rád a másik. 164 életpontot vesztettél. Távolról háló varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a rubin sárkány bal oldalát. (6 támadással 179 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (93 életpontot vesztettél.)
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 257, gyógyulás: 0, összesen: -257 ÉP}

Sikoltozva menekülsz, rettegve a végső pusztulástól... [30 pontot használtál fel, van még 199.]
(Feltételes gyógyítás:) Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+164 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 169.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[411,62] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (arkog kő) közelében vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy márvány sárkány. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 165 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 106 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Elmegy a kedved a harctól. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 271, gyógyulás: 0, összesen: -271 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+172 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+178 életerő.) Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [410,61] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy csapat mópat fatty közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mópat fatty bal középső lábát. (6 támadással 189 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva a teriád pörölyt a másikra rohansz. Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a mópat fatty farkát. (6 támadással 446 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor súrolod a mópat fatty bal első lábát. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (18 támadástól 109 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a mópat fatty ocsmány féregtestét. (6 támadással 453 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a mópat fatty jobb első lábát. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 12 mópat fatty csáprágójával. (12 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a mópat fatty bal középső lábát. (6 támadással 450 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megpöccinted a mópat fatty testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az 5 mópat fatty csáprágójával. (5 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 mópat tetemet. 14341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1970, sebződés: 210, gyógyulás: 0, összesen: -210 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+176 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Találsz egy Chara-din monolitját.

(Továbbmész...) [410,60] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Bányászat képességeddel fémet (mithril) érzel a föld alatt. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy méregféreg. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a méregféreg ízelt testét. (6 támadással 189 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (70 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a méregféreg testét. (6 támadással 465 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a méregféreg testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) A méregféreg megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a méregféreg testét. (2 támadással 159 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megpöccinted a méregféreg nyakát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. A méregféreg megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 11777 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1083, sebződés: 244, gyógyulás: 0, összesen: -244 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+180 életerő.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. [135 pontot használtál fel, van még 34.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[409,59] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Egy Shengoroth közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 98 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 61 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Túl erős az ellenfeled. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 159, gyógyulás: 0, összesen: -159 ÉP}


(Továbbmész...) [408,58] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Felismered. Ez egy ében halálhajcsár. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Látsz egy kátránygödröt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ezüstdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. [10 pontot használtál fel, van még 24.]

kt 580 25 elkészíted az 580. tárgyat (25 darabot)
Sajnos csak 4 kátrány készítéséhez/gyűjtéséhez van elegendő pontod. Begyűjtöttél 4 kátrányt. [20 pontot használtál fel, van még 4.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

tpf 30 TVP elővétele: 30 pontért
Felszabadítottunk neked 30 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 34.]

v 96 360 64 elmormolod a 96. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(408,58) ében halálhajcsár (#295), kátránygödör (#579, belőle készíthető: #580), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(409,59) Shengoroth (#967)
(410,60) érclelőhely, méregféreg (#784)
(410,61) mópat fatty (#317), Chara-din monolitja (#534)
(411,62) érclelőhely, márvány sárkány (#328)
(412,63) sárkánybarlang (#620), Elenios oltár, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, lidércóriás (#401), smaragd drakón (#321), rubin sárkány (#330)
(413,62) fattylord (#791)
(414,62) lidérckirály (#316)
(415,61) Raia angyala (#333), halálelementál (#279), taalru (#249), lidérckirály (#316), Thargodan mágus (#318), Rém (#315), Thargodan tábor (#588), Chara-din monolitja (#534), quwarg harcos (#201), quwarg ősmágus (#302), szubreális vámpír (#223)

[360,64] Egy kisebb településhez érkeztél.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Találsz egy főutcát. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! " Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 39 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.).
[-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 24.]

fa 590 4363 3 feladod az 590. tárgyat a 4363. kalandozónak (3 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Salamon részére szánod. Átadsz 3 dentor szüttyőt. Ennek elküldése 27 arany lesz. (A tartóval együtt 33 aranyért 9 kátrányt is átküldesz - amit máshova már nem tudnál tenni.) A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 21.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[408,58] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. A távolból robbanások hangját hallod. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy szikla mögé rejtőzöl. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ráismersz a távolodóra. Egy méregféreg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kátránygödröt. Találsz egy Chara-din monolitját. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ezüstdarab) közelében vagy. Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre.
[5 pontot használtál fel, van még 16.]

szk 312 784 333 keresed a 312. szörnyet a 784. szörnyet a 333. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy méregférget. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

kf 821 1158 823 kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 1158. tárggyal a 823. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 16.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 16.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 11.]
Fürgén varázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 6.]
Szupersebesen mormolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 1.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 1 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 31 TVP-t kell elköltened.] [1 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: leveszed/lerakod a 615. tárgyat
Leveszed az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat
A nyakadba akasztod a kreiton fókuszt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-7 szerencse). Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 25, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ habzsol be a gránitelementál. Egy szögletes követ habzsol be az agyagelementál. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt a tárgyvédelem hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 594 pontot. A következő körben tehát 591 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ENERGIALÁNDZSA (1227. TÁRGY)
A fattylordok kedvenc fegyvere az energialándzsa, mellyel félelemben és igában tarthatják az alattvalóikként kezelt Chara-din fattyakat. A hosszú lándzsa, végén néhány szikrázó tüskével elég elrettentőnek is tűnik az amúgy semmitől sem rettegő káoszlények számára. Sebzése csekély 1d4+6, viszont használata során még egy energia alapú varázslattal is "megörvendezteti" áldozatait. Csakis azok vehetik a kezükbe, akiknek szúrófegyver szakértelme már elérte a 28-as szintet. A fegyver mágikus sebzésű, használata +5 védettséggel is jár.

SHENGOROTH (967. SZÖRNY)
Közismert tény, hogy az ében sárkányok a legkevésbé bölcsek minden sárkány közül. Igazolja ezt az is, hogy ők azok, akik hajlamosak nekiugrani mindennek, ami betéved a vadászterületükre. Néha ráfaragnak, és egy kincsvadász kalandozó övén végzik trófeaként. Shengoroth azonban kivétel, már egész kicsi drakón korában is inkább a mágiát tanulmányozta, semmint testvéreivel verekedjen egy-egy jobb falatért. Felnőve pedig a remeteséget választotta, csak akkor harcolt, ha egy másik sárkány tévedt a területére. Most is csak azért kerülhetett elő, mert az elvetemült kalandozók megölték szinte minden rokonát, és úgy érezte, eljött a bosszú ideje. Hiába próbálnád meggyőzni arról, hogy te még soha nem öltél ében sárkányt, úgyse hinne neked (ha pedig trófeaként viseled egyiküket akkor pláne), és előbb válsz gőzölgő húsmasszává, minthogy befejezhetnéd hazugságod.

KARAKTERLAP

Frank Onestein, egy barna, hosszú hajú, barna szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Igaz Barátok (#9141) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 453. fordulód.

Erő: 47 (83) Szint: 41 Merészség: 10/5 Magasság: 122 cm
IQ: 35 (70) Támadás: 44 Agresszió: 3 Testsúly: 58 kg
Ügyesség: 43 (60) Védekezés: 87 Menekülés: 20 % Életkor: 73/144 év
Egészség: 37 (54) Életpont: 827/160 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 74
Szerencse: 42 (68) Varázspont: 1736/4 Pénz: 25839 arany Kép. pont: 71
Tudatpont: 35/4 Pszi pont: 253/129 Halhatatlanság: 8 % EFejl: 548
Eddig összesen 5525 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 133896 TP-t kaptál. Jelenleg 9111321 TP-d van. A következő szinthez még 488679 TP szükséges. Trófeáid: rubin sárkány, triklem drakolder, drótszőrű mópat. A 339. fordulódban 5942 arany került a bankszámládra. 7694 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14 ökölvívás: 7 szúrófegyverek: 21
vágófegyverek: 39 ütőfegyverek: 37 lőfegyverek: 16
dobófegyverek: 36

Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (140%) << varkaudar che-kard (#1112) (140%) << biami kvazárlándzsa (#568) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22 2. nyomkövetés: 128 3. mászás: 25
4. csapdakészítés: 28 5. csapdaészlelés: 22 6. gyógyítás: 53 (+1)
7. titkosírás: 10 8. felderítés: 36 9. szörnyidomítás: 11
10. teológia: 166 (+1) 11. taumaturgia: 75 (+1) 12. szerencsejáték: 9
13. versengés: 27 14. harcművészetek: 3 15. zene: 8
16. szörnyismeret: 59 17. pszi: 24 18. zárnyitás: 25
19. vadászat: 12 20. vitalitás: 5 21. bányászat: 41
22. úszás: 10 23. főzés: 21

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 3. fajúaknak
ásol max. 16 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot )
elfogod vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
ősi szellem (#422), massza (#217), élőholt ősmágus (#179), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), purifikátor császár (#393), Rém (#315), talriai behemót (#312), Raia angyala (#333), halálmadár (#351) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
törpe (#3), férfiak (#998), kiütéses negátor (#785), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) meditáció (#250, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (97,9,2) csupasz izom (#28) óriáserő (#53) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
tűzeső (#61), puha ütés (#60), Tharr haragja (#145), tűzgolyó (#155), méregfelhő (#37), méregfelhő II (#193)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
agytaposás (#180), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> molgan (#284) méregfelhő II (#193) >> ezerszemű bestia (#288)
háló (#186) >> magnetikus praglonc (#200) háló (#186) >> élőholt tigris (#766)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> halottidéző (#391) varázsvédelem II (#108) >> Notermanthi báró (#323)
fürgülés (#92) >> kronoelementál (#287) fürgülés (#92) >> csataremák (#694)
tompítás (#40) >> varkaudar vajákos (#690) agytaposás (#180) >> magnetikus praglonc (#200)
ongóliant tombolás (#146) >> ongóliant hadúr (#178) ongóliant tombolás (#146) >> ezerszemű bestia (#288)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK
gránitelementál (#205) (építő: +50% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!
2.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (teljesítve)
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 harcos, 3 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester, 1 parafenomén, 3 rohamosztagos.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranygyűrű (#193) 4 aranylánc (#191) 1 borostyán függő (#162)
1 bronzpenge (#126) 1 bűvös shuriken (#562) 1 csillezsályalevél (#1253)
1 dlathog kőzet (#829) 1 ezüst karkötő (#158) 1 fekete gyöngy (#99)
1 holdbőr (#1236) 4 kaja (#2) 2 kristálygömb (#265)
1 madártoll (#112) 2 mérg. ubuk tüske (#137) 1 mocsári penke (#148)
1 obszidián függő (#195) 1 quwarg tojás (#360) 1 rejtőköpeny (#277)
1 sáfránypor (#211) 1 sallank nyíl (#129) 1 shinai gömb (#348)
4 spiritusz (#170) 1 trikornis szarv (#198) 2 vas dobónyíl (#189)
20 víz (#27) 1 Zinthurg pallos (#716) 5 kátrány (#580)
3 dentor szüttyő (#590)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
132 arany (#50) 1 ametiszt medál (#275) 1 angyalok gyűrűje (#529)
3 arkog kő (#632) 1 bev formázó minta (#299) 1 energialándzsa (#1227)
1 ezüst kulcs (#184) 1 fűszertartó (#210) 76 gyenge méreg (#26)
1 kerek kő (#19) 3 mópat tetem (#584) 9 pirkit (#153)
2 púderkő (#119) 1 ragasztó (#83) 1 rémplazma (#616)
1 rövid kard (#171) 4 sallank karom (#128) 1 szent jogar (#150)
1 szvó-ektoplazma (#151) 2 Thargodan esszencia (#328) 27 ugh méreg (#166)
1 varkaudar lándzsa (#224) 2 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(408,58) ében halálhajcsár (#295), kátránygödör (#579, belőle készíthető: #580), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, méregféreg (#784)

Üzenet küldése a karakternek