453. forduló, 455. forduló, Kobuder Master összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 22. 9h:17'
EZ A 656. JÁTÉKHETED, 454. FORDULÓD
657. játékheted kezdete: jan. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3859
SZÁMLA : XXXX

KOBUDER MASTER KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [182,32] koordinátán.
Az aranytermő erszény 69 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+51 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+524 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+41 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).

* 1. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 224. varázslatot a 164. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 792.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-15 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 792.]
Fürgén varázsolsz! [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 790.]

* 2. KP: elmormolod a 69. varázslatot a 26. varázslatot a 14. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 788.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 786.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 784.]

* 3. KP: elmormolod a 127. varázslatot a 24. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 782.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-11 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 780.]

* 4. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 775.]

* 5. KP: elmormolod a 161. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sáfránypor). [0 pontot használtál fel, van még 775.]

* 6. KP: leveszed/lerakod a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 775.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat
Az ujjadra húzod a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 775.]

m 2 mozogsz keletre
[183,32] Folytatod sétádat a házak közt.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fogadó a Mulya Epokitféreghez. (621. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 763.]

be 99 bemész a 99. titkos labirintusba
Megtalálod a csatornalejáratot, amelyet az írnok javasolt. Semmi fényt nem látsz odabent. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-6 varázspont.] Óvatosan felemeled a fedelet, és leereszkedsz. Alattad a főcsatorna fekete szennyvize hömpölyög - orrfacsaró bűz csapja meg az orrodat. [5 pontot használtál fel, van még 758.]

fgy 80 40 felt. gyógyítás 80 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 758.]

lm 5 24 25 mozogsz 5 24 25
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.]
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Hrumagurk. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 89 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Hrumagurk jobb oldalát. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Eltalált téged. (53 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Hrumagurk testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a Hrumagurk testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A Hrumagurk meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Véres nyál csordul ki a Hrumagurk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2197 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 62, gyógyulás: 4, összesen: -58 ÉP}

Egy átokosztót pillantasz meg. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 115 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az átokosztó jobb lábát. (5 támadással 72 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel megcsapod az átokosztó poshadt hasát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd az átokosztó poshadt hasát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az átokosztó megtaszít agyarával. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 37 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szopókövet. 2052 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 66, gyógyulás: 3, összesen: -63 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+97 életerő). [-15 varázspont.]
Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy átokosztó! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy tűzvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 128 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az átokosztó bal vállát. (5 támadással 63 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel eltalálod az átokosztó testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) {KCC:} Vámpírtőrrel kicsit megsebzed az átokosztó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az átokosztó meglök agyarával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 38 életpontot vesztettél. Az átokosztó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szopókövet. 2052 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 99, gyógyulás: 4, összesen: -95 ÉP}

Egy átokosztót pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 117 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az átokosztó testét. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel megcsapod az átokosztó poshadt hasát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) {KCC:} Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod az átokosztó testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az átokosztó megtaszít agyarával. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó leken néhány pofont. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 37 életpontot vesztettél. Az átokosztó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szopókövet. 2052 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 88, gyógyulás: 4, összesen: -84 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+113 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+102 életerő). [-15 varázspont.]
Az oldaljárat itt elágazik. Tovább gázolsz a csobogó a szennyben. [23. PONT]
Meglepő csend honol ebben az oldaljáratban. [24. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy oglyth. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 115 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az oglyth testét. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az oglyth zömök testét. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) {KCC:} Vámpírtőrrel jól megszurkálod az oglyth testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-8 varázspont.) Az oglyth csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-13 varázspont.) Az oglyth csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! 35 életpontot vesztettél. Csápjaival az oglyth lecsap a bal karodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. 38 életpontot vesztettél. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször eltalálod az oglyth jobb első lábát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd az oglyth jobb első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csápjaival az oglyth lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! 42 életpontot vesztettél. Csápjaival az oglyth csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. 43 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3375 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 560, sebződés: 239, gyógyulás: 17, összesen: -222 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+100 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+95 életerő). [-15 varázspont.]
Már magad sem lepődsz meg a vérnyomokon a falon. [25. PONT.] Egy élőholt hadúr lakik itt. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy élőholt pozdorja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 400 életpontot sebeztél. Az élőholt hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2618 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy gorath lárvát pillantasz meg. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 109 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gorath lárva nyálkás testét. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A gorath lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vas dobónyíl felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A gorath lárva még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2310 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-11 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-11 varázspont.]
[101 pontot használtál fel, van még 657.]

lm 26 10 11 mozogsz 26 10 11
Az oldaljárat itt elágazik. Tovább gázolsz a csobogó a szennyben. [23. PONT]
A csatorna távoli csobogása csak halkan szűrődik ebbe a kis beugróba [26. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Tompa dübörgést hallasz a távolból.
Az oldaljárat itt elágazik. Tovább gázolsz a csobogó a szennyben. [23. PONT]
Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.]
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.]
Bokáig gázolsz a szennyvízben [7. PONT.]
Valamilyen fogadó lehet a közelben, a beömlő nyíláson át bélmaradványok és egyéb belsőségek érkeznek a csatornába [10. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy élőholt hadúr. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy élőholt pozdorja varázslatot. 405 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2618 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Hrumagurk! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzvihar. 107 életpontot sebeztél. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 66 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Hrumagurk amorf testét. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Jól célzott! (44 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel eltalálod a Hrumagurk amorf testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel megbököd a Hrumagurk testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 60 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2197 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 186, gyógyulás: 5, összesen: -181 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+95 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+107 életerő). [-15 varázspont.]
Egy használaton kívüli, kiszáradt csatornanyílást veszel észre [11. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy bérgyilkos. (ld. enc.) Fegyvere egy bronzpenge. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 119 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a bérgyilkos jobb karját. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel megcsapod a bérgyilkos testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a bérgyilkos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a bérgyilkos nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A bérgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 2145 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 61, gyógyulás: 4, összesen: -57 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-11 varázspont.]
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 mérgezett vasnyilat. Erőd TF-elődött. [109 pontot használtál fel, van még 548.]

lm 8 9 13 mozogsz 8 9 13
Bokáig gázolsz a szennyvízben [7. PONT.]
Egy zsákutca - széttépett konyhai maradványok úszkálnak mindenfelé [8. PONT.] Egy oglythot pillantasz meg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy tűzvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az oglyth zömök testét. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az oglyth farkát. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszurkálod az oglyth jobb első lábát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az oglyth meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-13 varázspont.) Csápjával megérint az oglyth. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-8 varázspont.) Az oglyth csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. 44 életpontot vesztettél. Az oglyth csápol, de mindhiába. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel eltalálod az oglyth zömök testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel meghorzsolod az oglyth bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az oglyth csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az oglyth csápol, de mindhiába. Az oglyth elhibázza az ütést csápjával. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Az oglyth csápol, de mindhiába. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! 42 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2431 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 402, sebződés: 137, gyógyulás: 17, összesen: -120 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy oglyth van előtted! Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az oglyth fejét. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az oglyth nyálkás csápját. (7 támadással 272 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod az oglyth jobb hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az oglyth csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az oglyth csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az oglyth csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. 41 életpontot vesztettél. Az oglyth meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. 41 életpontot vesztettél. Az oglyth most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2431 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 93, gyógyulás: 4, összesen: -89 ÉP}


Bokáig gázolsz a szennyvízben [7. PONT.]
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.]
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.]
Mindenhol rohadó tetemek maradványai vesznek körül [9. PONT.] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik?
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.]
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.]
A szennyvíz-összefolyóhoz érkeztél. [13. PONT] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy átokosztó. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az átokosztó bal karját. (5 támadással 65 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az átokosztó testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod az átokosztó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Agyarával az átokosztó felkarcolja a combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó leken néhány pofont. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 45 életpontot vesztettél. Az átokosztó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szopókövet. 2052 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 75, gyógyulás: 3, összesen: -72 ÉP}


[99 pontot használtál fel, van még 449.]

lm 14 18 19 mozogsz 14 18 19
Mindenfelé bomló állattetemeket sodor az áradat [14. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy mutáns patkány. (ld. enc.) Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy.
Ahogy haladsz, gusztustalanul hömpölyög a szenny a lábad alatt. [16. PONT]
Szörnyű bűz csapja meg az orrod. Valami nagyon ocsmány dolog rothad a víz alatt - puha dologra lépsz [18. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy gorath lárva. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 16. pontnál vagy.
Bah, egy zsákutcába érkeztél. A falra valaki vörös festékkel egy halálfejet festett [19. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Hrumagurk van előtted! Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 16. pontnál vagy.
[44 pontot használtál fel, van még 405.]

lm 17 15 34 mozogsz 17 15 34
Egy ráccsal lezárt beömlő nyíláshoz érkeztél [17. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy gorath lárva. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 16. pontnál vagy.
Véres úszó húscafatok mutatják egy nemrég véget ért csata nyomait [15. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről.
A szennyvíz-összefolyóhoz érkeztél. [13. PONT]
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.]
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.]
Dulakodás nyomait találod a falakon [34. PONT.] Egy bérgyilkos lakik itt. Fegyvere egy bronzpenge. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy.
[66 pontot használtál fel, van még 339.]

lm 38 36 mozogsz 38 36
A csatorna itt elkanyarodik, követed a szennyvíz folyását [37. PONT.]
Egy elhagyatott beömlőnyíláshoz érkeztél. Egy fekete test csillan a víz alatt, rettegve hátralépsz [38. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy oglyth van előtted! Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 37. pontnál vagy.
Iszonyatosan büdös a szennyvíz! [35. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy gorath lárva. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 37. pontnál vagy.
[33 pontot használtál fel, van még 306.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

lm 35 32 33 mozogsz 35 32 33
Iszonyatosan büdös a szennyvíz! [35. PONT.] Egy gorath lárvát pillantasz meg. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 37. pontnál vagy.
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.]
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.]
Az oldalcsatorna elágazásába érkeztél. [30. PONT]
Egy beömlőnyílás előtt állsz, ömlik befelé a szennyvíz [32. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy mutáns patkány. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 30. pontnál vagy.
A latyakban gázolva egy csatornazáródáshoz érkezel. Mintha valami megcsillant volna a rácsok között! [33. PONT.] Egy mutáns patkányt pillantasz meg. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 30. pontnál vagy.
[66 pontot használtál fel, van még 240.]

lm 31 27 29 mozogsz 31 27 29
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.]
Elértél a főcsatorna végéhez [4. PONT.]
Nem messze lehetsz a főcsatornától, valahol egy beömlőnyílás alatt [27. PONT.] Egy oglyth lakik itt. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy.
Nem messze lehetsz a főcsatornától, valahol egy beömlőnyílás alatt [27. PONT.] Egy oglythot veszel észre magad előtt. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy.
[44 pontot használtál fel, van még 196.]

lm 20 21 22 mozogsz 20 21 22
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.]
Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.]
A főcsatorna itt elágazik [6. PONT.]
Itt friss vér keveredik a szennyvízzel! [20. PONT.] Egy átokosztó lakik itt. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy.
Egy rég nem használt csatornabeömlőhöz érkeztél. Egy városi őr megsárgult csontváza hever itt [21. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Hrumagurk! Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy.
A gusztustalan nyálkában egy csata nyomaira bukkansz - széttépett testek és törött fegyverek [22. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy bérgyilkos van előtted! Fegyvere egy bronzpenge. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy.
[66 pontot használtál fel, van még 130.]

lm 39 39 mozogsz 39 39
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 130.]

* 1. BP: elmormolod a 21. varázslatot
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 127.]

* 3. BP: elmormolod a 85. varázslatot
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 127.]

* 4. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. [20 pontot használtál fel, van még 107.]

* 5. BP: leveszed/lerakod a 223. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 107.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 107.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 107 pontod maradt, ebből a következő körre 107 pontot vihetsz át. Kapsz még 595 pontot. A következő körben tehát 702 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HRUMAGURK (370. SZÖRNY)
Olvastad a Tudás Könyvét? Neeem? Akkor fogalmad sem lehet arról a borzalomról, melyet a rábukkanó mágusok Hrumagurknak neveztek el - még az Inváziós Háborúk idejében. Szerencsére ez a szörny azóta már csak a fóliánsok lapjain létezik; de gyermekeinek gyermekei még mindig élnek s ellepték a napfénytől távol lévő barlangokat és csatornarendszereket. Hogy honnan tudod, egy ilyen Hrumagurkal találkoztál? Először is a hangról - ahogyan a követ is szétmaró sav lassan folydogál az önnön ereje által kivájt vájatokban. Másodsorban pedig az, amikor ösztönösen is megpróbálod kikerülni a feléd szálló savdárdát - többnyire sikertelenül. Ez a hatalmas savfelhőket eregető amorf alakzat, amely mégiscsak bír valamilyen tudatalatti gonoszsággal, ugyanúgy pusztítható mindenféle fegyverrel; mindegy, hogy meddő erőlködéssel próbálod fegyveredet sem féltve felnyársalni, agyonütni, vagy szétvágni - úgysem fog sikerülni.

ÁTOKOSZTÓ (372. SZÖRNY)
Egy szokványos átokmurgattyú - gondolhatnád. Hacsak nem átlagon felüli megfigyelőképességgel vertek meg az istenek, s szemet szúr pár apró részlet. Először is a színe - bár a sötétség miatt azt hiszed, hogy csak a szemed játszik veled, azonban a gyenge világítás mellett is bizonyos vagy benne, hogy fekete. Másodszor pedig a feje - szarvakkal ékes, egyetlen, hatalmas kővel a közepén. Ez vonz a leginkább - ez a hatalmas, rubinnak tűnő ékkő. Nem is sejted, hogy mi is az valójában - s, hogy akármennyire is akarod, megtartod majd; erre kötelez a gonosz varázs, melyet leráznod magadról lehetetlen. A lény megtartotta az átokmurgattyúk szerencsétlenséget hozó tulajdonságát - így csak direkt T-vel támadsz neki.

OGLYTH (374. SZÖRNY)
Ha mágikus képességeidet valamelyik patináns egyetemen teljesítetted ki, biztosan emlékszel azokra az apró, sötétségben élő tenyészetekre, melyeken kezdőként Te is gyakoroltál; hiszen a kis erejű varázslatokat egyszerűen magukba szívták. Ezek a masszák azonban nem csak erre képesek - érintésük varázspontot szív, s ebből regenerálja sebeit. Ezenkívül spontán mágikus hatásokat is produkál - szikrákat lő rád, tüzet fröcsköl és közben persze nyújtogatja feléd csápjait. Legyőzéséhez talán a vágófegyver a leghatékonyabb.

ÉLŐHOLT HADÚR (371. SZÖRNY)
Bizonyára emlékezel a Tetememberekre - netán a Csontváz Lordokról és Zombi Mesterekről is hallottál már. Most pedig képzelj el egy oszló tetemet, ami hasonló tulajdonságokkal bír, mint ezen szörnyek együttvéve! Karjaiban, amiket már régen elpattant izmok emelnek, túlvilági erő bújik meg; regeneráló képessége pedig még a valaha élt troll héroszokét is meghazudtolja. A vele való harcban többszörösen is kockáztatod testi épségedet - azon kívül, hogy igencsak szép sebeket ejthet rajtad, csökkenhet egészséged is a küzdelem során. Ha ez nem lenne elég, egyetlen csapásával szilánkokra képes zúzni a gyatrább vérteket - mindezek miatt csak T paranccsal támadod meg, kivéve, ha Tulajdonságpajzs védelmez.

GORATH LÁRVA (376. SZÖRNY)
Egy kifejlett Gorath legyőzésére csak a legtapasztaltabbak vállalkozhatnak - egy lárva azonban nem jelenthet akkora kihívást, hiszen nem bír akkora erővel, ami akár még egy óriást is megszégyenít. Ennek ellenére igenis valós fenyegetés - ha más miatt nem, akkor azért, mert képes a fején lévő antennáival elpusztítani fa és fém tárgyaidat; akár négyet is egy csata alatt! Ezen kívül igencsak nehéz a testét védő szelvények mögé beférkőzni - kivéve persze, ha egyszerűen csak pozdorjává zúzod a férget. Igencsak nehezen mozog, azonban ez csak egy dolog miatt szerencsés számodra - ha elfutsz, nem képes üldözni. Valószínű, hogy antennáival tájékozódik, mert szeme egyáltalán nincs - azért ne gondold, hogy hátrányban van veled szemben, aki félig vakon a szűk járatokban próbál valahogyan küzdeni.

BÉRGYILKOS (375. LÉNY)
A nagyvárosok csatornarendszereit gyakran használják a helyi tolvajklánok, hogy könnyedén és feltűnés nélkül eljussanak egyik helyről a másikra. Ha nincs szerencséd, Te is belebotolhatsz egy éppen küldetésre induló tolvajjal - bár, akik ezekbe a csatornákba merészkednek, sokkal inkább a harcos jelzőre szolgálnak rá. Fekete kelmék, mérgezett pengék - és egy elfeledettnek hitt harcstílus. Esetleges zsákmányod elég szerény - hacsak a nála lévő mérgeket nem tekinted pótolhatatlan kincseknek. A "tisztes" munka végeztével ezek a gonosz utat választott kalandozók a helyi fogadókban pihengetnek, többnyire itt szereznek maguknak új megbízásokat.

MUTÁNS PATKÁNY (373. SZÖRNY)
"Bizonnyal harcoltál már óriás patkányokkal - azt azonban nem tudod elképzelni, hogy hogyan nőhet ekkorára valami. Hallottál ugyan legendákat arról, hogy bizonyos mágusok száműzetésük után kísérleteik eredményeit szanaszét engedték ott, ahonnan összeszedték őket - s Te nem kívánod megízlelni a vérvörösen fénylő szemek ígéretét. A foltok a szőrén talán valamelyik fajtársával való harcra emlékeztetnek; s emiatt úgy gondolod, hogy talán nem mérgező a harapása, hiszen túlélte önnön fajtájának marását. Az eszedbe sem jut, hogy egy ilyen fürge állatot igen nehéz eltalálni s nem nagyon van, akivel egy ilyen állat kikezd, ha esélyt lát arra, hogy esetleg ő is elpusztulhat. Gondolom, rájöttél - ha nem fut el előled, prédának tart. Rajta! Hacsak nem szúrófegyverrel küzdesz, vajmi esélyed van ez ellen a kíméletlen ragadozó ellen.

KARAKTERLAP

Kobuder Master, egy szőke, göndör hajú, kék szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia személyes tanácsadója vagy. Papi hited: 462. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 454. fordulód.

Erő: 57 (62) Szint: 27 Merészség: 10/5 Magasság: 144 cm
IQ: 46 (51) Támadás: 25 Agresszió: 4 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 41 (46) Védekezés: 75 Menekülés: 30 % Életkor: 37/43 év
Egészség: 48 (51) Életpont: 400/63 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 43 (1) Varázspont: 846/9 Pénz: 1222 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/8 Pszi pont: 118/274 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 50
Eddig összesen 2956 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 30530 TP-t kaptál. Jelenleg 2205028 TP-d van. A következő szinthez még 94972 TP szükséges. Trófeáid: ősdentor, Notermanthi, taalru. A 442. fordulódban 236 arany került a bankszámládra. 278 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/5 ökölvívás: 29/82 (+17%) szúrófegyverek: 28/27 (+4%)
vágófegyverek: 2/37 ütőfegyverek: 1/45 lőfegyverek: 28/10 (+9%)
dobófegyverek: 6/95

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (180%) << bronz taider (#641) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); tüske (#22) (14 -18.); vashegyű nyíl (#176) (19 -22.); mérgezett vasnyíl (#187) (23 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 38/30 2. nyomkövetés: 106/71 3. mászás: 16/87
4. csapdakészítés: 31/5 (+5%) 5. csapdaészlelés: 10/80 6. gyógyítás: 82/11
7. titkosírás: 25/61 8. felderítés: 26/91 (+15%) 9. szörnyidomítás: 11/50
10. teológia: 63/57 (+57%) 11. taumaturgia: 54/87 (+12%) 12. szerencsejáték: 1/17
13. versengés: 7/67 14. harcművészetek: 28/39 15. zene: 13/66 (+20%)
16. szörnyismeret: 15/80 17. pszi: 23/11 (+1%) 18. zárnyitás: 2/6
19. vadászat: 19/11 20. bányászat: 31/92 21. úszás: 10/84

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 150 TVP-ért
ásol max. 64 TVP-ért
készítesz ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 5 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), botot (#4) (max. 6 darabot ), dárdát (#10) (max. 4 darabot )
mászol max. 70 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), massza (#217) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), élőholt tigris (#766), bűbájlidérc (#761)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), őrjáratozó katona (#274), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 16 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (4570) méregsemlegesítés (#14) esszenciavédelem (#165) égető tekintet (#164)
kí koncentráció (#69) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
tűzeső (#61), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), élőholt pozdorja (#134), tűzvihar (#175)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), életpajzs (#142)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiafolyam (#136) >> gonoszok (#988) tűzeső (#61) >> jók (#990)
tűzeső (#61) >> semlegesek (#989) energiafolyam (#136) >> autentikus vámpír (#154)
jégcsóva (#41) >> Zinthurg (#180) energiafolyam (#136) >> áeratikus hasnyák (#243)
villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
2.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
3.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet!

HŐSTETTEID
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 gyöngymangó (#135) 4 kaja (#2) 1 tükör (#43)
3 vashegyű nyíl (#176) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
69 arany (#50) 1 bronzpenge (#126) 3 mérgezett vasnyíl (#187)
4 szopókő (#259)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(182,32) piroslámpás ház (#636)
(183,32) fogadó # (#621), a 99. labirintus bejárata, Hrumagurk (#370), átokosztó (#372), oglyth (#374), élőholt hadúr (#371), gorath lárva (#376), bérgyilkos (#375)

Üzenet küldése a karakternek