Karakterszám: |
2569 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
46 |
Játékhét: |
53 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
50 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2004. már. 11. 8h:45' |
A következõ
fordulód táplálható: 2004. már. 14. |
|
E-mail!
ÉJBEN SUTTOGÓ KALANDJAI
Táborozásod alatt látogatót kapsz! Ellenfeled egy kis orgling sámán (#102).
*** 1. KÖR *** A kis orgling sámán elmond egy tûzpajzs varázslatot. Néhány
rövid kézmozdulat után a kis orgling sámán létrehoz egy titánok szele varázslatot.
Megrohamozod a kis orgling sámánt. Támadod a kis orgling sámánt. Felé döfsz
jobb karmoddal. Ez mellément. Meglengetve a rövid tõrt, próbálsz lesújtani.
Félrehajolt.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a kis orgling sámán elmormol
egy sorvasztást. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Megtámadod a
kis orgling sámánt. Elõre szúrsz jobb karmoddal. El sem találtad. Rövid
tõrt forgatva támadsz. Hátraugrott a támadás elõl.
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a kis orgling sámán létrehoz
egy életszívás varázslatot.
10 ép-t sebzõdtél. Támadod a kis orgling sámánt.
Lecsapsz jobb karmoddal.
(11 ép-t sebeztél). Rövid tõrrel támadsz.
(5
ép-t sebeztél).
*** 4. KÖR *** A kis orgling sámán elmormol egy életszívás varázslatot.
10 ép-t sebzõdtél. Gyógyítja a kis orgling sámánt (+10 ép). Támadod a kis
orgling sámánt. Felé suhintasz jobb karmoddal.
(12 ép-t sebeztél). Rövid
tõrt forgatva támadsz.
(6 ép-t sebeztél).
*** 5. KÖR *** A kis orgling sámán elõhív egy életszívás varázslatot.
10
életpontnyit sebzõdsz. Gyógyítja a kis orgling sámánt (+10 ép). A kis orgling
sámánt próbálod megsebezni. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. Félrehajolt.
Rövid tõrrel támadsz. Elhibáztad.
[A csatában összesen 34 sebzést okoztál, és 30 sebzést kaptál.] Egyikõtök
sem tudott gyõzedelmeskedni! Szomszédjaid sietnek végül a segítségére,
és ûzik el a torszülötteket.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy , a
Lord Akryl-t is térdre kényszerítõ Protolisk Hercegek közül. Egyszerû férfi.
(hírneve 19846.) A te szinteden a legnevesebb
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 18077.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*már. 8.* Szél Szárnyán Járó felköltözött a következõ szintre.
*már. 10.*
Black Diamond csatában legyõzte Zorthen Nezoferist.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*már. 5.* Alba Regina és Sandro the Caterpillar pszi párbajt vívtak. Alba
Regina került ki gyõztesen.
*már. 5.* Alba Regina pszionikus küzdelemben
diadalt aratott Mr. Maxivatlak felett.
*már. 5.* Fortian mellé szegõdött
egy quwarg harcos.
*már. 8.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt
aratott Medusa felett.
*már. 8.* Baltazár pszionikus küzdelemben diadalt
aratott Handur felett.
*már. 8.* Fortian csatában legyõzte Raiden Nagyúrt.
*már. 9.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Edil Ves Ybesel
Tal Ulart.
*már. 10.* Köpködõ Méregzsákot legyõzte harcban egy öngyilkos
orgling.
*már. 10.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte
Rozsdamentes acélpatkányt.
*már. 10.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban
legyõzte Elemináló, a Mágust.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 200.]
kno 49 9 |
49. képességre 9 képességpont |
Elköltesz 9 képességpontot a rugalmasság szakértelmed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, a rugalmasság szakértelmed 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 200.]
(377. kaland:) Megmászod a hatalmas quwarg bolyt, és a felszínbe kapaszkodva,
belendíted magad a bejáraton, majd körülnézel, miután szemed alkalmazkodott.
Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás
nem lepett meg. Ellenfeleid 2 elemi rin (#28).
*** 1. KÖR *** Magában motyogva, az 1. elemi rin létrehoz egy sorvasztást.
A varázslat nem hatott rád. Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. elemi
rin elvarázsol egy sorvasztást. Végtagjaid elsorvadnak (-3 méretükre).
Az 1. elemi rin irányába mozogsz. Megtámadod az 1. elemi rint. Lesújtasz
jobb karmoddal. Elkerülte. Meglengetve a rövid tõrt, próbálsz lesújtani.
(8 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a 2. elemi rin létrehoz egy
vakító fény varázslatot. Gyengülsz (-12% támadás). Magában motyogva, az
1. elemi rin létrehoz egy energiafolyamot. Gyengülsz (-10% támadás).
Sebzõdsz
7 ép-t. Az 1. elemi rint próbálod megsebezni. Elõre szúrsz jobb karmoddal.
Mellé! Rövid tõrrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Mellé!
*** 3. KÖR *** Magában motyogva, az 1. elemi rin létrehoz egy elektromos
kezet.
5 életpontnyit sebzõdsz. A 2. elemi rin mágikus ereje felhasználásával
elõidéz egy elektromos kezet.
5 életpontnyit sebzõdsz. Megtámadod az 1.
elemi rint. Felé ütsz jobb karmoddal. Elkerülte. Rövid tõrrel támadsz.
Mellétrafáltál.
*** 4. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. elemi rin elvarázsol
egy elektromos kezet.
Sebzõdsz 5 ép-t. Az 1. elemi rin elõhív egy elektromos
kéz varázslatot.
5 életpontnyit sebzõdsz. Támadod az 1. elemi rint. Elõre
szúrsz jobb karmoddal. Mellé! Rövid tõrrel támadsz.
(9 ép-t sebeztél).
Az 1. elemi rin halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 17 sebzést okoztál, és 27 sebzést kaptál.] Egyikõtök
sem tudott gyõzedelmeskedni! A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz
vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+20 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 182.]
m 12 10 3344 4211 5 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 12,10) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 12,11) A délre vezetõ folyosót követed. Szerencsétlenségedre, torzszülöttekkel
benépesített helyiségbe toppansz be. Ellenfeled egy mahomohi (#43).
*** 1. KÖR *** A mahomohi felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A mahomohi közelebb
jön, hogy támadhasson. Megtámadod a mahomohit. Gyorsan felé lendítesz
jobb karmoddal.
(14 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-4 ép) Rövid
tõrrel támadsz. Elhibáztad. A mahomohi rád veti magát. A mahomohi csonttá
fagyaszt jéghideg leheletével.
(9 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Támadod a mahomohit. Felé ütsz jobb karmoddal. El sem találtad.
Rövid tõrt forgatva támadsz. El sem találtad. A mahomohi téged támad. Nagy
levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget köp rád.
(10
ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Megtámadod a mahomohit. Lesújtasz jobb karmoddal. Elhibáztad.
Rövid tõrrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(7 ép-t sebeztél). A mahomohi
rád veti magát. Kitátja száját, és beborít jeges leheletével!
(11 ép-t
sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Megtámadod a mahomohit. Odacsapsz jobb karmoddal. Fürgén
elhajolt. Rövid tõrt forgatva támadsz.
(7 ép-t sebeztél). A mahomohi rád
támad. A mahomohi csonttá fagyaszt jéghideg leheletével.
(12 ép-t sebzõdtél).
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 46 sebzést kaptál.] Ennek fele
sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Újra a 12,10-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+53 életpont.)
(M 12,11) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 11,10) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 11,10) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 11,10) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 13,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 12,9) Észak felé mozogsz. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 12,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 147.]
m 4 2 4414 4343 4343 4345 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 4,2) Visszatérsz az Õsök Csarnokába. Milyen csendes itt minden!
(M 3,2) Nyugat felé mész. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 2,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 2,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 2,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 2,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 2,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 2,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 2,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 2,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Elhagyod a Csarnokot.
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 141.]
m 4 2 3434 3434 3434 3435 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 4,2) Visszatérsz az Õsök Csarnokába. Milyen csendes itt minden!
(M 4,3) A folyosó délre tart. Egy gigantikus, fémbõl öntött trónt látsz,
benne féldrágakövek csillognak. Tudod, hogy a drágaköveket nem szabad ellopni,
aki azonban beleül a trónba, egy alkalommal elnyerheti az Õsök kegyét.
Beleülsz a trónba. Kissé kényelmetlen. Bizsergés fut végig a testeden.
(+1 képességpont.)
(M 3,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,4) A négy égtáj közül délt választod. Üres szobába érkezel.
(M 3,4) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. Ahogy belépsz a következõ
terembe, torzszülöttek rohannak meg. Ellenfeled egy molitár (#35).
*** 1. KÖR *** A molitár felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A molitár feléd
mozog. Megtámadod a molitárt. Felé ütsz jobb karmoddal.
(1 ép-t sebeztél).
Meglengetve a rövid tõrt, próbálsz lesújtani.
(1 ép-t sebeztél). A molitár
rád veti magát. Érzékeny pontodat próbálja eltalálni jobb lábával.
(9
ép-t sebzõdtél). Megereszt egy jól irányzott rúgást bal lábával.
(6 ép-t
sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Támadod a molitárt. Felé döfsz jobb karmoddal.
(4 ép-t sebeztél).
Meglengetve a rövid tõrt, próbálsz lesújtani.
(1 ép-t sebeztél). A molitár
téged támad. Rúg jobb lábával.
(5 ép-t sebzõdtél). Érzékeny pontodat próbálja
eltalálni bal lábával.
(8 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** A molitárt próbálod megsebezni. Kimeresztve, elõre suhintasz
jobb karmoddal.
(1 ép-t sebeztél). Meglengetve a rövid tõrt, próbálsz
lesújtani.
(1 ép-t sebeztél). A molitár rád támad. Megpróbál felbuktatni
jobb lábával. Hátraugrasz a támadás elõl. Elõrerúg bal lábával.
(4 ép-t
sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Támadod a molitárt. Lesújtasz jobb karmoddal.
(3 ép-t sebeztél).
Rövid tõrt forgatva támadsz.
(1 ép-t sebeztél). A molitár rád veti magát.
Elõrerúg jobb lábával.
(5 ép-t sebzõdtél). Megpróbál felbuktatni bal
lábával.
(7 ép-t sebzõdtél).
[A csatában összesen 13 sebzést okoztál, és 44 sebzést kaptál.] Egyikõtök
sem tudott gyõzedelmeskedni! Újra a 4,4-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+38 életpont.)
(M 4,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 4,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 4,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 4,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 4,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 4,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Elhagyod a labirintust.
[32 TVP-t használtál fel, maradt még 109.]
ism 10 |
a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal |
Vadászni támad kedved. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét
választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Egy meredek lejtõ
szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a
meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény.
Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne
zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Ellenfeled egy tûzgyík (#40).
*** 1. KÖR *** A tûzgyík máris elõtted terem! A tûzgyík irányába mozogsz.
A tûzgyík rád veti magát. A tûzgyík tüzet lehel rád.
(11 ép-t sebzõdtél).
Támadod a tûzgyíkot. Lecsapsz jobb karmoddal.
(19 ép-t sebeztél). Rövid
tõrrel támadsz.
(8 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A tûzgyík rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban
elborít tûzleheletével.
(12 ép-t sebzõdtél). Támadod a tûzgyíkot. Felé
döfsz jobb karmoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Rövid tõrrel támadsz.
Félrehajolt.
*** 3. KÖR *** Támadod a tûzgyíkot. Felé ütsz jobb karmoddal.
(14 ép-t
sebeztél). Kontaktmérged gyilkos hatást fejti ki. Rövid tõrrel próbálsz
sebet ejteni ellenfeleden.
(10 ép-t sebeztél). A tûzgyík halálos sebet
kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 42 sebzést okoztál, és 23 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+29%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Viszed, ami mozdítható: egy pirgamit.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+18 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 91.]
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Egy fémlétrán, egy függõleges
aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak.
A sötétbõl furcsa neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek
várnak rád. A sziklafalból egy félkör alakú építmény emelkedik ki, mint
bástya a várfalból. A sima kõfalon egy ajtót látsz. Tipikus kaland lehetõség.
(287. kaland, összköltsége 30 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!]
Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad,
mire elõugrik valami! Ellenfeled egy élõ cseppkõ (#48).
*** 1. KÖR *** Az élõ cseppkõ céloz, és lõ rád.
(12 sebzést okozott.) Megrohamozod
az élõ cseppkövet. Az élõ cseppkövet próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb
karmoddal.
(8 ép-t sebeztél). Kontaktmérged gyilkos hatást fejti ki. Rövid
tõrt forgatva támadsz.
(1 ép-t sebeztél). Az élõ cseppkõ halálos sebet
kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 9 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+31%).
Elteszed a zsákmányt, ami egy sziklarepesz.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+17 életpont.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 70.]
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Rövid sétálás után eljutsz az
egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre,
de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Megpillantasz egy másik vadászt:
épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette.
Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Lassan haladsz tovább. Neszezést
hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeled egy óriás skorpió (#39).
*** 1. KÖR *** Az óriás skorpió irányába mozogsz. Az óriás skorpió feléd
mozog. Megtámadod az óriás skorpiót. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal.
(11 ép-t sebeztél). Rövid tõrrel támadsz.
(3 ép-t sebeztél). Az óriás skorpió
rád támad. Körbe-körbe forgatva üt farkával.
(2 ép-t sebzõdtél). Mérget
kaptál! Kimeresztve, elõre suhint ollóival. El sem talált, haha. Méreg!
6 ép-t sebzõdtél.
*** 2. KÖR *** Támadod az óriás skorpiót. Rávágsz jobb karmoddal.
(11 ép-t
sebeztél). A kontaktméreg sikeresen behatol az ellenfél szervezetébe. Rövid
tõrrel támadsz. Hátraugrott a támadás elõl. Az óriás skorpió halálos sebet
kapva a földre zuhan. Mérgezõdsz.
6 ép-t sebzõdtél.
[A csatában összesen 25 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+33%).
Elrakod a zsákmányt, ami 14 arany. Uzsonnaidõ! Mohón zabálni kezdesz. (+14%
jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+19 életpont.)
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 46.]
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. A szokásos vadászösvények
egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Egy meredek
lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz
a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény.
Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz.
Ellenfeled egy agglomerátor (#41).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod az agglomerátort. Az agglomerátor feléd mozog.
Megtámadod az agglomerátort. Felé suhintasz jobb karmoddal.
(13 ép-t sebeztél).
Rövid tõrrel támadsz.
(6 ép-t sebeztél). Az agglomerátor rád veti magát.
Harapni próbál fogával.
(3 ép-t sebzõdtél). Pofáját nagyra tátva harap
fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Acsarogva harapni próbál fogával. Félrehajoltál.
*** 2. KÖR *** Az agglomerátort próbálod megsebezni. Kimeresztve, elõre
suhintasz jobb karmoddal.
(15 ép-t sebeztél). Meglengetve a rövid tõrt,
próbálsz lesújtani. Ez mellément. Az agglomerátor téged támad. Beléd próbál
marni fogával. Elhibázta. Elõrehajolva harapni próbál fogával.
(1 ép-t
sebzõdtél). Acsarogva harapni próbál fogával. Elkerülted.
*** 3. KÖR *** Az agglomerátort próbálod megsebezni. Elõre szúrsz jobb
karmoddal.
(14 ép-t sebeztél). Meglengetve a rövid tõrt, próbálsz lesújtani.
(8 ép-t sebeztél). Az agglomerátor rád támad. Kitátja száját, harapni próbál
fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Harapni próbál fogával.
(2 ép-t sebzõdtél). Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával.
(3 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Megtámadod az agglomerátort. Lesújtasz jobb karmoddal.
(19
ép-t sebeztél). Rövid tõrrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(7 ép-t
sebeztél). Az agglomerátor halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 82 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+28%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot.
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 27.]
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Az egyik
kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget
alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is
idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Egy meredek
lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz
a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény.
Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled egy renegát
mágustanonc (#47).
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a renegát mágustanonc elvarázsol
egy tûzfalat. Megindulsz a renegát mágustanonc felé. Már ott is vagy!
Sebzõdsz
18 ép-t a tûzfaltól. A renegát mágustanoncot próbálod megsebezni. Felé
döfsz jobb karmoddal.
(11 ép-t sebeztél). Meglengetve a rövid tõrt, próbálsz
lesújtani.
(5 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A renegát mágustanonc a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy agyroppantás! A varázslat nem hatott rád. Megtámadod a renegát mágustanoncot.
Rávágsz jobb karmoddal.
(14 ép-t sebeztél). Rövid tõrt forgatva támadsz.
(7 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a renegát mágustanonc elmormol
egy agyroppantást. A varázslat nem hatott rád. A renegát mágustanoncot
próbálod megsebezni. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal.
(15
ép-t sebeztél). A kontaktméreg sikeresen behatol az ellenfél szervezetébe.
Rövid tõrrel lesújtasz.
(8 ép-t sebeztél). A renegát mágustanonc halálos
sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 53 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+37%).
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. Végigjárod a környék
barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Mintha csak virágot szednél,
úgy gyûjtesz útközben 1
winropu mohát. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ
lesz. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni.
Észlelni próbálod a lehetséges csapdákat. Semmi! Megindulsz befelé.
Odabent fogad
Lázadó Szolga, egy gazdája koponyáját magával hordozó, letépett
láncait maga után húzó szép nõ. A Mutánsok klánjának fatty rangú tagja.
A Fény Apostolai szövetségbe tartozik. Tárgyai: kristályamulett, bronzmedál,
szivárvány karkötõ, a majom elit lemezpáncélja, a nyomkeresés fejpántja,
a lich csizmája, Örökkévalóság Gyémántja, a titán utazóköpenye, a tárgyalás
gyûrûje, zsugorító gyûrû, kék gömb, a kalmár nyaklánca, a szalamandra pajzsa,
Rogan karkötõje, fekete nadrág, Xantin ezüstöve. Megremegnek a hegyek,
ahogy kezdetét veszi az összecsapás.
*** 1. KÖR *** Megközelíted Lázadó Szolgát. Lázadó Szolga odajön hozzád.
Lázadó Szolgát próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb karmoddal. Elhibáztad.
Rövid tõrrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(10 ép-t sebeztél). Lázadó
Szolga rád támad. Lesújt rád jobb karmával.
(12 ép-t sebzõdtél). Megmérgezett.
Kimeresztve, elõre suhint bal karmával.
(15 ép-t sebzõdtél). Megmérgezett.
Illatozik
(-12 ép.) Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 10 sebzést okoztál, és 39 sebzést kaptál.] Ebben a
csatában alulmaradtál. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással
tiszteleg. [-5 TVP.] Elhagyod a csata helyszínét.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki
erõt kaptál. A kör során összesen 313 sebzést okoztál, és 263 sebzést kaptál.
A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
5 képességpontot kapsz. Errõl
a fordulóról 0 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ
fordulóban kapsz, összesen
204 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Éjben Suttogó, egy ködbe burkolózó, föld felett lebegõ, fekekete
kámzsás, parázstekintetû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3.
szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 46. fordulód.
|
[1] erõ: |
5 / 2.45 |
[2] IQ: |
11 (13) / 3.20 |
[3] ügyesség: |
4 (6) / 1.25 |
[4] egészség: |
8 / 7.96 |
[5] mágia: |
7 (8) / 0.60 |
[6] gyorsaság: |
7 (11) / 2.45 |
[9] Méret/ép: |
59 / 1 |
Min. méret: |
56 |
Barlangméret: |
60 |
|
|
Varázspont: |
76 / 76 |
Képességpont: |
8 / 50% |
Hõsi pont: |
5 (15) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
13% |
Galetki erõ: |
207 / 201 |
Hírnév : |
204 |
Jóllakottság: |
107% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
32 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
9 (0) |
Torzsz. csaták: |
258 (9) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
210 (5) |
Leölt torzszülött: |
272 (6) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
21 (1) |
|
A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: kocsány (5)
Speciális
képességeid:
kapott lélekenergiára 15%-os szorzó.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Sajátíts el háromféle elemi immunitás képességet! 2.) Hozz öt õsi
relikviát. 3.) Érj el 5-ös rugalmasságot. |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[14] mérg. lehelet: |
8 (10) / 0.41 |
[17] vastag bõr: |
4 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
4 / 1.69 |
[47] zárnyitás: |
4 / 1.70 |
[48] mászás: |
4 / 1.60 |
[49] rugalmasság: |
4 / 3 |
[50] meggyõzõkészség: |
1 / 0.55 |
[53] ékszerészet: |
1 / 0 |
[54] kereskedelem: |
1 (4) / 0.55 |
[56] varázsitalfõzés: |
1 / 0.10 |
[57] gyógynövények: |
3 / 1.65 |
[58] nyomkeresés: |
3 / 2.90 |
[59] vezetõkészség: |
1 / 0.05 |
[64] átokszórás: |
5 (7) / 3.75 |
[66] lopakodás: |
4 / 0.05 |
[68] zene: |
1 / 0.15 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
7 / 0 |
[101] szakért.: |
10 / 2.11 |
[102] kontaktméreg: |
14
/ 0 |
|
bal karom |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
6 / 3.28 |
|
|
rövid tõr |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[149] dimenziókapu: |
3 / 0.06 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[10] energiatüske: |
5 / 0 |
[29] életszívás: |
1 / 0 |
[13] jégcsóva: |
4 / 0.06 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.06 |
HARCI PROGRAMOD |
1: gázlehelet itala v.var. ha ellenfeled #139. Prioritás: 100. |
2: Közelharc támadás ha ellenfeled #23. Prioritás: 99. |
3: Közelharc támadás ha ellenfeled galetki. Prioritás: 101. |
4: Közelharc támadás ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 102. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 75;
VI erõ:200% ép:15%;
PV 3 1 4 5;
Az
Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 6.
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #8 (7. épület), #16 (4. épület), #19 (1. épület),
#215 (40. forduló), #377 (44. forduló), #287 (46. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 csizma (#1120) |
|
1 díszes fejék (#135) |
* |
1 díszes fejpánt (#1106)
|
* |
1 fekete csizma (#1122) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
* |
1 pókcsatos öv
(#173) |
|
4 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 vándorcsizma (#1121) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a gyorsaság márványgyûrûje (#3926) |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142)
|
|
805 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
1 csepp fülbevaló
(#1256) |
|
32 drágakõ (#2) |
* |
1 ezüstmedál (#208) |
|
1 karikaszimbólum (#1211)
|
|
1 márványgyûrû (#1226) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 fekete dukát (#218) |
|
2 õskõ (#8) |
|
2 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
5 fogazott tõr (#6) |
|
1 gyalogos lándzsa (#1332) |
|
4 harci fejsze (#12)
|
|
1 íj (#1270) |
|
12 kerek kõ (#11) |
* |
1 rövid tõr (#1302) |
|
1 rozsdás kard (#131) |
|
2 sziklarepesz (#13) |
Varázsitalok és füvek |
|
1 csótányláb (#25) |
|
1 elonotichlan (#31) |
|
1 fehér gyógyital (#50)
|
|
1 gázlehelet itala (#57) |
|
2 gyilkos boróka (#27) |
|
3 liánvirág (#24)
|
|
8 mátekel gomba (#21) |
|
1 méregellenállás itala (#51) |
|
1 mézfû (#29)
|
|
2 mitulen fû (#20) |
|
8 ragálygomba (#26) |
|
3 sötét mák (#23) |
|
4 tejfonál (#28) |
|
1 üvegcse (#14) |
|
11 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
6 elektronit (#141) |
|
6 húsevõ bibe (#151)
|
|
2 lemúr hártya (#161) |
|
12 mandibula (#157) |
|
3 molad púp (#16) |
|
4 molitár háj (#165) |
|
9 nordkristály (#146) |
|
4 pirgamit (#152) |
|
3 yeti csont (#160) |
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |