Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. dec. 2. 0h:24' EZ A 117. JÁTÉKHETED, 46. FORDULÓD 118. játékheted kezdete: dec. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5097 ingyenf: 3 |
* 1. KP: tf 3 14 0 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 14 pontért |
t 357 | támadod a 357. szörnyet |
f 26 | kísérletezel a 26. tárggyal |
f 166 | kísérletezel a 166. tárggyal |
tno 2 2 | növeled a 2. tulajdonságodat |
kno 10 2 | képesség-növelés 10 |
tv 30 | támadó/véd. varázslat a 30. varázslatot |
gyk 182 1 | gyakorolsz a 182. tárggyal 1 pontért |
gyk 8 1 | gyakorolsz a 8. tárggyal 1 pontért |
gyk 2082 1 | gyakorolsz a 2082. tárggyal 1 pontért |
gyk 138 1 | gyakorolsz a 138. tárggyal 1 pontért |
gyk 18 1 | gyakorolsz a 18. tárggyal 1 pontért |
gyk 28 1 | gyakorolsz a 28. tárggyal 1 pontért |
kf 225 2 | kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe |
m 3 8 8 | mozogsz délkeletre, északra, északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a goldugar testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a goldugar testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a goldugar többször is megmar! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a goldugar csáprágóját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a goldugar testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A goldugar csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a goldugar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 87 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [78,65] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy dűnekukac! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 12 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a dűnekukac nyakát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a dűnekukac testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a dűnekukac, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a dűnekukac szelvényezett hátát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a dűnekukac bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a dűnekukac, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [78,64] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy óriás skorpió. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriás skorpió testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az óriás skorpió testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál az óriás skorpió ollója. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az óriás skorpió még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
m 1 6 6 | mozogsz északkeletre, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [78,63] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Észreveszel egy grok-képződményt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé.
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy bundás csirmáz! (ld. enc.)
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a bundás csirmáz bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az obszidián pengét. Vad csatakiáltással, felemelve az obszidián pengét ellenfeledre rohansz. Obszidián pengével alaposan megvágod a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsával oldalba lök. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Obszidián pengével egy hatalmas csapással felmetszed a bundás csirmáz jobb első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 100 tapasztalati pontot kaptál. Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a tintacsiga testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tintacsiga testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a tintacsiga testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tintacsiga összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (ld. enc.) 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [77,63] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tintacsiga lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Rád ömlik az egész! A bőröd színe sötétről feketére változott. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tintacsiga testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tintacsiga testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 5 8 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra, északra |
szk 68 | keresed a 68. szörnyet |
av 11 119 | alakváltás 11 119 |
av 11 355 | alakváltás 11 355 |
av 11 124 | alakváltás 11 124 |
* 1. BP: e 3 0 0 | élelemszerzés |
* 2. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
MÉRGEZETT TÜSKE (23. TÁRGY) Pókméregbe mártva a bozótban gyűjtött tüskéket apró, de annál hatékonyabb lövedékeket kapsz, amelyek sebzése d3+4. Azt, hogy a fúvócsőhöz mérgezett lövedékeket akarsz használni, a KF 20 23 paranccsal kell megadnod. Egy tüske bemérgezése 1 pontba kerül. |
MÉRGEZETT VASHEGYŰ NYÍL (187. TÁRGY) A vashegyű nyíl hegyére rákenve a maró ugh-mérget, kiderül, hogy a vas állja a próbát! Ez az iszonyatos, 3d6+7 sebzésű lövedék biztos halált jelent annak, akibe belelősz 2-3 darabot. Készítéséhez a KT 187 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, és egy vashegyű nyíl meg egy csepp ugh méreg szükséges hozzá. Jól gondold meg, hogy mikor használod, mert a legtöbb esetben csak egyszer használható, még a sima vashegyű nyilat sem fogod tudni visszaszerezni. |
BUNDÁS CSIRMÁZ (93. SZÖRNY) A bundás csirmáz, ez a kisebb medve méretű, vastag bundájú lény kiválóan tud mászni. Fészkét leginkább megközelíthetetlen helyeken (mély, földalatti üreg, grok-képződmény burka) veri fel. Gyakran gyűjt mindenféle csecsebecsét, úgyhogy fészkéből való kifüstöléskor könnyen előfordulhat, hogy találsz nála valamilyen tárgyat. Ha megtámadják, foggal-körömmel védekezik. Legkevésbé hatékony ellene az ütőfegyver. |
TINTA (101. TÁRGY) A döglődő tintacsiga szájából még folyik általában a tinta, ezért ha megölsz egy ilyet, és elég fürge vagy, ráadásul ugarhéjad is van, gyorsan fel tudod fogni a kiömlő nedűt. Hogy mire lehet használni? Még nem találtad ki? Hisz egész Ghalla a Te graffitijeidre vágyik! (Azért kell még a dologhoz egy-két tárgy plusz egy F parancs...) |
Erő: | 17 (19) | Szint: | 12 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 180 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 11 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 74 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 13 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 159/157 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 19 | Varázspont: | 51/8 | Pénz: | 16 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 12 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 3 (+1) | lőfegyverek: | 11 | dobófegyverek: | 1 |
Feltételes fegyverváltás: obszidián penge (#2082) << szöges bunkó (#8) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) max. 1 db (1 -4.); kerek kő (#19) (5 -8.); rézgolyó (#343) max. 1 db (9 -); |
77,63 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 80 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 198 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 11 | 3. mászás: | 5 |
4. csapdakészítés: | 4 | 5. gyógyítás: | 11 | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 1 | 8. szörnyidomítás: | 1 | 9. teológia: | 1 |
10. taumaturgia: | 5 (+2) | 11. versengés: | 1 | 12. zene: | 1 |
13. szörnyismeret: | 3 | 14. zárnyitás: | 1 | 15. vadászat: | 2 |
16. bányászat: | 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 32 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
ásol max. 48 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), vizestömlőt (#3) (max. 1 darabot ), rézgolyót (#343) (max. 10 darabot ) |
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219), alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219), emberevőt (#119) fedett veremmel (#219), móleont (#68) fedett veremmel (#219), goldugart (#65) fedett veremmel (#219), trappoló dinymákot (#118) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), nektorafot (#355) fedett veremmel (#219), sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 46 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
sünmedve (#33) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
fabontó szójer (#71), ragyás burástya (#111), fémbontó szójer (#150), acéldarázs (#140), rájanyék (#58), süvítő rája (#113), nektoraf (#355), manifesztátor (#124) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben! |
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. (teljesítve) |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! (teljesítve) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): 37. labirintus (68,24). kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 33, 37. |
Összsúly: 61.88 kg | Megterheltség: 106% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 76 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
7 | rézdarab (#70) | 5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | bakkura bőr (#95) | 11 | kerek kő (#19) | |||
9 | rézgolyó (#343) | 9 | tinta (#101) | 3 | ugh méreg (#166) |
76 | 77 | 78 | 79 | 80 | |
62 | |
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|