461. forduló, 463. forduló, Szőrös Karom összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. febr. 18. 12h:13'
EZ A 830. JÁTÉKHETED, 462. FORDULÓD
831. játékheted kezdete: febr. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5367
SZÁMLA : XXXX

SZŐRÖS KAROM KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,17] koordinátán.
Kiábrándultan nézed a vérvörös rózsát: veled is előfordult már, hogy a szerelmes éjszaka után csak egy virágot hagytál kedvesed ágyán... Sötét van, bíbor színeivel tündököl a telihold. Megbabonázva figyeled ragyogását, mindent betölt a lüktető ragyogás. Kis fájdalmat érzel, majd határtalan szenvedélyt, végül aléltan zuhansz a földre. Felébredsz, megkönnyebbülve, de sóvárogva is gondolod: hisz ez csak álom volt! - Akkor mi ez a seb a nyakamon?!
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+33 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+229 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+58 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) A lottó 854. hetének nyerőszámai: 2, 23, 6. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 252 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 762.]

* 2. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+6 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 732.]

* 3. KP: használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat a 313. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 732.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 726.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 726.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-27 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 721.]

* 5. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 716.]

* 6. KP: használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 711.]

* 7. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-37 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 706.]

* 8. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 706.]

* 9. KP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 706.]

* 10. KP: használod a 69. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 701.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 696.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 686.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Lemész alfába. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 681.]

hu 40 hulladék: 40
Hulladékgyűjtés törölve: kis vaskulcs. [0 pontot használtál fel, van még 681.]

m 4 mozogsz délre
[46,18] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Látsz egy krómkaktuszt. Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Találsz egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy gnóm szolgáló előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Találsz egy kazmárt. Látsz egy gyilkos csalánt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gránátkaktuszt.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy quwarg boly van. Északnyugatra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes támadás:) Egy ongóliant! Ezt kerested. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 69 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (22 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 283 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az ongóliant hatalmas bokáját. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel megcsapod az ongóliant testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az ongóliant testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany papi karkötő. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 584, sebződés: 91, gyógyulás: 14, összesen: -77 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 665.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad az oltár eltörlése varázslatot! Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 655.]

be 71 bemész a 71. titkos labirintusba
A kutakodás eredménnyel járt: megtalálod a labirintus bejáratát! Odabent sötét van. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-22 varázspont.] Ahogy belépsz, látod, hogy a padlót vastag porréteg borítja. [5 pontot használtál fel, van még 650.]

lm 7 8 15 mozogsz 7 8 15
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [6. PONT.] Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [7. PONT.] A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-23 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy bronzkulcs és 1 pszi kő. Gyorsan kiüríted a ládát. Mész tovább, előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [6. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy sima, fából készült ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Nekifeszülsz, és minden erődet összegyűjtve benyomod az ajtót. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [8. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar bajnok. {max. életpontja: 86-175.} Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 20 életpontot vesztettél. Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar bajnok bal lábát. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok gyenge döfése nem tudott megsebezni. Könnyedén félreszökkensz a varkaudar bajnok csapása elől. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1005 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát, 1 bronzkulcsot és 1 kis vaspajzsot. Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. A messzeségből egy tompa csattanást hallasz, amit hátborzongató halálüvöltés követ. Valami megölt valamit, de micsoda mit? Folytatod az utat. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [9. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [11. PONT.] Haladsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [12. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [15. PONT.] Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. A messzeségből egy tompa csattanást hallasz, amit hátborzongató halálüvöltés követ. Valami megölt valamit, de micsoda mit? [40 pontot használtál fel, van még 610.]

lm 20 905 21 mozogsz 20 905 21
Továbbsuhansz a folyosón. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [12. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [11. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [16. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [19. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Egy széles, magas terembe érsz. [20. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar mágus van előtted! Fegyvere egy bot. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A csata nem lesz könnyű: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára. Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 6 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. {KCC:} Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a varkaudar mágus bal oldalát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar mágus testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Folytatod a felderítést. Egy sima, fából készült ajtó! Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Nekifeszülsz, és minden erődet összegyűjtve benyomod az ajtót. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [21. PONT.] Némi kutatás után találsz egy nehéz kőládát. A ládán csapda van: óvatosan hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 aranytű, 2 bumeráng, 1 nagy vaspajzs és 1 aranylánc. Gyorsan kiüríted a ládát. Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! A messzeségből egy tompa csattanást hallasz, amit hátborzongató halálüvöltés követ. Valami megölt valamit, de micsoda mit? [35 pontot használtál fel, van még 575.]

lm 27 900 29 mozogsz 27 900 29
Egy széles, magas terembe érsz. [20. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Kanyarodik a járat. [22. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [23. PONT.] Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetően csak 23 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Haladsz előre. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [27. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy élőholt mirg! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mirg testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal megvágod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 madártollat. 447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A folyosó kanyarodik. [28. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [29. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! OUAÖAÁÁHHHHAAAARGGGHH! - hallatszik a messzeségből. Furcsa, mintha épp most beleztek volna ki egyszerre tíz ongóliantot. [50 pontot használtál fel, van még 525.]

lm 35 27 905 mozogsz 35 27 905
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [28. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [27. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A folyosó kanyarodik. [33. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [35. PONT.] A falból egy elforgatható kerék áll ki. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. A távolból dübörgést hallasz, majd valami iszonyatos üvöltést. Mintha a poklok minden ördöge egyszerre jajveszékelne! Haladsz előre. Az út itt elkanyarodik. [33. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [27. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [30 pontot használtál fel, van még 495.]

lm 26 22 900 mozogsz 26 22 900
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [23. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [24. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérted a következő kanyart. [25. PONT.] Elszántan mész előre. Egy kemény tölgyből készült ajtó! Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [26. PONT.] Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Megnyomod. Miért is ne? Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [25. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A szűk járat megint csak kanyarodik. [24. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [23. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A folyosó kanyarodik. [22. PONT.] Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [80 pontot használtál fel, van még 415.]

lm 37 38 905 mozogsz 37 38 905
Mész tovább, előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [19. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy kereszteződéshez érkeztél. [38. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [37. PONT.] A falból egy elforgatható kerék áll ki. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. A messzeségből egy tompa csattanást hallasz, amit hátborzongató halálüvöltés követ. Valami megölt valamit, de micsoda mit? Haladsz előre. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [38. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [20 pontot használtál fel, van még 395.]

lm 40 42 38 mozogsz 40 42 38
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [39. PONT.] Megtorpansz: valamilyen csapda van előtted! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. A fenébe! Egy zsákutca. [40. PONT.] Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. A messzeségből egy tompa csattanást hallasz, amit hátborzongató halálüvöltés követ. Valami megölt valamit, de micsoda mit? Továbbsuhansz a folyosón. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [39. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [42. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! A messzeségből egy tompa csattanást hallasz, amit hátborzongató halálüvöltés követ. Valami megölt valamit, de micsoda mit? Mész tovább, előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [39. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [38. PONT.] [60 pontot használtál fel, van még 335.]

lm 900 6 905 mozogsz 900 6 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [19. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [16. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [11. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [9. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [6. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [25 pontot használtál fel, van még 310.]

lm 3 900 mozogsz 3 900
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Kanyarodik a járat. [2. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Továbbsuhansz a folyosón. Az út ismét kanyarodik. [3. PONT.] Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [20 pontot használtál fel, van még 290.]

v 59 elmormolod az 59. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 rókafarok). [0 pontot használtál fel, van még 290.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 36 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

lm 5 5 5 mozogsz 5 5 5
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [4. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy régi, rozsdás ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [5. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy átokmurgattyú van előtted! {egyik sebzési módja: 2x 3d5+4.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az átokmurgattyú poshadt hasát. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az átokmurgattyú száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 885 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%} (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 3 kvazárt.
Összeakadsz egy copfos aranyhajú, kék szemű kobudera nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy mithril sisakot, egy örökkéval. zafírját, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy zafír fülbevalót, egy zafír védőgyűrűt és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy hidra trófea és egy Ek'Hor trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy moa stuki. {legmagasabb fegyver szakértelme: 24.} Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Nuin Loriel Sant. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[10 pontot használtál fel, van még 280.]

lm 1 mozogsz 1
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [4. PONT.] Mész tovább, előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [3. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Elérted a következő kanyart. [2. PONT.] Mosolyogva térsz vissza a kijárathoz - sikerült ép bőrrel megúszni! Kimész. [20 pontot használtál fel, van még 260.]

* 1. BP: átadod az 504. tárgyat az 5188. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad aranytermő ládikó. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

* 2. BP: átadod a 32. tárgyat a 226. tárgyat a 232. tárgyat
Sajnos nincs nálad szeksztáns. Sajnos nincs nálad ramit kő. Sajnos nincs nálad ilkin érc. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

* 3. BP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 36 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

* 5. BP: t. energia kisütése: 133
Nem találsz alkalmas helyet a szent tölgy elültetésére. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 257.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 212 TVP-t kell elköltened.] Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 217.]

tf 4 17 fejleszted a 4. tulajdonságodat 17 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 195 TVP-t kell elköltened.] [17 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 18, 23.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a spagulár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 603 pontot. A következő körben tehát 803 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Szőrös Karom, egy barna, hosszú hajú, barna szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran félisten hatalmú uralkodó papja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 462. fordulód.

Erő: 71 (72) Szint: 27 Merészség: 5/5 Magasság: 177 cm
IQ: 72 (73) Támadás: 28 Agresszió: 5 Testsúly: 60 (30) kg
Ügyesség: 74 (77) Védekezés: 89 Menekülés: 40 % Életkor: 43/43 év
Egészség: 69 (72) Életpont: 478/312 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 73 (77) Varázspont: 1231/9 Pénz: 1658 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/15 Pszi pont: 194/64 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2873 szörnyet (5 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 5468 TP-t kaptál. Jelenleg 2116285 TP-d van. A következő szinthez még 183715 TP szükséges. Trófeáid: Thargodan zsoldos, jégelementál, tűzelementál. A 435. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5731 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: *30/100 (+2%) szúrófegyverek: *23/100 (+1%)
vágófegyverek: 27/8 ütőfegyverek: 12/28 (+4%) lőfegyverek: 31/7
dobófegyverek: 21/72

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%) << Fókuszpenge (#639) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 49/20 2. nyomkövetés: 95/3 3. lopás: 4/3
4. mászás: 16/70 5. csapdakészítés: 23/42 (+6%) 6. csapdaészlelés: 10/22 (+41%)
7. gyógyítás: 44/49 8. titkosírás: 11/70 9. felderítés: 41/65 (+54%)
10. szörnyidomítás: 11/88 11. teológia: 64/97 (+21%) 12. taumaturgia: 45/68 (+3%)
13. szerencsejáték: 7/38 14. harcművészetek: 19/53 15. zene: 12/60 (+30%)
16. szörnyismeret: 9/13 17. pszi: 10/96 (+23%) 18. zárnyitás: 14/40
19. vadászat: 13/53 20. bányászat: 33/41 (+3%) 21. úszás: 15/16
22. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 300 TVP-ért
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 10 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 10 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer), adamantit kesztyűt (#306) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), woor-antilopot (#31) szuper hálócsapdával (#274), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) szuper hálócsapdával (#274), bakkurát (#52) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
massza (#217), dehidrátor (#151) (csak egyszer), acéldarázs (#140), ongóliant (#159), éjkornis (#228), trikornis (#104), törpemammut (#115), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 12, max: 16)
ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), Leah hívők (#991), alakváltó (#7), troll (#5), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP)
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +21 vp 17 költség alatt; taumaturgia: +26 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) pszi-ernyő (#64)
tulajdonságpajzs (#26) kí koncentráció (#69) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nukleáris cickány (#155) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: éhes
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 1)
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 élőholt, 16 vadász, 10 nagymester, 15 parafenomén, 12 rohamosztagos, 7 ősmágus.
Olimpiai helyezéseid: első hely a futás-versenyen a XIII. olimpián, első hely a 3. kategóriában a XXVIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 84 TU szükséges.)
tudatforrás (505) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2552.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 áldott kő (#642) 1 csillezsályalevél (#1253) 5 isteni könnycsepp (#260)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 arany papi karkötő (#309) 1 aranylánc (#191) 1 aranytű (#272)
2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bronzkulcs (#76) 2 bumeráng (#249)
1 kis vaspajzs (#159) 3 kvazár (#244) 2 madártoll (#112)
1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaspajzs (#161) 1 pszi kő (#248)
1 rézdarab (#70) 1 varkaudar lándzsa (#224)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(46,18) a 71. labirintus bejárata, krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Tharr oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), érclelőhely, ongóliant (#159), varkaudar bajnok (#190), varkaudar mágus (#128), élőholt mirg (#135), átokmurgattyú (#225), Nuin Loriel Sant (2090. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek