Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jún. 27. 9h:28' EZ A 471. JÁTÉKHETED, 467. FORDULÓD 472. játékheted kezdete: jún. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3588 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 182. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 6. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 22. varázslatot |
* 8. KP: | energia fejlesztése 1 |
tno 2 25 | növeled a 2. tulajdonságodat |
tno 4 22 | növeled a 4. tulajdonságodat |
tno 5 18 | növeled az 5. tulajdonságodat |
tno 3 13 | növeled a 3. tulajdonságodat |
le 853 477 | leveszed/lerakod a 853. tárgyat a 477. tárgyat |
kf 560 531 615 | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 531. tárggyal a 615. tárgyat |
kf 608 | kézbeveszed/felveszed a 608. tárgyat |
kf 840 2 | kézbeveszed/felveszed a 840. tárgyat a bal kezedbe |
v 22 108 | elmormolod a 22. varázslatot |
vv 138 188 161 | elmormolod a 138. varázslatot a 188. varázslatot a 161. varázslatot |
vv 209 147 59 | elmormolod a 209. varázslatot a 147. varázslatot az 59. varázslatot |
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 9999 | elmormolod a 6. varázslatot |
t 327 | támadod a 327. szörnyet |
v 96 360 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
[360,64] Lakott területre érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Találkozol egy ismerős, rejtélyes troll kalandozóval. Köpönyeg rejti a felszerelését. Kurtán feléd biccent, aztán továbbáll. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "
pki 3000 | kiveszel a bankból 3000 aranyat |
fa 1669 4363 | feladod az 1669. tárgyat a 4363. kalandozónak |
faa 327 150 74 | feladod a 327. tárgyat a 150. tárgyat a 74. tárgyat |
be 686 2 | bemész a 686. épületbe |
hh 1534 1554 | használod az 1534. tárgyat az 1554. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 59 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1365 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 0, gyógyulás: 56, összesen: +56 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 248 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 16 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 gyöngymangó és egy téfea-agy. 3736 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 34, gyógyulás: 12, összesen: -22 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 251 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lidérckirály testét. (6 támadással 202 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Marokra fogva a teriád pörölyt a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a lidérckirály csuklyáját. (4 támadással 317 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a lidérckirály jobb lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8166 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 818, sebződés: 22, gyógyulás: 90, összesen: +68 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 253 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Banyapók egyik lábát. (6 támadással 192 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Banyapók egyik lábát. (3 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a Banyapók testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A Banyapók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 6969 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 668, sebződés: 21, gyógyulás: 62, összesen: +41 ÉP}
v 96 313 117 | elmormolod a 96. varázslatot |
[313,117] Egy kisebb településhez érkeztél. A városon óriási lávafolyó kígyózik keresztül, amelyet a közeli aktív vulkán táplál - a település innen kapta a nevét.
ve 108 30 | megveszed a 108. tárgyat 30 |
m 2 | mozogsz keletre |
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 256 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Banyapók nyolcszemű fejét. (6 támadással 195 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Banyapók fejét. (3 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a Banyapók fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. A Banyapók csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 6969 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 737, sebződés: 22, gyógyulás: 64, összesen: +42 ÉP}
be 612 | bemész a 612. épületbe |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 235 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 53 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a viharóriás sámán villámló testét. (6 támadással 191 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Meglengetve a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a viharóriás sámán bal lábát. (5 támadással 391 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a viharóriás sámán testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A viharóriás sámán az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A viharóriás sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 7 spiritusz (Nincs mibe rakni 7 spirituszt.) és egy kék orchidea. Szereztél 47 aranyat. 8996 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 873, sebződés: 136, gyógyulás: 107, összesen: -29 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 246 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fattylord bal lábát. (6 támadással 184 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a fattylord jobb oldalát. (5 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 110 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a fattylord jobb lábát. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Bár ügyesen védekezel, a fattylord sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 126 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiacsóva varázslatot lő rád. 90 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 aranytű. 14198 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1087, sebződés: 216, gyógyulás: 128, összesen: -88 ÉP}
(Továbbmész...) [362,74] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy zafír sárkány. Itt csata lesz.
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 247 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 64 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 46 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány testét. (6 támadással 190 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (94 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a zafír sárkány nyakát. (6 támadással 478 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a zafír sárkány farkát. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a zafír sárkány óriási karmát. (2 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a zafír sárkány bal oldalát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A zafír sárkány beleharap a kezedbe. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst nyaklánc, egy arany karperec, egy trófea nyaklánc, 28 arany, 2 ezüst gyűrű, egy aranylánc, egy kristálygömb és egy aranygyűrű. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 18177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1384, sebződés: 631, gyógyulás: 196, összesen: -435 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 246 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragd drakón jobb szárnyát. (6 támadással 190 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (35 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a smaragd drakón bal első lábát. (4 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a smaragd drakón csontos pofáját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A smaragd drakón belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a smaragd drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7313 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 723, sebződés: 70, gyógyulás: 75, összesen: +5 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 198 402 70 | elmormolod a 198. varázslatot |
[402,70] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt törpe bányát. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (mithril) kell, hogy legyen!
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 8 8 8 | mozogsz 8 8 8 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 243 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 60 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 22 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 175 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (100 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Elszántan a másikra rohansz. Teriád pöröllyel többször eltalálod az ében sárkány jobb oldalát. (6 támadással 482 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az ében sárkány pikkelyes testét. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 27 életpontot sebeztél. Az ében sárkány a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 65 életpontot vesztettél. Az ében sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor az ében sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd az ében sárkány óriási karmát. (6 támadással 485 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az ében sárkány bal szárnyát. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Előremozdulva, az ében sárkány kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 61 életpontot vesztettél. Az ében sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 119 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranygyűrű, egy sárga erőöv, 2 pular kristály, egy kristálygömb és 5 arany. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 23955 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1801, sebződés: 785, gyógyulás: 290, összesen: -495 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 246 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy armageddon varázslat. 130 életpontot vesztettél. Ellenfeled háló varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Nem akarsz kinyúlni. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 130, gyógyulás: 8, összesen: -122 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 250 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy armageddon varázslatot. 117 életpontot vesztettél. Egy háló varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a rubin sárkány testét. (6 támadással 173 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (97 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Marokra fogva a teriád pörölyt a másikra rohansz. Teriád pöröllyel többször eltalálod a rubin sárkány testét. (5 támadással 381 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütögeted a rubin sárkány óriási karmát. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A rubin sárkány a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 101 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány farkával megérint. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a rubin sárkány bal oldalát. (5 támadással 417 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a rubin sárkány gigászi testét. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 120 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1623, sebződés: 714, gyógyulás: 252, összesen: -462 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 249 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: armageddon varázslatot lő rád. 124 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a rubin sárkány fejét. (6 támadással 178 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (105 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a rubin sárkány testét. (6 támadással 465 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a rubin sárkány testét. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A rubin sárkány a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a rubin sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 119 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a rubin sárkány testét. (6 támadással 466 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a rubin sárkány gigászi testét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). A rubin sárkány a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 109 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány farkával megérint. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1743, sebződés: 752, gyógyulás: 282, összesen: -470 ÉP}
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 6 5 4 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a méregféreg testét. (6 támadással 196 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (69 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a méregféreg ízelt testét. (6 támadással 495 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a méregféreg nyakát. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). A méregféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel gyengén megütöd a méregféreg fejét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a méregféreg ízelt testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 39 életpontot sebeztél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) A méregféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 11777 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1063, sebződés: 241, gyógyulás: 184, összesen: -57 ÉP}
(Továbbmész...) [400,71] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy méregféreg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a méregféreg fejét. (6 támadással 192 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (65 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Elszántan a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a méregféreg testét. (6 támadással 475 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a méregféreg testét. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). A méregféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel gyengén megütöd a méregféreg testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a méregféreg testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 74 életpontot sebeztél. A méregféreg megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 11777 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1076, sebződés: 237, gyógyulás: 182, összesen: -55 ÉP}
(Továbbmész...) [400,72] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (arkog kő) van!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 arkog követ! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy viharóriás közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 26 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a viharóriás testét. (6 támadással 197 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Megmarkolva a teriád pörölyt a másikra rontasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a viharóriás testét. (6 támadással 495 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a viharóriás testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 84 aranyat. 8404 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 741, sebződés: 118, gyógyulás: 110, összesen: -8 ÉP}
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. 133 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (75 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a skarlátdémon testét. (6 támadással 490 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a skarlátdémon vörös fellegeit. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) A skarlátdémon mancsával csapásokat mér karjaidra. (6 támadástól 151 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Egy skarlátia varázslatot dob rád a másik. Ellenfeled regenerálódik! Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a skarlátdémon testét. (6 támadással 449 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod a skarlátdémon jobb vállát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A skarlátdémon Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (6 támadástól 149 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Távolról skarlátia varázslatot lő rád a másik. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14284 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1161, sebződés: 508, gyógyulás: 0, összesen: -508 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a káoszbajnok testét. (6 támadással 82 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a káoszbajnok testét. (6 támadással 450 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 114 életpontot sebeztél. 114 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a káoszbajnok testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 72 életpontot sebeztél. A káoszbajnok fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7036 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 747, sebződés: 56, gyógyulás: 114, összesen: +58 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragd drakón testét. (6 támadással 198 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (33 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a smaragd drakón testét. (6 támadással 317 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 111 életpontot sebeztél. 111 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütögeted a smaragd drakón jobb hátsó lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 63 életpontot sebeztél. A smaragd drakón belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a smaragd drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7313 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 747, sebződés: 64, gyógyulás: 111, összesen: +47 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Notermanthi báró izmos testét. (6 támadással 170 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Megmarkolva a teriád pörölyt ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a Notermanthi báró kosfejét. (6 támadással 461 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Notermanthi báró jobb karját. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 31 életpontot sebeztél. A Notermanthi báró leken néhány pofont. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 44 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a Notermanthi báró bal karját. (2 támadással 170 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával meghorzsolod a Notermanthi báró fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 39 életpontot sebeztél. A Notermanthi báró leken néhány pofont. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A Notermanthi báró sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 54 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Véres nyál csordul ki a Notermanthi báró száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 nagy bronzkulcs, egy aranytű, egy sárga erőöv, egy ametiszt medál, egy fekete gyöngy, egy ezüst karkötő és egy igazgy. fülbevaló. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 13146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1114, sebződés: 238, gyógyulás: 0, összesen: -238 ÉP}
(Továbbmész...) [398,74] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sárkánybarlangot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia híveié. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ramit kő) rejt! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy zafír sárkány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 63 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 34 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 196 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (99 életpontot vesztettél.) Te itt életveszélyben vagy. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 196, gyógyulás: 0, összesen: -196 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
A másik mormol valamit: egy fehér glóbusz varázslat! Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a márvány drakón csontos pofáját. (6 támadással 76 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (44 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a márvány drakón pikkelyes testét. (6 támadással 510 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod a márvány drakón testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A márvány drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A márvány drakón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7313 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 635, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}
szk 330 333 336 | keresed a 330. szörnyet a 333. szörnyet a 336. szörnyet |
kf 821 1158 823 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 1158. tárggyal a 823. tárgyat |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 615. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
Erő: | 49 (85) | Szint: | 43 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 50 (85) | Támadás: | 46 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 58 kg |
Ügyesség: | 56 (73) | Védekezés: | 98 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 73/152 év |
Egészség: | 54 (71) | Életpont: | 865/289 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 25 |
Szerencse: | 55 (85) | Varázspont: | 1866/4 | Pénz: | 9294 arany | Kép. pont: | 79 |
Tudatpont: | 35/0 | Pszi pont: | 269/65 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 661 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 22 (+1) |
vágófegyverek: | 40 | ütőfegyverek: | 38 | lőfegyverek: | 16 |
dobófegyverek: | * 36 |
Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (200%) << teriád pöröly (#1283) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 22 | 2. nyomkövetés: | 132 | 3. mászás: | 25 |
4. csapdakészítés: | 29 | 5. csapdaészlelés: | 23 | 6. gyógyítás: | 57 |
7. titkosírás: | 10 | 8. felderítés: | 36 | 9. szörnyidomítás: | 11 |
10. teológia: | 179 | 11. taumaturgia: | 77 | 12. szerencsejáték: | 9 |
13. versengés: | 28 | 14. harcművészetek: | 3 | 15. zene: | 8 |
16. szörnyismeret: | 62 | 17. pszi: | 26 | 18. zárnyitás: | 27 |
19. vadászat: | 12 | 20. vitalitás: | 6 | 21. bányászat: | 42 |
22. úszás: | 10 | 23. főzés: | 23 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 3. fajúaknak |
ásol max. 16 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
elfogod vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
ősi szellem (#422), massza (#217), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), purifikátor császár (#393), talriai behemót (#312), Raia angyala (#333), halálmadár (#351) (csak egyszer), Raia szent lovagja (#239) (csak egyszer), Nateilena úrnő (#404) (csak egyszer), rubin sárkány (#330) (csak egyszer), ében sárkány (#327) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
törpe (#3), férfiak (#998), kiütéses negátor (#785), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +107 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +107 vp 2 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (97,7,2) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) |
tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) | erőpajzs III (#127) |
tárgyvédelem (#178) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | varázsenergia (#161) |
mágikus ütés (#147) | hadiszerencse III (#59) | skarlátia (#293) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tűzeső (#61), puha ütés (#60), Tharr haragja (#145), tűzgolyó (#155), méregfelhő (#37), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | méregfelhő II (#193) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | háló (#186) | >> | élőholt tigris (#766) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | fürgülés (#92) | >> | Thargodan berzerker (#377) | |
tompítás (#40) | >> | halottidéző (#391) | varázsvédelem II (#108) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
fürgülés (#92) | >> | kronoelementál (#287) | fürgülés (#92) | >> | csataremák (#694) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | agytaposás (#180) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | ongóliant hadúr (#178) | ongóliant tombolás (#146) | >> | ezerszemű bestia (#288) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Felkészültél a nagy kihívásra? Győzz le egy rubin sárkányt! |
2.) Kacagok, ha a pénzüket kuporgató Fairlight papokra gondolok: áldozz számomra 10,000 aranyat! |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 harcos, 3 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester, 1 parafenomén, 3 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXV. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bíbor erőöv (#291) | 1 | bronzpajzs (#89) | 1 | cru formázó minta (#300) | |||
3 | csontkulcs (#74) | 2 | ezüstshuriken (#327) | 1 | ezüstveretes pajzs (#1669) | |||
14 | gyenge méreg (#26) | 11 | gyöngymangó (#135) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
8 | spiritusz (#170) | 2 | szent jogar (#150) | 1 | tükör (#43) | |||
8 | vas dobónyíl (#189) | 10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3595 | arany (#50) | 1 | ametiszt medál (#275) | 1 | aranygyűrű (#193) | |||
1 | aranylánc (#191) | 3 | aranytű (#272) | 4 | arkog kő (#632) | |||
1 | borostyán függő (#162) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | bronzpáncél (#90) | |||
1 | bunthar bőr (#733) | 2 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | fűszertartó (#210) | 2 | kristálygömb (#265) | |||
1 | mérg. ubuk tüske (#137) | 4 | mópat tetem (#584) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
37 | nyílvessző (#108) | 1 | pular kristály (#239) | 3 | quwarg tojás (#360) | |||
2 | sallank nyíl (#129) | 2 | sárga erőöv (#276) | 1 | sárkányfog (#617) | |||
10 | sárkánypikkely (#292) | 1 | szöges páncél (#65) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
2 | Thargodan esszencia (#328) | 9 | toxyl (#591) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | |||
1 | xirnox szív (#213) |