Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. máj. 24. 15h:03' EZ A 153. JÁTÉKHETED, 47. FORDULÓD 154. játékheted kezdete: máj. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 23 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2996 SZÁMLA : XXXX |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot.
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. Semmi hatás!
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja a bandita bal karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.)
{CSTT:} Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a bandita testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a bandita bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a bandita sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.)
Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bandita testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a bandita jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 740 tapasztalati pontot kaptál. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy obszidián függő (ld. enc.). Szereztél 16 aranyat. {Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}
Ellenfelet választasz, útonálló lesz az. Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted.
[bandita:] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. 33 életpontot vesztettél.
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az útonálló fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot.
Kőkalapáccsal súrolod az útonálló testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd az útonálló jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) [útonálló:] Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) [bandita:] Nem vagy felkészülve a bandita gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) [útonálló:] A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Következő áldozatnak banditát választod. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Itt már nem terem babér neked, menekülőre fogod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. {Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}
a 307 3379 1 | átadod a 307. tárgyat a 3379. kalandozónak (1 darabot) |
kf 87 1 | kézbeveszed/felveszed a 87. tárgyat a jobb kezedbe |
kf 276 | kézbeveszed/felveszed a 276. tárgyat |
ba 66 | nem támadod a 66. szörnyet |
kno 7 | képesség-növelés 7 |
d 123 | eldobod a 123. tárgyat |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
fkt 22 20 | felt. készítesz a 22. tárgyat (20 darabot) |
m 2 3 1 | mozogsz keletre, délkeletre, északkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a khór darázs testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a khór darázs nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A khór darázs hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a khór darázs testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával megérint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 37 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi az élőholt mágus testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mágus jobb lábát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd az élőholt mágus nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}
(Továbbmész...) [10,27] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy félelem-járó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a félelem-járó bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kőkalapáccsal megpöccinted a félelem-járó ragyás pofáját. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a félelem-járó testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a félelem-járó fekete bőrét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a félelem-járó fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A félelem-járó feléd harap, de sikertelenül. A félelem-járó csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A félelem-járó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az autentikus vámpír testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az autentikus vámpír bal lábát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd az autentikus vámpír testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd az autentikus vámpír testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}
Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pszi elementál testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csontkéssel teljesen átdöföd a pszi elementál testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [11,26] A bozótos után most hegyek között vagy. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy megrongált világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) Észreveszel egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Lábam nincs, de járok folyton,
Nyelvem sincsen, de megmondom:
Mikor feküdj, mikor egyél,
A munkához mikor kezdjél.
Találsz egy vaskohót. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy alpesi tehén. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az alpesi tehén fejét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod az alpesi tehén fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
flh 1 22 1 | felt. lőfegyver haszn. 1 a 22. tárggyal (1 darabot) |
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [13,25] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Sűrű szárnycsattogtatással egy uzbány távolodik. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Továbbmész...) [14,24] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mákrózsa bokrot. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely délkeletről folyik északnyugatra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy nektoraf. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a nektoraf testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a nektoraf jobb oldalát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A nektoraf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Úgy döntesz, ebből elég volt. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [16,25] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Észreveszel egy phua-kúpot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
szk 99 | keresed a 99. szörnyet |
f 104 | kísérletezel a 104. tárggyal |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
h 396 | használod a 396. tárgyat |
e 8 | élelemszerzés 8 pontért |
e 8 | élelemszerzés 8 pontért |
e 8 | élelemszerzés 8 pontért |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
FÜLEMÜLE SÍP (1576. TÁRGY) Ronda egy madár volt ez a Pikoló, de te kifogtál rajta! Most pedig itt állsz, és turkálsz a dögben, hátha találsz valami hasznosat a béltartalom közt. Micsoda meglepetés azonban, tényleg találsz valamit! A madár mellkasa szabályos söröskorsót formáz, ám az egyik bordája valahogy nem illik a többi közé. Mintha túl egyenes lenne... Meg az a lyuk is ott rajta... mire is hasonlít... Megvan! Úgy néz ki, mint egy csontból faragott - illetve inkább növesztett - síp. A gondolatot tett követi, letöröd a sípot, és belefújsz. Először gyengén, de már így is elég szörnyű a hangja, úgyhogy mielőtt a durvább tesztelésnek vetnéd alá, két tenyered a füledre tapasztod, majd eztán fújod meg teli tüdőből. Az eredmény a vártnál is jobb: a környező fákról összesen nyolc mókus zuhan transzban a földre, egy arrajáró borz pedig több méter magasra szökken rémületében, és visszaesve ott helyben kimúlik szívinfarktusban. Talán később majd kicsit jobban belejössz a síppal való zenélésbe. Elégedetten rakod el hát: ha ez nálad van, könnyebb lesz a legtöbb fülemülét, illetve bagolyt lezenélni a pályáról, mielőtt azok kárt tennének a hallásodban. [A fülemüle síp birtoklásakor 4-gyel alacsonyabb zene is elég a szörnyek rikácsolásának kikerüléséhez. A síp egyébiránt hangszerként is működik, tehát a H 1576 <TVP költség> paranccsal zenélhetsz vele csak úgy is.] |
BANDITA (758. SZÖRNY) Doohnibor, a legendás bandavezér emberei mindenütt ott vannak. Ő volt az, aki az első rablószervezetet alapította, kezdetben csupán a rabolj a gazdagoktól, adj a szegényeknek szellemben. Később azonban Dornodon hite megkísértette, és a banditák csapata átalakult egy gonosztevő társasággá, akik mindenhol-mindenkit kifosztanak. Lehetsz te a legjobb tolvaj vagy Raia legelső bíborosa, a banditák szemében teljesen mindegy, alkunak helye nincs, ők csak az értékeidre hajtanak, és nem tűrnek ellentmondást. |
OBSZIDIÁN FÜGGŐ (195. TÁRGY) Az obszidián függőt a füledbe akaszthatod a KF 195 paranccsal, ha vonzóbbá akarod magad tenni a másik nem tagjai és kincsvadászok számára. Ez a kettő persze két különböző típusú vonzalmat jelent. Egyszerre két különböző fajta függőd lehet be-KF-elve. |
ARANYGYŰRŰ (193. TÁRGY) Ez az egyszerűségében is szép ékszer nemcsak pénzre váltható kincs, hanem jegyajándék is lehet kedvesed számára. Ha akarod, felveheted a KF 193 paranccsal. Egyszerre kétfajta gyűrű lehet az ujjadon. |
CSAPATMUNKA A csapatmunka szakértelem a többszemélyes kalandokban való megfelelés tudománya, növekedése egyben jelképezi a szociális viselkedés, a csapat egészét segítő képességek, és a kettőnél több résztvevős harcban való helytállás fejlődését is. Minden egyes alkalommal, amikor többszemélyes kalandban veszel részt, a csapatmunka fejlődik - mértéke a kaland próbáinak számával arányos. A kaland vezetőjének fejlődése olyan, mint ha eggyel több próbát teljesített volna. Ha olyan csapattal tartasz, melynek minden tagja a te Közös Tudatod tagja, már szinte félszavakból is megértitek egymást, így a fejlődés másfélszer annyi lesz, mint egyébként. Ha már csak egyedül maradtál a kalandban, mert a többiek elbuktak valahol útközben, már a csapatmunkád sem fejlődik. Mivel a csapatmunka önképzésben nem fejleszthető szakértelem, KNO-zni nem lehet, ill. a tudatturbó és a sziklozug ragu elfogyasztása sem hat rá. A csapatmunka növekedésével új beállítási lehetőségeket, képességeket szerezhetsz, melyeket a többszemélyes kalandokban használhatsz majd fel. Ezekről mindig enciklopédia tájékoztat majd. Az adott képességet attól a szinttől használhatod majd, ahányas szakértelemnél azt megkaptad. Az első ilyen "képesség" a "Mindenki egyért", melyet alant olvashatsz. |
"MINDENKI EGYÉRT" BEÁLLÍTÁS Most, hogy megszerezted első tapasztalataidat a többszemélyes kalandozás terén, talán épp egy összeszokottabb, minden kalandba közösen induló csapatra vágysz. Ez azonban nem működhet teljesen, amíg a csapattagok szenvtelenül figyelik, miként buknak el társaik, és ők, mintha mi sem történt volna, folytatják a kalandozást. Mostantól ezt a tényezőt kiküszöbölheted a TKB 1 <beállítás> parancs használatával, ahol ha a beállításnak 1-et adsz meg: ha valaki elbukik, a teljes csapat elbukja a kalandot, ha a beállításnak 0-t adsz meg (azaz TKB 1 parancs hatására): ha valaki elbukik, a csapat attól még folytatja a kalandot. (Ez az alapállapot, csak ha átállítottad korábban, és most törölni akarod, akkor van szükséged erre a parancsra.) Azokban a többszemélyes kalandokban, ahol te vezeted csatába társaidat, a te beállításod határozza meg a kaland milyenségét. A beállítás törlése a teljes parancs ismételt kiadásával lehetséges. |
ORK KUNYHÓ (1683. TEREPTÁRGY) Ha egy roskadozó, kidőlt-bedőlt oldalú kis viskóra bukkansz, ami előtt a padon egy ártalmatlan, vénséges-vén ork szipirtyó gubbaszt, kivételesen ne az ellenséget lásd meg benne! Ez a csúf boszorka többet ér neked élve, mint holtan. Közelebb mész hozzá, és megszólítod. Hályogos szemével végigmér, és fogatlan szájával rád vigyorog (bár ne tette volna!). - Akarsz egy kortyot? Jóféle ork serital! Én magam főztem! - rikácsol feléd, azzal leemeli a mellette álló hordó fedelét. Egy jókora merőkanállal belekotor, és valami gusztustalan, büdös barna löttyöt tol az orrod alá. |
ORK SÖR (1701. TÁRGY) Mikor rákérdezel, hogy mégis mit kér a sörért, az orkok öreganyja annyit felel: - Hozd el a hozzávalókat, meg némi aranyat, és ezért adok neked egy adagot. Az árban már benne van a fakupa is, amiben elviheted. Kérek tehát 2 móri gyümölcsöt, 2 gyöngymangót, 2 amnioszt és 2 darázsszárnyat. Megsúgom, hogy a titkos fűszerek nélkül te nem tudod lefőzni, kár is kísérletezned vele. - No és előtte megkóstolhatom legalább? - kérdezed, és mikor az anyóka átadja a teli merőkanalat, mindenre elszántan belekortyolsz. Borzasztó az íze, de meg kell hagyni, igencsak ütős egy nedü! [A sört a KT (Küldetés Teljesítése) 1701 paranccsal bármelyik ork kunyhónál megszerezheted, 5 TVP ellenében. Ha elfogyasztasz egy adag ork sört (a H 1701 paranccsal, 1 TVP-ért), akkor a következő fordulód elejéig már semmilyen hatás nem késztethet rá, hogy kiadd a gyomrod tartalmát (sem szörnyképesség, sem méregfelhő varázslat). Több korsó felhörpintése már nem jár további előnyökkel. Ha a sör tárolására szolgáló fakupa kiürül, automatikusan eldobod, ezért az a tárgylistádban nem jelenik meg. |
KHÓR DARÁZS (348. SZÖRNY) Az erdőjáró vadász varkaudarok és varkaudar kószák által Khór bányáiból betelepített "házikedvencek" gyorsan az erdő rémeivé váltak. Ezek a kutya méretű, iszonyatos darazsak képesek az erdő bármely kisebb állatát egy pillanat alatt megölni, és a nagyobbakra is veszélyesek. A folyton repkedő darazsat nehéz szúrófegyverrel eltalálni, de egy ütőfegyverrel könnyedén lecsaphatod. |
PSZI ELEMENTÁL (221. SZÖRNY) Ha egy pszi elementállal találkozol, akkor minden valószínűség szerint magad is pszi használó vagy (vagy legalábbis egy pszi használó járt az adott mezőn röviddel előtted). A pszi elementálok anyagtalan, kasztroplanáris jelenségek, amelyeket mágnesként vonz a pszionikus tevékenység. A pszi elementál komoly pszi képességekkel rendelkezik, és kizárólag mágikus úton sebezhető. Igaz, halvány sűrűségű ektoplazmáját sokszor még egy egyszerű lángcsóva is pozdorjává zúzza. A pszi elementál leölésével azonban még nem oldódott meg minden problémád: ugyanis a pszi elementálokat általában poszogó möszék kísérik, szabad szemmel láthatatlan, pszi energiát fogyasztó élősködők. A gazdaállat pusztulásával - vagy sokszor anélkül is - csatlakoznak az új gazdához, és vígan lakmároznak pszionikus és egyéb mentális energiáikból. Hogy hogyan lehet megszabadulni tőlük? Hááát... sokak szerint még a halál sem megoldás. Ja: azzal sem érdemes próbálkozni, hogy BA parancsot adsz ki a pszi elementálra, hiszen egy pszi elementál elől nem bújhatsz el... |
NEKTORAF (355. SZÖRNY) Sárgás, viaszos testű, szőrnélküli óriásmajmok - rettenetesen agresszívek és sunyik. A bozótosban lapítva várják, hogy arra járjon valami, ami náluk jóval gyengébb, és aztán lesből támadnak. Különleges regenerációs képességük miatt nagyon nehéz őket elpusztítani, viaszos testükről a szúrófegyver könnyedén lecsúszik, további problémákat eredményezve - talán az vágófegyver a legjobb választás. |
VASHEGYŰ LÁNDZSA (182. TÁRGY) A vashegyű lándzsa valamivel jobb fegyver, mint a bronzhegyű: 4d6+1 a sebzése. Az igazi előnyei azonban a bronzhegyű lándzsával szemben: 1.) könnyebb, 2.) pontosabban tudsz vele célozni (+2 támadásod van, amíg ezzel harcolsz), 3.) nem kell hozzá fa, tehát nem tudja elpusztítani a fabontó szójer. Forgatásához azonban legalább 10-es szúrófegyver szakértelem szükséges. Elkészítéséhez szükséges 3 vasérc, amelyből a hegyet kovácsolod egy vaskohónál, egy fémrúd, amelyből a nyél lesz, 6 pirkit, amellyel a kemencét felfűtöd, és egy kőkalapács, amellyel a munkát elvégzed. A KT 182 parancs 30 TVP-be kerül, és 2-es bányászat szakértelem szükséges hozzá. |
KIS VASPAJZS (159. TÁRGY) A kis vaspajzs az egyik legegyszerűbb tárgy, amit vasból lehet készíteni. Előállításához szükség van öt vasércre, amelyet egy vaskohónál, tíz pirkittel felfűtve, egy kőkalapáccsal dolgozhatsz meg. Ahhoz, hogy ezt a 6-os védettséget nyújtó tárgyat meg tudd csinálni a KT 159 paranccsal, 40 TVP elköltésével, legalább 3-as bányászat szakértelem szükséges. |
Erő: | 12 (13) | Szint: | 13 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 123 cm |
IQ: | 24 | Támadás: | 12 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 46 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 7 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 82/82 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 163/35 | Jellem: | jó (61) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 22 | Varázspont: | 178/1 | Pénz: | 220 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 15/3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 19/98 (+14%) | ütőfegyverek: | 3/84 (+9%) |
lőfegyverek: | 18/30 (+21%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkalapács (#13) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
88,85 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 88 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 997 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21/90 (+88%) | 2. nyomkövetés: | 11/40 (+40%) | 3. mászás: | 3/86 |
4. csapdakészítés: | 4/23 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 1/5 | 6. gyógyítás: | 12/46 |
7. titkosírás: | 11/70 (+100%) | 8. felderítés: | 2/12 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 1/70 |
10. teológia: | 3/33 (+23%) | 11. taumaturgia: | 8/98 (+13%) | 12. szörnyismeret: | 2/80 (+20%) |
13. vadászat: | 3/28 (+27%) | 14. csapatmunka: | 1/10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
segítesz max. 6 TVP-ért |
kutatsz max. 5 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), szintszívó (#96), massza (#217) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
fabontó szójer (#71), sírlidérc (#172), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
4. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra. |
2.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (685): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 26. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Kész: 1. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 873 TU szükséges.) |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 59.77 kg | Megterheltség: 90% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 58 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | drótszőr (#37) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | |||
1 | réz papi karkötő (#307) | 4 | ubuk tüske (#131) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | kaja (#2) | 17 | tüske (#22) | 44 | víz (#27) |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | |
23 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|