46. forduló, 48. forduló, Thorfel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. ápr. 6. 12h:01'
EZ A 1188. JÁTÉKHETED, 47. FORDULÓD
1189. játékheted kezdete: ápr. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3491
SZÁMLA : XXXX

THORFEL KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [61,50] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+8 életerő.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

ba 369 nem támadod a 369. szörnyet
BA 369 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

vi 4 5 30 viselkedésed: 4 5 30
Mostantól egy kissé elővigyázatos vagy, kétszer is meggondolod, kivel kezdesz harcot. Merészségi szinted ettől kezdve 4. Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

vik 2 merészség kalandozókra: 2
Mostantól aránylag félős vagy, igyekszel elkerülni a harcot, még a nálad gyengébb kalandozókkal is. Kalandozókkal szembeni merészséged mostantól 2. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

ba 290 nem támadod a 290. szörnyet
BA 290 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

flh 5 108 felt. lőfegyver haszn. 5 a 108. tárggyal
Ok, FLH 5 108 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

kf 18 kézbeveszed/felveszed a 18. tárgyat
Előkészíted a parittyát. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

m 1 mozogsz északkeletre
[62,49] Amerre csak a szem ellát, dombok. Ezek a Szarkofág-dombok. Nemcsak határt jelentenek Nimeron földje és Maad között, hanem az ősi legendák szerint rejtélyes, sötét dolgokat is őriznek a mélyükben. Ezeréves átkokról és hatalmas kincsekről szólnak e mesék, de még senki sem beszélt olyan emberrel, aki hallott volna olyat, aki látta a Szarkofágok labirintusának akárcsak a bejáratát. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy trappoló dinymák. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a trappoló dinymák bal hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Elszántan a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trappoló dinymák testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a trappoló dinymák bal oldalát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+15 életerő.) Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy szikla mögé rejtőzöl. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy láplidérc ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre. [32 pontot használtál fel, van még 155.]

kt 90 elkészíted a 90. tárgyat
Legyártottál 1 bronzpáncélt. [70 pontot használtál fel, van még 85.]

le 65 leveszed/lerakod a 65. tárgyat
Lecsatolod a szöges páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 85.]

kf 90 kézbeveszed/felveszed a 90. tárgyat
Magadra öltöd a bronzpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 85.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[63,50] Továbbra is dombság. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő szeppent rákfatty nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Elfehéredsz: a birtokodban levő 1 bőrsisak úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a szeppent rákfatty ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szeppent rákfatty, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a szeppent rákfatty ollója. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+16 életerő.) Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy szintszívó. Amikor elhal a zaj, előmászol. Felfedeztél egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ.

(Továbbmész...) [64,51] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy sóhajtó dorony. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy csontváz.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a csontváz testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy láplidérc. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

(Továbbmész...) [65,51] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy rájanyék. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rájanyék jobb szárnyát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! A rájanyék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Odalent félhomály van. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy százfogú!

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan a másikra rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a százfogú bal első lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A százfogú fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 7 aranyat. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [72 pontot használtál fel, van még 13.]

m 3 4 3 mozogsz délkeletre, délre, délkeletre
[66,52] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy evaporőr. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az evaporőr egyik csápját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Véres nyál csordul ki az evaporőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ez nem lehet más, mint egy óriás csontváz. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [12 pontot használtál fel, van még 1.]

m 3 mozogsz délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

al 16 99 133 áldozol: a 16. tárgyat a 99. tárgyat a 133. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 187 pontot. A következő körben tehát 188 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Thorfel, egy fekete, hosszú hajú, barna szemű ember férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez a 47. fordulód.

Erő: 21 (22) Szint: 11 Merészség: 4/2 Magasság: 182 cm
IQ: 19 Támadás: 10 Agresszió: 5 Testsúly: 102 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 13 Életpont: 152/103 Jellem: gonosz (4) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 Varázspont: 0/0 Pénz: 94 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 268 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 928 TP-t kaptál. Jelenleg 24 743 TP-d van. A következő szinthez még 257 TP szükséges. Trófeáid: nukleáris cickány, törpemammut, szürke rinocérosz.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 11 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 11 (+1)
lőfegyverek: 10 dobófegyverek: 9

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); nyílvessző (#108) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
66,52 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 66

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 92 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16 2. nyomkövetés: 13 3. mászás: 3
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 12 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. zene: 1 9. szörnyismeret: 1
10. zárnyitás: 3 11. vadászat: 5 12. bányászat: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot )
mászol max. 28 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
vadtroll (#70), fabontó szójer (#71), vízionár (#66), Elvisel (#3778), láplidérc (#352), nukleáris cickány (#155), rőtmanó berzerker (#369), manaelementál (#290)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Shaddar) (539): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 19, 28.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * bronzpáncél (#90) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49)
1 * kis vaspajzs (#159) 1 mászókarom (#78) 1 * rézsisak (#72)
1 * sárga erőöv (#276) 1 szöges páncél (#65)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzhegyű lándzsa (#87) 1 csontkés (#11) 1 csontszablya (#64)
1 fúvócső (#20) 8 * kerek kő (#19) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 * parittya (#18) 1 rövid íj (#107)
1 szöges bunkó (#8) 17 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * aranygyűrű (#193) 2 * ezüst nyaklánc (#117) 1 villám szimbólum (#145)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 csontkulcs (#74) 1 deus ex machina (#1)
1 éjkő (#2369) 3 fáklya (#36) 1 furulya (#233)
2 gernim balzsam (#1894) 8 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 4 rézkulcs (#75) 1 szeksztáns (#32)
1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
9 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 10 csepp tinta (#101), fér még: 80]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 sullár hólyag (#168) [benne 9 csepp spiritusz (#170), fér még: 11]
2 + vizestömlő (#3) [bennük 4 korty víz (#27), fér még: 36]
1 zöld üveg (#82) [benne 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 17]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 bordacsont (#16) 1 csuklyavirág (#133) 1 dözmöng szív (#122)
7 drótszőr (#37) 1 evaporőr háj (#105) 2 fekete gyöngy (#99)
1 fémrúd (#104) 1 grifftojás (#179) 5 gyöngymangó (#135)
1 hebrencs állkapocs (#130) 1 kék orchidea (#68) 1 lapockacsont (#33)
32 madártoll (#112) 4 mandibulapenge (#125) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
4 óndarab (#85) 4 ormánygőte csont (#21) 3 pirkit (#153)
1 quwarg tojás (#360) 1 rézdarab (#70) 2 rinóbőr (#651)
21 sallank karom (#128) 7 smirglilevél (#29) 6 sünmedve tüske (#14)
1 trikornis szarv (#198) 1 tükör (#43) 6 varányszem (#30)
3 varkaudar csont (#1113) 5 vasérc (#152)

Összsúly: 62.90 kg Megterheltség: 116%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 76 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bőrpáncél (#51) 1 bőrsisak (#57) 2 kaja (#2)
2 kerek kő (#19) 1 nyílvessző (#108) 6 óndarab (#85)
6 rézdarab (#70) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
7 arany (#50) 1 bronzpáncél (#90) 1 evaporőr háj (#105)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

60 61 62 63 64 65 66 67
48
49
50
51
52
53
(62,49) trappoló dinymák (#118), olvasztókemence (#86), 39. jellempróba, Raia oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(63,50) szeppent rákfatty (#186), vaskohó (#155)
(64,51) sóhajtó dorony (#112), csontváz (#48), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 36. jellempróba, Sheran oltár
(65,51) rájanyék (#58), mély kút (#93), 41. jellempróba, százfogú (#53)
(66,52) Leah oltár, evaporőr (#69)

Üzenet küldése a karakternek