Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. aug. 18. 9h:04' EZ A 52. JÁTÉKHETED, 47. FORDULÓD 53. játékheted kezdete: aug. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4959 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 2 0 0 | elmormolod a 2. varázslatot |
* 2. KP: v 23 0 0 | elmormolod a 23. varázslatot |
* 3. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
kt 4 3 | elkészíted a 4. tárgyat (3 darabot) |
ef 4 501 | energia fejlesztése 4 |
m 7 8 7 | mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra |
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a törpemammut testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a törpemammut testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a törpemammut testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A törpemammut patája súrolja a combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd a törpemammut testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a törpemammut testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 kaját. 723 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [76,50] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rőtmanó berzerker. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a rőtmanó berzerker bal lábát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a rőtmanó berzerker jobb karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Mosolyogva kidobod a nevetséges törpemammut trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő rőtmanó berzerker trófeát. 746 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [75,49] A dombság átmegy hegységbe. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy emberevő. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az emberevő testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az emberevő testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az emberevő karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki az emberevő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 427 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kt 17 20 | elkészíted a 17. tárgyat (20 darabot) |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a manaelementál egyik csápját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [73,47] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Ráismersz a lényre. Egy útonálló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az útonálló bal vállát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd az útonálló fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 685 | bemész a 685. épületbe |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 39 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a vortexmágus testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a vortexmágus jobb karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 1 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 21 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a vortexmágus testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 2 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 42 életpontot vesztettél. A vortexmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 fiatalság itala (ld. enc.). 1 026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 102, gyógyulás: 0, összesen: -102 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos bal lábát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az orgyilkos fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon az orgyilkos. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigmetszed az orgyilkos fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 379 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
ve 15 1 | megveszed a 15. tárgyat 1 |
ve 104 2 | megveszed a 104. tárgyat 2 |
ve 205 1 | megveszed a 205. tárgyat 1 |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
szk 104 | keresed a 104. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
RŐTMANÓ BERZERKER (369. SZÖRNY) A rőtmanókat a legtöbb kalandozó veszélytelen, ártalmatlan lényeknek tartja. Az utóbbi időben azonban megjelentek a dombok között a vérben forgó szemű, ámokfutóként támadó és harcoló rőtmanók. A legtöbbek szerint valamiféle betegség támadta meg a nyomorult lényeket, de a jobban értesültek állítják: a ryuku mágusok oltják be a félsziget szörnyeit valamiféle gonosz méreggel, a kontinens lényeit fordítják először a lakosság ellen, ezzel megtéve inváziójuk első lépését. Akárhogy is, a rőtmanó berzerkerrel szemben készülj fel a legrosszabbra, hiszen nem ismer fájdalmat, egyetlen célja a pusztítás. |
A BARÁTSÁG SZENT TÜZE (484. TEREPTÁRGY) A Barátság Szent Tüze egy kasztroplanáris úton megidézett, mágikus tulajdonságokkal bíró csatorna, amelyen keresztül az Igaz barátság szerzetesrend tagjai istenükhöz imádkozhatnak. Ha be akarsz lépni a szerzetesrendbe, add ki a BA 9141 parancsot, de vigyázz, ez egy komoly döntés, és ha később meggondolod magad, esszenciád egy részét kell hátrahagynod a kilépéskor. A Szent Tűz kioltására lehetőség van az RM paranccsal, de ez igen speciális: 60 TVP-t és 60 csepp vizet igényel (és mint minden tereptárgynál, itt is meg kell adnod egy ütőfegyvert, amivel a tüzet szétcsapdosod). |
EMBEREVŐ (119. SZÖRNY) Az emberevő majdnem három méter magas, rút testű lény. Nem emlékeztet igazán semmire, ragyás, kicsavart testű, vörös-pörsenéses irhája abszolút visszatetszést kelt mindenkiben. Egyetlen, vizenyős szemével mereven néz áldozatára, aztán nekiesik, és élő húsából hatalmas cafatokat kitépve falatozni kezd. A hiedelemmel ellentétben, nemcsak embert, hanem elfet, árnymanót, gnómot, és minden egyéb humanoidot is elfogyaszt. |
EZÜSTDARAB (326. TÁRGY) Az ezüst aránylag puha fém, ezért inkább csak ékszereket készítenek belőle, fegyvernek nem annyira alkalmas. Igen ám, de vannak lények, amelyek különösen érzékenyek az ezüstre, és a nem-mágikus, nem ezüstből készült fegyverek által rajtuk okozott sebek azonnal beforrnak. Ezüstfegyvert tehát mégiscsak érdemes nekiállni kikovácsolni az ezüstdarabokból, ha mégoly nyomorúságos fegyvert is tudsz készíteni, mert bizonyos speciális küldetésekben szükséged lehet rá. Az ezüstből csak szúró- és vágófegyvert érdemes készíteni, hiszen az ezüst csak az ilyen lények testébe jutva tudja kifejteni mérgező hatását, kívülről, a csontok összetörésével nem. Mivel az ezüst értékes fém, régóta bányásszák és már szinte az összes bánya kimerült. Nem feldolgozott formában, a szabadban ezüstércet találni hihetetlenül nagy szerencsét és kivételes fémérzékelő képességet igényel. Megjegyzés: az ezüst kulcsok, ékszerek készítésekor egy ezüstdarabnak csak a töredékét használták fel, ezért az ilyen tárgyak unkreálásával nem juthatsz ezüstdarabhoz. Ezenfelül ezeknek az ékszereknek az elkészítése speciális, ékszerészi szaktudást igényel, így ezüst nyakláncot, ezüstkulcsot és hasonlót te sosem fogsz tudni készíteni. |
VORTEXMÁGUS (418. SZÖRNY) Ha a vortexmágusban dobófegyverrel szeretnél kárt tenni, nem sok esélyed van. Ez a varázstudó lény képes az örvénylő szellőket maga köré gyűjteni, és a bennük lévő energiát a maga javára fordítani. Így teste szinte állandóan ködbe veszik, mozgása szellőszerűvé válik. Senki sem tudhatja, mit rejt bokájáig érő köpenye alatt, mely szinte önálló életet él, képes a legügyesebb vágás elől is könnyedén kisiklani. Persze nem mindig... |
A FIATALSÁG ITALA (473. TÁRGY) A fiatalság itala egyike a legnehezebben előállítható, ámde leghatalmasabb varázsitaloknak. Elkészítéséhez természetesen szükséges a varázsital főzése, egy kék orchidea, egy Thargodan esszencia, galachmit por (azaz egy galachmit és egy kőkalapács), 5 csepp isteni könnycsepp, és néhány speciális növény, amely kizárólag mocsárban terem (azaz az ital csak mocsárban készíthető el). Külön tartóedényre nincs szükséged, csak 10 TVP-re. A fiatalság italát a H 473 paranccsal használhatod, és felhasználásakor fiatalodsz 4D4 évet. Az italt nem iszod meg, ha semmilyen hatása nem lenne. |
KAZMÁR (204. NÖVÉNY) A kazmár egy szúrós-tüskés növény, amely mélyen a sziklás talajban gyökeredzik. Sem termése, sem virága nem jó semmire, gyökerei azonban állítólag mágikus erővel bírnak. Ahhoz, hogy kiásd a kazmár gyökerét, a KT 205 parancsot kell kiadnod, 6 TVP-ért, és szükséged van egy ásóra. Egyszerre csak egy gyökeret tudsz kiásni, és egy fordulóban maximum három darabot. |
Erő: | 14 (21) | Szint: | 13 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 158 cm |
IQ: | 17 (23) | Támadás: | 22 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 42 kg |
Ügyesség: | 22 (27) | Védekezés: | 34 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 143/143 év |
Egészség: | 12 (18) | Életpont: | 269/169 | Jellem: | gonosz (18) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 (26) | Varázspont: | 198/4 | Pénz: | 3534 arany | Kép. pont: | 15 |
Tudatpont: | 14/0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 3/55 | szúrófegyverek: | 14/83 (+22%) | vágófegyverek: | 6/38 (+12%) |
ütőfegyverek: | 2/81 | lőfegyverek: | 13/44 (+30%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -7.); kerek kő (#19) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
72,59 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1360 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4/37 | 2. nyomkövetés: | 13/65 (+24%) | 3. lopás: | 1/25 |
4. mászás: | 3/66 | 5. csapdakészítés: | 2/92 (+23%) | 6. csapdaészlelés: | 1/24 |
7. gyógyítás: | 9/98 | 8. titkosírás: | 2/26 | 9. felderítés: | 2/0 |
10. teológia: | 2/75 (+5%) | 11. taumaturgia: | 1/91 (+8%) | 12. szerencsejáték: | 1/43 |
13. versengés: | 2/52 (+18%) | 14. zene: | 1/23 | 15. szörnyismeret: | 2/12 |
16. zárnyitás: | 1/5 | 17. vadászat: | 5/16 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 48 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang (11) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
trikornis (#104) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
Silistra (#6107) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | kobudera (#8) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
3.) Áldozz fel az oltáromnál 24 csepp ugh mérget, bizonyítva, hogy akár többet is tudsz szerezni! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 19 TU. szükséges még: 11 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1237 TU szükséges.) |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | csontkés (#11) | 1 | ezüsttőr (#322) | 1 | * | méregfog (#1553) | ||
3 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | * | vashegyű lándzsa (#182) | ||||
Vágófegyverek | ||||||||
4 | csontszablya (#64) | 2 | kőkés (#6) | 1 | mandibulakasza (#127) | |||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | csontpálca (#329) | 2 | kőkalapács (#13) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | parittya (#18) | ||||
Lövedékek | ||||||||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 7 | kerek kő (#19) | 3 | sallank nyíl (#129) | |||
3 | tüske (#22) | 14 | ubuk tüske (#131) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||||
Pajzsok | ||||||||
1 | bronzpajzs (#89) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 1 | * | láncing (#222) | ||||
Sisakok | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | * | vassisak (#160) | ||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | lánckesztyű (#230) | 1 | mászókarom (#78) | ||||
Övek | ||||||||
1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | zangrozi csizma (#451) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
1 | * | borostyán függő (#162) | ||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1) | ||||||||
1 | * | denevér szimbólum (#140) | 1 | * | korinthai talizmán (#814) | |||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | arany karperec (#194) | 1 | * | obszidián karkötő (#229) | 1 | * | umbatari karkötő (#278) | |
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | * | zafír védőgyűrű (#532) | |||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | * | örökkévaló jádeköve (#2041) | ||||||
Nyergek | ||||||||
1 | trikornis nyereg (#1536) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
9 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 6 csepp tinta (#101), fér még: 84] | ||||||
2 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 24] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 9 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 11] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [benne 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 17] | ||||||
6 | uzbány csőr (#169) | [bennük 18 csepp ugh méreg (#166), fér még: 54] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 37 korty víz (#27), fér még: 3] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [bennük 6 csepp ragasztó (#83), fér még: 34] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | csontkulcs (#74) | 1 | + | deus ex machina (#1) | ||
2 | fáklya (#36) | 1 | fiatalság itala (#473) | 1 | furulya (#233) | |||
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 15 | kaja (#2) | 1 | kis vaskulcs (#40) | ||
1 | kötél (#92) | 13 | krónika (#1725) | 7 | leviatán hólyag (#2182) | |||
3 | rézkulcs (#75) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | amniosz (#203) | 1 | antilopbőr (#48) | 9 | aurach fog (#657) | |||
3 | dözmöng szív (#122) | 8 | drótszőr (#37) | 2 | evaporőr háj (#105) | |||
4 | ezüstdarab (#326) | 2 | fabontó (#106) | 3 | fémrúd (#104) | |||
1 | grákóbőr (#41) | 3 | gyöngymangó (#135) | 11 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | kavadu lebeny (#24) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
1 | lajhár csont (#236) | 3 | lapockacsont (#33) | 55 | madártoll (#112) | |||
3 | magszim bél (#103) | 1 | moa burát (#384) | 1 | moa gyöngy (#378) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | móri gyümölcs (#116) | 1 | óndarab (#85) | |||
5 | ormánygőte csont (#21) | 3 | pirkit (#153) | 8 | rézdarab (#70) | |||
1 | rókafarok (#124) | 10 | sallank karom (#128) | 29 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | surranó kígyó bőr (#47) | 3 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
3 | trikornis szarv (#198) | 2 | tükör (#43) | 2 | vadász tatu bőr (#15) | |||
5 | varányszem (#30) | 1 | varkaudar csont (#1113) | 6 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 90.03 kg | Megterheltség: 73% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 44 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
47 | arany (#50) | 17 | bot (#4) | 7 | tüske (#22) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | ezüstdarab (#326) | 2 | fémrúd (#104) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
5 | kaja (#2) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | vadász tatu bőr (#15) | 3 | víz (#27) |
71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | |
46 | |
|
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
|