46. forduló, 48. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 9. 14h:02'
EZ A 47. JÁTÉKHETED, 47. FORDULÓD
48. játékheted kezdete: dec. 15.
A következő fordulódat legkorábbana 48. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

LULU KING KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,53] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad.
Apa Tifusz átutalt a bankszámládra 5000 aranyat a táborozásod 1. napján.Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 3 aurach fog (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany) ellenértékét.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy fekete, tüsi hajú, zöld szemű kobudera férfival. A bőre kreolszínű. Tharr bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy norpadolótika trófea, egy ongóliant trófea és egy Tguarkhan trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme semleges. Összeismerkedtek. Az ő neve Zaeher. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább. Az 1. napon összefutsz Fürge Calverrel. Tharr ministránsa. Egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy obszidián karkötőt visel. Ruházatát egy nukleáris cickány trófea, egy kérődző etra trófea és egy arató csattanat trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Érzékeled auráját: semleges jellemű. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 4. napon újból összeakadsz Fürge Calverrel. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. A 4. napon összeakadsz Arthemis Amarth-tal. Sheran kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy aranygyűrűt, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy fekete bőrcsizmát, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy ritualista amulettet, egy ryuku mellvértet, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy jégtroll trófea, egy quwarg királynő trófea és egy élőholt quwarg trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított sullár. Málhásállata egy sörényes ubuk. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Az 5. napon valaki a táborod közelébe keveredett: egy hosszú aranyhajú, félszemű árnymanó nő. Fekete a bőre. Dornodon tanítványa. Egy arany masszariasztót, egy bronzsisakot, egy denevér szimbólumot, egy ezüst gyűrűt, egy fekete bőrcsizmát, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt és egy smaragd védőgyűrűt visel. Ruházatát egy burástya királynő trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy quwarg harcos trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy spagulár! Mentális auráját felismered, jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Gyorsan elrejtőztél a kalandozó félelmetes léptei elől.
Az 5. napon összeakadsz egy kopasz, piros szemű, kecskeszakállas árnymanó férfival. Fekete a bőre. Dornodon bíborosa. Egy denevér szimbólumot, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy örökkéval.kristályát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot és egy szirén köpenyét visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy acélkolosszus trófea és egy varkaudar hadúr trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Érzékeled auráját: sötétlelkű, gonosz teremtmény. Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Folytatod utadat. A 6. napon összeakadsz Geldor Mortalisszal. Raia hűséges követője. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: kopasz. Felszerelését egy ork bérgyilász trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy karmos tankány trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csaták viharától tépett lobogó. Érzékeled auráját: ő is a jó oldalhoz tartozik. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 6. napon összeakadsz Don Hernan Cortessel. Fairlight tanítványa. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: strázsa. Felszerelését egy purifikátor trófea, egy arató csattanat trófea és egy ork bérgyilász trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: csaták viharától tépett lobogó. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 6. napon találkozol egy hosszú aranyhajú, kék szemű mutáns nővel. Dornodon felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy denevér szimbólumot, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rejtőköpenyt, egy sárga erőövet, egy smaragd koszorút, egy smaragd védőgyűrűt és egy tankány karmot visel. Ruházatát egy hadroszaurusz trófea, egy óriásféreg trófea és egy bunthar trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Érzékeled auráját: jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Folytatod utadat.
Találkozol egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfivel. Bőre színe zöld. Ő Apa Tifusz a Jégmágusok Makker tréfamestere, ki csak "A" betűs italt iszik. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Apa Tifusz, amikor összefutottatok, adott neked egy lánckesztyűt, egy méregtagadót (ld. enc.), egy griff nyakéket (ld. enc.) és egy regeneráló gyűrűt. Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+43 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+94 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+34 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Elhagyod a szentélyt.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 187.]

* 2. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 187.]

* 3. KP: használod a 65. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 177.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 172.]

bb 383 277 127 beraksz a bankba a 383. tárgyat (277 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 moa üveggömböt. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Beraksz a bank széfjébe 1 mandibulakaszát. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

tps 50 TVP spórolása: 50 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [50 pontot használtál fel, van még 122.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 122.]

kf 1531 2 kézbeveszed/felveszed az 1531. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a rövid kardot, majd a bal kezedbe veszed a méregtagadót. [0 pontot használtál fel, van még 122.]

kf 516 1 kézbeveszed/felveszed az 516. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a varkaudar szablyát. [0 pontot használtál fel, van még 122.]

kf 230 kézbeveszed/felveszed a 230. tárgyat
Leveszed a kígyóbőr kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a lánckesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 122.]

kf 254 kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 122.]

kf 1579 kézbeveszed/felveszed az 1579. tárgyat
A nyakadba akasztod a griff nyakéket. [0 pontot használtál fel, van még 122.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-3 TU.] A befejezéshez még 171 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 92.]

m 2 7 mozogsz keletre, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[109,63] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy púpos burástya. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 31 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A púpos burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 235 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést!
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [108,62] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.

Találsz egy smirglibokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. [20 pontot használtál fel, van még 72.]

dd 29 19 667 eldobod a 29. tárgyat a 19. tárgyat a 667. tárgyat
Elhajítasz 7 smirglilevelet. Elhajítasz 2 kerek követ. Elhajítasz 1 nektoraf faggyút. [0 pontot használtál fel, van még 72.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Van egy ház ajtó nélkül, ablak nélkül, mégis sok száz gyerek lakik bévül.
[5 pontot használtál fel, van még 67.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[107,62] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy megsebesített ryuku gárdista. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku gárdista jobb oldalát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával megvágod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvágod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 335 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely délnyugatról folyik északkeletre. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [106,62] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Falcon Castagir irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Felismered a közeledőt. Csak egy sullár. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sullár testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a sullár hatalmas testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Méregtagadóval súrolod a sullár testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [105,61] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy törpemammut. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a törpemammut ormányát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a törpemammut testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvágod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a törpemammut patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely délről folyik északra. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. [30 pontot használtál fel, van még 37.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 3 óndarabot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 23.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[104,61] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ovimon-bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát.

Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [103,61] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy megsebzett szürke rinocérosz nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a szürke rinocérosz jobb oldalát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod a szürke rinocérosz fejét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Méregtagadóval súrolod a szürke rinocérosz jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [20 pontot használtál fel, van még 3.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

tpf 50 TVP elővétele: 50 pontért
Felszabadítottunk neked 50 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

v 96 94 53 elmormolod a 96. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(103,61) szürke rinocérosz (#346), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69)
(104,61) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), szent tölgyfa (#393)
(105,61) törpemammut (#115), mély kút (#93), patak, Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(106,62) művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), oltár, sullárok (#101)
(107,62) ryuku gárdista (#360), Sheran rúnaköve, patak
(108,62) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), phua-kúp (#372), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534)
(109,63) Tharr oltár, púpos burástyák (#92)

[94,53] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fény szentélyét.

Épületeket látsz: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 3 óndarabot 6 aranyért.
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 43.]

be 376 bemész a szentélybe
Elfojtva egy hangos böfögést, beóvakodsz a tekintélyt parancsoló építménybe. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 5 aranyat. (+1 jóság.)
Találkozol Don Hernan Cortessel. Fairlight tanítványa. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színű köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetűnek tűnő relikvia díszít. Rangja a Kompániában: strázsa. Felszerelését egy purifikátor trófea, egy arató csattanat trófea és egy ork bérgyilász trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csaták viharától tépett lobogó. Tisztán érzed auráját: semlegesnek tűnik. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Találkozol egy hosszú aranyhajú, kék szemű mutáns nővel. Dornodon felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy denevér szimbólumot, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rejtőköpenyt, egy sárga erőövet, egy smaragd koszorút, egy smaragd védőgyűrűt és egy tankány karmot visel. Fegyverzetét egy hadroszaurusz trófea, egy óriásféreg trófea és egy bunthar trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Tisztán érzed auráját: csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Odébbállsz.
[5 pontot használtál fel, van még 38.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve tűzeső. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. 2.) Hozz egy varkaudar lándzsát, és törd össze oltáromnál. 3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. [30 pontot használtál fel, van még 8.]

* 1. BP: energia fejlesztése 3
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

* 3. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Talán fejlődtél - gondolod, mivel most már nem fájdul meg a fejed tíz percnyi saját produkció után. [8 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 15, 20.
Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 186 pontot. A következő körben tehát 183 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉREGTAGADÓ (1531. TÁRGY)
Ezt a sötétzöld pengéjű szablyát valamikor Yurk, a profi ork bérgyilkos forgatta, míg egyszer rajta nem vesztett, és ott nem hagyta az orvtámadás helyén - a fogaival együtt. Most neked van lehetőséged harcra fogni, ha nem idegenkedsz tőle, hogy egy ilyen orgyilkos fegyvert forgass. Ha ezt teszed, 2D6+3 sebzést leszel képes okozni, valamint immunitást kapsz a szörnyek mérgezésére. A méregtagadót balkézbe is foghatod. Használatához legalább 10-es szintű vágófegyver szakértelemre lesz szükséged.

GRIFF NYAKÉK (1579. TÁRGY)
Zuramagor nyakából egy smaragd csillogású drágakövet akaszthatsz le, mely csak úgy izzik a benne tárolt mágiától. Ha merszed elég nagy, rájöhetsz, hogy a védőmágia nem csak a neves fekete griffre, hanem mindenkire hatni képes, aki a drágakövet nyakláncként a nyakába akasztja. Ha KFeled, védettséged megnő 2-vel.

TŰZESŐ (61. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ha ez a varázslat kiválasztásra kerül a Támadó/Védekező Varázslat Listádról, akkor ellenfeled nagy bajban van. Először megjelenik egy füstfelhő a feje fölött, majd a következő pillanatban apró, égő tűzcsóvák kezdenek a fejére potyogni. Attól függően, hogy időben félreugrik-e vagy sem, a célpont 10d10 ill. 5d10 tűzsebzést fog elszenvedni. Anyagi komponense egy pirkit, elmondása 16 VP-be kerül.

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia tanítványa vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 47. fordulód.

Erő: 17 Szint: 13 Merészség: 8/5 Magasság: 144 cm
IQ: 25 Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 17 Életpont: 212/114 Jellem: jó (124) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (23) Varázspont: 228/7 Pénz: 2339 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/8 Pszi pont: 69/16 EFejl: 18
Eddig összesen 159 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2041 TP-t kaptál. Jelenleg 42431 TP-d van. A következő szinthez még 5569 TP szükséges. Trófeáid: ryuku gárdista, kérődző etra, ragyás burástya. A 47. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 15 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 13 (+1)
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 13 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 6 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 8
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 1
10. teológia: 3 11. taumaturgia: 15 12. versengés: 1
13. harcművészetek: 1 14. szkanderozás: 1 15. zene: 2
16. szörnyismeret: 3 17. pszi: 9 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 1 20. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
4. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
jégcsóva (#41), energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Hozz egy varkaudar lándzsát, és törd össze oltáromnál.
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 2 kerek kő (#19) 1 mandibulakasza (#127)
1 moa üveggömb (#383) 1 nektoraf faggyú (#667) 7 smirglilevél (#29)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 arany (#50) 4 kaja (#2) 1 sullár hólyag (#168)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376), Don Hernan Cortes (1005. kalandozó), egy mutáns nő

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Felülvizsgálatot tartottunk azzal kapcsolatban, melyik kesztyűknek is kellene mágikus sebzést produkálnia, mivel a programban a hozzájuk beállított érték nem minden esetben működött. A következő kesztyűkkel öklözéskor mágikus támadást kapnak a harcművészek: adamantit kesztyű, mihlanil kesztyű, Huddens kesztyűje, tleikan kesztyű, Buqqe karma, faji kesztyűk, Urgol lángkesztyűje.

Üzenet küldése a karakternek