46. forduló, 48. forduló, Aiden Kha'ar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 6. 9h:40'
EZ A 60. JÁTÉKHETED, 47. FORDULÓD
61. játékheted kezdete: márc. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5672
SZÁMLA : XXXX

AIDEN KHA'AR KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [44,40] koordinátán. Tökéletesen pihentél a puha ágyikóban. Amikor lenéztél a söntésbe, igyekeztél odafigyelni a hírekre. Sikerrel, megtudtad, hogy: Jerikó utoljára másfél évvel ezelőtt fürdött, amikor véletlenül beleesett egy szopógödörbe.
Ezenkívül legnagyobb meglepetésedre kiderült, hogy a pihenéssel eltöltött időben a legtöbb kalandozó intenzív társasági életet él. Te is szívesen részt vennél az ilyen mulatságokban. (ld. enc.) Újra itt az idő a kalandozásra! Elköszönsz a fogadóstól, és kilépsz az utcára. A fogadóban töltött idő jótékony hatása érezhető. (+56 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+12 varázspont.)

fgy felt. gyógyítás parancsok törlése
Minden fgy parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

ve 151 1 megveszed a 151. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[43,39] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 13 tüskét.

(Továbbmész...) [43,38] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Látsz egy gumifát. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délnyugatról folyik északkeletre. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy rúnakő van. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy evaporőr. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az evaporőr testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted az evaporőr hengertestét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az evaporőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Továbbmész...) [43,37] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sörényes ubuk. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a sörényes ubuk sűrű sörényét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [43 pontot használtál fel, van még 141.]

m 7 1 1 mozogsz északnyugatra, északkeletre, északkeletre
[42,36] Síkság, továbbra is csak síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tintacsiga. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tintacsiga testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a tintacsiga testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A tintacsiga belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tintacsiga szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy oltárt. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy rájanyék. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a rájanyék testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a rájanyék testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a rájanyék meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [43,35] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy csontlepke. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a csontlepke testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A csontlepke még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [44,34] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 111.]

m 1 mozogsz északkeletre
[45,33] Továbbra is dombság.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Keressétek Tinúvielt, és ámuljátok szépségét! " Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. [10 pontot használtál fel, van még 101.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevő eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre őrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+22 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 61.]

be 20 bemész a 20. titkos labirintusba
Megtaláltad a térkép útmutatásai alapján az ork fészket. Szerencsére nem látsz őrt - óvatosan a bejárathoz settenkedsz. Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklyát gyújtasz. Kopott, töredezett kőlépcső vezet le a mélybe. A bűz itt egyre erősebb. [5 pontot használtál fel, van még 56.]

lm 2 mozogsz 2
A kanyarodó folyosót követve egy falba vájt őrposzthoz jutsz. Egy Duer-orkot veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Fegyvere egy csontszablya. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Elszántan a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Duer-ork testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Duer-ork büdös testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a Duer-ork, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A Duer-ork szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
40 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát és 1 kis vaskulcsot.
[5 pontot használtál fel, van még 51.]

d 64 1 eldobod a 64. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

lm 3 4 5 mozogsz 3 4 5
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy sima, fából készült ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. A szűk szoba, ahová belépsz, valamilyen raktárféleség lehet. Megbotlasz valamiben: 1 zöld üveg. Felpakolsz.
Egyenesen haladsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkezel.
A félkör alakú bemélyedésben, amit megpillantasz magad előtt, egy majdnem teljesen leégett fáklya fénye lobog. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Duer-ork. Fegyvere egy csontszablya. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Duer-ork testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a Duer-ork testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A Duer-ork összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
40 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát.
[15 pontot használtál fel, van még 36.]

d 64 1 eldobod a 64. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 36.]

lm 6 mozogsz 6
Bátran haladsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. A félkör bemélyedés utáni szoba látszik az orkok lakószobájának: ugyanis 1.) itt a legnagyobb a bűz, 2.) lerágott csontok hevernek szanaszét, 3.) kizárásos alapon. Egy Tugt-ork lakik itt. (ld. enc.) Fegyvere egy csontszablya. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a Tugt-ork testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a Tugt-ork bal karját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
65 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát, 1 bőrpáncélt és 1 kígyóbőr kesztyűt. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nagy tölgyfaládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 5 arany, 2 bakkura bőr és 1 kaja. Gyorsan kiüríted a ládát. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 31.]

d 64 1 eldobod a 64. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 31.]

d 51 1 eldobod az 51. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 bőrpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 31.]

lm 1 mozogsz 1
A félkör alakú bemélyedésben, amit megpillantasz magad előtt, egy majdnem teljesen leégett fáklya fénye lobog.
Egyenesen haladsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkezel.
Visszaérkezel a mocskos ork férgek barlangjának bejáratához.
[15 pontot használtál fel, van még 16.]

* 1. BP: használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 11.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 11.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 11 pontod maradt, ebből a következő körre 11 pontot vihetsz át. Kapsz még 186 pontot. A következő körben tehát 197 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FOGADÓI IDŐTÖLTÉSEK
A fogadóban a pihenésedet nemcsak alvással, hanem szórakoztató tevékenységekkel is töltheted [ez a visszanyert életerőt nem befolyásolja]. Ezek a szkanderezés, a dart-dobálás és a kockázás. A fogadóban való megszállást jelző parancs 3. paramétereként kell megadnod, hogy a fenti mókák közül melyekkel akarsz foglalkozni. 1: szkander, 2: dartozás, 3: szkander és dart, 4: kockázás, 5: szkander és kocka, 6: dart és kocka, 7: mindegyik. Pl. BE <kocsma> 20 5 hatására a padláson szállsz meg, és a pihenés alatt a többi vendéget szkanderezni és kockázni hívod ki. Ha nem írsz harmadik paramétert, a fentiek közül egyikkel sem foglalkozol.
A parancs végrehajtása úgy történik, hogy a fogadóban megszálló más vendégek közül azzal játszol, aki szintén szeretne részt venni ugyanabban az elfoglaltságban. Mivel a rendelkezésre álló idő korlátozott, maximum annyi mókában veszel részt, ahány napot pihenéssel töltöttél (de maximum 10 alkalommal). Az ellenfél választása véletlenszerű, bár azokkal a kalandozókkal, akikre direkt BA parancsod van kiadva, nagyobb eséllyel fogsz kiállni.
1. Szkander. Kizárólag az erőn múlik, egy jóval gyengébb ellenfélnek csak nagyon kis esélye van a győzelemre. 2. Dart-dobálás. Itt nem az erő, hanem a dobófegyver szakértelem és az ügyesség számít. 3. Kockázás. Csak akkor kockázol valakivel, ha van legalább 10 aranyad (maximum ennyit veszíthetsz a játék folyamán.) A nyerés esélye főként a szerencsédtől és a szerencsejáték szakértelmedtől függ. Vigyázat, minden esetben van egy pici esélye a nyerésre a gyengébbnek még akkor is, ha a tudásbeli különbség nagyon nagy!

DUER-ORK (45. SZÖRNY)
Az alattomos Duer-orkok terrorizálják, uralják az alsóbbrendű Baar-orkokat, de alázatosak, szófogadóak a Tugt-orkokkal szemben. Persze, ha azok hátat fordítanak, nem restek azonnal egy tőrt a lapockáik közé nyomni. Persze nagyon kevés ork fordít hátat a másiknak, és az sem hosszú életű. A Duer-orkok kedvenc szórakozásai emberi és más települések fosztogatása, háziállatok, csecsemők elcsenése. Sötét, fekete aurájuk messziről érezhető. Fegyverként általában csontszablyát használnak.

TUGT-ORK (46. SZÖRNY)
A háború idején Dornodon, a sötét varázsló számos alattomos és gonosz fajt egyesített a zászlaja alatt. Ezek között voltak a magukat felsőbbrendűnek tartó Tugt-orkok. Ezek a másfél méternél magasabb, izmos orkok képesek voltak az alsóbbrendű ork törzseket engedelmességre kényszeríteni, és a harcmezőkön a mészárszékekre hajtani. A Tugt-orkok talán a leggonoszabbak: önzőek, kapzsiak, nemcsak szükségből, hanem szórakozásból is mindig kaphatóak a gonoszságra. Nem restek akár egymás ellen fordulni sem. A Tugt-orkok jól bánnak a fegyverrel, különösen a csontszablyának mesterei, és általában bőrpáncélt is hordanak.

KARAKTERLAP

Aiden Kha'ar, egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű elf férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Raia hűséges követője vagy. Ez a 47. fordulód.

Erő: 11 (12) Szint: 10 Merészség: 3/4 Magasság: 165 cm
IQ: 18 Támadás: 9 Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 9 Menekülés: 30 % Életkor: 147/147 év
Egészség: 12 Életpont: 150/96 Jellem: jó (21) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 Varázspont: 49/8 Pénz: 99 arany Kép. pont: 11
Eddig összesen 208 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 889 TP-t kaptál. Jelenleg 16867 TP-d van. A következő szinthez még 133 TP szükséges. Trófeáid: uzbány, vadász varkaudar, északi aurach.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 13 lőfegyverek: 12

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) (3 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 16 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 4 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 14 (+1)
7. teológia: 2 8. szörnyismeret: 2 9. vadászat: 8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
segítesz max. 5 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
süvítő rája (#113)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
éber kakukk (#3)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.]
2.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg!
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.

Összsúly: 29.80 kg Megterheltség: 87%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 92 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 2 tüske (#22) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 arany (#50) 2 bakkura bőr (#95) 1 evaporőr háj (#105)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 kis vaskulcs (#40) 6 ubuk tüske (#131)
1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(42,36) tintacsigák (#74), oltár, 22. jellempróba, rájanyék (#58)
(43,35) csontlepke (#746), Raia rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár
(43,37) Dornodon oltár, 2. jellempróba, sörényes ubuk (#89)
(43,38) gumifa (#38), patak, Raia oltár, evaporőr (#69)
(43,39) Tharr oltár
(44,40) városháza (Gatin) (#540), vegyesbolt (#541), fegyverbolt (#542), fogadó # (#609)
(45,33) a 20. labirintus bejárata, Duer-ork (#45), Tugt-ork (#46)

Üzenet küldése a karakternek