476. forduló, 478. forduló, Szőrös Karom összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. nov. 29. 9h:33'
EZ A 871. JÁTÉKHETED, 477. FORDULÓD
872. játékheted kezdete: dec. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5367
SZÁMLA : XXXX

SZŐRÖS KAROM KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [182,26] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
A táborozás 1. napján összefutsz Ravashackkal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Blounther gyűrűjét, egy Eldereth kristályt, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy Rhatt páncélját, egy szerencsetalizmánt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy taalru trófea, egy küklopsz trófea és egy Notermanthi trófea teszi egyedivé. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. {egészsége: 45.} Mentális auráját felismered, az ő jelleme is semleges. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 2. napon találkozol Kárásszal. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy háború gyűrűjét, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy Rhatt páncélját, egy ryuku derékszíjat, egy szerencsetalizmánt, egy Urgod kesztyűjét, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy Thargodan zsoldos trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 2. napon találkozol ELFelejett Álmokkal. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Blounther gyűrűjét, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy Rhatt páncélját, egy rubin koszorút, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku vállvédőt, egy szerencsetalizmánt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy Notermanthi trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy pszi elementál lord trófea ékesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. {legmagasabb fegyver szakértelme: 28.} Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 3. napon összefutsz UgyanKedvesPotrien. Sheran főpap-jelöltje. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy Eldereth kristályt, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy szerencsetalizmánt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy trikornis herceg trófea, egy Blounther apó trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy Zinthurg pallost, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 3. napon összefutsz egy copfos ősz hajú, szürke szemű, hosszú szakállas gnóm férfival. Bőre mintha a halál csókjával érintette volna. Mozgása könnyed, szinte már légies. Ahogy a szemébe nézel, egy pillanatra mintha elvesztenéd az irányítást tested felett... {max. életpontja: 2788.} Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 5000 tapasztalati pontot.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+73 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+464 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+71 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.) A lottó 895. hetének nyerőszámai: 13, 30, 12. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 26. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 815.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 814.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-37 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 812.]

* 2. KP: elmormolod a 66. varázslatot a 116. varázslatot a 157. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+1 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 810.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 810.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 810.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 88. varázslatot a 227. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 810.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 810.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ezüstdarab). [0 pontot használtál fel, van még 810.]

* 4. KP: elmormolod a 64. varázslatot a 69. varázslatot a 165. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 808.]
Szupersebesen mormolsz. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+20 max. pszi pont.) [2 pontot használtál fel, van még 806.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-36 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 804.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 19. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-27 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 802.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 800.]
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-31 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 798.]

* 6. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 184. varázslatot a 26. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 798.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 798.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 798.]

* 7. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 72. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 798.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 798.]
Fürgén varázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 796.]

* 8. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 82 TVP-t kell elköltened.] Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A feléd közeledő purifikátor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 23.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 66 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 16 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a purifikátor testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A purifikátor megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A purifikátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 756.]

* 9. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+8 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 726.]

* 10. KP: használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat a 313. tárgyat
[0 pontot használtál fel, van még 726.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 720.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 720.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 710.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[172,32] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Elenios oltárt. Délre nézve látsz egy kristálypalotát. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [171,32] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy élőholt tigris. {védettsége: 33 szúró, 33 vágó, 33 ütő ellen.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat.

(Továbbmész...) [170,32] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy bávatag golombár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 32 ütő ellen.} Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kék orchideacserjét. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Csak egy zoloboo sámán. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 35.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 70 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán csontos karját. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a zoloboo sámán bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a zoloboo sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 680.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 680.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[169,32] Még mindig az erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy bűbájlidérc volt. {max. életpontja: 275-319.} Amikor elhal a zaj, előmászol.

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [168,32] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Nocsak, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délre látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Északra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy quwarg királynő. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 3x 4d5+5.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg királynő bal középső lábát. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [167,32] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva.
(Feltételes támadás:) Egy éjkornis! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 64 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 36 életpontot vesztettél. A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az éjkornis testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az éjkornis fekete testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az éjkornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Patájával az éjkornis többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (183,31)-> 7 arany, -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (184,32)-> 48 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 trikornis szarvat. 2352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 89, gyógyulás: 9, összesen: -80 ÉP}

Látsz egy álomvirágot. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 650.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[166,33] A terep továbbra is sűrű erdő.

Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kihívás tornyát. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 640.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy zárnyitó készletet! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Szomorúan rázod a fejed. Nem a szaktudással van baj, komponens hiányzik.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 630.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Vlallena, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Nagyon izgalmas és váratlan próba elé állítanak. Készíts el egy ezüsttőrt! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] A fenébe - hiányzik legalább egy tárgy, ami a készítéshez szükséges!
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 620.]

be 502 6 bemész az 502. épületbe
Sajnos hibásan adtad meg a 2. paramétert. [0 pontot használtál fel, van még 620.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[165,33] Az erdőt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Találsz egy oltárt. Leah hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy márványtornyot. Nyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy kultúrmasztodon. Nem jelenthet különösebb problémát. {max. életpontja: 301-320.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 67 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon bal vállát. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a kultúrmasztodon ormányát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kultúrmasztodon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 11 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}


(Továbbmész...) [164,33] Dombos terepre érkeztél. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy kétfejű troll közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 42 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 67 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kétfejű troll testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Karmaival a kétfejű troll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A kétfejű troll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-20 életpont)! A kétfejű troll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy púdersziklát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy márványtornyot. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy ősi csatamező van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [163,33] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Hideg szél borzolja a hátadat. Az első helyen nem jársz sikerrel, ásni kezdesz egy másik ponton. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy szintszívó intéz feléd kihívást. {egyik sebzési módja: 2x 1d10+4.}

Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a szintszívó bal karját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a szintszívó testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Ezúttal siker koronázza a munkádat! A következő kincseket találtad: egy bronzsisak [bronzsisak ládikóba-> (183,31)-> 9 arany, -2 ÉP]. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy szintszívó jön feléd. {támadása: 8.}

Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szintszívó jobb karját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a szintszívó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb az ősi csatamező populációja. No sebaj! Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy sírlidérc intéz feléd kihívást. {max. életpontja: 81-90.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 68 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a sírlidérc jobb oldalát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy élőholt mágus támad rád. {egyik sebzési módja: 3x 2d6+7.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 74 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával felnyársalod az élőholt mágus jobb oldalát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod az élőholt mágus nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az élőholt mágus csapása elől. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. A következő kincseket találtad: egy mutáns csont [mutáns csont ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy bronzsisak [bronzsisak ládikóba-> (183,31)-> 9 arany, -2 ÉP], egy rövid íj [rövid íj ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP], egy kígyóbőr kesztyű [kígyóbőr kesztyű ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy rákpajzs [rákpajzs ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] és 4 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP]. Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy márványtornyot. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy sebesült ryuku gólem. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 50 szúró, 300 vágó, 50 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gólem bal vállát. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a ryuku gólem testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) A ryuku gólem nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) {KCC:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a ryuku gólem mellkasát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) A ryuku gólem kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 80, gyógyulás: 16, összesen: -64 ÉP}

[60 pontot használtál fel, van még 560.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[162,33] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy móricserjét. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy epokitféreg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 62 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az epokitféreg egyik ízületét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal megcsapod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. Az epokitféreg farkával melletted a levegőbe suhint. Az epokitféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 3 ragasztót.) 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [10 pontot használtál fel, van még 550.]

ek 503 182 26 t. energia kisütése: 503 182 26
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(162,33) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), epokitférgek (#147)
(163,33) szintszívó (#96), sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175), ősi csatamező (#263), oltár, ryuku gólem (#394)
(164,33) kétfejű trollok (#163), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), művészi porolit (#720)
(165,33) Leah oltár, kultúrmasztodon (#227)
(166,33) Elenios rúnaköve, kihívás tornya (#502)
(167,32) éjkornis (#228), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(168,32) Leah oltár, 50. jellempróba, quwarg királynők (#153)
(169,32) bűbájlidérc (#761)
(170,32) bávatag golombár (#165), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), zoloboo sámán (#230)
(171,32) élőholt tigris (#766), oltár

[182,26] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)
Összeakadsz UgyanKedvesPotrien. Sheran főpap-jelöltje. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy Eldereth kristályt, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy szerencsetalizmánt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy trikornis herceg trófea, egy Blounther apó trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy Zinthurg pallost, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. {védettsége: 78 szúró, 78 vágó, 78 ütő ellen.} Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Találkozol ELFelejett Álmokkal. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Blounther gyűrűjét, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy Rhatt páncélját, egy rubin koszorút, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku vállvédőt, egy szerencsetalizmánt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy Notermanthi trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy pszi elementál lord trófea díszíti. A K.T.-tek tagja. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy szökőkút (ld. enc.)} Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összefutsz Ravashackkal. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Blounther gyűrűjét, egy Eldereth kristályt, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy Rhatt páncélját, egy szerencsetalizmánt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy taalru trófea, egy küklopsz trófea és egy Notermanthi trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. {legmagasabb fegyver szakértelme: 30.} {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy szigony (ld. enc.)} Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összeakadsz Kárásszal. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy háború gyűrűjét, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy Rhatt páncélját, egy ryuku derékszíjat, egy szerencsetalizmánt, egy Urgod kesztyűjét, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy Thargodan zsoldos trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. {ereje: 63.} Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 545.]

ef 4 506 energia fejlesztése 4
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 517.]

at 3796 30 TU-t adsz át a 3796. kalandozónak 30
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 8 TU árán átcsúsztatsz 8 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 517.]

at 3296 30 TU-t adsz át a 3296. kalandozónak 30
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 517.]

* 1. BP: átadod az 504. tárgyat az 5188. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót Ravashack részére. [0 pontot használtál fel, van még 517.]

* 2. BP: átadod a 32. tárgyat a 226. tárgyat a 232. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Ravashack részére. Sajnos nincs nálad ramit kő. Sajnos nincs nálad ilkin érc. [0 pontot használtál fel, van még 517.]

* 3. BP: imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 487.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 457.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 427.]

* 4. BP: t. energia kisütése: 324
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 427.]

* 5. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+100 életerő). [-36 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 422.]

* 6. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 422.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 419.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 42 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 379.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 2 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 339.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 299.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 259.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 219.]

tf 4 19 fejleszted a 4. tulajdonságodat 19 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [19 pontot használtál fel, van még 200.]
Egyre szomjasabb vagy. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 28, 30.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját fal föl a spagulár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 618 pontot. A következő körben tehát 818 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÖKŐKÚT (54. TEREPTÁRGY)
Minden, magára valamit adó ghallai település főterén áll egy szökőkút. Hol márványból, hol terméskőből kifaragva, ügyes gnóm mérnökök munkájaként soha nem fogy ki a víz ezekből a vízköpőkből. Az üde, friss permetű szökőkút körülötti parkok mindig tele vannak sétálókkal, szerelmes párokkal, koldusokkal vagy a tüskés gigaférgüket sétáltató kalandozókkal.

SZIGONY (389. TÁRGY)
Elfeledett korok megrozsdásodott fegyvere, nemigen használható a felszíni harcban, de annál hatékonyabb a víz alatt. A szigonnyal 2D6+4 sebzést tudsz okozni, persze nem árt, ha némi jártasságod is van a víz alatti harc fegyveres szakértelemben.

KARAKTERLAP

Szőrös Karom, egy barna, hosszú hajú, barna szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran félisten hatalmú uralkodó papja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 477. fordulód.

Erő: 71 (70) Szint: 28 Merészség: 7/5 Magasság: 177 cm
IQ: 72 (73) Támadás: 29 (31) Agresszió: 6 Testsúly: 60 (30) kg
Ügyesség: 74 (78) Védekezés: 104 (109) Menekülés: 40 % Életkor: 43/43 év
Egészség: 73 (76) Életpont: 534/387 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 78 (82) Varázspont: 1306/62 Pénz: 242 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 298/4 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2982 szörnyet (11 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 12488 TP-t kaptál. Jelenleg 2331182 TP-d van. A következő szinthez még 268818 TP szükséges. Trófeáid: Thargodan zsoldos, jégelementál, tűzelementál. A 474. fordulódban 5935 arany került a bankszámládra. 6024 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 31/10 szúrófegyverek: 24/58 (+12%)
vágófegyverek: 27/58 (+4%) ütőfegyverek: 13/56 lőfegyverek: 31/29 (+1%)
dobófegyverek: 21/72

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%) << Fókuszpenge (#639) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 51/75 (+22%) 2. nyomkövetés: 96/18 (+18%) 3. lopás: 4/21
4. mászás: 16/70 5. csapdakészítés: 24/32 (+6%) 6. csapdaészlelés: 10/41
7. gyógyítás: 44/49 8. titkosírás: 12/22 9. felderítés: 44/1 (+3%)
10. szörnyidomítás: 11/88 11. teológia: 70/83 (+52%) 12. taumaturgia: 47/78 (+14%)
13. szerencsejáték: 7/48 14. harcművészetek: 19/61 15. zene: 17/54 (+34%)
16. szörnyismeret: 9/23 17. pszi: 15/10 (+37%) 18. zárnyitás: 14/59
19. vadászat: 13/60 20. bányászat: 33/82 21. úszás: 15/16
22. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 300 TVP-ért
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 10 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 10 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod woor-antilopot (#31) szuper hálócsapdával (#274), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) szuper hálócsapdával (#274), bakkurát (#52) szuper hálócsapdával (#274), tyrannoszaurusz rexet (#160) teriád háló-csapdával (#1280), trikornist (#104) teriád háló-csapdával (#1280), éjkornist (#228) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16)
massza (#217), dehidrátor (#151) (csak egyszer), acéldarázs (#140), ongóliant (#159), éjkornis (#228), trikornis (#104), törpemammut (#115), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), Vértestvérek (#9146), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 12, max: 16)
ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), Leah hívők (#991), alakváltó (#7), troll (#5), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP)
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +21 vp 17 költség alatt; taumaturgia: +26 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64) kí koncentráció (#69)
esszenciavédelem (#165) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nukleáris cickány (#155) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 1)
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 élőholt, 16 vadász, 10 nagymester, 15 parafenomén, 12 rohamosztagos, 7 ősmágus.
Olimpiai helyezéseid: első hely a futás-versenyen a XIII. olimpián, első hely a 3. kategóriában a XXVIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 195 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1202.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranytermő ládikó (#504) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 gyöngymangó (#135)
3 kaja (#2) 1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
65 arany (#50) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 fekete gyöngy (#99)
1 purifikátor háj (#269) 1 trikornis szarv (#198) 1 varázskő (#305)


Üzenet küldése a karakternek