Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. júl. 6. 9h:24' EZ A 505. JÁTÉKHETED, 478. FORDULÓD 506. játékheted kezdete: júl. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2199 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kiveszel a bankból a 112. tárgyat (211 darabot) |
* 2. KP: | kiveszel a bankból a 886. tárgyat (264 darabot) |
* 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 70. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 211. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod az 59. varázslatot a 137. varázslatot a 222. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 161. varázslatot a 224. varázslatot a 157. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 138. varázslatot a 209. varázslatot a 213. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 63. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 76. varázslatot a 184. varázslatot |
h 970 | használod a 970. tárgyat |
vv 326 26 147 | elmormolod a 326. varázslatot a 26. varázslatot a 147. varázslatot |
m 3 1 | mozogsz délkeletre, északkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy védelem sav ellen mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 36 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tlopedmuk fejét. (6 támadással 500 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a tlopedmuk bal oldalát. (8 támadással 1154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 121 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A tlopedmuk ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A tlopedmuk feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 37 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a tlopedmuk bal karját. (6 támadással 881 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 122 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A fényaura 6 ép-t sebez. A tlopedmuk ollója centiméterekre tőled záródik össze. A tlopedmuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 33 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 arx tekercs. 16984 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2792, sebződés: 106, gyógyulás: 121, összesen: +15 ÉP}
(Továbbmész...) [270,97] Tovább barangolsz a fák között. Gyanús mozgást látsz a fák között. Felismered a közeledőt. Csak egy sötét kaszás. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fizikai pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 ősteológia). Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy elektromos pajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. 1236 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét kaszás bal karját. (6 támadással 523 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a sötét kaszás nyakát. (7 támadással 1055 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled 35 pontot sebződik a fényaurától. Jobbra-balra szökkenve osztja a sötét kaszás nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 254 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 24 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 gór tekercs és 1 sötét kasza. 19943 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2976, sebződés: 328, gyógyulás: 8, összesen: -320 ÉP}
be 694 | bemész a 694. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Feltápászkodsz, és sűrű hajlongások közepette, folyamatosan hátrálva elhagyod az árnytündérek szentélyét. [5 pontot használtál fel, van még 566. Kapsz 5 VP-t.]
fog 259 219 | elfogod a 259. szörnyet a 219. tárggyal |
v 84 259 | elmormolod a 84. varázslatot |
h 1268 771 | használod az 1268. tárgyat |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vérszomjas karvaly szürke hátát. (6 támadással 488 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (100 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a vérszomjas karvaly szürke hátát. (8 támadással 1141 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A vérszomjas karvaly belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 113 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 44 életpontot vesztettél. Csőrével a vérszomjas karvaly belemar kézfejedbe. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 97 életpontot vesztettél. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérszomjas karvaly fejét. (8 támadással 1137 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 140 életpontot sebeztél. Fényaurád 11 sebzést okoz. Csőrével a vérszomjas karvaly belemar kézfejedbe. (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) A vérszomjas karvaly belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 109 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 96 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 3 madártollat. 17193 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3045, sebződés: 711, gyógyulás: 8, összesen: -703 ÉP}
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy elektromos pajzs mágiát. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 75 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 39 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány jobb oldalát. (6 támadással 484 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (98 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a zafír sárkány jobb vállát. (7 támadással 967 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+194 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 112 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A zafír sárkány feléd harap, de sikertelenül. A zafír sárkány farkával melletted a levegőbe suhint. Félrehajolsz, de a zafír sárkány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (185,60)-> 16 arany, -2 ÉP], egy pszi kő, egy fűszertartó és egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 6 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1571, sebződés: 225, gyógyulás: 203, összesen: -22 ÉP}
fa 951 1177 1 | feladod a 951. tárgyat az 1177. kalandozónak (1 darabot) |
fa 1268 5915 1 | feladod az 1268. tárgyat az 5915. kalandozónak (1 darabot) |
faa 700 | feladod a 700. tárgyat |
fa 367 1104 1 | feladod a 367. tárgyat az 1104. kalandozónak (1 darabot) |
faa 562 363 1087 | feladod az 562. tárgyat a 363. tárgyat az 1087. tárgyat |
faa 100 257 150 | feladod a 100. tárgyat a 257. tárgyat a 150. tárgyat |
faa 122 213 304 | feladod a 122. tárgyat a 213. tárgyat a 304. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ork bérgyilász bal lábát. (2 támadással 151 életpontot sebezve.) Az ork bérgyilász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 arany, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 2, gyógyulás: 6, összesen: +4 ÉP}
be 492 | bemész a 492. épületbe |
p 195 100 | használod a 195. pszi képességet |
ef 99 | energia fejlesztése 99 |
* 1. BP: | elmormolod a 192. varázslatot |
* 2. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 5. BP: | kiveszel a bankból a 328. tárgyat (1 darabot) |
* 6. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 172. varázslatot a 167. varázslatot |
* 7. BP: | beraksz a bankba a 211. tárgyat (112 darabot) |
* 8. BP: | beraksz a bankba a 260. tárgyat (886 darabot) |
* 9. BP: | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (100 darabot) |
* 10. BP: | beraksz a bankba a 264. tárgyat (122 darabot) |
MADÁRFAMILIÁRIS II. (405. TUDATI KÉPESSÉG) Elenios lehetőséget adott nekünk, hogy lelkünk egy része madár alakban testet ölthessen, és ez a kis madár segítsen, s hű társunk legyen egyébként magányos útjainkon. Ma reggel azonban mikor felébredsz, nem hallod familiárisod csivitelését és hiányzik az általa keltett varázslatok bizsergető érzése is. Mi történt? Hová lett? Csak nem...? Kétségbeesetten szólongatod, keresed szeretett társad, de semmi. Aztán meghallod valahonnan távolról az ismerős hangot. Lélekszakadva rohansz az irányába, majd meglátod madárkád a távolban ahogy izgatottan csipog és repdes valami felett. Lelassítasz, óvatosan közelítesz, és amint megállod a felhergelt szörnyet ahogy madarad felé kapdos, eszedbe jut, hogy tegnap elalvás előtt arra gondoltál, hogy egy ilyen szörnyet kéne keresni ma. És akkor rájössz. Elenios, aki mindenkinél jobban tudja, hogy az élet sója a változatosság, semmit nem vesz el úgy, hogy ne adna cserébe valami mást. [Játéktechnikailag ez azt jelenti, hogy familiárisod mostantól segít a táborozás alatti szörnykeresésben (15%-ot adva a siker esélyéhez), ezen kívül az is előfordulhat, hogy még egyet találsz a keresett szörnyből). A madárka megidézése az EK 405 <madár> paranccsal történik (tehát vigyázz, mert az idéző parancs változott a korábbi képességhez képest!), 1 TU és 10 TVP elköltésével, ahol a <madár> madárka sorszáma: 1 hófehér galamb, 2 széncinege, 3 kékszajkó, 4 barátposzáta, 5 ezüstsólyom, 6 sárgarigó, 7 vörösbegy, 8 őszapó, 9 aranylile. Familiárisod mindaddig veled marad, amíg újat nem idézel. Megszokott, régi társad elvesztése azonban igen nagy sokkot jelent ilyenkor, ami permanens rosszkedvet, sőt, akár nyílt egészségkárosodást is eredményezhet, úgyhogy alaposan fontold meg e döntésedet...] |
FÉREGÍZ NYAKPÁNT (1601. TÁRGY) Ez az ovális korona tulajdonképpen a gigaféreg levedlett bábjának kiszáradt szájszerve. Ahhoz, hogy a fejedre tedd, túl nagy, de a válladig leeresztve (a KF 1601 paranccsal, vállvédőként) a páncélodra illesztheted! A körös-körül felfelé meredező fogsor téged nem zavar, de a sisak és a páncél közt tátongó rést mégis jól eltakarja, ezért +2 védettséget biztosít a számodra. Ezen kívül valami módon megöröklöd a gigaféreg egyik különleges képességét is: bőröd megvastagszik, megkeményedik! Mostantól 2-vel kevesebb sebződsz a közelharc során. A nyakpántot nem adhatod át másnak, viseléséhez legalább 5. tapasztalati szintűnek kell lenned. |
SÁRHAJÍTÓ KESZTYŰ (846. TÁRGY) A sárhajító kesztyű, könnyed, de csöppet sem elegáns viselet. A sötét, redős bőrfelület, mely a kesztyű anyagát képezi, szinte bármilyen fizikai hatásnak képes ellenállni. Viselésének csodás mellékhatásai vannak: védettséged 11-gyel, erőd 2-vel nő, valamint minden ütésed 2-vel több sebzést okoz. (Harcművészek viszont külön extra sebzést nem kapnak ezen felül.) Sajnos csak akkor tudod a kezedre húzni, ha legalább 30. szintű vagy, különben a kesztyűbe zárt mágikus energia nem engedelmeskedik az akaratodnak. |
Erő: | 76 (112) | Szint: | 53 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 153 cm |
IQ: | 76 (114) | Támadás: | 81 (83) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 80 (94) | Védekezés: | 188 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 12/31 év |
Egészség: | 75 (96) | Életpont: | 2202/2238 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 74 (94) | Varázspont: | 4006/2127 | Pénz: | 1805 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 62/0 | Pszi pont: | 875/9 | Halhatatlanság: | 25 % | EFejl: | 40 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10 | ökölvívás: | 29 | szúrófegyverek: | 55 |
vágófegyverek: | 33 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 26 |
dobófegyverek: | 43 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (140%) << Démonölő (#625) (240%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyű nyíl (#176) (5 -25.); vas dobónyíl (#189) (26 -39.); vas dobónyíl (#189) (40 -69.); esszenciakristály (#350) (70 -996.); vashegyű nyíl (#176) (997 .); ében dobónyíl (#849) (998 .); mihlanil dobótőr (#599) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 36 | 2. nyomkövetés: | 160 | 3. mászás: | 41 |
4. hajózás: | 1 | 5. csapdakészítés: | 35 | 6. csapdaészlelés: | 21 (+6) |
7. gyógyítás: | 7 | 8. titkosírás: | 6 | 9. felderítés: | 32 |
10. szörnyidomítás: | 14 | 11. teológia: | 248 | 12. taumaturgia: | 152 |
13. szerencsejáték: | 7 | 14. versengés: | 20 | 15. harcművészetek: | 14 |
16. zene: | 47 | 17. szörnyismeret: | 61 | 18. pszi: | 72 |
19. zárnyitás: | 30 | 20. vadászat: | 6 | 21. vitalitás: | 7 |
22. bányászat: | 35 | 23. úszás: | 11 | 24. főzés: | 16 |
25. ősteológia: | 22 (+1) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 177 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 2. támadás bónusz: 2 | 5. varázslat sebzés: 1 | 6. regeneráció: 1(2) |
7. tulajdonságpont: 2 | 8. képességpont: 1 | 10. vp regeneráció: 4(5) | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
segítesz max. 2 TVP-ért |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 352. fémet, vagy jobbat |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), ében dobónyilat (#849) (max. 15 darabot ), raaba-főzetet (#937) (max. 10 darabot ), kreommat varázsitalt (#926) (max. 10 darabot ), kreiton főzetet (#1145) (max. 1 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 5 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ) |
elfogod holle anyót (#259) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 400 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), massza (#217), kputtyintó csalán (#247), Thargodan kufár (#335), tleikan főbíra (#512), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), zafír sárkány (#329), élőholt drakolder (#628) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
Ovgun (#325), jégdémon (#652), bosszantó apróság (#452), bűbájlidérc (#761), éjfattyak (#9096), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | energiaspirál (#232, 32 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Ősteológia varázslataid | ||
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | fizikai pajzs (#318, 50 VP) | isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) |
isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 260 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) |
Pörhemór köre (#205) (112,8,2) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem (#165) |
esszenciavédelem 2 (#188) | fényaura (#211) | hadiszerencse III (#59) | szemmelverés (#137) |
csapdaészlelés (#222) | varázsenergia (#161) | tűzmágia (#157) | fürkésző szemek (#213) |
erőpajzs II (#63) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | Symulf rúnája (#182) |
tárgyvédelem (#178) | varázsszem (#184) | tulajdonságpajzs (#26) | mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), fizikai pajzs (#318) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 56, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | őrült varázsló (#255) | puha ütés (#60) | >> | ősöreg góliát (#313) | |
háló (#186) | >> | smaragdgólem (#417) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | bosszantó apróság (#452) | |
háló (#186) | >> | vortexmágus (#418) | istenítélet (#284) | >> | zseléféreg (#453) | |
háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
háló (#186) | >> | dögbűzös liliom (#455) | háló (#186) | >> | őshonos sziklozug (#447) | |
armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | istenítélet (#284) | >> | natharion gólem (#428) | |
armageddon (#218) | >> | testzabáló (#438) | istenítélet (#284) | >> | animált korall (#445) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | lidérctűz (#457) | istenítélet (#284) | >> | Sshreakza (#496) | |
armageddon (#218) | >> | káoszszellem (#472) | izomernyesztés (#33) | >> | kreiton lich (#536) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kreiton átokmester (#537) | háló (#186) | >> | kreiton jótündér (#538) | |
háló (#186) | >> | Morghatal A'ton (#544) | istenítélet (#284) | >> | 44. szintű lényekre | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | kísértetvándor (#568) | puha ütés (#60) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | |
puha ütés (#60) | >> | tl'urlang vadász (#610) | halálos érintés (#271) | >> | éjfattyak (#9096) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | pszionikus entitás (#553) | háló (#186) | >> | káoszdémon (#547) | |
agybénítás II (#246) | >> | kristálynyálka (#632) | agybénítás II (#246) | >> | végzetes szójer (#631) | |
halálos érintés (#271) | >> | árnytündér csontváz (#629) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | Mialden (#721) | |
halálos érintés (#271) | >> | ryuku orgyilkos (#942) | az agy kifacsarása (#197) | >> | gnóm szolgáló (#943) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | agybénítás II (#246) | >> | tleikan áruló (#606) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 56, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Leah hívők (#991) | ongóliant tombolás (#146) | >> | gnóm szolgáló (#943) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | ryuku orgyilkos (#942) | ongóliant tombolás (#146) | >> | P. Vlagyimir (#570) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | élőholt drakolder (#628) | elektromos pajzs (#51) | >> | végzetes szójer (#631) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | elektromos pajzs (#51) | >> | bumshir óriásmacska (#492) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | káoszszellem (#472) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Uthan Teriadan (#505) | |
tompítás (#40) | >> | drag'kór sámánúr (#521) | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
tompítás (#40) | >> | éjkornis (#228) | elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | lidércóriás (#401) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | tompítás (#40) | >> | hegyi góliát (#244) | |
tompítás (#40) | >> | ekharion (#232) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK |
Familiárisod egy ezüstsólyom. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Következzen hát egy igazi kihívás! Lássam, hogy nem vagy puhány, érj el helyezést az Olimpiai Játékok legfelső kategóriának valamelyikében! (Ha már volt ilyen sikerben részed korábban, próbáld meg egy imádkozással meggyőzni erről istened!) |
2.) Most újra arra kérlek, végezz Leah egyik avatárjával! El fogom hinni, hogy megérdemelten állsz oldalamon, ha legyűröd harcban a Rothadás Istenének egy olyan követőjét, aki valójában nálad magasabb tapasztalati szinten jár! |
3.) Látni akarom, hogyan válsz egyre cselekvésképesebbé! Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 1000 TVP áll rendelkezésedre! |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 harcos, 1 királynő, 3 élőholt, 1 parafenomén. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 7. Legjobb pontszámod: 178. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
666 | arany (#50) | 1 | amniosz (#203) | 37 | aranyló ugarhéj (#100) | |||
8 | bűvös shuriken (#562) | 1 | deus ex machina (#1) | 11 | dözmöng szív (#122) | |||
2 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | fáklya (#36) | 1 | hollókrist. prizma (#1268) | |||
1 | idézőszőnyeg (#771) | 50 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | jégisten amulett (#1087) | |||
45 | kőszem (#304) | 1 | nyílvessző (#108) | 2 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | |||
2 | sötét kasza (#957) | 62 | szent jogar (#150) | 5 | szent kehely (#257) | |||
83 | tinta (#101) | 1 | Trákin csákánya (#367) | 3 | tubarkő (#700) | |||
1 | tükör (#43) | 2 | tüske (#22) | 1 | vámpírölő (#951) | |||
1 | varányszem (#30) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 5 | víz (#27) | |||
1 | vízionár szem (#102) | 3 | xirnox szív (#213) | 1 | ytterium kőzet (#965) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | arx tekercs (#777) | 1 | fűszertartó (#210) | 1 | gór tekercs (#780) | |||
2 | lótuszvirág (#447) | 1 | ork csodaszer (#1228) | 1 | pszi kő (#248) | |||
1 | sáfránykő (#979) | 5 | sárkánypikkely (#292) |