47. forduló, 49. forduló, Mumus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. máj. 2. 9h:07'
EZ A 66. JÁTÉKHETED, 48. FORDULÓD
67. játékheted kezdete: máj. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3493
SZÁMLA : XXXX

MUMUS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [70,-26] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+2 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+15 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+10 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy mélységi grittang nyomára bukkanj. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 2 életpontot sebeztél. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mélységi grittang farkát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 184 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [10 pontot használtál fel, van még 210.]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 205.]

* 2. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 200.]

tf 2 15 fejleszted a 2. tulajdonságodat 15 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 IQ.) [15 pontot használtál fel, van még 185.]

tno 2 2 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

szm 73 megölöd a 73. szörnyet
Eleged van belőle, hogy a garokk csak az ételt pusztítja, ahelyett, hogy hasznot hajtana. A kivégzése mellett döntesz. Legnagyobb meglepetésedre, intenzíven védekezik!

Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a garokk bal első lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a garokk jobb vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a garokk agyarával. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A garokk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 kaját. 168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 185.]

f 92 kísérletezel a 92. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Telik múlik az idő... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz hurokcsapdát. (ld. enc.) 33 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 173.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[71,-27] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Felfedeztél egy vaskohót. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő szeppent rákfatty nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Elfehéredsz: a birtokodban levő 10 arany úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a szeppent rákfatty kitines ollóját. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a szeppent rákfatty összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a szeppent rákfatty jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a szeppent rákfatty nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a szeppent rákfatty összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szeppent rákfatty száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 587 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [72,-28] Még mindig dombos terepen vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy szeppent rákfatty. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Elsápadsz: a nálad levő 10 sallank karom úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szeppent rákfatty bal hátsó lábát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a szeppent rákfatty összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 587 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Hasfejlesztő Jack hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Találsz egy vaskohót. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [72,-29] Épületek tűnnek fel. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy útonálló került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az útonálló testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 70 pontot kell rákölteni.) Felfedeztél egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 2250 TVP épült bele.) Nocsak, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Fossilium Occidentalis (818. épület.). [38 pontot használtál fel, van még 135.]

ep 155 70 építed a 155. tárgyat 70 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 135.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[71,-28] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Natal Tyr-sog vigyorog kajánul. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Felismered. Ez egy tetemember. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 125.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 95.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[70,-29] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kaszabolósáska. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával végigmetszed a kaszabolósáska jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 mandibulapengét. 71 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Észreveszel egy rát-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [69,-29] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy gyilkos sallank van - állapítod meg a nyomokból. Gyorsan előveszed az ásódat, és ásni kezdesz. Amikor a luk elég széles és mély, betakarod néhány ággal és levéllel. Felkutatod a lényt - sikerrel! Megpróbálod a csapdádba csalni. Nagy reccsenéssel a gyilkos sallank belezuhan a gödörbe. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. A kajaellátásodat meglehetősen javítaná, ha meg tudnád szelidíteni ezt a szörnyet. Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [44 pontot használtál fel, van még 51.]

szk 85 keresed a 85. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy gyilkos sallankot. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

kpk 6 kezd. parancs kivétele: 6
Minden kezdeti parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 51.]
[A parancs tárolásra került.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 51.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 46.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 16 fejleszted a 2. tulajdonságodat 16 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [16 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 189 pontot. A következő körben tehát 219 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HUROKCSAPDA (217. SZÖRNYCSAPDA)
A hurokcsapda az egyik legegyszerűbb csapda, amellyel különböző szörnyeket tudsz elfogni. Nem kell külön KT paranccsal megcsinálni, elég, ha a FOG <szörny> 217 parancs teljesülésekor van nálad kötél. Rögzítéséhez szükség van egy fára, így csak erdőben vagy bozótosban használhatod. A hurokba vigyázatlanul belelépő lény továbblépve megfeszíti a hurkot, amely megrántja és felfüggeszti, ezáltal mozgásképtelenné teszi. Olyan lények ellen használhatod, amelyek: 1.) legalább két lábbal rendelkeznek, 2.) méretük max. embernél nem sokkal nagyobb. Használata (amíg vársz a sikerre) 15 TVP-be kerül.

KARAKTERLAP

Mumus, egy kopasz, piros szemű troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr tanítványa vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 48. fordulód.

Erő: 21 (24) Szint: 12 Merészség: 6/6 Magasság: 252 cm
IQ: 18 (19) Támadás: 13 Agresszió: 5 Testsúly: 493 kg
Ügyesség: 13 (14) Védekezés: 16 Menekülés: 25 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 18 (19) Életpont: 199/186 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 (16) Varázspont: 77/0 Pénz: 4150 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 12/3
Eddig összesen 217 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 721 TP-t kaptál. Jelenleg 27 014 TP-d van. A következő szinthez még 5 986 TP szükséges. Trófeáid: szeppent rákfatty, vérszomjas csüldő, ragyás burástya.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/24 szúrófegyverek: 6/99 (+12%) vágófegyverek: 6/35 (+28%)
ütőfegyverek: 14/24 (+8%) lőfegyverek: 8/43 dobófegyverek: 6/28 (+14%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << bronzhegyű lándzsa (#87) << göcsörtös bunkó (#123)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 .); ubuk dobónyíl (#138) (9 -);
69,61 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 74 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/78 (+11%) 2. nyomkövetés: 7/36 (+52%) 3. mászás: 3/42
4. csapdakészítés: 10/26 (+53%) 5. gyógyítás: 10/18 6. felderítés: 2/77
7. szörnyidomítás: 1/76 8. teológia: 3/49 (+8%) 9. taumaturgia: 1/37 (+7%)
10. szörnyismeret: 4/21 (+24%) 11. vadászat: 2/86 12. bányászat: 7/9 (+28%)
13. testépítés: 1/66

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
mászol max. 24 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), trollfa (#80)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
manifesztátor (#124), Pszinapszis (#974)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> trollfa (#80)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
gyilkos sallank (#85) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.
3.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúziófegyver (121)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fejleszt.gyümölcse (292)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 15 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1080 TU szükséges.)

Összsúly: 61.07 kg Megterheltség: 78%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 84 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 arany (#50) 1 kaktusztüske (#114) 10 sallank karom (#128)
1 ubuk dobónyíl (#138) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 2 mandibulapenge (#125) 6 rákfatty váladék (#333)
2 rézdarab (#70) 3 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

68 69 70 71 72 73
-30
-29
-28
-27
-26
-25
(69,-29) Dornodon oltár, gyilkos sallankok (#85)
(70,-29) kaszabolósáska (#83), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár
(70,-26) mélységi grittangok (#103), garokk (#73)
(71,-28) művészi porolit (#720), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tetemember (#123)
(71,-27) oltár, olvasztókemence (#86), 41. jellempróba, vaskohó (#155), szeppent rákfatty (#186)
(72,-29) útonálló (#130), Fossilium Occidentalis (#818), vaskohó (#155), főutca (#399), oltár, ház (#400)
(72,-28) szeppent rákfatty (#186), olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), oltár, vaskohó (#155), 44. jellempróba, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek