TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. dec. 16. 9h:26'
EZ A 48. JÁTÉKHETED, 48. FORDULÓD
49. játékheted kezdete: dec. 22.
A következő fordulódat legkorábbana 49. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0
|
LULU KING KALANDJAI
7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,53] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 3. napján összefutsz egy barna, rövid hajú, kék szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Sheran személyes testőrként szolgáló avatárja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy obszidián karkötőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. A Pöröly Olimpia ezüst emlékérmét viseli. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy ongóliant trófea, egy acélkolosszus trófea és egy óriásféreg trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Bal kezében egy kőkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy ryuku ostromteknős. Mentális auráját felismered, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Grafen a Vasöklű. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Az 5. napon újból összefutsz Grafen a Vasöklűvel. Mentális auráját felismered, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Az 5. napon összeakadsz Szürkével. Raia eljövendő papja. Egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy varkaudar hadúr trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy Poomr Ko trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy tűzförgetegből kilépő ember. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy tolmokov-koktél. Érzékeled auráját: ő is a jó oldalhoz tartozik. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Az 5. napon találkozol Geldor Mortalisszal. Raia ministránsa. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színű köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tűnő, de nagyszerű állapotban lévő fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: kopasz. Fegyverzetét egy ork bérgyilász trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy karmos tankány trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csaták viharától tépett lobogó. Tisztán érzed auráját: ő is jó. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Apa Tifusz, amikor összefutottatok, adott neked 14 kazmár gyökeret, 4 tüskecsapdát, egy rézpáncélt, egy sallank nyilat és egy moa üveggömböt. Zsúfolásig megtelt a főtér, így erősen furakodnod kell, hogy közelebb tudj férkőzni. A tömeg hangjaiból, és a bekiabálásokból megérted, hogy elfogtak egy vámpírt, és most a nép meg akarja lincselni. A városháza erkélyén megjelenik a főbíró, és a néphez szól. - Emberek! A mi városunkban ártatlanokat nem végzünk ki. Tett ez a lény valaki ellen valami gonoszságot? - Engem gyíkká változtatott! - kiáltod. - De már elmúlt - teszed hozzá a kérdő tekinteteket látva. A nép őrjöng, kivégzést követel. - Bűnös lélek! Tisztítótűz általi halálra ítéllek! - dörgi a város bírája. Reggel, mikor felébredsz, még hosszan cseng a füledben a szerencsétlen jajgatása.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+58 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+94 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+34 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Elhagyod a szentélyt. A lottó 637. hetének nyerőszámai: 8, 12, 20. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.
* 1. KP: |
használod a 71. pszi képességet |
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 188.]
* 2. KP: |
használod az 1100. tárgyat |
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 188.]
* 3. KP: |
használod a 65. pszi képességet |
Mélyen koncentrálni kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 178.]
* 4. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot |
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 173.]
tps 50 |
TVP spórolása: 50 pontért |
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [50 pontot használtál fel, van még 123.]
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 123.]
kb 383 1 |
kiveszel a bankból a 383. tárgyat (1 darabot) |
Kiveszel a bank széfjéből 1 moa üveggömböt. [0 pontot használtál fel, van még 123.]
cir 31 |
vándorcirkusz látogatása 31 |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 123.]
m 5 4 |
mozogsz délnyugatra, délre |
[93,54] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Az élet a halál előjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Ráismersz a lényre. Egy útonálló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 23 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A drow KT tagja lehetsz! Feltétel: Elf légy de ne jó! " A következő épületeket látod: egy ékszerbolt (584. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (587. épület.). A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Hirdesse e tábla az Éjharcos Szent nevét, míg a nappalt Éj követi: Worget. "
(Továbbmész...) [93,55] Folytatod sétádat a házak közt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csodák kútját. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy útonálló. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 26 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 99.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. A kút szelleme kínos lassúsággal materializálódik előtted. Tenyerét feléd nyújtja, rajta 1 kis vaspajzs. Elégedetten mosolyodsz el. [3 pontot használtál fel, van még 96.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Most, hogy ilyen közel léptél a kúthoz, veszed csak észre, hogy a belső oldalára egy felirat van vésve. Ah, biztos csak egy Közös Tudat protezsálja magát ilyetén módon, gondolod, de azért, hogy tévedésed kiderülhessen, elolvasod a szöveget: "Nem egy hős köszönhette a hírnevét annak, hogy ismerte a széllöketet. Ez egy a varázslói fizikai varázslatok közül." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [3 pontot használtál fel, van még 93.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Nem egy hős köszönhette a hírnevét annak, hogy ismerte a fullasztást. Ez egy a papi varázslatok közül." Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [3 pontot használtál fel, van még 90.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "Érdemes lenne felkeresni Kakkvelmukksók boltját. Az utolsó 3 varkaudar pálinkát most reklámáron lehet ott megvásárolni." Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [3 pontot használtál fel, van még 87.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Vadássz északi tűzsárkányt, hiszen mindig sárkánypikkelyt találsz nála!" Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [3 pontot használtál fel, van még 84.]
m 4 2 2 |
mozogsz délre, keletre, keletre |
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[103,61] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy karmos tankány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a karmos tankány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával megvagdalod a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre.
(Továbbmész...) [104,61] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy pszi elementál. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot vesztettél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi elementál testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával végigmetszed a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Méregtagadóval kilukasztod a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-15 pszi pont.) Varkaudar szablyával végigmetszed a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Méregtagadóval alaposan megvágod a pszi elementál nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-5 pszi pont.) Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ovimon-bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [105,61] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délről folyik északra. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odarohansz, és visszarántod a fickót, aki már épp ugrani készült. A troll hangosan bőgni kezd és elpanaszolja tengersok gondját. Te figyelmesen hallgatod, és hosszasan taglalod neki az élet szépségeit. Úgy látszik, ez hatott. Megrázza a kezedet, és újult erővel indul tovább. Hálából azért még neked adja a kötelét, hátha te jobb hasznát veszed. (+2 jóság.)
Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy törpemammut. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut oszlopos lábát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a törpemammut oszlopos lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolod a törpemammut fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A törpemammut meglök agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával megcsapod a törpemammut testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvágod a törpemammut testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a törpemammut agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [41 pontot használtál fel, van még 43.]
h 92 |
használod a 92. tárgyat |
A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút mélyén félhomály honol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy százfogú!
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a százfogú szivacsos testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A százfogú szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A kút üres. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 29.]
m 3 2 2 |
mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
[106,62] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy mutáns pók. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a mutáns pók testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a mutáns pók förtelmes fejét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvágod a mutáns pók egyik lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Falcon Castagir előtt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő sullár nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sullár lihegő pofáját. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a sullár farkát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy eltalálod a sullár lihegő pofáját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a sullár öklelő szarvai elől. Apró rúgást kapsz a sullár patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [107,62] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.
Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délnyugatról folyik északkeletre. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [24 pontot használtál fel, van még 5.]
jlk 5111 |
jelszó kimondása 5111 |
Itt semmi értelme nem lenne egy jelszót kimondani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Alaposan körbevizsgálódsz. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [5 pontot használtál fel, van még 0.]
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
tpf 50 |
TVP elővétele: 50 pontért |
Felszabadítottunk neked 50 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 50.]
v 96 94 53 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(103,61) karmos tankány (#137), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 38. jellempróba
(104,61) pszi elementál (#221), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), szent tölgyfa (#393)
(105,61) mély kút (#93), patak, 50. jellempróba, Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, törpemammut (#115), százfogú (#53)
(106,62) mutáns pók (#117), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), oltár, sullárok (#101)
(107,62) Sheran rúnaköve, patak
[94,53] Épületek tűnnek fel.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fény szentélyét. A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 3 ugh mérget 6 aranyért.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 40.]
be 376 |
bemész a szentélybe |
Elfojtva egy hangos böfögést, beóvakodsz a tekintélyt parancsoló építménybe. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 11 aranyat. (+1 jóság.) Tisztul a fejed - apró halálsikolyokat hallasz, ahogy 1 poszogó möszéd távozik az élők sorából.
Összefutsz Don Hernan Cortessel. Fairlight tanítványa. Felszerelését egy fekete köpönyeg, egy dísztelen acélsisak, egy sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruha és egy harcokban megviselt, ám remek állapotban lévő fegyverzet alkotja. Övtarsolyából egy pakk, igencsak használtnak látszó kártyapakli kandikál ki. Rangja a Kompániában: strázsa. Fegyverzetét egy purifikátor trófea, egy arató csattanat trófea és egy ork bérgyilász trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összefutsz Grafen a Vasöklűvel. Sheran személyes testőrként szolgáló avatárja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy obszidián karkötőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. A Pöröly Olimpia ezüst emlékérmét viseli. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy ongóliant trófea, egy acélkolosszus trófea és egy óriásféreg trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Bal kezében egy kőkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy ryuku ostromteknős. Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összeakadsz Lord of Nimeronnal. Auráját mágikus vihar övezi. Sheran felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy Ayagira Tanaka trófea, egy Földrengető trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Mentális auráját felismered, semlegesnek tűnik. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. [5 pontot használtál fel, van még 35.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Aztán előveszed a varkaudar lándzsát, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve auralátás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. 2.) Ha feláldozol nyolc rókafarkat az oltáromnál, egy hasznos varázslatot kapsz. 3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. [30 pontot használtál fel, van még 5.]
* 1. BP: |
energia fejlesztése 3 |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
* 2. BP: |
használod a 396. tárgyat |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
* 3. BP: |
használod a 233. tárgyat |
Játszani kezdesz a furulyán. Egyszerű dallammal próbálkozol, de még így is sokszor hibázol. [5 pontot használtál fel, van még 0.]
* 4. BP: |
használod a 147. tárgyat |
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
* 5. BP: |
használod a 73. pszi képességet |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 2, 7.
A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 187 pontot. A következő körben tehát 184 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
AURALÁTÁS (4. VARÁZSLAT)
Ezzel az egyszerű mentális áthatoló-varázzsal rádöbbenhetsz a nem barátságos, sőt agresszív kalandozók identitására is. Elmondása 8 VP-be kerül, és egy teljes fordulón keresztül tart a hatása. Minden kalandozónak, akivel találkozol, nem ismered, és nem mutatkoztok be egymásnak, vagy harcra kerül a sor, megtudhatod így a nevét (a karakterét) és a sorszámát. Ez különösen hasznos később kiadandó T parancsokhoz. |
KARAKTERLAP
Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia tanítványa vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 48. fordulód.
Erő: |
17 |
Szint: |
13 |
Merészség: |
8/5 |
Magasság: |
144 cm |
IQ: |
25 |
Támadás: |
18 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
38 kg |
Ügyesség: |
17 |
Védekezés: |
29 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
2/2 év |
Egészség: |
17 |
Életpont: |
214/100 |
Jellem: |
jó (129) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
22 (23) |
Varázspont: |
235/9 |
Pénz: |
2340 arany |
Kép. pont: |
0 |
Tudatpont: |
14/10 |
Pszi pont: |
69/0 |
|
|
EFejl: |
18 |
Eddig összesen 165 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1623 TP-t kaptál. Jelenleg 44054 TP-d van. A következő szinthez még 3946 TP szükséges. Trófeáid:
ryuku gárdista,
kérődző etra,
ragyás burástya. A 47. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5050 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
1 |
ökölvívás: |
1 |
szúrófegyverek: |
1 |
vágófegyverek: |
15 |
ütőfegyverek: |
1 |
lőfegyverek: |
13 |
dobófegyverek: |
1 |
|
|
|
|
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
4 |
2. nyomkövetés: |
14 (+1) |
3. mászás: |
3 |
4. csapdakészítés: |
6 |
5. csapdaészlelés: |
1 |
6. gyógyítás: |
8 |
7. titkosírás: |
1 |
8. felderítés: |
2 (+1) |
9. szörnyidomítás: |
1 |
10. teológia: |
3 |
11. taumaturgia: |
15 |
12. versengés: |
1 |
13. harcművészetek: |
1 |
14. szkanderozás: |
1 |
15. zene: |
2 |
16. szörnyismeret: |
3 |
17. pszi: |
9 |
18. zárnyitás: |
1 |
19. vadászat: |
1 |
20. bányászat: |
1 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 30 TVP-ért |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) |
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
|
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
4. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) |
jégcsóva (#41), energiatüskék (#29) |
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Ha feláldozol nyolc rókafarkat az oltáromnál, egy hasznos varázslatot kapsz. |
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376), Don Hernan Cortes (1005. kalandozó), Grafen a Vasöklű (4669. kalandozó), Lord of Nimeron (5382. kalandozó)