480. forduló, 482. forduló, Kaqxar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 16. 15h:28'
EZ A 550. JÁTÉKHETED, 481. FORDULÓD
551. játékheted kezdete: jan. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2788
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

KAQXAR KALANDJAI


68 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [411,65] koordinátán.
A táborozás 6. napján összefutsz Fürge Gyopival. Egy adamantit kesztyűt, egy Batharak vállemezét, egy csillagrubint, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy halálhozó karkötőjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy jégisten amulettet, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy örökkéval. zafírját, egy párducbőr övtáskát, egy Rughar gyűrűjét, egy teriádbőr karkötőt és egy tűzúr csizmáját visel. Fegyverzetét egy mennydörgő titán trófea, egy vérszomjas karvaly trófea és egy Techiulan trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: prédára leső drónkeselyű. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, ugyanolyan sötét, mint a Tied. Azt mondod: " Aki magába néz, nem hisz a szemének, aki magába néz, nem más csak egy féreg." Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 35. napon találkozol Westyvel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Ahogy a szemébe nézel, egy pillanatra mintha elvesztenéd az irányítást tested felett... Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is gonosz. Így szólsz: " Aki magába néz, nem hisz a szemének, aki magába néz, nem más csak egy féreg." Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 42. napon összeakadsz Pal'brzm-szzttel. Egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy koponya szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy Morgan sipkáját, egy ogre övet, egy Ovgun nyakláncát, egy roxati üvegszemet, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szerencsetalizmánt, egy törpe bakancsot és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy drótszőrű mópat trófea és egy rothadó lián trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kasza. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Érzékeled auráját: gonosz, mint Te. Azt mondod: " Százszor eltaposhatsz, újra felállok, hisz utam végig kell járnom!" Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 44. napon újból találkozol Pal'brzm-szzttel. Érzékeled auráját: ő is gonosz. Azt mondod: " Százszor eltaposhatsz, újra felállok, hisz utam végig kell járnom!" Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 49. napon összefutsz Dezsnya-Dözsi-Rex-szel. A Törpe Ősök e Hírvivőjének bölcsességét 12 arasznyi, azaz 3 rőfnyi hosszú szakálla szimbolizálja! Tharr személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy adamantit kesztyűt, egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy drakolder gyűrűt, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy hókeresztet, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy kyorg köpenyt, egy lidérckoronát, egy ogre övet, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy tűzúr csizmáját és egy Xanathal karkötőjét visel. Felszerelését egy Folrang trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Nateilena úrnő trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Az ősök szellemiségével eltelt Törpe Lélek. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Mentális auráját felismered, semleges jellemű az alávaló. Azt mondod: " Ezer halál nem rettent, ezer feltámadás, ezerszer visszatérek, még egy elkárhozás..." Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 13 fiatalság italát (1399 arany). Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 40 xirnox szivet (3350 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak. Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-70 életerő.)
Az 57. napon összefutsz egy kopasz, zöld szemű, harcsabajszos troll férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy hatalom fülbevalóját, egy Kabol irháját, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mithril kesztyűt, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy törpe bakancsot, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy vámpírféreg trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Notermanthi báró trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges a nyomorult. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Vackor. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Így szólsz: " Százszor eltaposhatsz, újra felállok, hisz utam végig kell járnom!" Pihenésed egyik éjszakáján lódobogásra riadsz fel, de megnyugodva látod, hogy csak a Trikornis Futárposta egy újabb küldeménye érkezett meg. Ez egy csomag Dr. Dragon tárgykészletéből és a következőt tartalmazza: 1 mágusszelencét.
Zsúfolásig megtelt a főtér, így erősen furakodnod kell, hogy közelebb tudj férkőzni. A tömeg hangjaiból, és a bekiabálásokból megérted, hogy elfogtak egy vámpírt, és most a nép meg akarja lincselni. A városháza erkélyén megjelenik a főbíró, és a néphez szól. - Emberek! A mi városunkban ártatlanokat nem végzünk ki. Tett ez a lény valaki ellen valami gonoszságot? - Engem gyíkká változtatott! - kiáltod. - De már elmúlt - teszed hozzá a kérdő tekinteteket látva. A nép őrjöng, kivégzést követel. - Bűnös lélek! Tisztítótűz általi halálra ítéllek! - dörgi a város bírája. Reggel, mikor felébredsz, még hosszan cseng a füledben a szerencsétlen jajgatása.
Az aranytermő erszény 53 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 fokhagymát. A teremtés zsákja létrehozott 1 ramit követ. A tl'urlang termelő hipp, hopp, láss csodát - a semmiből előállít neked 2 tl'urlang fiolát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+167 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+39 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-18 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Mentális energiádat a Bugyorba irányítod (+10 TVP). Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: kiveszel a bankból a 211. tárgyat (392 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 35 sáfrányport. Kiveszel a bank széfjéből 1 mászó-karperecet. Kiveszel a bank széfjéből 81 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 841.]

* 2. KP: leveszed/lerakod a 956. tárgyat a 392. tárgyat
Leveszed a Xanathal karkötőjét.
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 841.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat az 1541. tárggyal az 527. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 841.]
A csuklódra húzod az Arsa potrohgyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 841.]
A csuklódra húzod a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 841.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 24. varázslatot a 188. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 839.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 837.]
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 835.]

* 5. KP: elmormolod a 209. varázslatot a 210. varázslatot a 178. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 833.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 831.]
Szupersebesen mormolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 829.]

* 6. KP: elmormolod a 161. varázslatot a 86. varázslatot a 64. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 827.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 827.]
Fürgén varázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 825.]

* 7. KP: használod az 1099. tárgyat az 1253. tárgyat az 1269. tárgyat
Használod a brakkarát. Lelked megacélosodik. [1 pontot használtál fel, van még 824.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 824.]
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Fel sem tűnik, mikor veszett oda az elmúlt pár perc. (-8 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 812.]

* 8. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 165. varázslatot a 63. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+10 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 810.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 808.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 808.]

* 9. KP: elmormolod a 161. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 808.]

bpk 7 bef. parancs kivétele: 7
BB 211 392 2 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 808.]

ef 28 energia fejlesztése 28
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-28 TU.] A befejezéshez még 494 TU szükséges. [280 pontot használtál fel, van még 528.]

kre 348 43 kreálsz a 348. tárggyal a 43. tárgyat
Sajnálom, de shinai gömb felhasználásával nem vagy képes előállítani tükröt. [0 pontot használtál fel, van még 528.]

hh 473 473 473 használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat
Behörpintesz egy adag fiatalság italát. Már érzed is a hatást. ( fiatalodtál 2 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 527.]
Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag fiatalság italát. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( fiatalodtál 1 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 526.]
Ledöntesz egy adagnyi fiatalság italát. A hatás rögtön érezhető! ( fiatalodtál 3 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 525.]

hh 473 473 473 használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat
Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag fiatalság italát. Már érzed is a hatást. ( fiatalodtál 3 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 524.]
Behörpintesz egy adag fiatalság italát. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( fiatalodtál 1 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 523.]
Ledöntesz egy adagnyi fiatalság italát. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( fiatalodtál 2 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 522.]

hh 473 473 473 használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat
Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag fiatalság italát. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( fiatalodtál 1 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 521.]
Ledöntesz egy adagnyi fiatalság italát. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( fiatalodtál 3 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 520.]
Megiszol egy adagnyi fiatalság italát. Már érzed is a hatást. ( fiatalodtál 2 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 519.]

hh 473 473 473 használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat
Behörpintesz egy adag fiatalság italát. A hatás rögtön érezhető! ( fiatalodtál 2 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 518.]
Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag fiatalság italát. Rövid időn belül érzed a hatást. ( fiatalodtál 2 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 517.]
Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag fiatalság italát. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( fiatalodtál 1 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 516.]

hh 473 473 473 használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat
Behörpintesz egy adag fiatalság italát. Már érzed is a hatást. ( fiatalodtál 2 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 515.]
Megiszol egy adagnyi fiatalság italát. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( fiatalodtál 1 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 514.]
Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag fiatalság italát. Rövid időn belül érzed a hatást. ( fiatalodtál 1 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 513.]

v 181 309 64 elmormolod a 181. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a Thargodan illúzió varázslatot! Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[309,64] Épületek tűnnek fel. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat.

Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy a Borzalom Fellegvára (672. épület.).
[-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 503.]

be 672 bemész a 672. épületbe
Még egyszer szeretteidre gondolsz, és azt kívánod, bárcsak még sokáig élhetnél. De nem, most úgy döntöttél, hogy belépsz a Borzalom Fellegvárába! A bűzös, sötét és hideg folyosón visszhangoznak a lépteid, a nyikorgó ajtó hangos döndüléssel csapódik be mögötted. Egyszercsak egy vörösen izzó szempár jelenik meg, ereidben megfagy a vér, ahogy az irtózatos Thargodan öblös hangján megszólít.
- Csúszómászó féreg, hogy merted betenni a lábad a herceg várába?
- Urad, a Sötét Herceg szolgálatában állok! Azért jöttem, hogy beszámoljak neki a feladatról, amit nekem adott.
Röviden mesélsz kalandjaidról. - Teljesítetted a megbízást?
- Igen!
- Akkor talán túléled a találkozást. Kövess! - a sötétben való botorkálás még mindig borzalmas élmény számodra, egy örökkévalóságig tart, amíg elértek a trónteremig. Reszketve kúszol egy a Herceg trónjáig, hogy jelentsd, mit végeztél. [23200 tapasztalati pontot kaptál.] Emberfeletti kalandjaiddal közeledtél valamicskét az istenek felé (+1% halhatatlanság). A Herceg mosolyogva veszi át a kelyhet.
- Igen, ez az igazi! - aztán összehúzza a szemét, és gyanakodva feléd fordul. - Azt hallottam, maga Eruol is ott volt... és hogy végeztél vele. - biccentesz. - Heh, akkor igazándiból nincs is már szükség erre a vacakra, elvégeztél még egy feladatot. - A Herceg továbbra is méreget téged, de közben hátrál egy lépést. - Erős volt az álcád, de az első pillanattól átláttam rajta. Azt hiszed, számít nekem, hogy a szolgáim Thargodanok, vagy halandó porhüvelyek? Nem! Csak az számít, hogy a feladatukat el tudják végezni - márpedig te jobban szolgáltál eddig, mint a legtöbb halhatatlan. Gondolom, most azt várod, hogy kiáltok egyet, itt teremnek a Thargodan hordák, és darabokra szaggatnak... Talán ez lenne a legjobb megoldás. Túl veszedelmes vagy. De én szeretem a kihívásokat! Elengedlek, és cserébe egy apróságot kérek - Eruol kastélyában nem győzedelmeskedhettél a csillagrubin nélkül. Add át nekem! Reszketve, leizzadva távozol. Micsoda merészség volt ide bejönni, hihetetlen csoda, hogy túlélted! Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
- Teljesítetted a megbízást?
- Igen!
- Akkor talán túléled a találkozást. Kövess! - a sötétben való botorkálás még mindig borzalmas élmény számodra, egy örökkévalóságig tart, amíg elértek a trónteremig. Reszketve kúszol egy a Herceg trónjáig, hogy jelentsd, mit végeztél. Elrakja a kért tárgyat. [9280 tapasztalati pontot kaptál.] Emberfeletti kalandjaiddal közeledtél valamicskét az istenek felé (+1% halhatatlanság). Reszketve, leizzadva távozol. Micsoda merészség volt ide bejönni, hihetetlen csoda, hogy túlélted! [5 pontot használtál fel, van még 498.]

m 2 mozogsz keletre
[310,64] Továbbmész a város utcáján. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek.

Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.) Épületeket látsz: egy Thargodan vegyesbolt (678. épület.) és egy Thargodan fegyverbolt (681. épület.).
Eladsz 3 rőtmanó kacagányt 15 aranyért, 4 smaragd védőgyűrűt 400 aranyért.
[9 pontot használtál fel, van még 489.]

ve 717 megveszed a 717. tárgyat
Vásároltál 1 kij formázó mintát. 50 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 489.]

m 2 6 mozogsz keletre, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[411,65] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Oldalt pillantva, meglátsz egy mópat bolyt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Skinhead formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rothadó lián lehet. {max. életpontja: 1631-1780.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 170 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A szörny egy savdárdát formál a semmiből, majd feléd hajítja. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Marokra fogva az óriásölőt a másikra ugrasz. {FM:} Óriásölővel megvagdalod a rothadó lián tekergő szárát. (5 támadással 315 életpontot sebezve.) {HD:} Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a rothadó lián testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Ellenfeled 15 pontot sebződik a pestisaurától. A rothadó lián csápja lecsap a bal karodra. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 46 életpontot vesztettél. A rothadó lián rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő aranytű felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Óriásölővel néhányszor megcsapod a rothadó lián testét. (5 támadással 299 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a rothadó lián fittyedt levelét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Ellenfeled 6 pontot sebződik a pestisaurától. A rothadó lián csápja lesújt a jobb csípődre. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A rothadó lián csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 46 életpontot vesztettél. A rothadó lián csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstshuriken felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Túl erős az ellenfeled. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Megújítod az áldomás varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1015, sebződés: 438, gyógyulás: 6, összesen: -432 ÉP}

Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag sötét italt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +689 életerő.) Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Teleeszed magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [410,65] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy magnetikus praglonc közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {egyik sebzési módja: 6x 2d6+4.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 156 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy inst.szingularitás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Megmarkolva az óriásölőt ellenfeledre rohansz. {KCC:} Óriásölővel párszor kilyukasztod a magnetikus praglonc jobb vállát. (5 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). {HD:} Pengepajzzsal végigvagdosod a magnetikus praglonc testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Pestisaurád 18 sebzést okoz. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-11 pszi pont.) (-2 TU.) {FM:} Óriásölővel megvagdalod a magnetikus praglonc egyik csápját. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). {HD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a magnetikus praglonc testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled 14 pontot sebződik a pestisaurától. A magnetikus praglonc csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-17 pszi pont.) (-1 TU.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 praglonc hártyát. [praglonc hártya ládikóba-> (310,64)-> 200 arany, -2 ÉP] 7355 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 764, sebződés: 31, gyógyulás: 126, összesen: +95 ÉP}

Látsz egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy tűzfőnix lábát masszírozza. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ramit kő) rejt! Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol Dr. Dragonnal. Raia félisten hatalmú uralkodó papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy adamantit kesztyűt, egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy hatalom fülbevalóját, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy Rughar gyűrűjét, egy Sshreakza amulettjét, egy szirén köpenyét, egy tűzúr csizmáját, egy Xanathal karkötőjét és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy mösze uralkodó trófea és egy zafír sárkány trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. {legmagasabb egyéb szakértelme: teológia (164).} Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, mint minden jónak. Pfuj! Azt mondod: " Aki magába néz, nem hisz a szemének, aki magába néz, nem más csak egy féreg." Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[18 pontot használtál fel, van még 471.]

a 226 2048 3 átadod a 226. tárgyat a 2048. kalandozónak (3 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 3 ramit követ Dr. Dragon részére. [0 pontot használtál fel, van még 471.]

aa 150 717 179 átadod a 150. tárgyat a 717. tárgyat a 179. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 12 szent jogart Dr. Dragon részére. Ok, sikeresen átadtál 1 kij formázó mintát Dr. Dragon részére. Ok, sikeresen átadtál 1 grifftojást Dr. Dragon részére. [0 pontot használtál fel, van még 471.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[409,66] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy!
(Feltételes támadás:) Egy viharóriás! Ezt kerested. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 191 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt a másikra rontasz. {HD:} Óriásölővel többször mélyen végigmetszed a viharóriás jobb lábát. (5 támadással 462 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). {FM:} Pengepajzzsal megvagdalod a viharóriás testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Pestisaurád 11 sebzést okoz. A viharóriás egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) {HD:} Óriásölővel végigvágod a viharóriás testét. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a viharóriás villámló testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled 11 pontot sebződik a pestisaurától. A viharóriás nagyot üt a jobb karodra. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) A viharóriás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Szereztél 88 aranyat. 8157 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 907, sebződés: 159, gyógyulás: 148, összesen: -11 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy viharóriás barlangot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Gort Grán irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (mithril) találsz. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összefutsz egy göndör aranyhajú, kék szemű mutáns férfival. Bőre bronzként csillog. Raia személyes tanácsadója. Egy adamantit kesztyűt, egy Batharak vállemezét, egy drakolder gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy játékmesteri palástot, egy kreiton fókuszt, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy Natharion amulettet, egy Natharion karkötőt, egy óriások övét, egy örökkéval.smaragdját, egy Raia csataszoknyáját, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku vadászinget, egy tűzúr csizmáját, egy zafír fülbevalót és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy rubin sárkány trófea és egy rothadó lián trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd trikornis. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. {védettsége: 107 szúró, 107 vágó, 107 ütő ellen.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: undorító fehér! Egy jó! Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Otthagyod a másik kalandozót.

(Továbbmész...) [408,67] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Valami nyálkás anyag telepedik az arcodra! Undorodva törlöd le magadról. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. A feléd közeledő méregelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+10.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 185 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt a másikra rontasz. {FM:} Óriásölővel többször mélyen végigmetszed a méregelementál bal oldalát. (4 támadással 275 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). {HD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a méregelementál testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Pestisaurád 18 sebzést okoz. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a méregelementál, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Nyelvével a méregelementál eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csápjaival a méregelementál csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A méregelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 5 csepp toxylt. (Nincs mibe rakni 5 toxylt.) 4539 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 513, sebződés: 25, gyógyulás: 70, összesen: +45 ÉP}


Találkozol Trog A. Liennel. Elenios félisten hatalmú felszentelt főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy adamantit kesztyűt, egy angyalok gyűrűjét, egy cetbőr válltömést, egy derit láncvértt, egy háború gyűrűjét, egy Huddens alkarvédőjét, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy örökkéval. topázát, egy Ovgun nyakláncát, egy szem szimbólumot, egy törpe bakancsot, egy zafír erőövet és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy ében sárkány trófea és egy márvány sárkány trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: csőrében mákrózsát tartó galamb. Bal kezében egy adamantit pajzsot tart. Egy ezüstsólyom repked körülötte. {max. varázspontja: 2106; max. pszije: 346.} Mentális auráját felismered, undorító fehér! Egy jó! Odaveted: " Aki magába néz, nem hisz a szemének, aki magába néz, nem más csak egy féreg." Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [407,68] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Egy halálelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 55 szúró, 55 vágó, 55 ütő ellen.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 184 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Marokra fogva az óriásölőt ellenfeledre támadsz. {HD:} Óriásölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a halálelementál bal lábát. (5 támadással 360 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a halálelementál vörösen izzó képét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ellenfeled 19 pontot sebződik a pestisaurától. Mielőtt észbe kapnál, a halálelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy halálvarázs II varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. {FM:} Óriásölővel végigvagdosod a halálelementál fejét. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). {FM:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a halálelementál jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A pestisaura 8 ép-t sebez. A halálelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Távolról halálvarázs II varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A halálelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
8892 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 835, sebződés: 76, gyógyulás: 135, összesen: +59 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 444.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[406,68] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy Raia angyala. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy energiapajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 177 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiaspirál varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (energiapajzs védett meg.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Raia angyala bal szárnyát. (7 támadással 310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). {HD:} Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Raia angyala angyali szárnyát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Pestisaurád működik (14 ép-t sebezve). Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A Raia angyala fegyverével megvágja a karodat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Ellenfeled regenerálódik! A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Raia angyala testét. (6 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). {FM:} Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Raia angyala angyali szárnyát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Pestisaurád működik (10 ép-t sebezve). Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny fegyverével mély sebet ejt a jobb lábadon. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) A Raia angyala fegyvere, "átbújva" a hárításodon, végigvágja a jobb karodat. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) A Raia angyala még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Szereztél 1 angyalok gyűrűjét. 11390 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 902, sebződés: 245, gyógyulás: 151, összesen: -94 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [405,69] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy magnetikus praglonc. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {védettsége: 45 szúró, 5 vágó, 45 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 161 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Elszántan ellenfeledre rontasz. {FM:} Óriásölővel többször mélyen végigmetszed a magnetikus praglonc plazmáját. (5 támadással 324 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). {FM:} Pengepajzzsal megvagdalod a magnetikus praglonc testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A pestisaura 3 ép-t sebez. A magnetikus praglonc csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-15 pszi pont.) (-1 TU.) {KCC:} Óriásölővel néhányszor megcsapod a magnetikus praglonc nyakát. (3 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). {HD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a magnetikus praglonc fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A pestisaura 10 ép-t sebez. Csápjaival a magnetikus praglonc csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-14 pszi pont.) (-1 TU.) A magnetikus praglonc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 praglonc hártyát. [praglonc hártya ládikóba-> (310,64)-> 200 arany, -2 ÉP] 7355 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 820, sebződés: 26, gyógyulás: 140, összesen: +114 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gejzírt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ezüstdarab) kell, hogy legyen! Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. [18 pontot használtál fel, van még 426.]

hh 367 367 367 használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat
A gejzír közelében ásol, reménykedve, hogy találsz valamit. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 ezüstdarabot! [13 pontot használtál fel, van még 413.]
A gejzír közelében ásol, reménykedve, hogy találsz valamit. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ezüstdarabot! [13 pontot használtál fel, van még 400.]
Bányászol egy kicsit a gejzír környékén. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ezüstdarabot! [13 pontot használtál fel, van még 387.]

hh 367 367 367 használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat
A gejzír közelében ásol, reménykedve, hogy találsz valamit. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 arkog követ! [13 pontot használtál fel, van még 374.]
A gejzír mellett ásol. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 arkog követ! [13 pontot használtál fel, van még 361.]
A gejzír közelében ásol, reménykedve, hogy találsz valamit. És lám, kibányásztál egy mihlanil rögöt! [13 pontot használtál fel, van még 348.]

hh 367 367 367 használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat
A gejzír közelében ásol, reménykedve, hogy találsz valamit. És lám, kibányásztál egy mihlanil rögöt! [13 pontot használtál fel, van még 335.]
A gejzír közelében ásol, reménykedve, hogy találsz valamit. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 arkog követ! [13 pontot használtál fel, van még 322.]
A gejzír tövében kutatsz, hisz tudod, itt rengeteg az ásvány. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 arkog követ! [13 pontot használtál fel, van még 309.]

hh 367 367 367 használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat
A gejzír közelében ásol, reménykedve, hogy találsz valamit. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 arkog követ! [13 pontot használtál fel, van még 296.]
A gejzír mellett ásol. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! [ilkin érc ládikóba-> (310,64)-> 3 arany, -2 ÉP] [13 pontot használtál fel, van még 283.]
A gejzír tövében kutatsz, hisz tudod, itt rengeteg az ásvány. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 arkog követ! [13 pontot használtál fel, van még 270.]

p 74 627 5 használod a 74. pszi képességet
Lemész alfába. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 5 mihlanil molekuláit, előállítottál 5 adamantitot. [-50 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 265.]

v 198 365 61 elmormolod a 198. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(405,69) magnetikus praglonc (#200), gejzír (#576), Fairlight oltár, érclelőhely
(406,68) Raia angyalai (#333)
(407,68) halálelementálok (#279)
(408,67) nekrofun (#173), szopógödör (#177), méregelementál (#306), Trog A. Lien (4936. kalandozó)
(409,66) viharóriás (#278), viharóriás barlang (#612), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, egy mutáns férfi
(410,65) magnetikus pragloncok (#200), vaskohó (#155), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely, Dr. Dragon (2048. kalandozó)
(411,65) mópat boly (#583), oltár, művészi porolit (#720), rothadó lián (#427)

[365,61] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben. Valami nyálkás anyag telepedik az arcodra! Undorodva törlöd le magadról.

Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Látsz egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 255.]

ep 155 110 építed a 155. tárgyat 110 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 255.]

kt 630 elkészíted a 630. tárgyat
Legyártottál 1 adamantit pajzsot. [120 pontot használtál fel, van még 135.]

kf 630 2 kézbeveszed/felveszed a 630. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a pengepajzsot, majd a bal kezedbe veszed az adamantit pajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 135.]

szk 784 784 784 keresed a 784. szörnyet a 784. szörnyet a 784. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy méregférget. [0 pontot használtál fel, van még 135.]

* 1. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy művészi porolitot. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 319 tapasztalati pontot kaptál. [100 pontot használtál fel, van még 35.]

* 2. BP: használod a 337. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [2 pontot használtál fel, van még 33.]

* 3. BP: leveszed/lerakod az 1541. tárgyat az 527. tárgyat
Leveszed az Arsa potrohgyűrűjét.
Leveszed a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 956. tárggyal a 392. tárgyat
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 33.]
A csuklódra húzod a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 33.]
A csuklódra húzod a mászó-karperecet. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

* 5. BP: elmormolod a 172. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékesen vibrálni kezd a levegő, és a villódzásból kibontakozik egy planetáris őrdémon. Micsoda fenséges látvány! Teljesen békésnek látszik, remélhetőleg tökéletesen fogja feladatát ellátni. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 33.]

* 6. BP: használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad elég víz, pedig az feltétlenül szükséges lenne a növény csíráztatásához! [0 pontot használtál fel, van még 33.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-53 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 15, 7.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a pikkelyes ptog. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a tárgyvédelem hatása. Elmúlt a pszi-ernyő hatása. Elmúlt a lélek védelme hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 33 pontod maradt, ebből a következő körre 33 pontot vihetsz át. Kapsz még 622 pontot. A következő körben tehát 655 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁGUSSZELENCE (1076. TÁRGY)
A fagymágusok varázserejét ugyan az elemi fagy táplálja, közel legyőzhetetlenné téve őket, mégis némelyikük hiú becstelenségből egyéb tárgyakkal próbálják erősíteni örökölt hatalmukat. A mágikus szelence egy piciny zsákocska, mely most ugyan üres, de a fagymágusok tudják mivel kell megtölteni... Talán egyszer te is.

KIJ FORMÁLÓ MINTA (717. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, sárgás színű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kulcsot formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Kij formázó minta. Ez a formázó minta bizonyos mágikus kulcsok elkészítéséhez lehet szükséges.

KARAKTERLAP

Kaqxar, egy kopasz, ferde szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. Bőröd sárga. Dornodon félisten hatalmú uralkodó papja vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 481. fordulód.

Erő: 50 (63) Szint: 40 Merészség: 5/5 Magasság: 150 cm
IQ: 58 (65) Támadás: 44 Agresszió: 3 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 49 (47) Védekezés: 93 Menekülés: 20 % Életkor: 38/66 év
Egészség: 50 (52) Életpont: 701/858 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 10
Szerencse: 58 (65) Varázspont: 1631/674 Pénz: 909 arany Kép. pont: 40
Tudatpont: 28/-5 Pszi pont: 156/68 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 28
Eddig összesen 3650 szörnyet (6 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 80487 TP-t kaptál. Jelenleg 8288338 TP-d van. A következő szinthez még 511662 TP szükséges. Trófeáid: ősöreg góliát, Eruol, triklem drakolder. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 481. fordulódban 22416 arany került a bankszámládra. 22416 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/12 ökölvívás: 38/21 szúrófegyverek: 1/39
vágófegyverek: 35/9 (+4%) ütőfegyverek: 4/40 lőfegyverek: 7/88
dobófegyverek: 36/9

Feltételes fegyverváltás: óriásölő (#528) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -24.); hajító csillag (#939) (25 -996.); hajító csillag (#939) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 37/84 2. nyomkövetés: 108/90 (+24%) 3. lopás: 7/9
4. mászás: 15/79 5. csapdakészítés: 30/44 (+5%) 6. csapdaészlelés: 20/46
7. gyógyítás: 126/8 8. titkosírás: 15/94 9. felderítés: 28/89
10. szörnyidomítás: 16/39 11. teológia: 106/72 (+47%) 12. taumaturgia: 88/7 (+17%)
13. szerencsejáték: 3/46 14. versengés: 9/52 15. harcművészetek: 37/28
16. zene: 7/77 17. szörnyismeret: 59/27 18. pszi: *21/100
19. zárnyitás: 27/71 20. vadászat: 13/53 21. vitalitás: 4/50
22. bányászat: 33/66 (+23%) 23. úszás: 9/31 24. főzés: 8/3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt (sötét ital (#284))
gyógyítasz 25% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 160 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért csak 352. fémet, vagy jobbat
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 10 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 25 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 15 darabot )
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 160 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
adószedő (#234), kputtyintó csalán (#247), viharóriás (#278), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), Rém (#315) (csak egyszer), Zinthurg (#180) (csak egyszer), fekete amőba (#364) (csak egyszer), halálmadár (#351) (csak egyszer), rőtmanó berzerker (#369) (csak egyszer), láplidérc (#352) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
Éjharcosok (#9131), kobudera (#8), 9305. szövetség (#9305), Mágia Örökösei (#9135), smaragdgólem (#417), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) energiapajzs (#103, 20 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
sötét rítus (#131, 30 VP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) infralátás (#171, 8 VP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP) túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
a mágia megértése (#226, 0 VP) meditáció (#250, 0 VP) vámpírvér (#257, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +11 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 20 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 50 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (98,23,3) vámpirizáció (#1) áldomás (#6) pestisaura (#210)
varázsenergia (#161) óriáserő (#53) planetáris őrdémon (#172)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
23. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
méregfelhő II (#193)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 33, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> Raia szent lovagja (#239) izomernyesztés (#33) >> pszi őselementál (#258)
háló (#186) >> molgan (#284) tűzvihar (#175) >> tüskés gigaféreg (#256)
puha ütés (#60) >> hegyi óriás (#397) méregfelhő II (#193) >> woorgard (#231)
armageddon (#218) >> varkaudar vajákos (#690) armageddon (#218) >> vark. kardtáncos (#693)
armageddon (#218) >> smaragd drakón (#321) izomernyesztés (#33) >> Notermanthi báró (#323)
izomernyesztés (#33) >> taalru herceg (#307) háló (#186) >> quwarg parafenomén (#248)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 33, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> Eruol (#378) hhaar burka II (#162) >> Thargodan berzerker (#377)
fehér glóbusz (#47) >> Sötétség Hercege (#296) menekülés (#212) >> nők (#999)
menekülés (#212) >> férfiak (#998) fehér glóbusz (#47) >> Notermanthi báró (#323)
lidércidézés (#219) >> tollaskígyó (#635) lidércidézés (#219) >> márvány sárkány (#328)
lidércidézés (#219) >> rubin sárkány (#330) lidércidézés (#219) >> smaragd sárkány (#326)
energiapajzs (#103) >> Raia angyala (#333) elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320)
fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322) védelem tűz ellen (#38) >> Ekhnagorhu (#291)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) tompítás (#40) >> adószedő (#234)
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278) védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276)
védelem tűz ellen (#38) >> kisebb quwarg isten (#213) energiapajzs (#103) >> jók (#990)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az anyagi tér mellett az asztrálisat is uraljuk. Imádkozz, amint max. pszid legalább 200!
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!
3.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 királynő, 13 élőholt, 10 vadász, 10 nagymester, 11 parafenomén, 10 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: első hely a 4. kategóriában a XIV. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 adamantit (#627) 1 cru formázó minta (#300) 1 csillagrubin (#715)
15 fiatalság itala (#473) 1 grifftojás (#179) 3 isteni könnycsepp (#260)
3 mihlanil (#539) 4 mithril (#352) 1 nyílvessző (#108)
4 pirkit (#153) 2 ramit kő (#226) 3 rőtmanó kacagány (#714)
1 sallank karom (#128) 4 smaragd védőgyűrű (#223) 1 sötét ital (#284)
12 szent jogar (#150) 1 szvó-ektoplazma (#151) 7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
909 arany (#50) 1 adamantit pajzs (#630) 1 angyalok gyűrűje (#529)
6 arkog kő (#632) 4 ezüstdarab (#326) 1 fokhagyma (#403)
65 kaja (#2) 1 mászó-karperec (#392) 34 sáfránypor (#211)
2 tl'urlang fiola (#788)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(365,61) Tharr oltár, vaskohó (#155), törpe bánya (#435)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Megváltozott az internetes fordulók kinézete. A fontosabb változások:
* Minden sebzés, sebződés ki van emelve (korábban volt, ami elsikkadt a szövegben), illetve a gyógyulások, forduló végéig tartó és permanens változások, valamint a szerzett kincsek is. Ezenkívül a hibaüzenetek, hibás parancsok is kiemelést kaptak.
* Ha online nézed a fordulódat, a tárgyak, szörnyek, varázslatok nevére kattintva feljönnek azok enciklopédiái.
* A karakterlapon a tárgylistán a KF-elhető tárgyak slotonként vannak felsorolva azoknál a karaktereknél, amelyeknek legalább 100 féle tárgya van. Itt a tárgyak neve fölé mozgatva az egeret, kiírja a böngésző a tárgy fontosabb tulajdonságait.
* A csatákat kicsit beljebb kezdjük, hogy elváljon a többi szövegtől, s mögöttük rövid statisztikát közlünk arról, hogy a karakter mennyit sebzett, mennyit sebződött, mennyit gyógyult a csata közben.
* A bolti tárgylistát és a varázslótornyos varázslatkészletet táblázatba szedtük.
* Hogy a labirintusok, titkosírások tökéletesen megjelenhessenek, az ehhez szükséges képeket töltsd le erről az oldalról: http://www.beholder.hu/?m=-&in=letoltes.php&l id=4 .
* Amennyiben nem vagy elégedett a forduló színeivel, letölthetsz más stílusbeállításokat a következő oldalról: http://www.beholder.hu/?m=-&in=letoltes.php&l id=5 .
* Felülvizsgálatot tartottunk azzal kapcsolatban, melyik kesztyűknek is kellene mágikus kesztyűknek lenniük, bár a programban a hozzájuk beállított érték nem minden esetben működött. A következő kesztyűkkel öklözéskor mágikus támadást kapnak a harcművészek: adamantit kesztyű, mihlanil kesztyű, Huddens kesztyűje, tleikan kesztyű, Buqqe karma, faji kesztyűk, Urgol lángkesztyűje.
* Ha a labirintusban ládában kincset talált a karakter, a program figyelmen kívül hagyta a GYJ beállítását annak eldöntésekor, hogy felvegye-e. Ezt javítottuk.
* Mostantól írjuk a karakterlapon, ha a deus ex machinát meghalásra állította valaki.
* A karakterek közötti találkozás programkódját kénytelenek voltunk átírni teljesen, hogy a jövőben egyszerűbben bővíthető legyen. Régen úgy működött a program, hogy a táborozó félnek a táborozás alatti találkozásait a saját fordulójának elején generálta le, nem akkor, amikor azok ténylegesen megtörténtek. Onnantól, hogy a változás a játékba kerül, a találkozások azonnal megtörténnek a passzív fél részére is (a korábbi találkozások viszont úgyanúgy generálódnak, mint eddig). Persze ez elsősorban háttérváltozás, amiből ti nem sok mindent fogtok tapasztalni, két jelentősebb dolog van csupán, ami a fordulókban is megváltozott:
A D.E.M.-ezés, halál azonnal megtörténik, ha a táborozó fél meghalna a találkozáskor. Ha csak D.E.M.-ezett, a karakter óvatosabb lesz a hátralevő időben, azaz nem fog ugyan másik kalandozókkal találkozni, de tárgyat átadni neki lehet majd. A deus ex machina a táborozás alatt nem repíti el több mezőnyire a karaktert, akkor sem, ha a beállítás ezt indokolta volna (illetve elrepíteni elrepíti, de a karakter automatikusan visszasétál a következő forduló elejéig a kiinduló táborozási koordinátára). Így a jövőben mindenki biztos lehet benne, hogy a fordulóját azon a koordinátán kezdi, ahol letáborozott (kivéve persze, ha az ominózus találkozás még a változás előtt történt volna meg, csak nem lépett a karakter azóta).
A másik fontosabb változás a Feltételes Udvarlással kapcsolatos. Sikeres szerelmeskedés után az FU azonnal törlődik a táborozó felekről, kivéve ha ők házastársak. A gravia öve nevű tárgyat emellett csak fordulónként egyszer lehet használni.
A találkozás rutin bonyolultsága miatt az alapos tesztelés ellenére is előfordulhatnak hibák. Amennyiben ilyet tapasztalsz, kérjük jelezd a Játékvezetőnek.
* Bekerültek a varázslattervező pályázaton kiválasztott varázslatok a játékba. Megtanulásuk a mágustornyokban, ill. imádkozással VP regenerációból (akinek már van elég VP regenerációja, a következő isteni küldetés leimádkozása után láthatja majd, milyen varázslatok vannak) sajátíthatók el. A 2006. januári Alanori Krónikában teljes listát találtok arról, hogy melyek ezek a varázslatok, és mire jók.

Üzenet küldése a karakternek