Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 22. 9h:15' EZ A 484. JÁTÉKHETED, 484. FORDULÓD 485. játékheted kezdete: szept. 28. A következő fordulódat legkorábbana 485. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3588 SZÁMLA : XXXX |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 234 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku csapásvezető testét. (3 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Véres nyál csordul ki a ryuku csapásvezető száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 gyöngymangó. 1735 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 234, gyógyulás: 66, összesen: -168 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 182. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 22. varázslatot |
* 7. KP: | energia fejlesztése 1 |
le 853 | leveszed/lerakod a 853. tárgyat |
kf 615 531 560 | kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat az 531. tárggyal az 560. tárgyat |
vv 138 188 161 | elmormolod a 138. varázslatot a 188. varázslatot a 161. varázslatot |
vv 209 147 59 | elmormolod a 209. varázslatot a 147. varázslatot az 59. varázslatot |
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
h 1602 27 10 | használod az 1602. tárgyat |
hh 1534 1554 1228 | használod az 1534. tárgyat az 1554. tárgyat az 1228. tárgyat |
Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 176 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (6 támadással 143 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a quwarg nagymester jobb vállát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 26 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2803 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 474, sebződés: 0, gyógyulás: 39, összesen: +39 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 182 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2908 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drakolich csontos vázát. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (27 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával megdöföd a drakolich csontos vázát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a drakolich csontos vázát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A drakolich feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 bordacsontot. 2039 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 27, gyógyulás: 8, összesen: -19 ÉP}
kb 538 1 | kiveszel a bankból az 538. tárgyat (1 darabot) |
bb 2 250 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (250 darabot) |
bb 813 1 | beraksz a bankba a 813. tárgyat (1 darabot) |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 4 7 7 | mozogsz délre, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [143,6] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy arató csattanat. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az arató csattanat nyakát. (2 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod az arató csattanat testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
961 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 0, gyógyulás: 51, összesen: +51 ÉP}
(Továbbmész...) [142,5] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy quwarg parafenomén. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 168 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2637 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg királynő testét. (4 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Din cséphadarójával megütöd a quwarg királynő torát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 0, gyógyulás: 69, összesen: +69 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 177 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy tisztítótűz varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 csuklyavirág és egy xirnox szív. 4099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
v 181 183 31 | elmormolod a 181. varázslatot |
[183,31] Lakott területre érkeztél.
m 6 6 2 | mozogsz nyugatra, nyugatra, keletre |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 180 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló jobb lábát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy téfea-agy és 8 madártoll. 2413 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[142,5] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy ryuku futárbérenc közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vasérc és egy borostyán függő. 1259 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 7, gyógyulás: 53, összesen: +46 ÉP}
(Továbbmész...) [143,5] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Egy ryuku futárbérenc nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku futárbérenc nyakát. (2 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 50 életpontot sebeztél. A ryuku futárbérenc csapása csak a levegőt találja. Véres nyál csordul ki a ryuku futárbérenc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy arany és egy borostyán függő. 1259 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 0, gyógyulás: 52, összesen: +52 ÉP}
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku futárbérenc fejét. (2 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a ryuku futárbérenc bal oldalát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fekete gyöngy. 1259 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 9, gyógyulás: 51, összesen: +42 ÉP}
(Továbbmész...) [145,4] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy hidra. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 157 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hidra nyálkás testét. (6 támadással 173 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (30 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával megdöföd a hidra egyik fejét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a hidra bal hátsó lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 33 életpontot sebeztél. A hidra feléd harap, de sikertelenül. A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A hidra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 8 vizet. 3420 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 473, sebződés: 30, gyógyulás: 35, összesen: +5 ÉP}
(Továbbmész...) [146,3] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Észreveszel egy natali követ. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Süsü lábát masszírozza. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy purifikátor. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor szürke hengertestét. (2 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a purifikátor testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor öklelő szarvai elől. A purifikátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1111 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 10, gyógyulás: 53, összesen: +43 ÉP}
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 20 18 16 | mozogsz 20 18 16 |
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
603 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
603 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
603 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}
lm 11 10 9 | mozogsz 11 10 9 |
Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sellő őrszem bal oldalát. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A sellő őrszem feléd döf, de csak ijesztésképp. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Szereztél 1 szigonyt. 1851 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
603 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a sellő városlakó bal karját. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Karmával néhányszor a sellő városlakó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
1164 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 29, gyógyulás: 9, összesen: -20 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a sellő városlakó testét. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A sellő városlakó néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
1164 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 22, gyógyulás: 9, összesen: -13 ÉP}
Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a sellő városlakó testét. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
1164 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 33, gyógyulás: 9, összesen: -24 ÉP}
lm 13 5 8 | mozogsz 13 5 8 |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a bölcsőpolip tapadókorongjait. (3 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a bölcsőpolip. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a bölcsőpolip egyik csápját. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A bölcsőpolip csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a bölcsőpolip. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
3212 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 307, gyógyulás: 10, összesen: -297 ÉP}
Elszántan a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd az elektromos angolna testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Az elektromos angolna megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt az elektromos angolna a farkával, de elhibázta! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
250 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal felnyársalod az elektromos angolna testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Az elektromos angolna megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az elektromos angolna melléd csap a farkával! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
250 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}
Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt az elektromos angolna a farkával, de elhibázta! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
250 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}
lm 23 2 3 | mozogsz 23 2 3 |
Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a sellő őrszem farkát. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Kisebb sebet ejt oldaladon a sellő őrszem. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Szereztél 1 szigonyt. 1851 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 31, gyógyulás: 9, összesen: -22 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a triton kérges uszonyát. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Ellenfeled káoszcsapás varázslatot lő rád. 48 életpontot vesztettél. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a triton bal vállát. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Bár ügyesen védekezel, a triton sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Ellenfeled káoszcsapás varázslatot lő rád. 62 életpontot vesztettél. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Szereztél 1 szigonyt. 4064 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 192, gyógyulás: 43, összesen: -149 ÉP}
Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a sellő őrszem testét. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Hárításod megcsúszik, a sellő őrszem fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Szereztél 1 szigonyt. 1851 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 14, gyógyulás: 33, összesen: +19 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a triton testét. (3 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Bár ügyesen védekezel, a triton sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káoszcsapás. 49 életpontot vesztettél. Kampós acélszigonnyal jól megszúrod a triton fejét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Bár ügyesen védekezel, a triton sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 44 életpontot vesztettél. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Szereztél 1 szigonyt. 4064 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 183, gyógyulás: 60, összesen: -123 ÉP}
Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a triton testét. (3 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A triton megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káoszcsapás varázslatot. 44 életpontot vesztettél. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a triton testét. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Nem vagy felkészülve a triton gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 43 életpontot vesztettél. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Szereztél 1 szigonyt. 4064 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 193, gyógyulás: 70, összesen: -123 ÉP}
lm 4 6 905 | mozogsz 4 6 905 |
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Semmi hatás! Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a sellő őrszem testét. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Szereztél 1 szigonyt. 1851 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 25, gyógyulás: 34, összesen: +9 ÉP}
lm 10 900 11 | mozogsz 10 900 11 |
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. Semmi hatás! Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sellő őrszem testét. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Kisebb sebet ejt oldaladon a sellő őrszem. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Szereztél 1 szigonyt. 1851 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 20, gyógyulás: 33, összesen: +13 ÉP}
lm 12 13 14 | mozogsz 12 13 14 |
Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a sellő őrszem nyálkás bőrét. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Kisebb sebet ejt oldaladon a sellő őrszem. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Szereztél 1 szigonyt. 1851 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 17, gyógyulás: 33, összesen: +16 ÉP}
Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sellő őrszem testét. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A sellő őrszem megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Szereztél 1 szigonyt. 1851 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 28, gyógyulás: 33, összesen: +5 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sellő őrszem testét. (2 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Hárításod megcsúszik, a sellő őrszem fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Szereztél 1 szigonyt. 1851 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 36, gyógyulás: 35, összesen: -1 ÉP}
lm 15 16 19 | mozogsz 15 16 19 |
Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a sellő őrszem nyakát. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Szereztél 1 szigonyt. 1851 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 22, gyógyulás: 33, összesen: +11 ÉP}
vv 205 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 20 21 21 | mozogsz 20 21 21 |
Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sellő őrszem testét. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Hárításod megcsúszik, a sellő őrszem fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Szereztél 1 szigonyt. 1851 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 58, gyógyulás: 33, összesen: -25 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a sellő őrszem testét. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). A sellő őrszem gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Szereztél 1 szigonyt. 1851 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 0, gyógyulás: 44, összesen: +44 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a sellőkirály felsőtestét. (3 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Nem vagy felkészülve a sellőkirály gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 163 életpontot vesztesz.) Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sellőkirály testét. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Csúf sebeket ejt a sellőkirály karodon és lábadon. (4 támadástól 222 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
3538 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 385, gyógyulás: 70, összesen: -315 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a sellő városlakó hosszú uszonyát. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A sellő városlakó csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
1164 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 77, gyógyulás: 33, összesen: -44 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sellő városlakó hosszú uszonyát. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
1164 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 49, gyógyulás: 34, összesen: -15 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a sellő városlakó hosszú uszonyát. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
1164 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 20, gyógyulás: 34, összesen: +14 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a sellő városlakó hosszú uszonyát. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A sellő városlakó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
1164 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 59, gyógyulás: 34, összesen: -25 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. Semmi hatás! Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a sellő őrszem testét. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Szereztél 1 szigonyt. 1851 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 33, összesen: +33 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. Semmi hatás! Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a sellő őrszem testét. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). A sellő őrszem megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Szereztél 1 szigonyt. 1851 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 27, gyógyulás: 43, összesen: +16 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a sellő őrszem testét. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A sellő őrszem fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Szereztél 1 szigonyt. 1851 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 47, gyógyulás: 33, összesen: -14 ÉP}
lm 21 21 27 | mozogsz 21 21 27 |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a sellő szellem testét. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A sellő szellem néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1837 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 91, gyógyulás: 34, összesen: -57 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a sellő szellem testét. (3 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Karmával néhányszor a sellő szellem megcsapja a fejedet. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
1837 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 77, gyógyulás: 45, összesen: -32 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a sellő szellem hosszú uszonyát. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A sellő szellem többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
1837 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 96, gyógyulás: 33, összesen: -63 ÉP}
Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a sellő szellem hosszú uszonyát. (3 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). A sellő szellem néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
1837 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 73, gyógyulás: 47, összesen: -26 ÉP}
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
a 2 4363 50 | átadod a 2. tárgyat a 4363. kalandozónak (50 darabot) |
aa 455 | átadod a 455. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku futárbérenc bal oldalát. (2 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a ryuku futárbérenc fejét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 61 életpontot sebeztél. A ryuku futárbérenc vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku futárbérenc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy gyöngymangó és egy aranygyűrű. 1259 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 8, gyógyulás: 51, összesen: +43 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 178 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (6 támadással 166 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a purifikátor császár testét. (6 támadással 362 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 24 életpontot sebeztél. A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (5 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A purifikátor császár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 818, sebződés: 38, gyógyulás: 86, összesen: +48 ÉP}
v 96 142 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,62] A tengerpartot füves síkság váltja fel. A tenger illatát hozza feléd a szél.
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 166 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár testét. (6 támadással 175 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a purifikátor császár testét. (6 támadással 365 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (5 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A purifikátor császár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 778, sebződés: 41, gyógyulás: 87, összesen: +46 ÉP}
ef 9 | energia fejlesztése 9 |
szk 778 765 393 | keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet a 393. szörnyet |
kf 821 1158 853 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 1158. tárggyal a 853. tárgyat |
kf 1676 | kézbeveszed/felveszed az 1676. tárgyat |
ext | visszadátumozás kérelem |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 615. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 22 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 22 pontért |
KÍSÉRTETVÁNDOR (568. SZÖRNY) Hosszú idő telt el, míg a kyorgok lakatlanná vált birodalmát az ősi varázskincsekért epekedő kalandozók benépesítették. Alanori elfek érkeztek először, csak arra nem számítottak, hogy a holtak hétpecsétes átka őrzi a vidéket. A gonosz halálvarázs az egyik nyirkos hajnalban kisült, a gyanútlan kalandozók pedig ott lelték halálukat táborhelyükön. Illetve... a túlvilág továbbra is sóvárgó kísérteteivé váltak. Anyagtalan testükön kívül még egy dolog változott meg bennük: számukra észrevehetetlenül ugyan, de a kyorg területek védelmezőjévé váltak. Ha kísértetvándorral találkozol, mindenképpen legyen nálad egy mágikus fegyver, és ha lehet, ne szúró legyen. |
PÓKKARMOK (886. TÁRGY) Eszedbe jut a pillanat, amikor egy pókot egy teljesen sima, függőleges felületen láttál kapaszkodni. Amikor közelebb léptél, a kis állat, nem törődve a gravitációval, pillanatok alatt elmászott a szemed elől. Nos, igen, ha te is ilyen póklábakkal rendelkeznél, nem lenne az a meredek felület, amin ne tudnál felmászni. Már csak egy megfelelő pókot kellene keresni... Micsoda felfedezés! A hótarantulák fehér lábainak végén apró karmok meredeznek, melyek pont megfelelőek lennének e célra. Ha három karmot két csepp ragasztóval összeillesztesz, remek mászóeszközt kapsz. Ha mind a négy végtagodra ilyet helyezel, (tehát 12 tarantulakarom, 8 csepp ragasztó) szinte a legmeredekebb falfelületen is tesztelheted mászótudásodat. A pókkarmok elkészítése aprólékos munka, így elkészítéséhez kell némi idő: a KT 886 paranccsal 40 TVP-be kerül. |
ÁRNYGYŰRŰ (1617. TÁRGY) Szinte csoda, hogy kiszúrtad ezt az apró tárgyat, amikor megtaláltad, hiszen felülete abszolút csillogásmentes és sötét. Egyáltalán nem hasonlít egyetlen gyűrűre sem, melyre elhagyatott kincseskamrákban, illetve az ékszerboltok készletében leltél. Nem tudni, ki alkotta, mikor, csak azt, hogy az árnygyűrű briliáns tulajdonságokkal ruházza fel azt, aki az ujjára merészeli húzni: azonnal +30 max. VP-t kap. Különlegessége folytán másik gyűrű mellett is lehet hordani, viszont miután a kezedre húztad, eszedbe sem jutna levenni többé. Az árnygyűrű hatása minden forduló végén eggyel csökken, majd 30 forduló múlva egyszerűen eltűnik a kezedről. A tárgy nem átadható. |
BÖLCSŐPOLIP (706. SZÖRNY) A bölcsőpolip nevét a homorú testközpontjáról kapta, mely nyugalmi állapotban akár szikrázó manahalak garmadájának is képes pihenőhelyül szolgálni. Persze amikor a bölcsőpolip mozgásba lendül, szétrebben az összes élőlény a környéken, hiszen a hatalmas testű állat örvénylő mozgása magával ragad mindent, ami az útjába kerül. Persze ha ezt sikerülne elkerülni, a csápok figyelmét akkor sem. A bölcsőpolip tapogatózó végtagjai megragadnak minden élelemnek tűnő objektumot, hogy azt az állat aztán összeroppantás után bekebelezhesse. Remélhetőleg te nem így végzed... |
FENÉKKAVICS (1130. TÁRGY) A fenékkavics a tófenék lapos, tompa szélű drágaköve. Ha a rátelepedett zuzmókat és egyéb élővilágot ledörzsölöd róla, megérted, miért is nevezik drágakőnek annak ellenére, hogy csak egy kavics: ellipszis felületén átlósan több csillogó fény futkározik, ezzel téve különössé ezt az egyszerű követ. Csak egy szép drágakő! Mondanád, és már indulnál az ékszerészhez. De ekkor furcsa bizsergés fut végig rajtad. Mintha a kő beszélne hozzád! Hihetetlen... "Tarts meg, és olyan varázstárgyat készíthetsz belőlem, aminek mindenki csodájára jár!" Szemed elkerekedik, ahogy a zsebedbe süllyeszted a beszélő követ. Most már a világ minden kincséért sem válnál meg tőle! |
SELLŐKIRÁLY (7052. SZÖRNY) A sellőváros uralkodója mind fizikai erejével, mind tapasztalatával alattvalói fölé emelkedik. Félelmetes jelenség, valóban. Ha szembetalálkozol vele, kétszer is meggondolod majd, hogy megtámadd-e. Felsőtestét hatalmas kagylóhéjból készített páncél védi, fején rostély nélküli fémsisakot, derekán széles övet visel. Háromágú szigonyát valószínűleg egy tritonok elleni, sikeres hadjáratában szerezhette, ha harcra kényszerül, azzal védekezik. |
GYÖNGYHALÁSZ MASZK (1655. TÁRGY) Mikor először pillantod meg ezt a bonyolult vésetekkel telerótt, fura csontmaszkot, még fogalmad sem lehet róla, mekkora kincsre leltél. Aztán persze addig próbálgatod, míg rá nem jössz, hogy a szádba kell venned, mint egy pótfogsort! Alaposan kidudorodik tőle az arcod, és nem is tudod rendesen összezárni a szádat. Hagyjuk már! Még hogy valakinek a szájában tartott akármilyét használd? Brrr. Honnan is tudhatnád, hogy ez nem más, mint egy réges-régi gyöngyhalász maszk, amit nem a halak ijesztgetésére használtak a régiek! De nem ám! Ha van ilyen csontmaszkod, automatikusan szádba veszed majd, ha úszni indulsz, s ha a víz alá merülsz, akkor is kapsz levegőt (pont olyan, mint ha permanens vízlélegzés varázslat lenne rajtad). A gyöngyhalász maszkot nem adhatod át másik karakternek. |
SELLŐSZELLEM (7051. SZÖRNY) A végtelen tengerben egy áttetsző, imbolygó árny lebeg előtted. Mozdulatlannak látszik, bár néha megrebben, mint egy lusta medúza. Ártalmatlan fényjáték - gondolod, és valóban az, mindaddig, amíg nem próbálsz meg behatolni az általa őrzött helyre. Mert akkor tébolyult, dühös árnylénnyé változik, és szellemkarmaival egyenest a lelkedet marcangolja! Közönséges fegyverek nem képesek sebet ejteni rajta, csakis a varázslat. Érintésével pedig egyenest az életesszenciádat támadja, ezért csak direkt T paranccsal fogod megtámadni. |
GYÖNGYKAGYLÓ (1505. TÁRGY) Sosem értetted, honnan veszik a bátorságot a gyöngyhalászok, hogy egy szál ágyékkötőben, egyetlen rossz szigonnyal a tengerbe merészkedjenek. Nos, ez valószínűleg azért van, mert te még sohasem hallottál a csodálatos gyöngykagylóról. Nem véletlenül hurcolják magukkal az övükre kötött kis hálóikban tucatszám az alámerülő halászok, de nem ám! Minden egyes gyöngykagyló, amit maguknál tartanak, +1-et ad a víz alatti sebzésükhöz. Persze mindezt te is megteheted, csupán annyi a feltétel, hogy a víziharc szakértelmed legyen már legalább 15, mert ez alatt csak zavarna a derekadra kötött kis csomag. Nem tudni mennyit érdemes magaddal vinned, de talán nem kell bizonygatnom, hogy lehetsz bármilyen ügyes gyöngyhalász, ha az optimálisnál több kagyló van nálad, az már inkább a mélybe húz. |
Erő: | 53 (97) | Szint: | 45 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 63 (83) | Támadás: | 57 (60) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 58 kg |
Ügyesség: | 56 (75) | Védekezés: | 103 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 74/128 év |
Egészség: | 54 (71) | Életpont: | 983/1079 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 21 |
Szerencse: | 55 (85) | Varázspont: | 2074/612 | Pénz: | 10201 arany | Kép. pont: | 89 |
Tudatpont: | 35/4 | Pszi pont: | 279/227 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 753 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16 (+1) | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 27 |
vágófegyverek: | 40 | ütőfegyverek: | 39 | lőfegyverek: | 16 |
dobófegyverek: | 37 |
Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (200%) << teriád pöröly (#1283) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23 | 2. nyomkövetés: | 137 | 3. mászás: | 26 |
4. csapdakészítés: | 31 (+1) | 5. csapdaészlelés: | 23 | 6. gyógyítás: | 58 |
7. titkosírás: | 10 | 8. felderítés: | 37 | 9. szörnyidomítás: | 11 |
10. teológia: | 197 (+1) | 11. taumaturgia: | 80 | 12. szerencsejáték: | 9 |
13. versengés: | 28 | 14. harcművészetek: | 3 | 15. zene: | 8 |
16. szörnyismeret: | 66 (+1) | 17. pszi: | * 27 | 18. zárnyitás: | 28 |
19. vadászat: | 12 | 20. vitalitás: | 7 | 21. bányászat: | 43 |
22. úszás: | 10 | 23. főzés: | 24 | 24. csapatmunka: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 3. fajúaknak |
ásol max. 16 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
elfogod vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
ősi szellem (#422), massza (#217), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), purifikátor császár (#393), talriai behemót (#312), Raia angyala (#333), halálmadár (#351) (csak egyszer), Nateilena úrnő (#404) (csak egyszer), Sheran avatárja (#384) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
törpe (#3), férfiak (#998), kiütéses negátor (#785), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 140 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | áldomás (#6) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) |
erőpajzs III (#127) | tárgyvédelem (#178) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) |
varázsenergia (#161) | mágikus ütés (#147) | hadiszerencse III (#59) | Pörhemór köre (#205) (167,19,4) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
méregfelhő (#37), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | Sheran avatárja (#384) | fürgülés (#92) | >> | rubin sárkány (#330) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | Notermanthi báró (#323) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
2.) Engem Fairlight ne leckéztessen. Inkább én leckéztetem meg őt - végezz avatárjával! |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 harcos, 3 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester, 1 parafenomén, 3 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXV. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | extra takarmány (#1360) | 1 | ezüsttőr (#322) | 9 | gyenge méreg (#26) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | halcsont (#390) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 303 | kaja (#2) | 1 | kampós acélszigony (#455) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 2 | kerek kő (#19) | 1 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank nyíl (#129) | |||
3 | szigony (#389) | 1 | tükör (#43) | 17 | víz (#27) | |||
1 | rókafarok (#124) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2416 | arany (#50) | 1 | aranygyűrű (#193) | 1 | árnygyűrű (#1617) | |||
1 | aurach fog (#657) | 2 | borostyán függő (#162) | 1 | Bufa páncélja (#538) | |||
8 | csigakagyló (#1131) | 2 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | csuklyavirág (#133) | |||
10 | drótszőr (#37) | 9 | Eldereth szilánk (#512) | 2 | fenékkavics (#1130) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 1 | gyöngyhalász maszk (#1655) | 2 | gyöngykagyló (#1505) | |||
7 | madártoll (#112) | 10 | nehezék (#258) | 4 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | ragasztó (#83) | 1 | sólyomcsőr (#1223) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
5 | ugh méreg (#166) | 1 | vasérc (#152) | 1 | xirnox szív (#213) |