Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 27. 9h:13' EZ A 489. JÁTÉKHETED, 486. FORDULÓD 490. játékheted kezdete: szept. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3588 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 182. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 22. varázslatot |
* 7. KP: | energia fejlesztése 1 |
vps 50 | VP spórolása: 50 |
le 853 | leveszed/lerakod a 853. tárgyat |
kf 615 531 560 | kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat az 531. tárggyal az 560. tárgyat |
vv 138 188 161 | elmormolod a 138. varázslatot a 188. varázslatot a 161. varázslatot |
vv 209 147 59 | elmormolod a 209. varázslatot a 147. varázslatot az 59. varázslatot |
ek 273 9 19 | t. energia kisütése: 273 9 19 |
v 6 9999 | elmormolod a 6. varázslatot |
h 1602 27 10 | használod az 1602. tárgyat |
hh 1534 1554 1228 | használod az 1534. tárgyat az 1554. tárgyat az 1228. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg harcos fejét. (4 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1658 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 175 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy teljes őrület pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (6 támadással 235 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (38 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 499 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 65 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütöd a kisebb quwarg isten fejét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 25 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a kisebb quwarg isten. (2 támadástól 273 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyöngysor, egy ametiszt medál, 2 aranygyűrű, egy obszidián függő, egy réz papi karkötő, 2 obszidián karkötő, egy borostyán függő és egy ezüst karkötő. 18171 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1058, sebződés: 311, gyógyulás: 15, összesen: -296 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a noth szellem bal karját. (3 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a noth szellem fejét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A noth szellem öklével feléd sújt, de te félrehajolsz. A noth szellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1865 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 0, gyógyulás: 69, összesen: +69 ÉP}
a 37 1808 10 | átadod a 37. tárgyat az 1808. kalandozónak (10 darabot) |
m 4 4 7 | mozogsz délre, délre, északnyugatra |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az áeratikus hasnyák bal oldalát. (2 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az áeratikus hasnyák farkát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Nyelvét az áeratikus hasnyák feléd löki, de eredménytelenül. Az áeratikus hasnyák melléd csap a farkával! Az áeratikus hasnyák feléd harap, de sikertelenül. Az áeratikus hasnyák csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1634 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 0, gyógyulás: 49, összesen: +49 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos testét. (4 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 67 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1682 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 0, gyógyulás: 74, összesen: +74 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 158 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2661 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [179,43] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy quwarg bolyt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. Hosszas szenvedés árán felkínlódod magad a boly tetejére. Egy szabályos alakú üreg vezet a mélybe. Leereszkedsz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-8 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg harcos!
Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Din cséphadarójával megütöd a quwarg harcos jobb oldalát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1682 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 0, gyógyulás: 34, összesen: +34 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. Szerencsére nem hatott rád. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg szabotőr fekete torát. (2 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Din cséphadarójával megütöd a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 1 spirituszt.) 1213 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 6 életpontot vesztettél. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az áeratikus hasnyák testét. (2 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Nyelvét az áeratikus hasnyák feléd löki, de eredménytelenül. Az áeratikus hasnyák melléd csap a farkával! Az áeratikus hasnyák megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az áeratikus hasnyák csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 4 spirituszt.) 1634 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 6, gyógyulás: 10, összesen: +4 ÉP}
Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 188 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (6 támadással 136 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Din cséphadarójával megütöd a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A kputtyintó csalán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2818 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
(Továbbmész...) [178,42] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy malmot. Látsz egy Chara-din monolitját. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kputtyintó csalán. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 172 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán egyik csápját. (6 támadással 137 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával eltalálod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A kputtyintó csalán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2818 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [176,40] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy quwarg nagymester. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 179 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester testét. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 56 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2794 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 495, sebződés: 8, gyógyulás: 14, összesen: +6 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 175 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 232 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (57 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 514 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 66 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütöd a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 263 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 6 vasérc, 3 vas dobónyíl, egy borostyán függő, egy ezüst karkötő, egy nagy vaskulcs, 5 gyöngymangó, egy igazgy. fülbevaló és egy szent jogar. 17495 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1049, sebződés: 340, gyógyulás: 17, összesen: -323 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 168 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén torát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2850 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [176,39] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy alanori csatamén orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felfedeztél egy móricserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy amniosz-fát. Felfedeztél egy oltárt. Sheran híveié. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy Raia szent lovagja nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.
be 713 | bemész a 713. épületbe |
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 182 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Elszántan ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod az ősdentor bal vállát. (5 támadással 412 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megpöccinted az ősdentor testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az ősdentor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 4063 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 723, sebződés: 18, gyógyulás: 108, összesen: +90 ÉP}
(Továbbmész...) [178,38] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy áeratikus hasnyák közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 6 életpontot vesztettél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Nyelvét az áeratikus hasnyák feléd löki, de eredménytelenül. Feléd sújt az áeratikus hasnyák a farkával, de elhibázta! Az áeratikus hasnyák állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az áeratikus hasnyák csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az áeratikus hasnyák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 4 spirituszt.) 1634 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 6, gyógyulás: 48, összesen: +42 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 166 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1874 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg szabotőr testét. (2 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 1197 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 0, gyógyulás: 47, összesen: +47 ÉP}
Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 190 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba testét. (6 támadással 221 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a korinthai amőba testét. (6 támadással 483 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 69 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a korinthai amőba testét. (4 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 28 életpontot sebeztél. A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 50 életpontot vesztettél. Shengoroth karmával végigvagdosod a korinthai amőba testét. (3 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával súrolod a korinthai amőba testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 korinthai talizmán. 9065 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1596, sebződés: 266, gyógyulás: 138, összesen: -128 ÉP}
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt tigris jobb lábát. (2 támadással 155 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt tigris fejét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris karma a fejed mellett suhan el! Az élőholt tigris belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Véres nyál csordul ki az élőholt tigris száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 tigroszlán fogat. 1774 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}
v 198 154 104 | elmormolod a 198. varázslatot |
[154,104] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Látsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy tűzfőnix előtt.
be 129 | bemész a 129. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 9 10 12 | mozogsz 9 10 12 |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a bölcsőpolip tapadókorongjait. (3 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjával megérint a bölcsőpolip. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a bölcsőpolip tapadókorongjait. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a bölcsőpolip. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
3212 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 329, gyógyulás: 27, összesen: -302 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). A szikrázó manahal harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 148 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
3703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 148, gyógyulás: 46, összesen: -102 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). A szikrázó manahal megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 155 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-11 varázspont.) Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a szikrázó manahal testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 152 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
3703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 307, gyógyulás: 56, összesen: -251 ÉP}
Elszántan a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bölcsőpolip testét. (3 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a bölcsőpolip. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bölcsőpolip testét. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a bölcsőpolip. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
3212 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 296, gyógyulás: 74, összesen: -222 ÉP}
lm 13 14 15 | mozogsz 13 14 15 |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 170 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-9 varázspont.) Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a szikrázó manahal testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A szikrázó manahal kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 154 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
3703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 324, gyógyulás: 56, összesen: -268 ÉP}
lm 20 21 25 | mozogsz 20 21 25 |
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). A szikrázó manahal megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 145 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
3703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 145, gyógyulás: 46, összesen: -99 ÉP}
lm 26 29 30 | mozogsz 26 29 30 |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a szikrázó manahal vibráló pikkelyeit. (3 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). A szikrázó manahal kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 170 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
3703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 170, gyógyulás: 44, összesen: -126 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 161 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
3703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 161, gyógyulás: 45, összesen: -116 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a szikrázó manahal vibráló pikkelyeit. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 147 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-9 varázspont.) Kampós acélszigonnyal felnyársalod a szikrázó manahal testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A szikrázó manahal megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 162 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
3703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 309, gyógyulás: 57, összesen: -252 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). A szikrázó manahal harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 139 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
3703 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 139, gyógyulás: 46, összesen: -93 ÉP}
lm 32 33 34 | mozogsz 32 33 34 |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a szikrázó manahal testét. (3 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). A szikrázó manahal kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 160 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-11 varázspont.) Kampós acélszigonnyal eltalálod a szikrázó manahal testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A szikrázó manahal kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 169 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
3703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 329, gyógyulás: 58, összesen: -271 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). A szikrázó manahal megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 139 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
3703 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 139, gyógyulás: 46, összesen: -93 ÉP}
lm 35 | mozogsz 35 |
vv 109 73 73 | elmormolod a 109. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
vpf 50 | VP elővétele: 50 |
v 96 142 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
ef 20 | energia fejlesztése 20 |
szk 778 765 393 | keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet a 393. szörnyet |
kf 821 1158 1676 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 1158. tárggyal az 1676. tárgyat |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 615. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
SZIKRÁZÓ MANAHAL (705. SZÖRNY) Ezzel a rózsaszín és narancssárga pikkelyekkel megáldott, csukafejű teremtménnyel a barlangi tavak mélyén találkozhatsz. Persze lehet, hogy nem is ennyire rikító a kinézete, csupán attól világít, hogy teste színültig mágiával van telítve. Talán ezért is érzed azt a furcsa bizsergést, amikor apró és hegyes fogaktól hemzsegő, szélesre tárt szájával különböző testrészeid felé veszi az irányt. De csak nem hagyod neki, hogy kedvét lelhesse körbeharapdálásodban... |
Erő: | 54 (98) | Szint: | 45 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 63 (83) | Támadás: | 61 (64) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 58 kg |
Ügyesség: | 56 (75) | Védekezés: | 107 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 74/129 év |
Egészség: | 54 (71) | Életpont: | 983/923 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 21 |
Szerencse: | 55 (85) | Varázspont: | 2102/17 | Pénz: | 13538 arany | Kép. pont: | 89 |
Tudatpont: | 35/0 | Pszi pont: | 288/4 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 779 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 17 (+1) | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 27 |
vágófegyverek: | 40 | ütőfegyverek: | 39 | lőfegyverek: | 16 |
dobófegyverek: | 37 |
Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (200%) << teriád pöröly (#1283) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23 | 2. nyomkövetés: | 138 (+1) | 3. mászás: | 26 |
4. csapdakészítés: | 31 | 5. csapdaészlelés: | 23 | 6. gyógyítás: | 58 |
7. titkosírás: | 10 | 8. felderítés: | 37 | 9. szörnyidomítás: | 11 |
10. teológia: | 199 (+1) | 11. taumaturgia: | 80 | 12. szerencsejáték: | 9 |
13. versengés: | 28 | 14. harcművészetek: | 3 | 15. zene: | 8 |
16. szörnyismeret: | 66 | 17. pszi: | 28 | 18. zárnyitás: | 28 |
19. vadászat: | 12 | 20. vitalitás: | 7 | 21. bányászat: | 43 |
22. úszás: | 10 | 23. főzés: | 24 | 24. csapatmunka: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 3. fajúaknak |
ásol max. 16 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
elfogod vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
ősi szellem (#422), massza (#217), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), purifikátor császár (#393), talriai behemót (#312), Raia angyala (#333), halálmadár (#351) (csak egyszer), Nateilena úrnő (#404) (csak egyszer), Sheran avatárja (#384) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
törpe (#3), férfiak (#998), kiütéses negátor (#785), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +19 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +19 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 140 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (167,19,4) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) |
tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) | erőpajzs III (#127) |
tárgyvédelem (#178) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | varázsenergia (#161) |
mágikus ütés (#147) | hadiszerencse III (#59) | áldomás (#6) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
méregfelhő (#37), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | Sheran avatárja (#384) | fürgülés (#92) | >> | rubin sárkány (#330) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | Notermanthi báró (#323) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
2.) Engem Fairlight ne leckéztessen. Inkább én leckéztetem meg őt - végezz avatárjával! |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 harcos, 3 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester, 1 parafenomén, 3 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXV. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
133 | amniosz (#203) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | extra takarmány (#1360) | |||
10 | gyenge méreg (#26) | 6 | gyöngymangó (#135) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
3 | kaja (#2) | 1 | ork csodaszer (#1228) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank nyíl (#129) | |||
1 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
144 | arany (#50) | 22 | álompor (#396) | 1 | ametiszt medál (#275) | |||
1 | arany karperec (#194) | 2 | aranygyűrű (#193) | 2 | borostyán függő (#162) | |||
10 | bumeráng (#249) | 12 | csigakagyló (#1131) | 1 | dentor bőr (#551) | |||
2 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
2 | fenékkavics (#1130) | 1 | gyöngysor (#192) | 3 | halcsont (#390) | |||
2 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | korinthai talizmán (#814) | 2 | kristálygömb (#265) | |||
56 | madártoll (#112) | 8 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | nagy ónixkulcs (#1111) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | obszidián függő (#195) | 2 | obszidián karkötő (#229) | |||
3 | quwarg tojás (#360) | 15 | ragasztó (#83) | 1 | réz papi karkötő (#307) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 6 | spiritusz (#170) | 1 | szent jogar (#150) | |||
2 | szigony (#389) | 23 | szuperkötél (#209) | 7 | tigroszlán fog (#63) | |||
9 | tükör (#43) | 1 | varányszem (#30) | 2 | vas dobónyíl (#189) | |||
6 | vasérc (#152) | 24 | víz (#27) | 1 | xirnox szív (#213) | |||
10 | zöld üveg (#82) |