48. forduló, 50. forduló, Calen Randir összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. júl. 2. 16h:05'
EZ A 1076. JÁTÉKHETED, 49. FORDULÓD
1077. játékheted kezdete: júl. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4655
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 3

CALEN RANDIR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [48,92] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 3 nyílvesszőt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+29 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+20 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+37 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik TU regenerációdat. A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+3 kaja.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy epokitféreg fészket vagy búvóhelyet. Hiába. Semmi eredmény. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 234.]

* 1. KP: v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 229.]

* 2. KP: ef 2 505 0 energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 215.]

* 3. KP: tf 4 10 0 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 205.]

* 4. KP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-9 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 205.]

ero 40 minieseményben max. szörnyerősség 40
Rendben, a miniesemény során jövő szörnyekre legfeljebb 40 százalékos erősítés lesz érvényben, ha DVK-val vagy más módon nem lenne nagyobb erősítés. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

kpk 2 kezd. parancs kivétele: 2
EF 2 505 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

kpb kezd. parancs berakása:

ek 215 2 t. energia kisütése: 215 2
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 205.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

ef 3 505 energia fejlesztése 3
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 184.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

h 1100 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 184.]
[A kezdeti parancslista már be van telve, ezért ez a parancs nem került tárolásra.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). [3 pontot használtál fel, van még 181.]

flh 12 108 felt. lőfegyver haszn. 12 a 108. tárggyal
FLH 12 108 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

flh 10 108 felt. lőfegyver haszn. 10 a 108. tárggyal
Ok, FLH 10 108 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

id 73 50 idomítod a 73. szörnyet 50 pontért
Megkezdődik a garokk tanítása. Türelmesen oktatod, ha hibázik, megszidod, ha valamit jól csinál, dícséred. Nem könnyű feladat. Aranyos kis kedvenc! Most már mindent tud, az idomítás befejeződött. Mostantól a szabadban automatikusan ezen a szörnyen fogsz lovagolni. Ezalatt: 9 lépést tehetsz meg körönként. 62 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 141.]

szm 73 megölöd a 73. szörnyet
Unod már, hogy ez a garokk állandóan az oldaladhoz dörgölődzik: itt az ideje, hogy levágjad. Nocsak, hát nem védekezik a nyomorult!

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a garokk testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a garokk bal első lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A garokk feléd szúr agyarával, de nem talál. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 kaját. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 141.]

fog 82 219 elfogod a 82. szörnyet a 219. tárggyal
fog 82 219 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

fog 146 274 elfogod a 146. szörnyet a 274. tárggyal
fog 146 274 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

fog 103 274 elfogod a 103. szörnyet a 274. tárggyal
fog 103 274 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[49,91] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Fehér mandula illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Találsz egy mély kutat. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Számodra ismeretlen istené.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mérges nyukmár!

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mérges nyukmár bal lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a mérges nyukmár fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Karmaival a mérges nyukmár megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A mérges nyukmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mágikus tárgyat újabb ellenfelet provokál csatára. Egy topránypolip! {védettsége: 7 szúró, 0 vágó, 12 ütő ellen.}

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a topránypolip testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a topránypolip testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A topránypolip szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 3 kaját. 271 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 lapockacsontot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy oltár van. Elteszed a látcsövet. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gátvakond. {támadása: 5.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a gátvakond szőrös testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a gátvakond bal hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A gátvakond karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a gátvakond száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
76 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [50,90] Síkság, továbbra is csak síkság.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy kaffogó hebrencs van - állapítod meg a nyomokból. Nekiállsz, és ásol egy gödröt, fél szemmel állandóan a környéket pásztázva. Amikor kész vagy, befeded a vermet gallyakkal. Rövid keresgélés után megtalálod a szörnyet. Minden tudományodat bevetve, megpróbálod a csapdába csalni! Nagy reccsenéssel a kaffogó hebrencs belezuhan a gödörbe. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. Megfelelő idomítással ebből a szörnyből alkalmas őrt csinálhatnál, aki a táborozás alatt éberen ügyelne holmidra. Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély kutat. Délre nézve látsz egy mély kutat. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [51,89] Szűnni nem akar a zöld síkság. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Utad során felfedezel egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy mérges nyukmár! {max. életpontja: 21-28.}

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mérges nyukmár jobb lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a mérges nyukmár testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mérges nyukmár karmai majdnem eltalálnak! A mérges nyukmár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Varázstárgyad még egy szörnyet haragít rád. Egy topránypolip!

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a topránypolip testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a topránypolip testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A topránypolip elhibázza az ütést csápjával. A topránypolip még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 3 kaját. 271 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 kis bőrpajzsot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy mély kutat. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy alpesi tehén. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod az alpesi tehén testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 5 kaját. 412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[82 pontot használtál fel, van még 59.]

m 1 2 8 mozogsz északkeletre, keletre, északra
[52,88] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő gorombilla nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a gorombilla szőrös mellkasát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a gorombilla jobb karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A gorombilla még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 lapockacsontot. 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [53,88] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy evaporőr. {max. életpontja: 29-32.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az evaporőr testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed az evaporőr testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az evaporőr elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 evaporőr hájat. 161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy phua-kúpot. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [53,87] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy garokk. {max. életpontja: 39-42.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a garokk testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a garokk jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A garokk feléd szúr agyarával, de nem talál. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 kaját. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. [30 pontot használtál fel, van még 29.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[53,86] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy phua-kúpot. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy woor-antilop közeledik. {max. életpontja: 15-18.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a woor-antilop testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a woor-antilop fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A woor-antilop megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A woor-antilop összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 antilopbőrt. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [53,85] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Utad során felfedezel egy manilla-fát.

[20 pontot használtál fel, van még 9.]

szk 50 keresed az 50. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy technokolint. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: tf 4 10 0 fejleszted a 4. tulajdonságodat 4 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [4 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: tf 4 10 0 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 10, 23.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a kaffogó hebrencs. 2 kaját töm magába a sullár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 188 pontot. A következő körben tehát 188 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Calen Randir, egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd színe zöld. Sheran elsőáldozója vagy. Papi hited: 55. A Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 49. fordulód.

Erő: 11 (21) Szint: 17 Merészség: 6/5 Magasság: 142 cm
IQ: 23 (27) Támadás: 32 Agresszió: 3 Testsúly: 41 kg
Ügyesség: 19 (27) Védekezés: 44 Menekülés: 30 % Életkor: 143/143 év
Egészség: 13 (19) Életpont: 305/305 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 14 (23) Varázspont: 268/84 Pénz: 275 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 24/7 Pszi pont: 79/52
Eddig összesen 479 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 116 TP-t kaptál. Jelenleg 193 011 TP-d van. A következő szinthez még 66 989 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, vérfürdető magszim, ryuku légiós. A 46. fordulódban 31119 arany került a bankszámládra. 31119 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 10/72 (+40%) vágófegyverek: 19/22 (+3%) lőfegyverek: 14/87

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílvessző (#108) (10 -13.); vashegyű nyíl (#176) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
53,85 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 57
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1356 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/57 2. nyomkövetés: 14/27 (+5%) 3. mászás: 4/12 (+12%)
4. csapdakészítés: 20/13 (+30%) 5. csapdaészlelés: 1/15 6. gyógyítás: 1/69
7. titkosírás: 5/40 8. felderítés: 2/61 9. szörnyidomítás: 6/96 (+44%)
10. teológia: 13/36 (+11%) 11. zene: 2/20 12. szörnyismeret: 10/13 (+22%)
13. pszi: 11/35 14. vadászat: 4/69 15. bányászat: 2/56
16. főzés: 2/16 (+26%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
11. kincskeresés: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz nyílvesszőt (#108) (max. 12 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot )
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), púpos burástyát (#92) szuper hálócsapdával (#274), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Pikoló (#7010), kardfogú fülemüle (#146)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 9 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) óriáserő (#53) éber kakukk (#3) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
szárazság (#48) >> Pszinapszis (#974) szárazság (#48) >> 7. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK
sullár (#101) státusz: OK
kaffogó hebrencs (#88) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
3.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
21, 22, 28, 53.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri titkosítás verseny
Megölt szörnyek: 81. Szerzett pont: 9600. Beállított erő: 40 Összpont: 9600

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, p 73, p 70.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
profizmus (200)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 35 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 5656 TU szükséges.)

Összsúly: 126.41 kg Megterheltség: 83%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 19 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 sallank karom (#128) 7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 antilopbőr (#48) 1 evaporőr háj (#105)
15 kaja (#2) 1 kis bőrpajzs (#45) 2 lapockacsont (#33)
3 nyílvessző (#108)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

47 48 49 50 51 52 53 54
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
(48,92) garokk (#73)
(49,91) Dornodon rúnaköve, mély kút (#93), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, mérges nyukmár (#95), topránypolip (#86), gátvakond (#57)
(50,90) kaffogó hebrencs (#88), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Dornodon oltár, 46. jellempróba
(51,89) mély kút (#93), mérges nyukmár (#95), topránypolip (#86), alpesi tehén (#91)
(52,88) gorombilla (#38)
(53,85) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92)
(53,86) Tharr oltár, woor-antilopok (#31)
(53,87) garokkok (#73)
(53,88) evaporőrök (#69)

Üzenet küldése a karakternek