Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 23. 10h:10' EZ A 49. JÁTÉKHETED, 49. FORDULÓD 50. játékheted kezdete: dec. 29. A következő fordulódat legkorábbana 50. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5271 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 3. KP: | használod a 65. pszi képességet |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
kpb | kezd. parancs berakása: |
ef 3 | energia fejlesztése 3 |
tps 50 | TVP spórolása: 50 pontért |
vps 50 | VP spórolása: 50 |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 8 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem smaragd testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a smaragdgólem testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy megvágod a smaragdgólem bal karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 40 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával megvágod a smaragdgólem bal karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megcsapod a smaragdgólem bal karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 24 életpontot vesztettél. A smaragdgólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 814 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 108, gyógyulás: 0, összesen: -108 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [92 pontot használtál fel, van még 2.]
jlk 5111 | jelszó kimondása 5111 |
kut 5 | kutatsz 2 pontért |
m 3 3 1 | mozogsz délkeletre, délkeletre, északkeletre |
m 7 8 5 | mozogsz északnyugatra, északra, délnyugatra |
tpf 50 | TVP elővétele: 50 pontért |
vpf 50 | VP elővétele: 50 |
v 96 94 53 | elmormolod a 96. varázslatot |
[94,53] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
be 376 | bemész a szentélybe |
im | imádkozol |
in 1896 226 392 | leírod az 1896. kalandozónak a 226. szörnyet a 392. tárgyat |
in 4153 37 52 | leírod a 4153. kalandozónak a 37. szörnyet az 52. tárgyat |
in 4153 40 53 | leírod a 4153. kalandozónak a 40. szörnyet az 53. tárgyat |
in 4153 41 54 | leírod a 4153. kalandozónak a 41. szörnyet az 54. tárgyat |
in 4153 45 58 | leírod a 4153. kalandozónak a 45. szörnyet az 58. tárgyat |
in 4153 47 59 | leírod a 4153. kalandozónak a 47. szörnyet az 59. tárgyat |
* 1. BP: | energia fejlesztése 3 |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 73. pszi képességet |
ZURAMAGOR (7012. SZÖRNY) Sziklafészket mászni jó mulatság. Mászókampó fel, aztán hopp, már fel is húztad magad. Odafenn általában egy szívbajos tojó próbálja tojásait védeni. Eredménytelenül. Mégis most, mikor a fészekbe veted magad, az ereidben meghűl a vér. Láttál már fekete griffet, és az nem annyira veszélyes, mint amilyen ronda. De EZ itt nemcsakhogy ronda, hanem veszélyes is, jössz rá rögtön. Vörösen izzó szemei szúrósan a lelkedbe vájnak, majd a széttartott szárnyairól a saját rémült fizimiskád tükröződik vissza. Hiszen ez egy obszidiánbőrű fekete griff! Ilyen nem létezik, fut át az agyadon, ám eszedbe jut a kis történet, amit a helybéliek kocsmájában hallottál: a magashegységben él egy Zuramagor nevű hatalmas madár, és kiszívja az emberek életét, harapása pedig olyan mérget terjeszt, amibe egy sullár is belepusztul. Most igazolódik a "mese"? Rettegve szorítod meg a fegyvered... |
AGYKORBÁCS (97. TÁMADÓ PSZI KÉPESSÉG) Ezt a pszi képességet akkor kapod meg, ha már járatos vagy a támadó/védekező varázslatok használatában. Ezekhez hasonlóan, harcban alkalmazhatod, akkor, amikor támadó varázslatot használnál. Az agykorbáccsal közvetlenül az ellenfél idegpályáit támadod, ezzel iszonyatos fájdalmat okozva. Pszi szakértelmed határozza meg, hogy a támadás milyen erősségű, azaz hány életpont sebzést tudsz okozni. Az, hogy a támadás teljes mértékben sikeres, vagy csak részben, az ellenfél mentális ellenállásától (szerencse és IQ) és a te pszi szakértelmedtől függ. Bizonyos varázslatok és pszi-képességek tökéletes védelmet nyújtanak ez ellen a támadás ellen, valamint az aggyal nem rendelkező lények is immúnisak rá. Használata 6 pszi pontba kerül. [Megjegyzés: amennyiben van jobban sebző varázslatod, akkor is érdemes az agykorbácsot a TVF listába rakni, mert használatára akkor fog sor kerülni, ha már elfogyott a varázspontod.] |
HADISZERENCSE II. (24. VARÁZSLAT) A speciális támadásokkal (méreg, gyilkos pillantás, halálos lehelet) szemben nem sokat segít a páncél vagy a fegyver, csak a szerencse. Az ilyen típusú támadások elkerülésében segít egy teljes fordulón keresztül ez a varázslat, ha elmormolod 6 VP-ért. |
Erő: | 17 | Szint: | 13 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 25 | Támadás: | 18 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 38 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 29 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 2/2 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 216/85 | Jellem: | jó (132) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 (23) | Varázspont: | 241/19 | Pénz: | 2261 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/9 | Pszi pont: | 78/15 | EFejl: | 21 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 1 |
vágófegyverek: | 15 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 13 |
dobófegyverek: | 1 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 14 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 6 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 9 (+1) |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 2 | 9. szörnyidomítás: | 1 |
10. teológia: | 3 | 11. taumaturgia: | 15 | 12. versengés: | 2 (+1) |
13. harcművészetek: | 1 | 14. szkanderozás: | 1 | 15. zene: | 3 (+1) |
16. szörnyismeret: | 3 | 17. pszi: | 10 (+1) | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 1 | 20. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 30 TVP-ért |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
4. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
jégcsóva (#41), energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Raia papjait nem lophatja meg senki: imádkozz úgy, hogy csapdakészítésed legalább 6. szintű! |
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
79 | arany (#50) | 1 | kaja (#2) | 14 | kazmár gyökér (#205) | |||
2 | moa üveggömb (#383) | 1 | rézpáncél (#71) | 8 | rókafarok (#124) | |||
1 | szulfagor agyar (#677) | 4 | tüskecsapda (#242) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | teremtés zsákja (#818) |