Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 6. 9h:23' EZ A 499. JÁTÉKHETED, 498. FORDULÓD 500. játékheted kezdete: ápr. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2131 |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár testét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a purifikátor császár testét. (5 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a purifikátor császár bal oldalát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével végigvagdosod a purifikátor császár testét. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (6 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 purifikátor hájat. 4003 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 694, sebződés: 45, gyógyulás: 117, összesen: +72 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 192. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 303. varázslatot a 297. varázslatot a 71. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 224. varázslatot az 57. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 112. varázslatot |
* 6. KP: | energia fejlesztése 10 |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
vv 120 72 247 | elmormolod a 120. varázslatot a 72. varázslatot a 247. varázslatot |
p 195 21 | használod a 195. pszi képességet |
at 2042 15 | TU-t adsz át a 2042. kalandozónak 15 |
tno 3 | növeled a 3. tulajdonságodat |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
h 305 2 | használod a 305. tárgyat |
m 8 1 2 | mozogsz északra, északkeletre, keletre |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontakt. II pszi támadást. Elszívod ellenfeled mágikus energiáit! (+120 varázspont.) (Önanalízis: +3% pszi.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 4 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hadúr testét. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vashegyű lándzsával megdöföd a varkaudar hadúr jobb lábát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar hadúr nehezen védhető csapásait. (5 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A varkaudar hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vas dobónyíl és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. 3108 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász jobb lábát. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +2% pszi.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 5 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel eltalálod a borzalmas varkaudar nyakát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP], egy arany és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP]. 1949 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász jobb lábát. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1705 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász bal lábát. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 18 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar íjász jobb karját. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1705 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 6 arany, egy gyöngymangó és egy vas dobónyíl. 1949 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a varkaudar hadúr testét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar hadúr jobb lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A varkaudar hadúr fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (5 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken, egy vas dobónyíl, egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 3108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 32, gyógyulás: 2, összesen: -30 ÉP}
Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a kék rothasztó testét. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a kék rothasztó kocsonyás testét. (5 támadással 369 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a kék rothasztó testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A kék rothasztó sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a kék rothasztó bal első lábát. (5 támadással 393 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a kék rothasztó jobb első lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rothasztó talizmán. 10455 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% vágófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1092, sebződés: 46, gyógyulás: 185, összesen: +139 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] Fák, mindenütt csak fák. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy zoloboo sámán. Nem jelenthet különösebb problémát. {max. életpontja: 201-220.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. Semmi eredménye! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán jobb oldalát. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel eltalálod a zoloboo sámán bal lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 26 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 26, gyógyulás: 4, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [201,118] Fák, mindenütt csak fák. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete lótuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Látsz egy gyilkos csalánt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Skinhead egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy varkaudar vajákos közeledik. {szintje: 28.} {max. életpontja: 801-1000.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy agytaposás mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a varkaudar vajákos testét. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar vajákos jobb lábát. (5 támadással 377 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a varkaudar vajákos fejét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 52 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled természet haragja varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott tompítás védelmed.) Karmait felemelve, a varkaudar vajákos meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! 44 életpontot vesztettél. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a varkaudar vajákos fejét. (4 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a varkaudar vajákos testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 52 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy természet haragja varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. (tompítás védelmez.) A varkaudar vajákos karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 sámán gyógykenőcs. 5632 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1000, sebződés: 184, gyógyulás: 172, összesen: -12 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár jobb oldalát. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a purifikátor császár szürke hengertestét. (5 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a purifikátor császár szürke hengertestét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a purifikátor császár testét. (4 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Sárkánytőrrel meghorzsolod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (6 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A purifikátor császár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +2% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 753, sebződés: 50, gyógyulás: 128, összesen: +78 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 4 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 8 arany. 1949 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi eredménye! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vashegyű lándzsával felnyársalod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó. 1949 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök bal lábát. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar hírnök bal oldalát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1774 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök fejét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a varkaudar hírnök jobb lábát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1774 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász bal oldalát. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (39 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar iszákos nyakát. (4 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar iszákos fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3077 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 493, sebződés: 57, gyógyulás: 64, összesen: +7 ÉP}
Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról Tharr haragja varázslatot lő rád a másik. 16 életpontot vesztettél. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 hajító csillag. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod a varkaudar katona fejét. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar katona testét. (5 támadással 368 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a varkaudar katona fejét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A varkaudar katona fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar katona testét. (5 támadással 369 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a varkaudar katona nyakát. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A varkaudar katona fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével épp hogy megvágod a varkaudar katona jobb lábát. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a varkaudar katona testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A varkaudar katona fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 7052 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1263, sebződés: 94, gyógyulás: 220, összesen: +126 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a purifikátor császár testét. (5 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a purifikátor császár ruganyos törzsét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a purifikátor császár testét. (4 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A purifikátor császár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +2% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 775, sebződés: 0, gyógyulás: 133, összesen: +133 ÉP}
v 198 191 105 | elmormolod a 198. varázslatot |
[191,105] Nocsak! Hiszen már ritka erdőben vagy!
vv 112 73 73 | elmormolod a 112. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 112 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 112. varázslatot |
v 163 364 67 | elmormolod a 163. varázslatot |
[364,67] A fák között tocsogók, nádasok jelennek meg: a terep mocsarasra vált. Észreveszel egy térkaput. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy vámpírféreg. { tűz alapú varázslat nem hat rá.} {egyik sebzési módja: 2x 3d10+25.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
hh 1139 1139 | használod az 1139. tárgyat az 1139. tárgyat |
tv 60 248 40 | támadó/véd. varázslat a 60. varázslatot a 248. varázslatot a 40. varázslatot |
v 6 9999 30 | elmormolod a 6. varázslatot |
v 96 360 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
[360,64] Lakott területre érkeztél. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Sheran avatárja lehet. {háló varázslat nem hat rá.} {támadása: 100.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 829 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. 30 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a Sheran avatárja testét. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Fókuszpengével néhányszor megcsapod a Sheran avatárja fejét. (5 támadással 350 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a Sheran avatárja jobb lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Nem vagy felkészülve a Sheran avatárja gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 188 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 51 életpontot vesztettél. Egy természet haragja varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (tompítás védett meg.) Fókuszpengével néhányszor megcsapod a Sheran avatárja fejét. (3 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a Sheran avatárja bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 167 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 51 életpontot vesztettél. Egy természet haragja varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! (tompítás védelmez.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13551 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1611, sebződés: 487, gyógyulás: 129, összesen: -358 ÉP}
be 686 2 | bemész a 686. épületbe |
tv 233 | támadó/véd. varázslat a 233. varázslatot |
fa 1107 4304 4 | feladod az 1107. tárgyat a 4304. kalandozónak (4 darabot) |
pbe 1000 5903 | beraksz a bankba 1000 aranyat |
vv 133 | elmormolod a 133. varázslatot |
m 8 | mozogsz északra |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 977 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +1% pszi.) Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 hajító csillag. Alaposan megsorozod a sötét ölész ködös testét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12903 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1098, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [362,65] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy ében hadúr közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {szintje: 30.} {max. életpontja: 651-720.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 953 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 36 életpontot vesztettél. Az ében hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
7479 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 953, sebződés: 36, gyógyulás: 2, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [361,64] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Raia angyala. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.
m 8 | mozogsz északra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fehér glóbusz varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 1115 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +1% pszi.) A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 5 arany és egy ezüstshuriken. 2417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1115, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 1051 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +2% pszi.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
9363 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1051, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 1007 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +1% pszi.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 168 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 56 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Thargodan mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
A következő kincseket találtad: egy kék orchidea és egy fokhagyma. 9168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1007, sebződés: 224, gyógyulás: 2, összesen: -222 ÉP}
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 898 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +2% pszi.) Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a sötét ölész elmosódó alakját. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) A sötét ölész összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12903 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1087, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
szk 276 236 279 | keresed a 276. szörnyet a 236. szörnyet a 279. szörnyet |
vv 133 | elmormolod a 133. varázslatot |
p 195 15 | használod a 195. pszi képességet |
t 288 1 | támadod a 288. szörnyet |
t 234 1 | támadod a 234. szörnyet |
v 7 83 6 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 1137 15 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 1155 1 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 264 7 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 56 30 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 1522 2 | elmormolod a 7. varázslatot |
ftv 180 279 | felt. tám/véd. varázslat a 180. varázslatot a 279. szörnyet |
vv 277 83 189 | elmormolod a 277. varázslatot a 83. varázslatot a 189. varázslatot |
* 1. BP: | elmormolod a 161. varázslatot a 189. varázslatot |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 741. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 163. tárgyat |
URGOD KESZTYŰJE (462. TÁRGY) Elsőként ezt a kicsit kényelmetlen, ámde annál hatékonyabb relikviát a nagyhatalmú mágus, Urgod készítette el, de azóta számos másolatát előállították. Urgod kesztyűje a védettségedet hattal növeli meg, emellett ad +2-t a taumaturgia szintedhez, +1-et a szerencsédhez és +1-et az IQ-dhoz. Sajnos van némi hátránya is, támadásod 3-mal kevesebb, amíg viseled. Elkészítéséhez mindenekelőtt egy Gór formázó minta, 8 ezüst, két téfea agy, két Thargodan esszencia, 100 arany, egy vaskohó és 80 TVP szükséges. Ja, és persze kell, hogy ismerd a varázstárgy készítés varázslatot is... Urgod kesztyűjét csak akkor viselheted, ha legalább 21. szintű vagy. |
KREGON ZÚZMÓ (320. TÁRGY) Lemészárolva egy pöfögő kregont, tudati szondáció útján kinyerheted a pöfögő kregon külsején tenyésző kregon zúzmót. A kregon zúzmó halvány, lila fénnyel világító árnynövény, mely a világításhoz szükséges energiát valamilyen módon a valós világból nyeri. A valós világhoz való ilyetén kapcsolata a visszatérés egy módját is sugallhatja. |
ENERGIAPAJZS (290. TÁRGY) Az energiapajzs egy ősi relikvia, készítésének titka a múltba vész. Ennek a háromszög alakú pajzs külső felülete vakítóan, arany színnel fénylik, innen kapta a nevét. Hordozója (akinek min. 25. szintűnek kell lennie) +20 védettséget kap, és a különböző lehelettámadások csak fele sebzést okoznak neki. |
Erő: | 75 (97) | Szint: | 44 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 154 cm |
IQ: | 68 (73) | Támadás: | 58 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 64 kg |
Ügyesség: | 68 (81) | Védekezés: | 106 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 13/95 év |
Egészség: | 77 (89) | Életpont: | 915/899 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 22 |
Szerencse: | 56 (66) | Varázspont: | 2664/146 | Pénz: | 4731 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 29/7 | Pszi pont: | 918/269 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 94 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 18 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 26 (+1) |
vágófegyverek: | * 33 | ütőfegyverek: | 25 | lőfegyverek: | 13 |
dobófegyverek: | 34 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (150%) << tyrex bunkó (#421) (160%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -14.); bumeráng (#249) (15 -22.); hajító csillag (#939) (23 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 49 | 2. nyomkövetés: | 113 (+1) | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 22 | 5. csapdakészítés: | 26 | 6. csapdaészlelés: | 15 |
7. gyógyítás: | 22 | 8. titkosírás: | 7 | 9. felderítés: | 34 |
10. szörnyidomítás: | 4 | 11. teológia: | 94 | 12. taumaturgia: | 112 |
13. szerencsejáték: | 4 | 14. versengés: | 20 | 15. harcművészetek: | 3 |
16. szörnyismeret: | 40 | 17. pszi: | 102 (+1) | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 7 | 20. vitalitás: | 2 | 21. bányászat: | 35 |
22. úszás: | 26 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 8 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 104 TVP-ért |
készítesz fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ) |
elfogod dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219), pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
massza (#217), Raia szent lovagja (#239), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), bávatag golombár (#165), halálelementál (#279), Rém (#315), rubin sárkány (#330), purifikátor császár (#393), tesh alligátor (#353), Sötétség Hercege (#296), ezerszemű bestia (#288) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
gothag döglidérc (#429), bűbájlidérc (#761), skarlátdémon (#790), vámpírféreg (#782), erdei rém (#399) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) |
agybénítás III (#302, 25 PP) | önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (171,2,2) | állatvédelem (#192) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | mentális pajzs (#72) | elme dominanciája (#247) | áldomás (#6) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
fehérál.roncsolása (#248), Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | pszi elementál lord (#272) | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | kronoelementál (#287) | Tharr haragja (#145) | >> | csápos otagi (#395) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | nőstény varkaudar (#689) | direkt kontakt. II (#122) | >> | varkaudar iszákos (#688) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | varkaudar vajákos (#690) | direkt kontakt. II (#122) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | védelem tűz ellen (#38) | >> | pikkelyes ptog (#470) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | fehér glóbusz (#47) | >> | Ylgoroth (#332) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | fehér glóbusz (#47) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | kronoelementál (#287) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | őrjáratozó katona (#274) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
2.) A béke megöli vallásunkat. Inkább te öld meg Sheran avatárját! |
3.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 1) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a VIII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
822 | arany (#50) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csillagbot (#929) | |||
7 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kaja (#2) | 9 | madártoll (#112) | |||
1 | pézsmatökmag (#934) | 6 | ragasztó (#83) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | varázskő (#305) | 4 | varkaudar látógömb (#1107) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | csalánvirág (#582) | 2 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 4 | gyöngymangó (#135) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
12 | mákrózsa virág (#56) | 2 | mocsári penke (#148) | 3 | nyílvessző (#108) | |||
6 | purifikátor háj (#269) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
2 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | varkaudar csont (#1113) | 2 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
3 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) | 1 | vortex amulettje (#607) |