Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 6. 15h:50' EZ A 499. JÁTÉKHETED, 499. FORDULÓD 500. játékheted kezdete: ápr. 10. A következő fordulódat legkorábbana 500. játékhéten tudjuk betáplálni. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2131 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 192. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 303. varázslatot a 297. varázslatot a 71. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 224. varázslatot az 57. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 112. varázslatot |
* 6. KP: | energia fejlesztése 10 |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
tv 248 | támadó/véd. varázslat a 248. varázslatot |
hh 473 473 473 | használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat |
hh 473 473 473 | használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat |
hh 473 473 305 | használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 305. tárgyat |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár ruganyos törzsét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a purifikátor császár testét. (5 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a purifikátor császár testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A purifikátor császár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a purifikátor császár szürke hengertestét. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a purifikátor császár testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A purifikátor császár meglök a szarvával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A purifikátor császár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 779, sebződés: 6, gyógyulás: 138, összesen: +132 ÉP}
be 686 3 | bemész a 686. épületbe |
v 7 182 1 | elmormolod a 7. varázslatot |
fa 269 4371 45 | feladod a 269. tárgyat a 4371. kalandozónak (45 darabot) |
fa 619 4304 3 | feladod a 619. tárgyat a 4304. kalandozónak (3 darabot) |
faa 150 1548 694 | feladod a 150. tárgyat az 1548. tárgyat a 694. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a taalru egyik lábát. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a taalru tigristestét. (2 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a taalru egyik lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A taalru mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A taalru mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A taalru állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A taalru szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 vas dobónyíl, egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], 30 arany, 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. 4089 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 6, gyógyulás: 48, összesen: +42 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a Thargodan zsoldos bal vállát. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Megmarkolva a tyrex bunkót ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a Thargodan zsoldos bal vállát. (4 támadással 312 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a Thargodan zsoldos testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Karmaival a Thargodan zsoldos megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Thargodan zsoldos állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Tyrex bunkóval megütöd a Thargodan zsoldos izmos testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a Thargodan zsoldos bal oldalát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A Thargodan zsoldos karmai majdnem eltalálnak! A Thargodan zsoldos állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6551 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 728, sebződés: 0, gyógyulás: 114, összesen: +114 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a Thargodan légiós testét. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a Thargodan légiós testét. (5 támadással 383 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a Thargodan légiós jobb karját. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Karmait felemelve, a Thargodan légiós meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan légiós, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével néhányszor megcsapod a Thargodan légiós testét. (3 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a Thargodan légiós bal oldalát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Karmaival a Thargodan légiós megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Thargodan légiós megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Thargodan légiós szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9363 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 956, sebződés: 38, gyógyulás: 153, összesen: +115 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel fehér glóbusz van rajtad.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a Sötétség Hercege jobb oldalát. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Sötétség Hercege jobb oldalát. (5 támadással 373 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a Sötétség Hercege testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 55 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karma a fejed mellett suhan el! Fókuszpengével néhányszor megcsapod a Sötétség Hercege bal oldalát. (3 támadással 219 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Semmi hatás! Sárkánytőrrel megkarcolod a Sötétség Hercege testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 55 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a Sötétség Hercege száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP] és egy ezüstshuriken. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 jégkristályt. 9280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 927, sebződés: 114, gyógyulás: 6, összesen: -108 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-20 támadás). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. 103 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a smaragd sárkány óriási karmát. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (88 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Fókuszpengével néhányszor megcsapod a smaragd sárkány jobb vállát. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A smaragd sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Oopssz, ez mellément! A smaragd sárkány fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A smaragd sárkány farkával megérint. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével épp hogy megvágod a smaragd sárkány testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a smaragd sárkány jobb szárnyát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A smaragd sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 127 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 737, gyógyulás: 61, összesen: -676 ÉP}
vv 209 | elmormolod a 209. varázslatot |
m 4 | mozogsz délre |
im 0 2 | imádkozol |
im 5 | imádkozol |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a purifikátor császár szürke hengertestét. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a purifikátor császár testét. (5 támadással 294 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a purifikátor császár testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor császár öklelő szarvai elől. Fókuszpengével megvagdalod a purifikátor császár testét. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a purifikátor császár bal oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A purifikátor császár szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A purifikátor császár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 699, sebződés: 5, gyógyulás: 120, összesen: +115 ÉP}
kf 144 | kézbeveszed/felveszed a 144. tárgyat |
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 114 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (89 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 336 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A smaragd sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a smaragd sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a smaragd sárkány testét. (5 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a smaragd sárkány jobb hátsó lábát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A smaragd sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 960, sebződés: 582, gyógyulás: 169, összesen: -413 ÉP}
(Továbbmész...) [363,66] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Elbújsz egy kisebb domb mögött. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Egy smaragd sárkány repül el búvóhelyed felett. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Továbbmész...) [363,67] Sivataghoz értél, kelletlenül gázolsz bele a homokba. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Reménykedsz, hogy az éppen most megpillantott sivatagi ló csontváza alkalmas rejtekhely lesz. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy Thargodan légiós. {szintje: 33.} Amikor elhal a zaj, előmászol.
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 585 | használod az 585. tárgyat |
h 585 | használod az 585. tárgyat |
h 585 | használod az 585. tárgyat |
h 585 | használod az 585. tárgyat |
h 585 | használod az 585. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
v 163 191 105 | elmormolod a 163. varázslatot |
[191,105] Változik a terep: sűrű erdőben vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ovimon-bokrot. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy térkaput. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Skinhead orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Találsz egy gyilkos csalánt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gránátkaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzrakó helyet. A tűzrakó hely tulajdonosa kajával kínál, hát természetes, hogy elfogadod. Ott helyben el is fogyasztod a finom gerebben-főzeléket. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A fák között biztos búvóhelyet találsz. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal rájössz, hogy egy kronotapír ijesztett meg. {támadása: 60.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
v 198 200 118 | elmormolod a 198. varázslatot |
[200,118] A fák sűrűsödnek, az erdő fenyegetőbbé válik. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Gyanús mozgást látsz a fák között. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ó! Hiszen ez egy zoloboo sámán. {szintje: 20.} {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Amikor elhal a zaj, előmászol.
p 195 21 | használod a 195. pszi képességet |
at 2042 15 | TU-t adsz át a 2042. kalandozónak 15 |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
v 96 185 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
a 144 4834 1 | átadod a 144. tárgyat a 4834. kalandozónak (1 darabot) |
szk 274 | keresed a 274. szörnyet |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
* 1. BP: | elmormolod a 161. varázslatot a 189. varázslatot |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 741. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 163. tárgyat |
BO'ADHUN GYÓGYÍTÁS (272. VARÁZSLAT) Ez tulajdonképpen nem is igazi varázslat, inkább egy magasabb szintű varázslat-ismeret, amelyre istened tanított. Megértve a bo'adhun sámánok rituális mágiáját, mostantól te is képes vagy a hatékonyabb gyógyításra: gyógyító varázslataid az ősi birodalmak területén (220-300 koordináták között) 50%-kal hatékonyabbak. A V 272 parancsot nem kell használnod, ez egy permanens képesség. A felfedezők tapasztalatai azt mutatják, a bo'adhun gyógyítás a ryuku szigeteken járva is működik. |
RÓZSASZÍN BUGYOGÓ (346. TÁRGY) A rózsaszín bugyogó a Serény Múmiák KT tárgya, kizárólag a KT tagjai viselhetik. Az első darabot állítólag Toborzásgátló Vlagyimirtól kapták, cserébe áldozatos munkájukért a Zan-indukátorok építésében. A rózsaszín bugyogót a KF paranccsal lehet felvenni, NADRÁGKÉNT viselhető. Ez az egyedi viselet olyannyira nevetséges, hogy az ellenfél legtöbbször röhögőgörcsöt kap, ha megpillantja, és nehezebben tud harcolni - ennek köszönhetően a rózsaszín bugyogó +2 védettséget ad. Ezenfelül viselete annyira élvezetes, hogy hárommal növeli a szerencsét is. |
FEKETE TŰ (374. TÁRGY) A fekete tű első pillantásra egyszerű, hétköznapi varrószerszámnak tűnik - valódi mibenlétére akkor derül csak fény, mikor varrni kezdesz vele. Nagy meglepetésedre tökéletesen vezeti kezed, holott eddig azt se nagyon tudtad, mi is az a varrás. És az is nagyon furcsa, hogy valahányszor varrni kezdesz, a kész ruhadarab mindig ugyanolyan lesz... |
ÖREG VARÁZSLÓ (23. ELLENFÉL) Hosszú, ősz szakállával, és beesett, de virgonc szemeivel, talán csak egy ártalmatlan, csontos öregember benyomását kelti, de valójában sokkal több annál. Ha hagyod, hogy ő cselekedjen először, komoly veszélybe kerülhetsz. A rutinos, sok tavaszt megélt varázslók töviről-hegyire ismerik a mágia milyenségét, és a legtöbb formulát használni is tudják. Épp ezért ne csodálkozz, ha mielőtt bármit is tehetnél, néhány energiatüske csapódik testedbe, vagy egy lángcsóva perzseli fel a szemöldöködet. Csak egy vénember próbál megbüntetni gonoszságodért. |
Erő: | 75 (99) | Szint: | 44 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 154 cm |
IQ: | 68 (73) | Támadás: | 58 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 64 kg |
Ügyesség: | 68 (81) | Védekezés: | 106 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 13/81 év |
Egészség: | 77 (89) | Életpont: | 916/266 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 22 |
Szerencse: | 56 (66) | Varázspont: | 2691/1964 | Pénz: | 4750 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 29/7 | Pszi pont: | 918/147 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 104 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 18 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 26 |
vágófegyverek: | 34 (+1) | ütőfegyverek: | 25 | lőfegyverek: | 13 |
dobófegyverek: | 34 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (150%) << tyrex bunkó (#421) (160%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -14.); bumeráng (#249) (15 -22.); hajító csillag (#939) (23 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 50 (+1) | 2. nyomkövetés: | 113 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 22 | 5. csapdakészítés: | 26 | 6. csapdaészlelés: | 15 |
7. gyógyítás: | 22 | 8. titkosírás: | 7 | 9. felderítés: | 34 |
10. szörnyidomítás: | 4 | 11. teológia: | 95 (+1) | 12. taumaturgia: | 112 |
13. szerencsejáték: | 4 | 14. versengés: | 20 | 15. harcművészetek: | 3 |
16. szörnyismeret: | 40 | 17. pszi: | 102 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 7 | 20. vitalitás: | 2 | 21. bányászat: | 35 |
22. úszás: | 26 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 8 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 104 TVP-ért |
készítesz fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ) |
elfogod dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219), pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
massza (#217), Raia szent lovagja (#239), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), bávatag golombár (#165), halálelementál (#279), Rém (#315), rubin sárkány (#330), purifikátor császár (#393), tesh alligátor (#353), Sötétség Hercege (#296), ezerszemű bestia (#288) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
gothag döglidérc (#429), bűbájlidérc (#761), skarlátdémon (#790), vámpírféreg (#782), erdei rém (#399) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) |
agybénítás III (#302, 25 PP) | önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (171,2,2) | állatvédelem (#192) | áldomás (#6) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | agyburok (#90) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | pszi elementál lord (#272) | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | kronoelementál (#287) | Tharr haragja (#145) | >> | csápos otagi (#395) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | nőstény varkaudar (#689) | direkt kontakt. II (#122) | >> | varkaudar iszákos (#688) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | varkaudar vajákos (#690) | direkt kontakt. II (#122) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | védelem tűz ellen (#38) | >> | pikkelyes ptog (#470) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | fehér glóbusz (#47) | >> | Ylgoroth (#332) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | fehér glóbusz (#47) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | kronoelementál (#287) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | őrjáratozó katona (#274) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
2.) Engem Fairlight ne leckéztessen. Inkább én leckéztetem meg őt - végezz avatárjával! |
3.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 1) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a VIII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | Blounther gyűrűje (#1548) | 2 | csalánvirág (#582) | 5 | csillagbot (#929) | |||
8 | fiatalság itala (#473) | 4 | kaja (#2) | 3 | lélekesszencia (#619) | |||
1 | manakristály (#500) | 2 | nyílvessző (#108) | 6 | pézsmatökmag (#934) | |||
42 | purifikátor háj (#269) | 2 | ryuku kopja (#694) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | szent jogar (#150) | 8 | tinta (#101) | 2 | varázskő (#305) | |||
1 | vashegyű lándzsa (#182) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
19 | arany (#50) | 2 | borkonyó bibe (#312) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
1 | drótszőr (#37) | 1 | Eldereth szilánk (#512) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
6 | gyöngymangó (#135) | 30 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | jégkristály (#593) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 1 | két kard szimbólum (#144) | 18 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 2 | rákpáncél (#97) | 3 | vas dobónyíl (#189) |