Karakterszám: |
9660 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
50 |
Játékhét: |
375 |
E
forduló ára: |
25 zs. |
Maradék zseton: |
95 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2007. ápr. 20. 12h:20' |
A következõ
fordulód táplálható: 2007. ápr. 21. |
|
E-mail!
BOCSKORSZAGGATÓ HAMILTON KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
1. NAP ** Felkeresi barlangodat
Krol Rahn, egy rövid, fekete hajú, zöld
szemû, magas, vézna férfi. A Mágusok klánjának érdeklõdõ rangú tagja. A
következõket látod nála: díszes fejék, a pontosság zöld köntöse, bronzmedál,
szivárvány karkötõ, villámöv. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy
egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Csöpög a nyálad!" Így válaszolsz: "Nem szép ám, ha a bolha
köhög." Ezt mondja neked: "Úgy hallottam, hogy tavaly elnyerted a szint
legrondább lakója címet." A fenébe, hirtelenjében nem tudsz visszavágni!
Lehajtott fejjel elismered, Krol Rahn volt a jobb. Ellenfeled lélekenergiát
kap.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 31939.) A te szinteden a legnevesebb
Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító
férfi. (hírneve 1458.)
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*ápr. 19.* Dark Valek a Renegát Elf pszionikus párviadalban legyõzte Errtut.
*ápr. 19.* A Protolisk Hercegek szövetség fényes gyõzelmet aratott Kronoszaurusz
felett!
*ápr. 20.* Jose D'Brison Barot majdnem felfalta egy nyálkacsiga.
*ápr. 20.* Amorthis pszionikus küzdelemben diadalt aratott Nosean felett.
*ápr. 20.* Amorthist rajtakapták, ahogy lopni próbált.
*ápr. 20.* Amorthis
és Hasfelmetszõ Sebastian megküzdöttek egymással, és Amorthis gyõzött.
*ápr. 20.* A Újszövetség szövetség fényes gyõzelmet aratott xenomorf királynõ
felett!
*ápr. 20.* Lord Khalel mellé szegõdött egy manapoid figyelõ.
*ápr.
20.* Lord Khalel pszionikus küzdelemben diadalt aratott Dark Valek a Renegát
Elf felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]
t 46 5 |
46. szakértelem tanulása 5 TVP-ért |
Kikölcsönzöl a könyvtárból egy könyvet, amely a csapdákkal foglalkozik.
Alaposan tanulmányozod, hogy tudd, hogyan lehet felismerni és elkerülni
a gyakoribb típusokat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]
kno 65 9 46 4 |
65. képességre 9 képességpont |
Elköltesz 9 képességpontot az álcázás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az álcázás szakértelmed 6. szintre nõtt. Elköltesz
4 képességpontot a csapdaészlelés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a csapdaészlelés szakértelmed 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]
bb 3 7 9 |
több épület meglátogatása |
[be 3:] Rettegve óvakodsz el a mágusok nagyhatalmú tornyába. Az irdatlan
épület tövében álldogálsz, amíg egy szürke köpenyes figura nem kísér beljebb.
Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze
minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen).
Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az
arany ár látható: energiatüske (#10, IQ8, 70ap) elektromos kéz (#11, IQ6,
50ap) jégcsóva (#13, IQ10, 80ap) vakító fény (#14, IQ7, 40ap) kisebb gyógyítás
(#27, IQ9, 90ap) óriáserõ (#28, IQ7, 90ap) életszívás (#29, IQ10, 80ap)
csábmosoly (#36, IQ7, 30ap) egokínzás (#37, IQ8, 40ap) dimenziókapu (#149,
IQ11, 50ap) kisebb erõpajzs (#154, IQ8, 40ap) éhínség (#156, IQ11, 80ap)
Egy, a varázslók hivatalos öltözékét viselõ nõt pillantasz meg, aki gondterhelten
bámul maga elé. Udvarias érdeklõdésedre csak hangos hümmögést kapsz válaszul,
majd hosszan a szemedbe néz. Mikor már kezd kínossá válni számodra a helyzet,
halk hangon megszólal. - Egyik társunk, egy varázsló, a renegát utat választotta.
Ez azt jelenti, hogy más galetkiket gyilkol azért, hogy több lélekenergiához
jusson. Azt hiszem, még komoly bajokat okozhat, ha nem állítjuk meg idõben,
azonban a mestereknek sokkal fontosabb feladataik vannak. Talán egy képzett
mágustanonc is képes lehet rá, mindenesetre érdemes lenne megpróbálnod.
A szint egyik elhagyatott járatában ütött tanyát, amit elég nehéz megközelíteni.
Ha sikerrel járnál, akkor ezzel a mágikus ékszerrel honorálnám a fáradozásaidat
- villant fel egy szép ezüst medált.
(19. kaland, összesen 50 TVP-t igényel.)
[be 7:] Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok,
a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota
felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét
a szint életét irányítják. A szint elöljárója,
Morgó Emhil egy nagydarab,
tüskés bõrû, egyszemû, csápokat lóbáló galetki személyesen fogad. Hellyel
kínál, és beszélgetni kezd veled:
- Egy személyes jellegû feladattal
szeretnélek megbízni. Sajnos már nem vagyok mai gyerek, és estére sokszor
nagyon elfáradok. A helyi kuruzsló egy különleges frissítõ fõzetet javasolt,
de sajnos ehhez egy nagyon ritka gyógyfû, a krodonfû is szükséges. Annál
az átkozott boltosnál persze nyoma sincs ilyennek, ezért téged kérnélek
meg, hogy szerezz nekem egy adaggal belõle.
(18. kaland, összesen 30 TVP-t
igényel.)
[be 9:] A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított
barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok
fogadnak. - Kedves barátom, engedd meg, hogy bemutatkozzam: Rugort atya
vagyok. Ugye megengeded, hogy egy kéréssel zaklassalak. Ha felnézel, láthatod,
hogy csúnyán megsérült a templomunk plafonja. A szépen kialakított stukkók
lepotyogtak, hullik a vakolat és elõtûnik az a csúnya szikla, amibe az
egészet belevéstük. Azok a szerencsétlen kõmûvesek sajnos nem mernek ilyen
magasra felmászni, de azt mondták, ha találunk valakit, aki hajlandó ott
fent dolgozni, akkor az õ tanácsaik alapján bárki el tudja végezni a legfontosabb
tennivalókat. Azt persze nem kívánjuk, hogy te újítsd fel az egész templomot,
de nagyon hálásak lennénk, ha részt vennél annak a résznek a rendbetételében
- ezzel felmutat a plafon egy darabjára. Ha sikerrel jársz, többek közt
vendégünk vagy egy ingyen gyógyításra.
(21. kaland, összesen 15 TVP-t igényel.)
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 194.]
(450. kaland:) Felkeresed a védett és rejtett tanyát. Megkerülve a gombatenyészetet,
odalépsz a bejárathoz, félrehajtod az indákat és belépsz. Nocsak, úgy tûnik
ellenfélre akadtál! Ellenfeled egy kõzúzó (#49).
*** 1. KÖR *** A kõzúzó közelebb jön, hogy támadhasson. Megközelíted a kõzúzót.
A kõzúzó téged támad. Rád vág nyelvével.
(1 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg
gyengít. Gyengülsz (-10% támadás). A kõzúzót próbálod megsebezni. Kitátod
szádat, és mérges gázt lehelsz.
(27 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A kõzúzó téged támad. Villámgyorsan elõrevág nyelvével.
(1 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-11% támadás). A kõzúzót
próbálod megsebezni. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre.
(23 ép-t sebeztél). A kõzúzó halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 50 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+44%).
Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeleid
2 förtelemféreg (#27).
*** 1. KÖR *** Megközelíted az 1. förtelemférget. A 2. förtelemféreg közelebb
jön, hogy támadhasson. Az 1. förtelemféreg máris elõtted terem! Megtámadod
az 1. förtelemférget. Mérgezõ gázt fújsz.
(21 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen
számára
(5 sebzés). Az 1. förtelemféreg halálos sebet kapva a földre zuhan.
A következõ pillanatban felrobban!
6 életpontnyit sebzõdsz. A 2. förtelemféreg
sebzõdik 7 ép-t. A 2. förtelemféreg téged támad. Odacsap neked farkával.
(1 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Támadod a 2. förtelemférget. Mérgezõ gázt fújsz.
(20 ép-t
sebeztél). Nehezen bírja a szagodat
(4 sebzés). A 2. förtelemféreg halálhörgés
közepette a földre zuhan. A tetem nagy durranással szétrobban.
13 ép-t
sebzõdtél.
[A csatában összesen 50 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+43%).
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 33 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+18 életpont.)
Kutakodsz egy kicsit, hátha találsz valami mozdíthatót. És igen, amit találsz
az 15 arany és egy drágakõ.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[28 TVP-t használtál fel, maradt még 166.]
pv 1 4 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is sima harcot javasolsz. Ha ez nem megy, átokszórást
javasolsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 166.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
Jóval korábban érkezel, nehogy más lefoglalja a bárdot. De nincs mitõl tartanod.
Troy Archid a szokásos kõpadon ül, és egy xorex szivart pöfékel. Mellette
szeretett lantja, néhány szerszámmal, talán újrahúrozta? Int, hogy foglalj
helyet.
- Remélem, Bocskorszaggató Hamilton, nem hitted azt, hogy te
vagy az egyetlen galetki a szinten, aki a történeteimre kíváncsi!
- Csak
egy hallgató volt? - kérded kétkedõ vigyorral. Troy megvonja a vállát.
- Higgy, és képzelj amit akarsz! Hiszen pont ez a lényeg. Te vagy a hallgatóm,
rengeteg dolog van a fantáziádra bízva, anélkül nem kel életre a történet!
- Aztán további magyarázat nélkül folytatja az abbahagyott mesét.
- Rintelki
Anator a két mágussal együtt leereszkedett a csatornaszintre. A csatorna
igazándiból furcsa elnevezés, hiszen azt sejteti, hogy odalent szennyvízelvezetõ
csatornák csordogálnak. De a csatornaszint itt nem más, mint a Hegy szövevényes
barlangrendszerének mindazon része, ami nem tartozik a lakószinthez. A
csatorna szóval talán az alsóbbrendûségét, vagy a szabad vadászterület
voltát jelölték a helynek. Akárhogy is, a varázslótorony két köztiszteletnek
örvendõ mágusa igencsak szokatlan látványnak bizonyult volna a vadászni
induló galetkik között. Ezért aztán Wart és társa, nem kis álcázás szakértelemrõl
téve tanúbizonyságot, átöltözött és elmaszkírozta magát - lehet, hogy némi
mágiát is használtak -, végül tökéletesen úgy néztek ki, mint egy átlagos
fiatal galetki. Még valakit magukkal hoztak. Egy termetes, középkorú férfit,
aki Tavallen néven mutatkozott be. Ránézésre látszott rajta, hogy a Katonák
klánjának tagja, fegyelmezett viselkedésérõl, preciz rendben tartott fegyvereirõl.
Wart elmondta, hogy Tavallent csak a legszükségesebbekbe avatta be, de
a képzett katona kiváló testõrük lesz az út során. Anator elõre figyelmeztette
õket, hogy korábban két hétig bolyongott, míg nyomot talált, így elképzelhetõ,
hogy nem fognak találni semmit. Mint ahogy a remete barlangnál nem is volt
semmi. Anator kiváló memóriáról és helyismeretrõl tett tanúbizonyságot,
amikor visszatalált arra a helyre, ahol a renegátra bukkant. A test már
nem volt ott, de a szag igen. A fiú ezúttal legyûrte undorát, és követni
kezdte, hogy merre terjed tovább a borzalmas aura.
Elég sokáig utaztak,
szûk barlanfolyosókat követve, sötét barlangokon átutazva. Végül elérkeztek
egy nagyobb, nyílt térséghez, amelyet meredek sziklafalak határoltak. Tavallen
óvatosságra intette õket, és elõhúzta kardját. A tapasztalt veterán megérzésére
nyugodtan hagyatkozhattak. A következõ pillanatban mozgást hallottak maguk
mögött, és a sziklafalon vagy egy tucat óriási rovart pillantottak meg,
amint fürgén kapaszkodnak lefelé, egészen az õ irányukba.
- Szójerek!
- ismerte fel õket Anator elborzadva.
- Bizony - bólintott Tavallen.
- méghozzá a legveszedelmesebb fajtából.
A hatalmas testû, óriási vörös
szemû rovarok csáprágójukat izgatottan illegetve közeledtek feléjük. Anator
tudta, hogy a szójereket a mágikus holmik vonzzák, márpedig abból volt
náluk bõven, a varázslóknak köszönhetõen. Wart és Yantarin már varázsszavakat
kántáltak. A szójerek még félúton sem jártak, máris vörösen izzó tûzlabdák
repültek feléjük. Amikor bcsapódtak, néhány bogár azonnal szénné égett,
mások visítva, lángolva rohantak el. Három nagyobb példány azonban sértetlenül
élte túl a tûzgolyókat, és hihetetlen sebességgel rohantak feléjük. Újabb
varázslatra már nem volt idõ, összecsaptak a rovarokkal. Anator és Tavallen
fegyverükkel újból és újból lesújtottak az elõttük levõ rovarra, míg a
mágusok kezébõl elektromos szikrák szöktek elõ, megpörkölve a harmadik
szójert. A csatának pillanatok alatt vége volt.
- Mindenki rendben van?
- lihegte Tavallen.
Anator biccentett, Wart is. Tavallen felemelte a
kezét - könyékig borította a szójer maró nyálkája. Díszes karkötõje tompán,
fényét vesztve fityegett a csuklóján.
Észre sem veszed, és elnyomsz
egy ásítást. Troy szemöldökét ráncolva szakítja meg a történetet.
- Talán
unalmas a mese?
- Ó nem, elnézést! - szabadkozol. - Tudod, hogy a történet
varázsa mindig magával ragad, csakhogy... Torzszülöttekkel naponta csatázom,
sokszor többel is, és persze általában esélyük sincs. Szóval, ez nem a
történet legizgalmasabb része, ha érted, mire gondolok.
- Talán igazad
van - bólint Troy - de hidd el, minden részletnek megvan a maga jelentõsége...
Látom, fáradt vagy, talán túl sokat vadásztál vagy portyázál ma. Nem szeretném,
ha elaludnál a történet közben! Menj haza, pihend ki magad, holnap folytatjuk!
Ja, és még valami - kérlek hozz magaddal egy tucat üvegcsét! [A bárdot
a következõ fordulódban a K 99 paranccsal keresheted.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 166.]
z 19 10 |
zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért |
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. Egy igazi bárdnak rengeteg
gyakorlásra van szüksége, így aztán nem búsulsz, amikor néhány hang hamisra
sikerül. Persze a szomszédok erõsen dörömbölnek...
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Rövid keresés után találsz
egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Egy nagy barlangteremben
találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Útközben észreveszel egy
mátekel gombát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz
1 darabot. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted
magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy elemi rin (#28).
*** 1. KÖR *** Magában motyogva, az elemi rin létrehoz egy sorvasztást.
Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Megközelíted az elemi rint. Megtámadod
az elemi rint. Mérgezõ gázt fújsz.
(23 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(7 sebzés). Az elemi rin holtan terül el.
[A csatában összesen 30 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+34%).
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 146.]
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A vadászhírek jó fogást ígérnek
a szint keleti részén, így hát odamész. Egy nagy barlangteremben találod
magad. Folyosók vezetnek minden irányba. A sziklafalból egy félkör alakú
építmény emelkedik ki, mint bástya a várfalból. A sima kõfalon egy ajtót
látsz. Tipikus kaland lehetõség.
(382. kaland, összköltsége 25 TVP.) Valamiben
megakad a szemed. Nocsak, itt
csótányláb nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni.
Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz
a vadászzsákmányra. Ellenfeled egy tehemót (#24).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A tehemót téged támad. Megpróbál benyomni neked bal mancsával.
Nem talált. Ütni próbál jobb mancsával. Elhibázta. Támadod a tehemótot.
Mérgezõ gázt fújsz.
(23 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(11 sebzés).
*** 2. KÖR *** Támadod a tehemótot. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt
fújsz ellenfeledre.
(25 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van
rá
(12 sebzés). A tehemót halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 71 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+28%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 133.]
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A szokásos izgalom lesz rajtad
úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Idelent
csend honol, csak a víz csöpögését hallani. A fattyak nyilván rejtõzködnek.
Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled egy tehemót (#24).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Támadod a tehemótot. Mérgezõ gázt fújsz.
(27 ép-t sebeztél).
Szagodtól fuldoklik
(10 sebzés). A tehemót halálhörgés közepette a földre
zuhan.
[A csatában összesen 37 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+28%).
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 117.]
ism 4 |
a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal |
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. A szomszédos sziklaperem
fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Nini, ez a barlang
pont jónak tûnik. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat
mulattatni.
Odabent fogad
Geran a Tomboló, egy barna hajú, barna szemû, magas és sportos,
néha tomboló férfi. A következõket látod nála: kemény bõrpáncél, khaldoran
öv, díszes fejék, nyaklánc, szivárvány karkötõ. Üdvözlõ mondatod: "Olyan
kövér vagy, hogy ki se férsz az ajtón." Geran a Tomboló semmi épkézláb
választ nem tud adni! Micsoda fényes gyõzelmet arattál! Geran a Tomboló
dühös pillantást vet rád. (+30% lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 117.]
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Útközben más,
portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Találomra
kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A kirakott zászlók
alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Figyelsz az esetleges
csapdákra. Szerencsére, nincs. Magabiztosan elõrelépsz.
Szertartásosan üdvözöl
Khaldron Lan, egy rövid, vörös hajú, szürke szemû,
apró, vékony, izgága férfi. A Tolvajok klánjának besurranó rangú tagja.
Tárgyai: az egyensúly gyûrûje, díszes fejék, bronzmedál, pikkelyvért. A
csatába vetitek magatokat.
*** 1. KÖR *** Megindulsz Khaldron Lan felé. Már ott is vagy! Khaldron Lan
feléd mozog. Támadod Khaldron Lant. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt
fújsz ellenfeledre.
(23 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára
(10 sebzés).
Khaldron Lan téged támad. Khaldron Lan savat lehel rád.
(7 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Khaldron Lant próbálod megsebezni. Mélyet lélegzel, és gyilkos
gázfelhõt fújsz ellenfeledre.
(25 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(13
sebzés). Khaldron Lan maradék erejét is elvesztve elterül.
[A csatában összesen 71 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+46%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz
magadon. (+11 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 99.]
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára.
A kolónia egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van,
így könnyû lesz választani. Odamész az egyik "galetkitanyához". A zászlócska
egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Szertartásosan üdvözöl
Krol Rahn, egy rövid, fekete hajú, zöld szemû, magas,
vézna férfi. A Mágusok klánjának érdeklõdõ rangú tagja. Tárgyai: díszes
fejék, a pontosság zöld köntöse, bronzmedál, szivárvány karkötõ, villámöv.
Így üdvözlöd: "Forduljon rád vissza a leheleted!" Dühösen kiabálja vissza:
"Olyan szájas vagy, mint a szíjas bocskor." Jól odamondasz neki: "Kérlek,
ismételd meg, mert nem értettem jól a böfögésedtõl!" Krol Rahn csak annyit
nyög ki: "Te... !" Végül mérgesen elismeri, hogy te nyertél. (+30% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 89.]
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Útközben más, portyára
induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Hihetetlen dolgot
látsz: egy miniatûr, fémes felületû várkastély van elõtted! Persze miniatûr
létére még így is jóval nagyobb beltere lehet, mint bármelyik galetkibarlangnak.
Vajon ki építette? Mi célt szolgál? Találsz egy bájos kis felvonóhidas
kaput. Talán körül kéne nézni odabent! Hirtelen rossz elõérzeted támad...
(336. kaland, összköltsége 10 TVP.) Nem telik sok idõbe, és találsz egy
alkalmas helyet. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra
fog sor kerülni. Alaposan megvizsgálod a bejáratot, nehogy csapdába lépj.
Megnyugszol, itt nincs semmi. Továbbnyomulsz.
Vendéglátód
Koldus, egy magas, éjfekete szõrzetû, koromfekete, fehérje nélküli
szemû, galetki férfi. A Tolvajok klánjának falazó rangú tagja. Felszerelése:
pikkelyvért, nagy pajzs, rövid tõr, parittya, az egyensúly gyûrûje, a tökéletesség
csonttõre, bronzmedál. Gigászi küzdelem kezdõdik.
*** 1. KÖR *** Koldus feléd mozog. Koldus irányába mozogsz. Koldus téged
támad. A levegõ megtelik elektromossággal, és villámok kezdenek szikrázni
feléd.
(17 ép-t sebzõdtél). Megtámadod Koldust. Mélyet lélegzel, és gyilkos
gázfelhõt fújsz ellenfeledre.
(23 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(3
sebzés).
*** 2. KÖR *** Megtámadod Koldust. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt
fújsz ellenfeledre.
(28 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van
rá
(3 sebzés). Koldus összerogy.
[A csatában összesen 57 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+56%).
Visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz
egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+17 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 71.]
ism 4 |
a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal |
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt
található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt.
Talán rábukkansz valami érdekesre... Útközben észreveszel egy
tejfonalat.
Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot.
Folytatod a lelet feltárását. Nocsak, egy írás! Minden tudásodat felhasználva,
kiböngészed: 1. "A Dornodon által okozott világégést talán sohasem fogjuk
kiheverni. Mindenesetre, ez a borzalmas tragédia egy új korszak és idõszámítás
kezdetét jelentette, amelyet harmadkornak hívunk. A kronológiában Harmadkor
1. éve helyett egyszerûen csak 1. szerepel." - Treem.
A tapasztalat hozza az igazi fejlõdést:
+1 régészet; [10 TVP-t használtál
fel, maradt még 61.]
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot
építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban
bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Bár most nem találtál semmit,
nem idegeskedsz: egy régésznek türelmesnek kell lennie.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 51.]
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet
találni érdekes dolgokat. Észreveszel 1
winropu mohát. Szakértõ módon leszeded.
Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz.
Épen maradt csontokra bukkansz valamilyen humanoidtól. Lehet, hogy egy
õsi galetki maradványai? (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 41.]
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt
található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt.
Talán rábukkansz valami érdekesre... Békés munkád közben megzavarnak. Ellenfeled
egy barlangi pók (#6).
*** 1. KÖR *** A barlangi pók máris elõtted terem! Megindulsz a barlangi
pók felé. Már ott is vagy! A barlangi pók rád támad. Megpróbál megmarni.
El sem talált, haha. Támadod a barlangi pókot. Kitátod szádat, és mérges
gázt lehelsz.
(27 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(9 sebzés). A barlangi
pók hörögve elterül.
[A csatában összesen 36 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+12%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Folytatod
a munkát, mintha mi sem történt volna. Régi ruhák foszlányos maradványaira
bukkansz. Az igazi tudósok biztos, hogy rengeteg érdekes dolgot tudnak
ebbõl kideríteni. (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 31.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Jóllakottságod
a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után
nézel.
Ebben a körben +5 galetki erõt és +14 hírnevet kaptál. A kör során összesen
402 sebzést okoztál, és 46 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 31 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
239 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Bocskorszaggató Hamilton, egy loncsos szõrû, hosszú, csomós
hajú és szakállú, morcosan pipázó galetki férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed:
puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: tejivó. Ez az 50. fordulód.
|
[1] erõ: |
5 / 3.10 |
[2] IQ: |
7 / 1.42 |
[3] ügyesség: |
4 / 0.89 |
[4] egészség: |
8 / 1.97 |
[5] mágia: |
2 / 1.25 |
[6] gyorsaság: |
6 (4) / 0.53 |
[9] Méret/ép: |
65 / 65 |
Min. méret: |
65 |
Barlangméret: |
68 |
|
|
Varázspont: |
23 / 23 |
Képességpont: |
8 / 8% |
Hõsi pont: |
20 (9) |
Tám.bónusz: |
-2% |
Véd.bónusz: |
17% |
Galetki erõ: |
218 / 152 |
Hírnév : |
531 |
Jóllakottság: |
58% |
Életkor: |
12
/ 12 |
|
|
Galetki csaták: |
44 (2) |
Galetki gyõzelmek: |
33 (2) |
Torzsz. csaták: |
274 (6) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
257 (6) |
Leölt torzszülött: |
312 (7) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
8 (0) |
|
A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: létforma (10)
Speciális
képességeid:
kapott lélekenergiára 20%-os szorzó.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj el 8-as álcázás szakértelmet. 2.) Sajátítsd el a pszi támadás
szakértelmet! 3.) Hozz egy yeti csontot! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[14] mérg. lehelet: |
13 (17) / 8.20 |
[17] vastag bõr: |
7 (11) / 6 |
[20] savimmunitás: |
2 (3) / 0.20 |
[21] elkt.immunitás: |
2 (3) / 0.20 |
[22] imm.mérg.gázra: |
2 (3) / 0 |
[25] bûz: |
11 / 10 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
2 / 0.05 |
[46] csapdaészlelés: |
4 / 0.12 |
[47] zárnyitás: |
5 / 1.17 |
[48] mászás: |
4 / 3.66 |
[49] rugalmasság: |
5 / 0 |
[57] gyógynövények: |
4 / 1.79 |
[58] nyomkeresés: |
4 (6) / 0.41 |
[59] vezetõkészség: |
1 / 0 |
[62] lopás: |
3 / 0.05 |
[64] átokszórás: |
4 (6) / 1.86 |
[65] álcázás: |
6 / 0 |
[66] lopakodás: |
1 (3) / 0.20 |
[67] régészet: |
7 / 0.73 |
[68] zene: |
4 / 0.75 |
[69] tanulás: |
5 / 3.93 |
[70] idézés: |
1 / 0 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
5 / 0 |
[101] szakért.: |
3 / 2.95 |
[102] roncsolás: |
12
/ 0 |
|
bal mancs |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
2 / 0.52 |
|
|
a teknõs
barbár lándzsája |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[15] jégpajzs: |
1 / 0 |
|
|
|
|
MAKRÓID |
|
2. Makró |
pv 3 8 |
psz 69 |
p 4668 |
p 4668 |
psz 47 69 57 67 48 |
pv 4 3 1 5
|
|
|
|
HARCI PROGRAMOD |
1: mérg. lehelet használata ha ellenfeled #29. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 85 10 20;
VI erõ:120% ép:35%;
PV 1 4;
PSZ
47 69 57 67 48;
ÁTADÁS PARANCSAID: A 4668 21 4 22 4; A 4668 21 4 23 2;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #18 (7. épület), #19 (3. épület), #21 (9. épület),
#51 (20. épület), #382 (50. forduló), #336 (50. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
* |
1 a teknõs pajzsa (#25360) |
|
2
fejpánt (#1105) |
|
2 köpeny (#1135) |
|
1 pikkelyvért (#1015) |
* |
1 pókcsatos öv (#173) |
|
1 sisak (#1075) |
* |
2 suhanó csizma (#195) |
|
3 törpe pikkelyvért (#4)
|
|
1 utazóköpeny (#1136) |
|
1 vándorcsizma (#1121) |
* |
1 zöld köntös (#1151)
|
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a méreg kõamulettje (#24146) |
* |
1 a teknõs amulettje (#25495) |
|
108 arany (#1) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
27 drágakõ (#2) |
|
1 fülbevaló (#1255) |
|
1 gyûrû (#1225) |
|
1 háromszögszimbólum (#1212) |
* |
1 malachitgyûrû (#1227)
|
|
1 nyaklánc (#1180) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 mandolin (#19) |
|
3 õskõ (#8) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
* |
1 a teknõs barbár lándzsája (#25631) |
|
5 fogazott tõr (#6) |
|
3 harci
fejsze (#12) |
* |
28 kerek kõ (#11) |
Varázsitalok és füvek |
|
11 csótányláb (#25) |
|
6 fehér gyógyital (#50) |
|
1 gázlehelet itala
(#57) |
|
7 gyilkos boróka (#27) |
|
5 liánvirág (#24) |
|
7 mátekel gomba (#21)
|
|
1 méregellenállás itala (#51) |
|
10 mitulen fû (#20) |
|
1 óriásnövés
itala (#60) |
|
4 ragálygomba (#26) |
|
1 sötét mák (#23) |
|
4 tejfonál (#28) |
|
14 üvegcse (#14) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
21 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
2 elektronit (#141) |
|
1 húsevõ bibe (#151)
|
|
2 lemúr hártya (#161) |
|
2 mandibula (#157) |
|
5 molad púp (#16) |
|
7 nohnetár gumó (#212) |
|
9 nordkristály (#146) |
|
12 õsi relikvia (#17)
|
|
1 pirgamit (#152) |
|
1 sárga gömb (#136) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 csótányláb (#25), 48 arany (#1),
1 winropu moha (#22), 1 mátekel gomba (#21), 1 drágakõ (#2), 3 õsi
relikvia (#17), 1 tejfonál (#28).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |