Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 19. 12h:11' EZ A 501. JÁTÉKHETED, 501. FORDULÓD 502. játékheted kezdete: ápr. 24. A következő fordulódat legkorábbana 502. játékhéten tudjuk betáplálni. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2131 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 192. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 303. varázslatot a 297. varázslatot a 71. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 224. varázslatot az 57. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 112. varázslatot |
* 6. KP: | energia fejlesztése 10 |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
kf 144 | kézbeveszed/felveszed a 144. tárgyat |
hh 1139 1139 | használod az 1139. tárgyat az 1139. tárgyat |
tv 248 233 60 | támadó/véd. varázslat a 248. varázslatot a 233. varázslatot a 60. varázslatot |
tv 40 51 | támadó/véd. varázslat a 40. varázslatot az 51. varázslatot |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 930 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +1% pszi.) A purifikátor császár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 930, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 492 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +1% pszi.) Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. Szörnyűség, egészség és szerencse tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a Fairlight avatárja testét. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a Fairlight avatárja jobb lábát. (5 támadással 369 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a Fairlight avatárja jobb karját. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Nem vagy felkészülve a Fairlight avatárja gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 176 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 72 életpontot vesztettél. Fókuszpengével végigvagdosod a Fairlight avatárja jobb oldalát. (5 támadással 356 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a Fairlight avatárja bal oldalát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 159 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 69 életpontot vesztettél. A Fairlight avatárja szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13551 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1572, sebződés: 476, gyógyulás: 185, összesen: -291 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[214,122] Szűnni nem akar a zöld síkság. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy ősdentor nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {szintje: 24.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 982 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Semmi eredménye! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 3944 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 982, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
tv 248 233 40 | támadó/véd. varázslat a 248. varázslatot a 233. varázslatot a 40. varázslatot |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár ruganyos törzsét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (5 támadással 295 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a purifikátor császár ruganyos törzsét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A purifikátor császár szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a purifikátor császár jobb oldalát. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A purifikátor császár szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 755, sebződés: 18, gyógyulás: 131, összesen: +113 ÉP}
vv 133 | elmormolod a 133. varázslatot |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a hidra jobb hátsó lábát. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a hidra nyálkás testét. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a hidra testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A hidra feléd harap, de sikertelenül. A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a hidra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 8 vizet. 3321 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 0, gyógyulás: 61, összesen: +61 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ryuku átokvarázs varázslatot lő rád. 191 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vízbeölt ryuku testét. (3 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Előrehajolva csap a vízbeölt ryuku, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
2150 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +3% víziharc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 229, gyógyulás: 40, összesen: -189 ÉP}
Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vízdémon nyakát. (3 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). A vízdémon nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-3 TVP). Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
2714 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +3% víziharc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 68, gyógyulás: 41, összesen: -27 ÉP}
Elszántan a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a villámrája testét. (2 támadással 125 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
1858 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +3% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mélytengeri kráken puha testét. (3 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Csápok csapolnak csörgedező vért cseppnyi csípődből. (8 támadástól 257 életpontot vesztesz.) Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mélytengeri kráken testét. (3 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Csápok csapnak le rád minden irányból! (8 támadástól 325 életpontot vesztesz.) (Önanalízis: +3% víziharc.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 582, gyógyulás: 82, összesen: -500 ÉP}
vv 133 | elmormolod a 133. varázslatot |
v 198 200 114 | elmormolod a 198. varázslatot |
[200,114] A tengerpartot elhagyva, egy faligetbe érkeztél. Felfedeztél egy grok-képződményt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. (Önanalízis: +2% mászás.) Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy drasmólyom! {szintje: 5.} {védettsége: 4 szúró, 7 vágó, 4 ütő ellen.}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a drasmólyom pikkelyes lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel felnyársalod a drasmólyom testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A drasmólyom feléd csap csőrével, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 madártollat. 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár szürke hengertestét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (5 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a purifikátor császár bal oldalát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A purifikátor császár meglök a szarvával. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (4 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a purifikátor császár testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a purifikátor császár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 766, sebződés: 24, gyógyulás: 134, összesen: +110 ÉP}
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester testét. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2081 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 11, gyógyulás: 53, összesen: +42 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Semmi hatás! A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg szabotőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 893 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +4% lőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a Hoxxurton nyakát. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Fókuszpengével egy hatalmas csapással felmetszed a Hoxxurton ködlő zsumókját. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a Hoxxurton jobb lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A Hoxxurton csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-14 pszi pont.) (-3 TU.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-14 pszi pont.) (-3 TU.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 2 pszi követ. 3345 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 46, gyógyulás: 2, összesen: -44 ÉP}
(Továbbmész...) [202,116] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy tyrannoszaurusz rex nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {szintje: 23.} {egyik sebzési módja: 1x 10d10+20.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tyrannoszaurusz rex száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (186,106)-> 30 arany, -2 ÉP] 2977 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 539, sebződés: 38, gyógyulás: 75, összesen: +37 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem smaragd testét. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a smaragdgólem smaragd testét. (5 támadással 359 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 226 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Fókuszpengével végigvagdosod a smaragdgólem nyakát. (5 támadással 327 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a smaragdgólem bal karját. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Hatalmas mancsaival a smaragdgólem lábadat és hasadat üti. (2 támadástól 234 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Fókuszpengével épp hogy eltalálod a smaragdgólem fejét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a smaragdgólem testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 225 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A smaragdgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 gólem talizmán. 10366 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1111, sebződés: 685, gyógyulás: 192, összesen: -493 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. Iszonyatos rettegés lesz rajtad úrrá. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. 26 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Te itt életveszélyben vagy. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 26, gyógyulás: 2, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [202,117] A síkságot ritka erdő váltja fel. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " zleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Észreveszel egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Végignézel az összegyűlt varkaudarokon, szinte árad feléd belőlük a gyűlölet. Ha érzésekkel ölni lehetne, valószínűleg már nem dobogna a szíved. Egy borzalmas varkaudar védelmezi a vadászterületét. {szintje: 19.} {max. életpontja: 151-180.}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +2% pszi.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 7 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vashegyű lándzsával felnyársalod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken. 1949 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök jobb oldalát. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a varkaudar hírnök jobb oldalát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1774 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász nyakát. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1705 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász testét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 19 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vashegyű lándzsával felnyársalod a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a varkaudar íjász bal oldalát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1705 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +2% pszi.) Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a borzalmas varkaudar bal karját. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és 2 arany. 1949 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontakt. II pszi támadással. Elszívod ellenfeled mágikus energiáit! (+120 varázspont.) (Önanalízis: +2% pszi.) Távolról Tharr haragja varázslatot lő rád a másik. 14 életpontot vesztettél. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a varkaudar hadúr bal lábát. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar hadúr minden csapását hárítanod. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüstshuriken. 3108 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 41, gyógyulás: 2, összesen: -39 ÉP}
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [200,118] Még mindig az erdőben vagy. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy zoloboo sámán. {szintje: 20.} {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Továbbmész...) [199,119] Még mindig az erdőben vagy. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A fák között biztos búvóhelyet találsz. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal tudod, hogy egy varkaudar hírnök volt a rémület okozója. {egyik sebzési módja: 1x 4d9+3.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
tv 60 | támadó/véd. varázslat a 60. varázslatot |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Felfedeztél egy fekete lótuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sárkánytanyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1700 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát.
be 702 6 | bemész a 702. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
fa 108 4304 43 | feladod a 108. tárgyat a 4304. kalandozónak (43 darabot) |
faa 610 150 312 | feladod a 610. tárgyat a 150. tárgyat a 312. tárgyat |
szk 274 187 255 | keresed a 274. szörnyet a 187. szörnyet a 255. szörnyet |
p 195 21 | használod a 195. pszi képességet |
at 2042 15 | TU-t adsz át a 2042. kalandozónak 15 |
* 1. BP: | elmormolod a 161. varázslatot a 189. varázslatot |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 741. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 163. tárgyat |
VÉRVÖRÖS RÓZSA (1622. TÁRGY) Egy szál rózsát tartasz a kezedben, aminek bársonyos szirmai a vér sötétjében játszanak. Hosszan nézegeted, forgatod, beszívod bódító illatát, s csak miután visszahelyezed hátizsákodba, veszed észre, hogy ismét megszúrtad magad a töviseivel. Tűnődve lenyalod ujjadról a vért, s csodálkozva észleled, mennyire édes, hosszan megmaradó íz terül el a szádban... |
FAIRLIGHT AVATÁRJA (386. LÉNY) Egyes híresztelések szerint sokan léteznek, akik Fairlightot tartják a leggyengébbnek, legtehetetlenebbnek a Ghalla népe által követett istenek közül. Na, valószínűleg pont egy ilyen pletykafészek miatt idézték Fairlight avatárját e létsíkra, hogy kiköszörülje az istenének hírnevén esett csorbát... Többnyire elég két-három parádés villámcsapás, ami a nagyhangú áldozatból pörköltet csinál, ahhoz, hogy földrésznyi tömegek másítsák meg hibásan elhamarkodott véleményüket. Na vajon maradt még valaki, aki nyíltan Fairlight ellenségének vallja magát? |
MÉLYTENGERI KRÁKEN (720. SZÖRNY) Az óriási kráken lomhán mozdul, kinyújtja gigantikus csápjait... Csekély erőfeszítésébe kerülhetett lerántani egy teljes ryuku hajót ennek az élő monstrumnak! Őrült dolog kihívni ezt a mélytengeri borzalmat, de kalandozói nyughatatlanságod nem hagy békén. El kell ejtened egyet ebből a félelmetes teremtményből! |
ÉBEN SÁRKÁNY (327. SZÖRNY) A mocsarak mélyén élő, savat lehelő ében sárkányoknak ezen világon és bármely külső létsíkon az isteneken kívül csak egyetlen igazi ellenfele akad: a többi sárkány. Ez a hegynyi méretű, csupa fog és karom monstrum farkának egyetlen csapásával még egy óriást is a földre tud küldeni, de ha lusta mozogni, csak kitátja száját, és savval borítja be áldozatát. A többnyire a mocsár mélyén szunyókáló ében sárkány több száz éves élete alatt jócskán kitanulta a mágia mesterségét is, hiába érzed tehát, hogy képes vagy fizikailag szembeszállni vele, készülj fel egy mágikus párviadalra is. |
HOXXURTON (979. SZÖRNY) Hoxxurton a valaha élt leghíresebb mentát volt, manapság csupán egy, a pusztákat járó pszi őselementálok közül. Vagy több azoknál? Hoxxurton többezer évvel ezelőtt odáig jutott mentális energiái kiaknázásában, hogy megnyíltak előtte az anyagiatlan lét rejtelmei. Képes volt elhagyni testét, s csupán mentális energiájából test illúzióját vonni maga köré. Sajnos egyik tanítványa, aki régóta volt irigy a mesterét körülvevő dicsfényre, megölte az anyagi síkon maradt testet, mikor annak szelleme szabadon szárnyalt. A mester persze bosszút állt, ám örök életére - amit képes meglepően hosszúra nyújtani - testtelen formába kényszerült. Azóta nincsenek barátai az anyagi lények között. Végleg megölni lehetetlen, Hoxxurton esetleges "halálának" pillanatában megszökik az általad érzékelt világból, hogy később új mentális burokban térjen vissza. (Hoxxurton elől BA paranccsal sem tudsz elbújni.) |
TEKNŐCPAJZS (417. TÁRGY) Hát, nem egy bonyolult találmány, de igencsak hatékony! Hosszas munkával kiszáríthatod, megtisztíthatod a teknőcteknőt, és a belsejére egy bőrpántot erősíthetsz, amellyel megfoghatod: már is kész a hatalmas és kemény teknőcpajzs! Amellett, hogy a védettségedet 8-al megnöveli, 2-t ad a szerencsédhez (és így a mentődobásaidhoz) is. A teknőcpajzs elkészítése 40 TVP-t és egy teknőcteknőt igényel. |
ADAMANTIT KESZTYŰ (306. TÁRGY) Az adamantit a világon ismert legellenállóbb anyag, amelyet - még ha speciális szakértelemmel is - de meg lehet munkálni. Az adamantit kesztyű nem csak ellenálló, de kiváló mágikus paraméterekkel is rendelkezik, az őt megmunkáló lelkes törpe mesterkovácsoknak köszönhetően. Védettségedet 8-cal növeli meg, emellett harcban való sebzésedet is növeli, minél több adamantit páncélt hordasz, annál többel. Ökölharc esetén a sebzésedhez +5-öt ad. Sebzésed ilyenkor mágikus lesz. Az adamantit kesztyű elkészítéséhez legalább 27-es bányászat szükséges, és 80 TVP. További alapanyagok: gór formázó minta, 4 adamantit, 2 mithril, 2 pirkit, és persze vaskohó és kőkalapács. A kesztyű elkészítése után nem adható át másnak. |
Erő: | 75 (97) | Szint: | 44 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 154 cm |
IQ: | 68 (71) | Támadás: | 58 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 64 kg |
Ügyesség: | 68 (79) | Védekezés: | 105 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 13/81 év |
Egészség: | 75 (85) | Életpont: | 916/240 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 22 |
Szerencse: | 58 (66) | Varázspont: | 2691/1509 | Pénz: | 4165 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 29/-5 | Pszi pont: | 918/482 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 124 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 19 (+1) | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 26 |
vágófegyverek: | 34 | ütőfegyverek: | 25 | lőfegyverek: | 13 |
dobófegyverek: | * 34 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (150%) << tyrex bunkó (#421) (160%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -14.); bumeráng (#249) (15 -22.); hajító csillag (#939) (23 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 50 | 2. nyomkövetés: | 114 (+1) | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 22 | 5. csapdakészítés: | 26 | 6. csapdaészlelés: | 15 |
7. gyógyítás: | 22 | 8. titkosírás: | 7 | 9. felderítés: | 34 |
10. szörnyidomítás: | 4 | 11. teológia: | 95 | 12. taumaturgia: | 112 |
13. szerencsejáték: | 4 | 14. versengés: | 20 | 15. harcművészetek: | 3 |
16. szörnyismeret: | 41 (+1) | 17. pszi: | 102 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 7 | 20. vitalitás: | 2 | 21. bányászat: | 35 |
22. úszás: | 26 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 8 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 104 TVP-ért |
készítesz fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ) |
elfogod dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219), pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
massza (#217), Raia szent lovagja (#239), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), bávatag golombár (#165), halálelementál (#279), Rém (#315), rubin sárkány (#330), purifikátor császár (#393), tesh alligátor (#353), Sötétség Hercege (#296), ezerszemű bestia (#288) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
gothag döglidérc (#429), bűbájlidérc (#761), skarlátdémon (#790), vámpírféreg (#782), erdei rém (#399) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) |
agybénítás III (#302, 25 PP) | önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (171,2,2) | állatvédelem (#192) | áldomás (#6) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | agyburok (#90) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233), puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), elektromos pajzs (#51), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | pszi elementál lord (#272) | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | kronoelementál (#287) | Tharr haragja (#145) | >> | csápos otagi (#395) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | nőstény varkaudar (#689) | direkt kontakt. II (#122) | >> | varkaudar iszákos (#688) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | varkaudar vajákos (#690) | direkt kontakt. II (#122) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | védelem tűz ellen (#38) | >> | pikkelyes ptog (#470) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | fehér glóbusz (#47) | >> | Ylgoroth (#332) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | fehér glóbusz (#47) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | kronoelementál (#287) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | őrjáratozó katona (#274) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
2.) Engem Fairlight ne leckéztessen. Inkább én leckéztetem meg őt - végezz avatárjával! |
3.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 1) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a VIII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | halcsont (#390) | |||
1 | hatalom fülbevalója (#817) | 7 | isteni könnycsepp (#260) | 12 | kaja (#2) | |||
1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | szirén köpenye (#820) | 1 | teremtés zsákja (#818) | |||
6 | tinta (#101) | 2 | ubuk tüske (#131) | 1 | vortex talizmán (#812) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
268 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 2 | borkonyó bibe (#312) | |||
4 | csalánvirág (#582) | 10 | csillagbot (#929) | 4 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 6 | madártoll (#112) | 10 | mákrózsa virág (#56) | |||
8 | nyílvessző (#108) | 11 | pézsmatökmag (#934) | 1 | pirkit (#153) | |||
2 | pszi kő (#248) | 6 | purifikátor háj (#269) | 3 | spiritusz (#170) | |||
1 | vérvörös rózsa (#1622) |