Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. máj. 3. 9h:23' EZ A 503. JÁTÉKHETED, 503. FORDULÓD 504. játékheted kezdete: máj. 8. A következő fordulódat legkorábbana 504. játékhéten tudjuk betáplálni. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2131 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 192. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 303. varázslatot a 297. varázslatot a 71. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 224. varázslatot az 57. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 112. varázslatot |
* 6. KP: | energia fejlesztése 10 |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
hu 1107 1137 310 | hulladék: 1107 1137 310 |
hh 473 473 473 | használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat |
hh 473 504 248 | használod a 473. tárgyat az 504. tárgyat a 248. tárgyat |
vv 112 | elmormolod a 112. varázslatot |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a purifikátor császár szürke hengertestét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a purifikátor császár testét. (5 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a purifikátor császár ruganyos törzsét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fókuszpengével végigvagdosod a purifikátor császár testét. (3 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a purifikátor császár testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a purifikátor császár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 700, sebződés: 0, gyógyulás: 121, összesen: +121 ÉP}
m 3 4 3 | mozogsz délkeletre, délre, délkeletre |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos bal hátsó lábát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos jobb oldalát. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1184 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) (Önanalízis: +4% lőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 0, gyógyulás: 42, összesen: +42 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a quwarg szabotőr jobb első lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg szabotőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 893 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +4% lőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a kronotapír testét. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-11 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kronotapír testét. (4 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a kronotapír pörsenéses hátát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A kronotapír megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A kronotapír nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. A kronotapír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3353 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 498, sebződés: 16, gyógyulás: 68, összesen: +52 ÉP}
(Továbbmész...) [201,116] A bozótos terep dombvidékbe megy át. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy dombi óriásyeti került az utadba. {szintje: 27.} {egyik sebzési módja: 4x 5d10+20.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 hajító csillag. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dombi óriásyeti testét. (4 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a dombi óriásyeti szőrös mellkasát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A dombi óriásyeti leken néhány pofont. (4 támadástól 146 életpontot vesztesz.) Sikeres döféseket ejt testeden a dombi óriásyeti. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd a dombi óriásyeti szőrös mellkasát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a dombi óriásyeti otromba fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A dombi óriásyeti mancsával csapásokat mér karjaidra. (4 támadástól 136 életpontot vesztesz.) Mellkasodba bök a dombi óriásyeti néhányszor agyarával! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 440, sebződés: 347, gyógyulás: 94, összesen: -253 ÉP}
(Továbbmész...) [202,117] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " zleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy borzalmas varkaudar intéz feléd kihívást. {támadása: 42.}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +2% pszi.) Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar jobb karját. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. 1949 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +2% pszi.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1949 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +2% pszi.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar jobb vállát. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a borzalmas varkaudar jobb vállát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP] és 3 arany. 1949 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar hírnök jobb vállát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar hírnök jobb oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök melléd csap a farkával! Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1774 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök jobb lábát. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar hírnök bal vállát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök melléd csap a farkával! A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1774 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos jobb lábát. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (35 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar iszákos bal oldalát. (4 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A varkaudar iszákos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3077 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 500, sebződés: 53, gyógyulás: 68, összesen: +15 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 hajító csillag. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Elszántan a másikra rontasz. Fókuszpengével végigvagdosod a vark. kardtáncos jobb lábát. (5 támadással 368 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a vark. kardtáncos testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a vark. kardtáncos nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 157 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével végigvagdosod a vark. kardtáncos fejét. (5 támadással 383 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a vark. kardtáncos testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Sajnos nem sikerült a vark. kardtáncos minden csapását hárítanod. (4 támadástól 170 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. (Önanalízis: +2% vágófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 930, sebződés: 327, gyógyulás: 196, összesen: -131 ÉP}
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár testét. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a purifikátor császár testét. (5 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a purifikátor császár testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A purifikátor császár szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a purifikátor császár testét. (4 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Sárkánytőrrel meghorzsolod a purifikátor császár testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A purifikátor császár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 749, sebződés: 7, gyógyulás: 132, összesen: +125 ÉP}
be 702 2 | bemész a 702. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 13 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló bal lábát. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az őrült varázsló jobb lábát. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 gyöngymangó és egy rókafarok [rókafarok ládikóba-> (143,61)-> 3 arany, -2 ÉP]. 2343 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 15, gyógyulás: 41, összesen: +26 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a purifikátor császár testét. (5 támadással 300 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A purifikátor császár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a purifikátor császár testét. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor császár öklelő szarvai elől. A purifikátor császár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 765, sebződés: 0, gyógyulás: 134, összesen: +134 ÉP}
fa 264 4371 1 | feladod a 264. tárgyat a 4371. kalandozónak (1 darabot) |
p 195 24 | használod a 195. pszi képességet |
at 2042 13 | TU-t adsz át a 2042. kalandozónak 13 |
m 8 | mozogsz északra |
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a csataremák feléd kúszó csápját. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Fókuszpengével végigvagdosod a csataremák testét. (5 támadással 373 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. A támadás sajnos hatástalan volt. Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a csataremák bal oldalát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 91 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a csataremák feléd kúszó csápját. (5 támadással 393 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a csataremák véres nyúlványait. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A csataremák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (12 támadástól 126 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével megvagdalod a csataremák fejét. (5 támadással 396 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a csataremák fejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 120 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 remák szivet. 8927 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1592, sebződés: 337, gyógyulás: 290, összesen: -47 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] Még mindig az erdőben vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Ráismersz a lényre. Egy zoloboo sámán. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {támadása: 35.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. Semmi hatás! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán bal lábát. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a zoloboo sámán testét. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a zoloboo sámán testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2320 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 22, gyógyulás: 41, összesen: +19 ÉP}
Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a csataremák bal oldalát. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Fókuszpengével néhányszor megcsapod a csataremák egyik csápját. (5 támadással 392 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a csataremák testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 95 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a csataremák jobb oldalát. (5 támadással 391 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Semmi hatás! Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a csataremák testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 108 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével megvagdalod a csataremák véres nyúlványait. (5 támadással 385 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a csataremák testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (12 támadástól 97 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csataremák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 remák szivet. 8927 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1591, sebződés: 300, gyógyulás: 291, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [199,119] A terep továbbra is ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy csataremák. {egyik sebzési módja: 12x 4d8+6.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a csataremák fejét. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Fókuszpengével néhányszor megcsapod a csataremák nyakát. (5 támadással 366 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. A támadás sajnos hatástalan volt. Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a csataremák feléd kúszó csápját. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Csápjaival a csataremák lecsap a jobb karodra. (12 támadástól 105 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével végigvagdosod a csataremák feléd kúszó csápját. (5 támadással 364 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a csataremák feléd kúszó csápját. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A csataremák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (12 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1115, sebződés: 222, gyógyulás: 192, összesen: -30 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök fejét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1774 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök bal lábát. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1774 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász bal lábát. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász jobb lábát. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász jobb oldalát. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1705 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a nőstény varkaudar bal vállát. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nőstény varkaudar jobb lábát. (3 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a nőstény varkaudar bal karját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A nőstény varkaudar karma a fejed mellett suhan el! Karmaival a nőstény varkaudar megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3045 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 432, sebződés: 0, gyógyulás: 54, összesen: +54 ÉP}
ftv 248 388 | felt. tám/véd. varázslat a 248. varázslatot a 388. szörnyet |
ftv 248 288 | felt. tám/véd. varázslat a 248. varázslatot a 288. szörnyet |
v 96 188 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
[188,106] Épületek tűnnek fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Tharr hívői építették.
im | imádkozol |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 13 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 16 életpontot vesztettél. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a Blounther apó testét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a Blounther apó testét. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a Blounther apó bal lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Elhajolsz a Blounther apó ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A Blounther apó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kék orchidea és 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 balkezes gyűrű. 3418 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 56, gyógyulás: 41, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [188,104] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy csapat őrjáratozó katona közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 935-1019.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védett meg.) Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod az őrjáratozó katona bal karját. (3 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az őrjáratozó katona jobb oldalát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (6 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával megdöfködöd az őrjáratozó katona bal vállát. (3 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Sárkánytőrrel megérinted az őrjáratozó katona jobb lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (6 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával jól megszurkálod az őrjáratozó katona jobb lábát. (3 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az őrjáratozó katona bal oldalát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A 4 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával jól megszurkálod az őrjáratozó katona jobb karját. (2 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Sárkánytőrrel megbököd az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél.
A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP]. 9280 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1054, sebződés: 165, gyógyulás: 190, összesen: +25 ÉP}
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
fgy 60 40 | felt. gyógyítás 60 40 |
lm 9 9 17 | mozogsz 9 9 17 |
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 944 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +1% pszi.) A bolyongó lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
3434 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 944, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 881 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +1% pszi.) A bolyongó lidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
3434 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 881, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a lélekorzó rémületes auráját. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (27 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a lélekorzó testét. (3 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Sárkánytőrrel jól megszúrod a lélekorzó rémületes auráját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A lélekorzó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3678 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 426, sebződés: 27, gyógyulás: 53, összesen: +26 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az átokosztó farkát. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod az átokosztó testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd az átokosztó jobb lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Az átokosztó sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Az átokosztó mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az átokosztó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 2164 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
vv 88 112 | elmormolod a 88. varázslatot a 112. varázslatot |
lm 18 19 23 | mozogsz 18 19 23 |
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 871 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +1% pszi.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
3434 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 871, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled pajzszúzás varázslatot lő rád. 84 életpontot vesztettél. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a halottidéző foszló testét. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a halottidéző torz porhüvelyét. (3 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a halottidéző torz porhüvelyét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A halottidéző feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3670 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 435, sebződés: 84, gyógyulás: 55, összesen: -29 ÉP}
lm 28 33 33 | mozogsz 28 33 33 |
Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 886 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +1% pszi.) A bolyongó lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
3434 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 886, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 33 33 33 | mozogsz 33 33 33 |
lm 36 36 36 | mozogsz 36 36 36 |
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 9 63 39 | mozogsz 9 63 39 |
vv 88 | elmormolod a 88. varázslatot |
lm 40 68 8 | mozogsz 40 68 8 |
lm 61 56 43 | mozogsz 61 56 43 |
lm 44 52 49 | mozogsz 44 52 49 |
lm 48 46 45 | mozogsz 48 46 45 |
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
tv 248 | támadó/véd. varázslat a 248. varázslatot |
lm 3 4 5 | mozogsz 3 4 5 |
* 1. BP: | elmormolod a 161. varázslatot a 189. varázslatot |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 741. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 163. tárgyat |
KYORG TUDÁS (273. VARÁZSLAT) Az ősi kyorgok nem elégedtek meg a hatalmas agykapacitásuk kínálta tanulási sebességgel: ők még többet, még gyorsabban, még hatékonyabban akartak tanulni. Bár elővigyázatosságra intve, de istened most megtanított téged a kyorgok tudásának egy töredékére. Ha legyőzöl egy esthar, bo'adhun, kyorg vagy árnytündér lényt, plusz 10% tapasztalati pontot kapsz. Nem kell külön V 273 parancsot kiadnod, ez a képesség permanens. A felfedezők tapasztalatai azt mutatják, a plusz 10% tapasztalati pont a a ryuku szigeteken őshonos teremtményekért is jár. |
EZÜSTSZELENCE (1602. TÁRGY) Mikor megpillantod ezt a tenyérnyi, lapos ezüstdobozkát, azonnal el kezd motoszkálni benned az érzés, hogy láttál már ilyet valahol! De sehogyan sem tudsz rájönni, hogy hol. Aztán hirtelen beugrik az emlékkép. Hát persze! A mágustoronyban, a magiszter asztalán láttál egy ilyet! Vajon mire jó? Kíváncsian felnyitod a fedelét, de csak az ezüstbe vésett, porszemnél is apróbb rúnák tömkelegét látod. Teljesen elborítják a szelence belső felületét. A dobozka varázsereje nem is lehet kétséges, és nyilván belé kell helyezni valamit, hiszen teljesen üres. A szelencébe az általad ismert varázslatok elhasználódó anyagi komponenseiből helyezhetsz párat a H 1602 <komponens> <darab> paranccsal, 3 TVP árán, fordulónként egyszer. Más tárgyakkal hiába is próbálkozol. A megadott mennyiségi paraméter nem lehet nagyobb, mint az általad ismert varázslatok száma/4. Ekkor ugyanakkora értékben egy másik varázslatodhoz felhasználható komponenst kapsz. Kezdő varázslóknál az ezüstszelence általi transzformáció általában kudarcot vall. A tárgyat nem adhatod át másik kalandozónak. |
Erő: | 76 (98) | Szint: | 44 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 154 cm |
IQ: | 68 (71) | Támadás: | 58 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 64 kg |
Ügyesség: | 68 (79) | Védekezés: | 99 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 13/73 év |
Egészség: | 76 (86) | Életpont: | 917/828 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 22 |
Szerencse: | 58 (66) | Varázspont: | 2723/500 | Pénz: | 4583 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 29/11 | Pszi pont: | 929/520 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 128 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 19 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 27 (+1) |
vágófegyverek: | 34 | ütőfegyverek: | 25 | lőfegyverek: | 13 |
dobófegyverek: | 35 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (150%) << tyrex bunkó (#421) (160%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -14.); bumeráng (#249) (15 -22.); hajító csillag (#939) (23 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 51 | 2. nyomkövetés: | 114 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 22 | 5. csapdakészítés: | 26 | 6. csapdaészlelés: | 15 |
7. gyógyítás: | 22 | 8. titkosírás: | 7 | 9. felderítés: | 35 (+1) |
10. szörnyidomítás: | 4 | 11. teológia: | 96 | 12. taumaturgia: | 105 (-8) |
13. szerencsejáték: | 4 | 14. versengés: | 20 | 15. harcművészetek: | 3 |
16. szörnyismeret: | 41 | 17. pszi: | 103 (+1) | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 7 | 20. vitalitás: | 2 | 21. bányászat: | 35 |
22. úszás: | 26 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 8 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 104 TVP-ért |
készítesz fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ) |
elfogod dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219), pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
massza (#217), Raia szent lovagja (#239), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), bávatag golombár (#165), halálelementál (#279), Rém (#315), rubin sárkány (#330), purifikátor császár (#393), tesh alligátor (#353), Sötétség Hercege (#296), ezerszemű bestia (#288) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
gothag döglidérc (#429), bűbájlidérc (#761), skarlátdémon (#790), vámpírféreg (#782), erdei rém (#399) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) |
agybénítás III (#302, 25 PP) | önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (171,2,2) | állatvédelem (#192) | áldomás (#6) |
feltámadás (#168) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | agyburok (#90) |
szemmelverés (#137) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233), fehérál.roncsolása (#248) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), elektromos pajzs (#51), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 27, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | pszi elementál lord (#272) | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | kronoelementál (#287) | Tharr haragja (#145) | >> | csápos otagi (#395) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | nőstény varkaudar (#689) | direkt kontakt. II (#122) | >> | varkaudar iszákos (#688) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | varkaudar vajákos (#690) | direkt kontakt. II (#122) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | bolyongó lidérc (#388) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 27, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | védelem tűz ellen (#38) | >> | pikkelyes ptog (#470) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | fehér glóbusz (#47) | >> | Ylgoroth (#332) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | fehér glóbusz (#47) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | kronoelementál (#287) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | őrjáratozó katona (#274) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
2.) Az ezerszemű bestiákat legfeljebb Tharr hívei képesek megsemmisíteni. Ölj meg 16-ot, tisztítsd meg tőlük a Sötét Földet kalandozótársaid számára! (számláló: 0) |
3.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 1) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a VIII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | deus ex machina (#1) | 4 | fiatalság itala (#473) | |||
7 | kaja (#2) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | sallank karom (#128) | |||
18 | tinta (#101) | 5 | ubuk tüske (#131) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) | |||
3 | varkaudar pálinka (#1137) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
201 | arany (#50) | 1 | balkezes gyűrű (#1549) | 3 | borkonyó bibe (#312) | |||
4 | csalánvirág (#582) | 5 | csillagbot (#929) | 1 | ezüstszelence (#1602) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 4 | gyöngymangó (#135) | 23 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 11 | mákrózsa virág (#56) | 2 | nyílvessző (#108) | |||
5 | pézsmatökmag (#934) | 6 | purifikátor háj (#269) | 1 | remák szív (#264) | |||
2 | sáfránypor (#211) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 3 | spiritusz (#170) | |||
1 | tolmokov-koktél (#351) | 3 | varázskő (#305) |