Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jún. 28. 15h:04' EZ A 643. JÁTÉKHETED, 503. FORDULÓD 644. játékheted kezdete: jún. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3279 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 24. varázslatot |
a 50 1864 500 | átadod az 50. tárgyat az 1864. kalandozónak (500 darabot) |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
ek 7 22 1 | t. energia kisütése: 7 22 1 |
vv 185 73 73 | elmormolod a 185. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Épületek tűnnek fel. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete lótuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sárkánytanyát. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Egy kék rothasztó lesz az ellenfeled.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 103 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kék rothasztó fejét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a kék rothasztó testét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a kék rothasztó fejét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A kék rothasztó jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a kék rothasztó fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A kék rothasztó bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 rothasztó talizmán. 6196 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 672, sebződés: 80, gyógyulás: 18, összesen: -62 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 111 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz hadúr testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a csontváz hadúr bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A csontváz hadúr fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3261 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 70, gyógyulás: 14, összesen: -56 ÉP}
be 702 6 | bemész a 702. épületbe |
ve 1170 10 | megveszed az 1170. tárgyat 10 |
ve 416 1 | megveszed a 416. tárgyat 1 |
a 1170 3894 5 | átadod az 1170. tárgyat a 3894. kalandozónak (5 darabot) |
aa 199 416 | átadod a 199. tárgyat a 416. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
be 710 138 213 | bemész a 710. épületbe |
m 2 6 5 | mozogsz keletre, nyugatra, délnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök jobb oldalát. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a varkaudar hírnök bal lábát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 varkaudar látógömb. 1759 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök fejét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar hírnök fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1759 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 97 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász bal lábát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1690 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 99 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy agyroppantás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar jobb karját. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst nyaklánc. 1933 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök bal karját. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar hírnök jobb lábát. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1759 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a nőstény varkaudar nyakát. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a nőstény varkaudar bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A nőstény varkaudar karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3018 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 116 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a vark. kardtáncos jobb karját. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a vark. kardtáncos bal lábát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A vark. kardtáncos támadásai összeszabdalják a lábaidat! (4 támadástól 148 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +30 ÉP.) Mágusölővel néhányszor megcsapod a vark. kardtáncos testét. Kritikus ütés! (5 támadással 300 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a vark. kardtáncos bal lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Kavargó pengefalként zúdul rád a vark. kardtáncos. (4 támadástól 149 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +30 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 762, sebződés: 297, gyógyulás: 60, összesen: -237 ÉP}
(Továbbmész...) [201,117] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy varkaudar vajákos. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...) [200,118] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő zoloboo sámán nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. Szerencsére nem hatott rád. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán jobb oldalát. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Elszántan a másikra támadsz. Ezüsttőrrel néhányszor teljesen átdöföd a zoloboo sámán csontos karját. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a zoloboo sámán bal karját. Kritikus ütés! (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 106 életpontot sebeztél. Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nőstény varkaudar jobb lábát. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a nőstény varkaudar fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar karmai majdnem eltalálnak! A nőstény varkaudar karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3018 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök nyakát. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az ezüsttőrt a másikra rontasz. Ezüsttőrrel tökéletesen perforálod a varkaudar hírnök jobb lábát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a varkaudar hírnök fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! A varkaudar hírnök karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1759 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász jobb lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Meglengetve az ezüsttőrt ellenfeledre ugrasz. Ezüsttőrrel tökéletesen perforálod a varkaudar íjász fejét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar íjász testét. Kritikus ütés! (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1690 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 35, gyógyulás: 4, összesen: -31 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász bal karját. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 18 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ezüsttőrrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar íjász testét. Kritikus ütés! (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar íjász nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1690 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 38, gyógyulás: 4, összesen: -34 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 16 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Marokra fogva az ezüsttőrt ellenfeledre rontasz. Ezüsttőrrel tökéletesen perforálod a varkaudar íjász testét. Kritikus ütés! (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a varkaudar íjász jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1690 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 37, gyógyulás: 5, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [198,120] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "...a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy varkaudar katona. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Tharr haragja varázslat. 30 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar katona csillogó páncélját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel végigvagdosod a varkaudar katona csillogó páncélját. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a varkaudar katona bal oldalát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) A varkaudar katona fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 136 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +28 ÉP.) Mágusölővel végigvagdosod a varkaudar katona kivillanó vállát. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a varkaudar katona jobb oldalát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +24 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 647, sebződés: 282, gyógyulás: 52, összesen: -230 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 5 3 3 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [198,122] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Látsz egy borkonyó cserjét.
(Továbbmész...) [199,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ryuku hajóroncsot.
(Feltételes kutatás:) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). Miután egy parti bokorban elrejtetted azokat a tárgyakat, melyre a mélyben nem lesz szükséged, besétálsz a hűvös tengervízbe. Egy darabig csak térdig ér, majd hirtelen mélyülni kezd. Ledugod a fejed a víz alá, és kinyitod a szemed, hogy láthasd, mi vár rád odalent. Egy vízdémon intéz feléd kihívást. [védettséged: 39]
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontakt. II pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megmarkolva a pengepajzsot ellenfeledre ugrasz. Pengepajzzsal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vízdémon testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Nyelvével a vízdémon úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-4 TVP). Pengepajzzsal többször mélyen végigmetszed a vízdémon testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A vízdémon nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-3 TVP).
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 115, gyógyulás: 24, összesen: -91 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 15 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor testét. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Megmarkolva az ezüsttőrt a másikra rohansz. Ezüsttőrrel tökéletesen perforálod a purifikátor szürke hengertestét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A purifikátor megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A purifikátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 purifikátor hájat. 1069 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
szk 230 256 157 | keresed a 230. szörnyet a 256. szörnyet a 157. szörnyet |
at 1367 14 | TU-t adsz át az 1367. kalandozónak 14 |
ef 30 | energia fejlesztése 30 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
RAMIREZ FESZÍTŐVASA (1261. TÁRGY) "Mindig is utáltam, mikor egy fránya ajtó megakadályozta, hogy megtudjam, mit rejt! Egy ilyen alkalommal kezembe akadt egy fémrúd (ugyanis épp egy alakváltót könnyítettem meg vele). Akkor még nem sikerült erőkarként használni, és így kinyitni az ajtót, annál az egyszerű oknál fogva, hogy az istenért se sikerült beerőszakolni a kis helyre a durung végű rudat. El is határoztam: a legközelebbi vaskohónál ezt megváltoztatom! Így is lett, most már tökéletes, úgyhogy hajrá testvéreim, használjátok ti is ezt!" A fentiekben Ramirez Crashed a tárgy születésének körülményeire való visszaemlékezését olvashatjátok. A feszítővas legyártásához kell egy fémrúd, hat pirkit a vaskohó felfűtéséhez, az elmaradhatatlan kőkalapács és 20 TVP-nyi türelem. Ramirez Crashed feszítővasát akkor veszed elő, ha másképp nem tudsz kinyitni egy zárt ajtót, ekkor az erőd hetedével megnő az ajtóbetörő technikád. |
Erő: | 52 (56) | Szint: | 31 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 51 (71) | Támadás: | 49 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 44 (49) | Védekezés: | 105 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 159/202 év |
Egészség: | 53 (71) | Életpont: | 526/511 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 44 (57) | Varázspont: | 1387/67 | Pénz: | 1167 arany | Kép. pont: | 54 |
Tudatpont: | 91/46 | Pszi pont: | 304/224 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 60 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/4 (+4%) | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 23/39 (+8%) |
vágófegyverek: | 34/64 (+12%) | ütőfegyverek: | 30/30 | lőfegyverek: | 32/47 (+4%) |
dobófegyverek: | 28/3 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ezüsttőr (#322) (160%) << vasalt bunkó (#181) << csontpálca (#329) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); sallank nyíl (#129) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/46 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 173/34 (+48%) | 3. lopás: | 1/31 |
4. mászás: | 13/9 | 5. csapdakészítés: | 34/19 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 12/6 |
7. gyógyítás: | 83/34 | 8. titkosírás: | 19/54 (+11%) | 9. felderítés: | 36/15 (+10%) |
10. szörnyidomítás: | 16/91 | 11. teológia: | 67/13 (+23%) | 12. taumaturgia: | 71/6 (+48%) |
13. szerencsejáték: | 5/97 (+11%) | 14. versengés: | 20/17 (+21%) | 15. zene: | 14/17 |
16. szörnyismeret: | 85/36 | 17. pszi: | *27/100 | 18. zárnyitás: | 10/95 |
19. vadászat: | 24/15 | 20. vitalitás: | 1/93 | 21. bányászat: | 32/23 |
22. úszás: | 16/2 (+8%) | 23. főzés: | 10/18 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért |
segítesz max. 15 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 40 darabot ) |
elfogod óriás patkányt (#42) fedett veremmel (#219), tüskés harci gromakot (#156) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 250 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), öregedést okozó lények (#9095), mélység fattya (#199) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Szeretet Vándorai (#9138), Vashegyek Nemzete (#9122), elf (#2), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), varkaudar vajákos (#690), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +47 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +42 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse II (#24) | fürkésző szemek (#213) | az elme hatalma (#123) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
fehér glóbusz (#47), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | orgoró (#170) | |
tűzeső (#61) | >> | szutykos remák (#191) | villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | |
tűzeső (#61) | >> | Zinthurg (#180) | energiafolyam (#136) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
vakító fény (#43) | >> | varkaudar hírnök (#686) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
villámcsapás (#50) | >> | purifikátor császár (#393) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
Famulusod egy erdei tündér. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
2.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
3.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
759 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | csuklyavirág (#133) | |||
8 | drótszőr (#37) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
3 | fűszerkeverék (#1170) | 1 | halcsont (#390) | 11 | kaja (#2) | |||
12 | karbin plazma (#199) | 1 | kristálygömb (#265) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
3 | obszidián függő (#195) | 1 | ryuku nadrág (#691) | 3 | szent jogar (#150) | |||
4 | ugh méreg (#166) | 1 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 9 | ében toboz (#578) | |||
1 | ezüsttőr (#322) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | 9 | mákrózsa virág (#56) | |||
3 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 14 | nyílvessző (#108) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | rézpáncél (#71) | 1 | rézsisak (#72) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | |||
2 | rövid íj (#107) | 2 | sallank nyíl (#129) | 1 | szürke bőrkesztyű (#271) | |||
2 | ubuk dobónyíl (#138) | 9 | ubuk tüske (#131) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) | |||
9 | víz (#27) |