502. forduló, 504. forduló, Bossy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jún. 28. 15h:04'
EZ A 643. JÁTÉKHETED, 503. FORDULÓD
644. játékheted kezdete: jún. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3279
SZÁMLA : XXXX

BOSSY KALANDJAI


56 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [202,117] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Hínárhajúval. Tharr személyes tanácsadója. Egy bo'adhun gyűrűt, egy che-vállszalagot, egy díszes tunikát, egy Emma kötényét, egy fattylord derékövet, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy Mamajaga kőcipőjét, egy Natharion amulettet, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy vark. kardtáncos trófea, egy csataremák trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Egy csataremák a hátasa. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Egy mesterrel találkoztál, elismerően fejet hajtasz előtte. Céllövészeti bemutatót rendezel zöldfülű barátod számára. Öröm nézni, hogy bámulja profizmusodat! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon találkozol Alor Moával. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy che-vállszalagot, egy csodálatos nyakláncot, egy Éjvadász ruhát, egy fattylord derékövet, egy hakamát, egy halálhozó karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy Kabol gyűrűjét, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy őselemek köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy sárhajító kesztyűt, egy Thargodan amulettet, egy törpe védőgyűrűt, egy torz fülkarikát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Strissha trófea és egy Toodrok Din trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy kígyópengét, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme semleges. Céltáblát pakolsz elő, aztán mutatsz a csóreszkámnak egypár trükköt, had örüljön! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon találkozol egy fekete, göndör hajú, zöld szemű mutáns férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy bozontfonatot, egy díszes fegyvertokot, egy értépő sarkantyút, egy grifftoll kesztyűt, egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy natharion gömböt, egy obszidián karkötőt, egy ogre övet, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rubin fülbevalót, egy ryuku függőt, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy tükörpáncélt és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy vark. kardtáncos trófea, egy varkaudar katona trófea és egy csataremák trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy angolna szálkát, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tisztán érzed auráját: semlegesnek tűnik. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Ed Coan . Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Elismerően fejet hajt előtted. Céltáblát pakolsz elő, aztán mutatsz a csóreszkámnak egypár trükköt, had örüljön!
Az 1. napon megintcsak összeakadsz Ed Coan nal . Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme semleges. Egyből látszik, hogy te vagy a nagyobb mestere a fegyverforgatásnak, ezért ő elismerően meghajol előtted. Alapvetően jólelkű vagy, ezért mutatsz néhány lőfegyveres kunsztot egyszemélyes közönségednek. Néha te is elámulsz, milyen profi is vagy! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon megintcsak összefutsz Alor Moával. Elég egy mentális pillantás aurájára: semlegesnek tűnik. Valószínűleg ennél a kalandozónál is jobb céllövő vagy. Mutatsz neki pár figurát, hadd zárkózzon a szentem! Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 4. napon összefutsz egy fekete hajú, zöld szemű törpe férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Tharr félisten hatalmú szolgája. Egy Batharak vértjét, egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy drakolder gyűrűt, egy Dühöngő nadrágját, egy értépő sarkantyút, egy grifftoll kesztyűt, egy háború gyűrűjét, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy ogre övet, egy óriás fülbevalót, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget, egy smaragd karkötőt, egy torz fülkarikát és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy rubin sárkány trófea, egy Shengoroth trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy mutáns pók a hátasa. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semlegesnek tűnik. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Csákányos Blendor. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Valószínűleg ennél a kalandozónál is jobb céllövő vagy. Mutatsz neki pár figurát, hadd zárkózzon a szentem!
A 4. napon találkozol egy fekete, copfos hajú, zöld szemű, kecskeszakállas kobudera férfival. A bőre kreolszínű. Dornodon bíborosa. Egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy háború gyűrűjét, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy Ovgun nyakláncát, egy rinóbőr övet, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy őrült varázsló trófea, egy ongóliant trófea és egy Raia szent lovagja trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Tisztán érzed auráját: sötétlelkű, gonosz teremtmény. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Továbbmész.
A 4. napon ismét összefutsz Ed Coan nal . Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semlegesnek tűnik. Egyből látszik, hogy te vagy a nagyobb mestere a fegyverforgatásnak, ezért ő elismerően meghajol előtted. Céllövészeti bemutatót rendezel zöldfülű barátod számára. Öröm nézni, hogy bámulja profizmusodat! Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 4. napon újból találkozol Hínárhajúval. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé. Profi harcos, nem vitás. Egy mély meghajlással köszöntöd. Tartasz neki egy kis lövészbemutatót. Elnézően mosolyogsz eltátott szája láttán. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 4. napon ismét találkozol Ed Coan nal . Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű. Megszólal: - Tiszteletem mester. - Büszkén húzod ki magad. Alapvetően jólelkű vagy, ezért mutatsz néhány lőfegyveres kunsztot egyszemélyes közönségednek. Néha te is elámulsz, milyen profi is vagy! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+798 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+99 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. A jóságos tündér mohón elszívja életenergiádat (-3 életpont). Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot
253 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 885.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 883.]
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 881.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 24. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 881.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Öregedtél 1 évet. [2 pontot használtál fel, van még 879.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 877.]

a 50 1864 500 átadod az 50. tárgyat az 1864. kalandozónak (500 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 500 aranyat Judás Dor Blazeer részére. [5 pontot használtál fel, van még 872.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Megvilágosodtál! Egy Ramirez feszítővasa képe jelenik meg előtted, melyet az általad ismert összetevőkből már hiphop össze tudnál rakni. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 852.]

ek 7 22 1 t. energia kisütése: 7 22 1
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+1 úszás.) [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 852.]

vv 185 73 73 elmormolod a 185. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 850.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 850.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 850.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[143,61] Épületek tűnnek fel. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete lótuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sárkánytanyát. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Egy kék rothasztó lesz az ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 103 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kék rothasztó fejét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a kék rothasztó testét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a kék rothasztó fejét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A kék rothasztó jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a kék rothasztó fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A kék rothasztó bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 rothasztó talizmán. 6196 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 672, sebződés: 80, gyógyulás: 18, összesen: -62 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Határozott léptekkel a cirkusz boszorkájának sátra felé veszed az irányt. A boszorka mosolyogva fogad. Turkálsz kicsit a cuccaid között, míg a csuklyavirág a kezedbe nem kerül. Széles vigyorral az arcodon adod át a tárgyat a munkaadódnak, ő viszont nem tűnik ennyire boldognak.
- És a többi?!? - förmed rád, de te csak hebegni-habogni tudsz. - Akkor ezt most elkoboztam. - mondja dühösen. A boszi kis morgolódás után úgy dönt, más tárgyakat kér tőled. Mielőtt kilépnél az ajtón, emlékezetedbe vésed, miket kell hoznod: 11 sünmedve tüske, 2 vas dobónyíl, 1 fémrúd, 5 aurach fog, 2 grifftojás.
A sátor előtt, ahova kerekedtél, egy asztal áll, a túloldalán egy sunyi képű árnymanó ül, kezében egy pakli kártyával.
- Gyere, próbáljuk ki, vajon le tudsz-e győzni - kiált rád, és az asztalra csap. Úgy döntesz, megleckézteted a pimasz alakot.
- Van elég pénzed? - méreget gyanús tekintettel ellenfeled, így kénytelen vagy megnyugtatni csilingelő aranyérméid látványával. 100 darabot belőlük magad elé raksz az asztalra. 1. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 1 Ellenvarázslat, 1 Tisztítótűz, 1 Aranyeső, 1 Illúziópalota, 1 Illúziósárkány. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó kérdőn néz rád. Bambán visszanézel rá. Belelkesedik, emeli a tétet. Sunyi arckifejezése semmi jót nem takar. Nem kockáztatsz, inkább eldobod a lapokat a kezedből. 960 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan állapítod meg, hogy megszabadultál 48 aranytól. Otthagyod a gonosz mosollyal téged méregető árnymanót.
Hirtelen a titokzatos szellemkastély bukkan fel előtted. Lenyűgöz nagysága, valamint ködbe vesző gigantikus mérete. A bejárat előtt egy kísértet áll, unott arca semmilyen érzelmet nem tükröz. Amikor közelebb lépsz, félreáll, hogy beengedjen a rémségek birodalmába. Belépsz. A sötét folyosón megtett pár lépés után lábad a talajba süpped. A következő lépések tovább rontják helyzetedet: már derékig állsz az irtózatos bűzt árasztó fekete sárban. Körülötted buborékok törnek a felszínre. Minden energiád latba vetve, evickélve küzdöd magad előre. Mielőtt erőtartalékaid végleg elfogynának, talpad újra szilárd talajra lel, és hamarosan magad mögött hagyod az ingoványos területet. Hirtelen egy velőtrázó sikoly zúzza össze a szellemkastély törékeny csendjét. Rémülten tapasztod két tenyered füleidre, de ez semmit nem segít. Az iszonyatos kiáltás szinte az agyadig hatol, és bár csak pár percig tart, mégsem tehetsz ellene semmit. Éhezni és szomjazni kezdesz! (263 életpontot vesztettél.) Kis idő múlva a folyosó egy terembe torkollik, csak hogy utána a helyiség túlsó oldalán folytatódhasson. Középütt egy őrködő alak, a csontváz hadúr áll. Amint megpillant, feléd indul.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 111 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz hadúr testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a csontváz hadúr bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A csontváz hadúr fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3261 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 70, gyógyulás: 14, összesen: -56 ÉP}

Elszántan lépkedsz előre a sötét folyosón, ami hirtelen véget ér, és egy négyszögletes teremmé szélesedik. Egy embernyi nagyságú nyálkás szörny válik ki a sötétből, csápjai vaksin kutakodnak irányodba. Megszólal egy hang a fejedben a múltból. Hiszen már olvastál erről a szörnyről a misztikus legendáskönyvben, ez az a dög, amelyik ryuku páncéllal táplálkozik. Mielőtt közeledbe érne, kezedbe akad egy ryuku nadrág, te pedig első döbbenetedben a lény elé veted. Az nyálkás szájába fogja, és elvonul vele a terem túlsó végébe. A terem túlsó oldalán egy zárt kapura lelsz. A kapu jobb oldalán felfestett jeleket találsz. Minden tudásodat összeszedve dekódolod a kőbe vésett karaktereket, majd összeolvasod az így kapott sorokat. Még így is értelmetlennek tűnik, valamit elszúrhattál, talán az "a" betűt. Vagy az "e"-t? Egy darabig még cserélgetni próbálod az összes általad ismert kódolás szerint a jeleket, sikertelenséged viszont elkedvtelenít. Unottan visszasétálsz az idevezető úton. Lehajtott fejjel sétálsz el a bejáratnál álló kísértet előtt, és folytatod félbehagyott, kalandokkal teli utad. Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+384 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik.
Egyesek azt híresztelik, hogy az idegen, aki a palotába érkezett, egy varkaudar. Elképzelhetetlen.

A következő épületeket látod: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 1 ezüst gyűrűt 6 aranyért, 1 ezüst karkötőt 14 aranyért, 1 ezüst nyakláncot 10 aranyért, 1 kristálygömböt 10 aranyért, 1 nagy bronzkulcsot 14 aranyért, 3 obszidián függőt 30 aranyért, 4 ugh mérget 8 aranyért.
Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-3 kaja.) Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 58 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
[-50 varázspont.] [52 pontot használtál fel, van még 798.]

be 702 6 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 140 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 748.]

ve 1170 10 megveszed az 1170. tárgyat 10
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 748.]

ve 416 1 megveszed a 416. tárgyat 1
Vásároltál 1 teknőcteknőt. 24 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 748.]

a 1170 3894 5 átadod az 1170. tárgyat a 3894. kalandozónak (5 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 3 fűszerkeveréket Tompaeszü Nyüzsi részére. [5 pontot használtál fel, van még 743.]

aa 199 416 átadod a 199. tárgyat a 416. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 12 karbin plazmát Tompaeszü Nyüzsi részére. Tudatkinézist hajtasz végre! [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 1 teknőcteknőt Tompaeszü Nyüzsi részére. [10 pontot használtál fel, van még 733.]

m 2 mozogsz keletre
[144,61] Még mindig a városban vagy.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Felfedeztél egy nekrofunt. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.) A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.). [7 pontot használtál fel, van még 726.]

be 710 138 213 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] és egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 721.]

m 2 6 5 mozogsz keletre, nyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[202,117] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Észreveszel egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy varkaudar hírnök védelmezi a vadászterületét.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök jobb oldalát. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a varkaudar hírnök bal lábát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 varkaudar látógömb. 1759 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar hírnök védelmezi a vadászterületét.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök fejét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar hírnök fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1759 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. A következő kincseket találtad: egy ubuk dobónyíl, egy rézsisak, 9 ubuk tüske, 10 nyílvessző és egy rézpáncél. Egy varkaudar íjász jön feléd.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 97 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász bal lábát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1690 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp, most jössz rá, nem rejtetted el a varkaudar szimbólumodat, amikor a faluba léptél. S ez mintha ellened tüzelné még a gyávább lakosokat is. Egy borzalmas varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 99 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy agyroppantás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar jobb karját. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst nyaklánc. 1933 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy varkaudar hírnök intéz feléd kihívást.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök bal karját. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar hírnök jobb lábát. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1759 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy nőstény varkaudar jön feléd.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a nőstény varkaudar nyakát. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a nőstény varkaudar bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A nőstény varkaudar karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3018 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy szürke bőrkesztyű, egy fekete bőrcsizma, egy ezüsttőr és 6 arany. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Utad során felfedezel egy fekete kaktuszt. Látsz egy krómkaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy smirglibokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Pár fordulóval felviszed a nadrág alapanyagait. Aztán elbúcsúzol a kis állatoktól, akik sokáig integetnek utánad. (+2 jóság.)
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Rowena formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy vark. kardtáncos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 116 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a vark. kardtáncos jobb karját. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a vark. kardtáncos bal lábát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A vark. kardtáncos támadásai összeszabdalják a lábaidat! (4 támadástól 148 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +30 ÉP.) Mágusölővel néhányszor megcsapod a vark. kardtáncos testét. Kritikus ütés! (5 támadással 300 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a vark. kardtáncos bal lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Kavargó pengefalként zúdul rád a vark. kardtáncos. (4 támadástól 149 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +30 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 762, sebződés: 297, gyógyulás: 60, összesen: -237 ÉP}

Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [201,117] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy varkaudar vajákos. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Utad során felfedezel egy ovimon-bokrot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Látsz egy oltárt. Fairlight híveié. Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [200,118] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő zoloboo sámán nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. Szerencsére nem hatott rád. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán jobb oldalát. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Elszántan a másikra támadsz. Ezüsttőrrel néhányszor teljesen átdöföd a zoloboo sámán csontos karját. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a zoloboo sámán bal karját. Kritikus ütés! (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Látsz egy fekete kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Látsz egy oltárt. Leah hívői építették. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Véres Holló irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy nőstény varkaudar. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 106 életpontot sebeztél. Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nőstény varkaudar jobb lábát. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a nőstény varkaudar fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar karmai majdnem eltalálnak! A nőstény varkaudar karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3018 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. Erőd TF-elődött. [119 pontot használtál fel, van még 602.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[199,119] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy manilla-fát. Találsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy varkaudar hírnök jön feléd.

Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök nyakát. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az ezüsttőrt a másikra rontasz. Ezüsttőrrel tökéletesen perforálod a varkaudar hírnök jobb lábát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a varkaudar hírnök fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! A varkaudar hírnök karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1759 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy varkaudar íjász jön feléd.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász jobb lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Meglengetve az ezüsttőrt ellenfeledre ugrasz. Ezüsttőrrel tökéletesen perforálod a varkaudar íjász fejét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar íjász testét. Kritikus ütés! (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1690 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 35, gyógyulás: 4, összesen: -31 ÉP}

Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. A nagy küzdelem mámorában észre se vetted a homokos talajból kikandikáló valamit. A következő kincseket találtad: 2 sallank nyíl, 3 mérg. ubuk dobónyíl és egy ubuk dobónyíl. Egy varkaudar íjász támad rád.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász bal karját. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 18 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ezüsttőrrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar íjász testét. Kritikus ütés! (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar íjász nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1690 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 38, gyógyulás: 4, összesen: -34 ÉP}

A varkaudar szimbólumod gyűlölt látványából erőt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar íjász készül a lemészárlásodra.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 16 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Marokra fogva az ezüsttőrt ellenfeledre rontasz. Ezüsttőrrel tökéletesen perforálod a varkaudar íjász testét. Kritikus ütés! (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a varkaudar íjász jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1690 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 37, gyógyulás: 5, összesen: -32 ÉP}

A sorból újabb helybeli lép eléd. Már képtelenség meghátrálni! Egy varkaudar hírnök intéz feléd kihívást. Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Találsz egy gyilkos csalánt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csillagbozótost. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy pézsmatököt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Rhiannon formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy az elme hatalma varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Oldalt pillantva, meglátsz egy óriás liánt. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy varkaudar hadúr ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+372 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összefutsz Ed Coan nal . Tharr kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes fegyvertokot, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy Emma kötényét, egy értépő sarkantyút, egy grifftoll kesztyűt, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy medvebőr övet, egy Natharion amulettet, egy ősplazmát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku függőt, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy Thargodan karkötőt, egy troglodita gyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy varkaudar che-pap trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tisztán érzed auráját: semlegesnek tűnik. Egyből látszik, hogy te vagy a nagyobb mestere a fegyverforgatásnak, ezért ő elismerően meghajol előtted. Céltáblát pakolsz elő, aztán mutatsz a csóreszkámnak egypár trükköt, had örüljön! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [198,120] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "...a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy varkaudar katona. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Tharr haragja varázslat. 30 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar katona csillogó páncélját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel végigvagdosod a varkaudar katona csillogó páncélját. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a varkaudar katona bal oldalát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) A varkaudar katona fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 136 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +28 ÉP.) Mágusölővel végigvagdosod a varkaudar katona kivillanó vállát. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a varkaudar katona jobb oldalát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +24 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 647, sebződés: 282, gyógyulás: 52, összesen: -230 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [79 pontot használtál fel, van még 523.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 576 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 520.]

m 5 3 3 mozogsz délnyugatra, délkeletre, délkeletre
[197,121] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. A földön meglátsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [198,122] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Látsz egy borkonyó cserjét.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [199,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ryuku hajóroncsot.
(Feltételes kutatás:) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). Miután egy parti bokorban elrejtetted azokat a tárgyakat, melyre a mélyben nem lesz szükséged, besétálsz a hűvös tengervízbe. Egy darabig csak térdig ér, majd hirtelen mélyülni kezd. Ledugod a fejed a víz alá, és kinyitod a szemed, hogy láthasd, mi vár rád odalent. Egy vízdémon intéz feléd kihívást. [védettséged: 39]

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontakt. II pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megmarkolva a pengepajzsot ellenfeledre ugrasz. Pengepajzzsal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vízdémon testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Nyelvével a vízdémon úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-4 TVP). Pengepajzzsal többször mélyen végigmetszed a vízdémon testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A vízdémon nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-3 TVP).
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 115, gyógyulás: 24, összesen: -91 ÉP}

Rettegve, sikoltozva menekülsz.
A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Skinhead irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+321 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [45 pontot használtál fel, van még 468.]

m 2 mozogsz keletre
[200,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Felismered a közeledőt. Csak egy purifikátor. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 15 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor testét. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Megmarkolva az ezüsttőrt a másikra rohansz. Ezüsttőrrel tökéletesen perforálod a purifikátor szürke hengertestét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A purifikátor megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A purifikátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 purifikátor hájat. 1069 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [6 pontot használtál fel, van még 462.]

szk 230 256 157 keresed a 230. szörnyet a 256. szörnyet a 157. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy purifikátort. [0 pontot használtál fel, van még 462.]

at 1367 14 TU-t adsz át az 1367. kalandozónak 14
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 11 TU árán átcsúsztatsz 11 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 462.]

ef 30 energia fejlesztése 30
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-30 TU.] A befejezéshez még 3091 TU szükséges. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [300 pontot használtál fel, van még 162.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 159.]

* 2. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-48 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 159.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-48 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 159.]
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-48 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 159.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 27, 8.
Elmúlt a vízlélegzés hatása. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a pikkelyes ptog. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 159 pontod maradt, ebből a következő körre 159 pontot vihetsz át. Kapsz még 676 pontot. A következő körben tehát 835 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RAMIREZ FESZÍTŐVASA (1261. TÁRGY)
"Mindig is utáltam, mikor egy fránya ajtó megakadályozta, hogy megtudjam, mit rejt! Egy ilyen alkalommal kezembe akadt egy fémrúd (ugyanis épp egy alakváltót könnyítettem meg vele). Akkor még nem sikerült erőkarként használni, és így kinyitni az ajtót, annál az egyszerű oknál fogva, hogy az istenért se sikerült beerőszakolni a kis helyre a durung végű rudat. El is határoztam: a legközelebbi vaskohónál ezt megváltoztatom! Így is lett, most már tökéletes, úgyhogy hajrá testvéreim, használjátok ti is ezt!"
A fentiekben Ramirez Crashed a tárgy születésének körülményeire való visszaemlékezését olvashatjátok.
A feszítővas legyártásához kell egy fémrúd, hat pirkit a vaskohó felfűtéséhez, az elmaradhatatlan kőkalapács és 20 TVP-nyi türelem. Ramirez Crashed feszítővasát akkor veszed elő, ha másképp nem tudsz kinyitni egy zárt ajtót, ekkor az erőd hetedével megnő az ajtóbetörő technikád.

KARAKTERLAP

Bossy, egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű elf nő vagy. Fekete a bőröd. Raia félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. Az Erdők Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 503. fordulód.

Erő: 52 (56) Szint: 31 Merészség: 10/5 Magasság: 163 cm
IQ: 51 (71) Támadás: 49 Agresszió: 3 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 44 (49) Védekezés: 105 Menekülés: 30 % Életkor: 159/202 év
Egészség: 53 (71) Életpont: 526/511 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 44 (57) Varázspont: 1387/67 Pénz: 1167 arany Kép. pont: 54
Tudatpont: 91/46 Pszi pont: 304/224 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 60
Eddig összesen 5150 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 36129 TP-t kaptál. Jelenleg 3788966 TP-d van. A következő szinthez még 211034 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, acélkolosszus, vark. kardtáncos. A 500. fordulódban 5793 arany került a bankszámládra. 5879 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/4 (+4%) ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 23/39 (+8%)
vágófegyverek: 34/64 (+12%) ütőfegyverek: 30/30 lőfegyverek: 32/47 (+4%)
dobófegyverek: 28/3 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: ezüsttőr (#322) (160%) << vasalt bunkó (#181) << csontpálca (#329)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); sallank nyíl (#129) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/46 (+22%) 2. nyomkövetés: 173/34 (+48%) 3. lopás: 1/31
4. mászás: 13/9 5. csapdakészítés: 34/19 (+6%) 6. csapdaészlelés: 12/6
7. gyógyítás: 83/34 8. titkosírás: 19/54 (+11%) 9. felderítés: 36/15 (+10%)
10. szörnyidomítás: 16/91 11. teológia: 67/13 (+23%) 12. taumaturgia: 71/6 (+48%)
13. szerencsejáték: 5/97 (+11%) 14. versengés: 20/17 (+21%) 15. zene: 14/17
16. szörnyismeret: 85/36 17. pszi: *27/100 18. zárnyitás: 10/95
19. vadászat: 24/15 20. vitalitás: 1/93 21. bányászat: 32/23
22. úszás: 16/2 (+8%) 23. főzés: 10/18 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért
segítesz max. 15 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 40 darabot )
elfogod óriás patkányt (#42) fedett veremmel (#219), tüskés harci gromakot (#156) fedett veremmel (#219)
mászol max. 250 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), öregedést okozó lények (#9095), mélység fattya (#199)
Barátságosság (aktív: 8, max: 16)
Szeretet Vándorai (#9138), Vashegyek Nemzete (#9122), elf (#2), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), varkaudar vajákos (#690), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +47 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +42 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24) fürkésző szemek (#213) az elme hatalma (#123)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
fehér glóbusz (#47), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> orgoró (#170)
tűzeső (#61) >> szutykos remák (#191) villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176)
tűzeső (#61) >> Zinthurg (#180) energiafolyam (#136) >> quwarg anyakirálynő (#269)
vakító fény (#43) >> varkaudar hírnök (#686) villámcsapás (#50) >> varkaudar katona (#691)
villámcsapás (#50) >> purifikátor császár (#393)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
Famulusod egy erdei tündér.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.
2.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!
3.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
759 arany (#50) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 2 csuklyavirág (#133)
8 drótszőr (#37) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst karkötő (#158)
3 fűszerkeverék (#1170) 1 halcsont (#390) 11 kaja (#2)
12 karbin plazma (#199) 1 kristálygömb (#265) 1 nagy bronzkulcs (#185)
3 obszidián függő (#195) 1 ryuku nadrág (#691) 3 szent jogar (#150)
4 ugh méreg (#166) 1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 borkonyó bibe (#312) 9 ében toboz (#578)
1 ezüsttőr (#322) 1 fekete bőrcsizma (#247) 9 mákrózsa virág (#56)
3 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 nyílvessző (#108) 1 purifikátor háj (#269)
1 rézpáncél (#71) 1 rézsisak (#72) 1 rothasztó talizmán (#815)
2 rövid íj (#107) 2 sallank nyíl (#129) 1 szürke bőrkesztyű (#271)
2 ubuk dobónyíl (#138) 9 ubuk tüske (#131) 1 varkaudar látógömb (#1107)
9 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(197,121) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312)
(198,120) 255. jellempróba, oltár, szopógödör (#177), 34. jellempróba, varkaudar katona (#691)
(198,122) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312)
(199,119) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), varkaudar hírnök (#686), varkaudar íjász (#687), varkaudar falu (#1109), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), varkaudar hadúr (#270), Ed Coan (4542. kalandozó)
(199,123) vízdémon (#408), ryuku hajóroncs (#1163), művészi porolit (#720)
(200,118) zoloboo sámánok (#230), Leah rúnaköve, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 47. jellempróba, Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), nőstény varkaudar (#689)
(200,123) purifikátorok (#157)
(201,117) varkaudar vajákos (#690), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), 42. jellempróba, Fairlight oltár, 255. jellempróba
(202,117) varkaudar hírnök (#686), varkaudar íjász (#687), borzalmas varkaudar (#166), nőstény varkaudar (#689), varkaudar falu (#1109), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), 22. jellempróba, Tharr oltár, művészi porolit (#720), vark. kardtáncos (#693)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Az újszülöttek szüleiktől több képességet is örökölhettek, köztük az ősteológiát és őstaumaturgiát, ami természetesen hiba volt. Ezeket a képességeket minden karakternek magának kell megszereznie. Ezentúl már nem öröklődik.
* Manó Qpica kedvese megküzdött Toborzásgátló Vlagyimirral. A küzdelmet Manó nyerte meg.

Üzenet küldése a karakternek