50. forduló, 52. forduló, Illian összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. szept. 18. 9h:07'
EZ A 62. JÁTÉKHETED, 51. FORDULÓD
63. játékheted kezdete: szept. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 20 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1869
SZÁMLA : XXXX

ILLIAN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [45,95] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Silverlarddal. Sheran tanítványa. Egy borostyán függőt, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy kígyóbőr kesztyűt, egy obszidián függőt, egy örökkéval. rubinját és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy purifikátor trófea, egy burástya királynő trófea és egy epokitféreg trófea ékesíti. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges a nyomorult. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Silverlard, amikor összefutottatok, adott neked egy vashegyű lándzsát (ld. enc.), egy zárnyitó készletet és egy grákóbőrt. Varázserőd regenerálódik. (+11 varázspont.)

* 1. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 215.]

* 2. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 210.]

ba 989 nem támadod a semleges jelleműeket
BA 989 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

ba 113 nem támadod a 113. szörnyet
BA 113 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

tno 6 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

tno 6 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

tno 6 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

kno 8 képesség-növelés 8
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 teológia.)
[0 pontot használtál fel, van még 210.]

le 87 leveszed/lerakod a 87. tárgyat
Elrakod a bronzhegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

kf 182 1 kézbeveszed/felveszed a 182. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a vashegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

gyk 182 1 gyakorolsz a 182. tárggyal 1 pontért
Rafinált szúrásokkal több tucatnyi képzelt ellenfeledet teríted le. Még sokat kell gyakorolnod. [1 pontot használtál fel, van még 209.]

m 6 3 3 mozogsz nyugatra, délkeletre, délkeletre
[44,95] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délnyugatról folyik északkeletre. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy tavacskát. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy patak van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő sörényes ubuk mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csontkéssel meghorzsolod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával eltalálod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a sörényes ubuk nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes lopás:) Könnyűszerrel megtalálod azt a helyet, ahol Alyr letáborozott. Megvárod a megfelelő pillanatot. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. Sikeresen elcsórtad, amit akartál (1 mocsári penkét). Aztán tűnés! (+1 gonoszság.) (ld. enc.) Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [45,96] Síkság, továbbra is csak síkság.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gumifát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Rábukkansz egy haldokló alakváltóra. Amikor megpillant, remény csillan a szemében, és azt hörgi: - Vizet! Vizet! - Ha segíteni akarsz rajta, legalább 5 korty víz kell, hogy legyen a kulacsodban. Ez a tevékenység 2 TVP-be kerül (6. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Leülsz a haldokló mellé, és mosolyogva mesélsz neki jéghideg, hűsítő, buborékoktól pezsgő kóláról, habzó, a poharat vékony páraréteggel bevonó Holstein sörről. Mire a meséd végére érsz, beállt a halál. Átkutatod a tetemet, de még egy üres vizestömlőt sem találsz. (+2 gonoszság.)
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy oltárt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy mély kút van. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes lopás:) Felkutatod Silverlard táborhelyét. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A fenébe, a tábort csapda védi! Ordítasz, mert egyenesen belegyalogoltál. Vesztettél 16 életpontot. Szégyen a futás, de ilyen ciki helyzetben célszerű. Lelécelsz.

(Továbbmész...) [46,97] Továbbra is síkságon vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kaffogó hebrencs. Itt csata lesz.

Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kaffogó hebrencs bal oldalát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csontkéssel megbököd a kaffogó hebrencs jobb hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A kaffogó hebrencs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. (ld. enc.) 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Odalépsz a magatehetetlen figurához, és lábadat a torkára helyezed. Hosszasan kérdezgeted a fickót, hátha ki tudsz valami hasznosat szedni belőle, de nem jársz sikerrel. A hasznavehetetlen társalgást megunva, ránehezedsz a torokra rakott lábra, és fordulsz egyet. Majd, mint aki jól végezte dolgát, továbbindulsz. (+2 gonoszság.)
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [76 pontot használtál fel, van még 133.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+4 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [20 pontot használtál fel, van még 113.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy topránypolip! (ld. enc.)

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a topránypolip testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csontkéssel megbököd a topránypolip bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjaival a topránypolip csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a topránypolip testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a topránypolip testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A topránypolip csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A topránypolip még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 lapockacsontot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 99.]

m 4 7 7 mozogsz délre, északnyugatra, északnyugatra
[46,98] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Elenios, a mindenható isten. Legyél te is a papja! (gkar3064) " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Észreveszel egy teljesen lerombolt vaskohót. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy kőevő. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kőevő karszerű nyúlványát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csontkéssel megérinted a kőevő kőtestét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a kőevő csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy homokvarány lehet. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a homokvarány lapos hátát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a homokvarány lapos hátát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A homokvarány karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [45,97] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Délnyugatra egy épület van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Egyszercsak megpillantod egy vörös hajú, zöld szemű, harcsabajszos gnóm férfi táborát. Bőre teljesen fehér! Egy arany masszariasztót, egy bakkura csizmát, egy borostyán függőt, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy ezüst karkötőt, egy ezüst nyakláncot, egy igazgy. fülbevalót és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Ruházatát egy ork sámán trófea, egy halálmadár trófea és egy mutáns pók trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Teherhordója is van: egy királygyík! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: ocsmány fehér a nyomorult jónak. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.

(Továbbmész...) [44,96] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Észreveszel egy vaskohót. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy rúnakő van. Nyugatra egy patak van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 63.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 63.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 55.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[44,95] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délnyugatról folyik északkeletre. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy tavacskát. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy rúnakő van. Délnyugatra egy patak van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Körbevizsgálódsz. Még egész friss elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [44,94] Továbbra is síkságon vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett?

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy tavacskát. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Észreveszel valamit a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [24 pontot használtál fel, van még 31.]

v 7 105 2 elmormolod a 7. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 10 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 28.]

v 7 125 2 elmormolod a 7. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Megidézted az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik - egy marék homokká! A fenébe! Hallottál már valami olyasmit, hogy az alkímia nagy ritkán kudarcot vall, de hogy ez pont veled forduljon elő... [-7 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 25.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 22.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 22 pontod maradt, ebből a következő körre 22 pontot vihetsz át. Kapsz még 191 pontot. A következő körben tehát 213 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VASHEGYŰ LÁNDZSA (182. TÁRGY)
A vashegyű lándzsa valamivel jobb fegyver, mint a bronzhegyű: 4d6+1 a sebzése. Az igazi előnyei azonban a bronzhegyű lándzsával szemben: 1.) könnyebb, 2.) pontosabban tudsz vele célozni (+2 támadásod van, amíg ezzel harcolsz), 3.) nem kell hozzá fa, tehát nem tudja elpusztítani a fabontó szójer. Forgatásához azonban legalább 10-es szúrófegyver szakértelem szükséges. Elkészítéséhez szükséges 3 vasérc, amelyből a hegyet kovácsolod egy vaskohónál, egy fémrúd, amelyből a nyél lesz, 6 pirkit, amellyel a kemencét felfűtöd, és egy kőkalapács, amellyel a munkát elvégzed. A KT 182 parancs 30 TVP-be kerül, és 2-es bányászat szakértelem szükséges hozzá.

MOCSÁRI PENKE (148. TÁRGY)
Ha alaposan keresgélsz a mocsár zsombékjai, nádasai között, rátalálhatsz erre a vékony szárú, apró kék virágra. Üde illata egy percnyi kellemes érzést ad a végtelen mocsár bűzében. Keresett cikk a városok parfümkészítőinek, alkimistáinak körében. Könnyen lehet, hogy ez nemcsak illatának, hanem kevéske mágikus erejének is köszönhető.

HEBRENCS ÁLLKAPOCS (130. TÁRGY)
A kaffogó hebrencs hegyes fogú, rugalmas állkapcsát kivágni nem könnyű feladat. Nem beszélve arról, hogy látszólag semmi értelme. Vagy egy találékonyabb kalandozó mégiscsak használni tudná?

TOPRÁNYPOLIP (86. SZÖRNY)
Ne lepődj meg (nagyon) ha a föld alatt egy sötét üregből egyszercsak hatalmas fekete csápok nyúlnak feléd. A mozgásra képtelen, a sziklafalra tapadva élő szárazföldi puhatestű félelmetes erővel tudja áldozatát fojtogatni. Mielőtt észbekapnál, máris csápok tekeredtek rád, aztán már csak a csontok ropogása hallatszik... ínyencek számára ajánlatunk: topránypolip saláta zagmózium gombával.

KARAKTERLAP

Illian, egy hosszú aranyhajú, zöld szemű elf nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon ministránsa vagy. A Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 51. fordulód.

Erő: 19 (20) Szint: 10 Merészség: 5/5 Magasság: 143 cm
IQ: 19 (21) Támadás: 9 Agresszió: 5 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 18 Menekülés: 50 % Életkor: 143/143 év
Egészség: 18 Életpont: 143/143 Jellem: gonosz (48) Tul. pont: 0
Szerencse: 9 (11) Varázspont: 65/21 Pénz: 260 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 7/0
Eddig összesen 139 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 816 TP-t kaptál. Jelenleg 15033 TP-d van. A következő szinthez még 1967 TP szükséges. Trófeáid: ork sámán, trikornis, mutáns pók.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 10/55 (+25%) vágófegyverek: 1/27
ütőfegyverek: 2/88 lőfegyverek: 11/34

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << szöges bunkó (#8) << kőkés (#6)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -8.); mérgezett tüske (#23) (9 -11.); nyílvessző (#108) (12 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
44,94 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/79 2. nyomkövetés: 13/33 (+40%) 3. lopás: 9/56 (+17%)
4. mászás: 2/39 (+10%) 5. csapdakészítés: 4/97 (+13%) 6. csapdaészlelés: 2/49 (+5%)
7. gyógyítás: 13/11 (+20%) 8. teológia: 6/75 (+118%) 9. szörnyismeret: 1/0
10. vadászat: 4/95 11. bányászat: 2/31

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz az emberektől (1) mocsári penkét (#148), az elfektől (2) mocsári penkét (#148), a törpéktől (3) mocsári penkét (#148), a trolloktól (5) mocsári penkét (#148), a gnómoktól (6) mocsári penkét (#148), az alakváltóktól (7) mocsári penkét (#148), a 3262. karaktertől (3262) mocsári penkét (#148)
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot )
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
színes dözmöng (#78) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
vízionár (#66), karmazsin huhogó (#185), fabontó szójer (#71), manifesztátor (#124), süvítő rája (#113)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
méregfelhő (#37) >> 10. szintű lényekre

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! (teljesítve)
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
tudati jel (109)
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
kihívás (206)
önismeret (236)
sötét tekercs (260)
a butaság ára (273)
a halál angyala (304)
inkvizítor korbács (342)
hármas szövetség (383)
a mágia szeretete (393)
inkvizítori rangs. (402)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1273 TU szükséges.)
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

Összsúly: 54.99 kg Megterheltség: 109%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 82 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 evaporőr háj (#105) 2 mandibulapenge (#125)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 arany (#50) 1 fekete gyöngy (#99) 1 hebrencs állkapocs (#130)
1 kaja (#2) 1 lapockacsont (#33) 1 mocsári penke (#148)
5 ubuk tüske (#131) 2 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(44,95) Raia rúnaköve, patak, sörényes ubuk (#89), Alyr (3262. kalandozó)
(44,96) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Raia oltár
(45,96) Sheran rúnaköve, gumifa (#38), Sheran oltár, 6. jellempróba, Silverlard (5750. kalandozó)
(45,97) Tharr oltár, egy gnóm férfi
(46,97) kaffogó hebrencs (#88), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), mély kút (#93), 20. jellempróba, topránypolip (#86)
(46,98) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), kőevők (#62), homokvarány (#16)

Üzenet küldése a karakternek