Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. máj. 4. 12h:05' EZ A 67. JÁTÉKHETED, 51. FORDULÓD 68. játékheted kezdete: máj. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 23 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3493 SZÁMLA : XXXX |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a garokk testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a garokk bal hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A garokk agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 kaját. 168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
* 2. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
ef 12 501 | energia fejlesztése 12 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a kőevő testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a kőevő testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kőevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a rőtmanó berzerker bal karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a rőtmanó berzerker fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a rőtmanó berzerker bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner szeppent rákfatty trófeát, és kiszedsz egy rőtmanó berzerker trófeát. 673 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}
go 30 | gonoszkodsz: 30 |
m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hegyi rák kitinpáncélját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a hegyi rák ollóját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Apró karcolást ejt rajtad a hegyi rák ollójával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 rákpáncélt. 103 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [71,-22] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. (ld. enc.) Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt világítótornyot. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Utad során felfedezel egy csillezsályát. (ld. enc.) A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy Krogan, a pusztító, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy emberevő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az emberevő fejét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az emberevő testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az emberevő karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 7 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [72,-21] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy drasmólyom. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a drasmólyom jobb vállát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a drasmólyom testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 6 madártollat. 146 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 2 4 | mozogsz délkeletre, keletre, délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vadtroll jobb karját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a vadtroll fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A vadtroll csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A vadtroll belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-7 életpont)! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [74,-20] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Doktroll Martens Egészségügyi Szanatórium és Tájvédelmi Körzet. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély szakadékot. (ld. enc.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Havet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy kőszáli disznó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a kőszáli disznó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kőszáli disznó testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Véres nyál csordul ki a kőszáli disznó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 3 kaját. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [74,-19] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " E helyen alapították meg szövetségüket a misztikum létrehozásáért az <<Illúzió Mesterei>> " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Havet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy alpesi tehén. Itt csata lesz.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az alpesi tehén testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod az alpesi tehén testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az alpesi tehén testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén kissé megtaszít. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 5 kaját. 307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
szk 34 | keresed a 34. szörnyet |
fog 34 219 | elfogod a 34. szörnyet a 219. tárggyal |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
f 13 | kísérletezel a 13. tárggyal |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
RŐTMANÓ BERZERKER (369. SZÖRNY) A rőtmanókat a legtöbb kalandozó veszélytelen, ártalmatlan lényeknek tartja. Az utóbbi időben azonban megjelentek a dombok között a vérben forgó szemű, ámokfutóként támadó és harcoló rőtmanók. A legtöbbek szerint valamiféle betegség támadta meg a nyomorult lényeket, de a jobban értesültek állítják: a ryuku mágusok oltják be a félsziget szörnyeit valamiféle gonosz méreggel, a kontinens lényeit fordítják először a lakosság ellen, ezzel megtéve inváziójuk első lépését. Akárhogy is, a rőtmanó berzerkerrel szemben készülj fel a legrosszabbra, hiszen nem ismer fájdalmat, egyetlen célja a pusztítás. |
TÖRPE BÁNYA (435. TÁRGY) A nemesebb fémek (pl. mithril) kibányászásához már nem elegendő előkapni az ásót, és puff, kiásni az értékes ércet. Először is, építened kell egy bányát. Ehhez többek között ásó és csákány szükséges, valamint 240 TVP-nyi építkezés (ÉP 435 <TVP>). Ha a bánya elkészült, a H 434 paranccsal próbálhatsz meg bányászni, 8 TVP árán, egy csákány segítségével. Ne feledd, a sikerhez IGEN magas bányászat szükséges! A törpe bányában persze ugyanúgy kitermelhetők a régebbi, felszíni fémek is (réz, pular stb). Ha van érvényben Feltételes Ásás parancsod, és egy mezőn van törpe bánya, és van nálad csákány, akkor automatikusan a bányában próbálkozol, és nem a felszínen. |
CSILLEZSÁLYA (1252. NÖVÉNY) A csillezsálya a sziklás terepet kedveli, ott is azokat a repedéseket, ahol gyakran lehet árnyékban. Ritkán nyílik, de ilyenkor álomszép, lila színű virágot bont. Már rátekinteni is igazi bódulatot okoz, hát még ha óvatosan leszedsz pár levelet a csillezsálya tövéről (KT 1253 parancs 3 TVP-ért, körönként max. 3-at) és az orrod alá dugva belélegzed azt a kellemes illataromát, melyet ez bocsát ki magából (H 1253 parancs 5 TVP-ért). Különös bódulat lesz úrrá rajtad, ami csupán néhány percig tart. Hatása lenyűgöző lehet: - vagy max. életerőd nő a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával, - vagy szerencséd nő a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával. Persze az is lehet (ha épp nincs szerencséd), hogy a zsályalevél beszippantása semmilyen változást nem okoz. A bódulat káros mellékhatásairól egyelőre nem tudni, remélhetőleg nincsenek is. A csillezsálya virága szép látványt nyújt ugyan, de felhasználni semmire nem lehet. |
DRASMÓLYOM (60. SZÖRNY) Az alacsony és magashegységek nagyra nőtt, struccszerű ragadozó madara vastag tollazatot növesztett a kopár hegyormok közt fújó hideg szelek ellen. Ez a mindig éhes óriásmadár néha még egy-egy kőszáli disznót is elejt, nem beszélve a gyanútlan utazókról, akik a hegyeken akarnak átkelni. "A drasmólyom, mint a legtöbb buta szörny, csak akkor veszélyes, ha éhes - egy jóllakott drasmólyomtól akár 10 lépésre is el lehet sétálni, akkor sem támad meg." (idézet magát megnevezni nem kívánó halbiológustól. Szavahihetőség, szakértelem - ???). |
SZIKLAFÉSZEK (167. TEREPTÁRGY) A magashegység elhagyatott sziklái között, a szédítően magas sziklafalon megpillantasz egy fészket. Milyen óriási madár képes ilyen magasra repülni, ilyen hidegben megélni? És vajon mi lehet a fészekben? Tojás? Vagy valamilyen kincs? Érdemes lenne megpróbálni... Csakhogy mindez hegymászóhoz illő feladat - egy mászókampó nélkül vagy 6-osnál kisebb mászás szakértelemmel akár meg se próbáld. Ha nagyon kíváncsi vagy, és van mászókampód, használd, és lásd, mi történik! Ez a tevékenység 24 pontba kerül. |
MÉLY SZAKADÉK (154. TEREPTÁRGY) A hegyek között barangolva, egy mély, sötét szakadékot pillantasz meg. Első benyomásod az, hogy legjobb lenne elkerülni, de aztán győz benned a kalandozó kíváncsisága. Egész a peremig kikúszva, óvatosan lenézel. Odalent, a meredek és sima sziklafalban egy sötét üreget látsz! Vajon mi van benne? Egy kötéllel le tudnál menni, de ez elég veszélyes vállalkozás lenne (5-ös vagy nagyobb mászás szakértelem szükséges hozzá). Ha meg akarod próbálni ezt a veszélyes dolgot, akkor a H 92 parancsot kell kiadnod, 20 pontért. |
KŐSZÁLI DISZNÓ (34. SZÖRNY) Ezek a vaddisznónál valamivel kisebb, de annál harciasabb földtúrók a kőszáli kecskékkel ellentétben nemcsak a magashegységben, hanem dombvidéken is megtalálhatók. Tapasztalt vándorok szerint nincs veszedelmesebb dolog, mint egy felbőszített kőszáli anyakoca agyara. Vajon igazuk van? Próbáld ki! |
Erő: | 21 (26) | Szint: | 13 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 252 cm |
IQ: | 18 (19) | Támadás: | 14 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 493 kg |
Ügyesség: | 13 (14) | Védekezés: | 18 | Menekülés: | 25 % | Életkor: | 18/18 év |
Egészség: | 18 (19) | Életpont: | 207/171 | Jellem: | semleges (-10) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 14 (18) | Varázspont: | 86/10 | Pénz: | 3730 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 12/0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/24 | szúrófegyverek: | 8/24 (+54%) | vágófegyverek: | 6/42 |
ütőfegyverek: | 14/68 (+8%) | lőfegyverek: | 8/43 | dobófegyverek: | 6/63 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << mandibulakasza (#127) << göcsörtös bunkó (#123) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 .); ubuk dobónyíl (#138) (9 -); |
74,70 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 74 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/78 | 2. nyomkövetés: | 8/51 (+55%) | 3. mászás: | 3/42 |
4. csapdakészítés: | 11/38 (+36%) | 5. gyógyítás: | 10/18 | 6. felderítés: | 2/77 |
7. szörnyidomítás: | 3/36 | 8. teológia: | 3/74 (+17%) | 9. taumaturgia: | 1/47 (+3%) |
10. szörnyismeret: | 4/69 (+24%) | 11. vadászat: | 2/86 | 12. bányászat: | 9/28 (+90%) |
13. testépítés: | 1/66 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
elfogod kőszáli disznót (#34) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 24 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
trollfa (#80) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
manifesztátor (#124), Pszinapszis (#974) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
hadiszerencse I (#13) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | trollfa (#80) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
2.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. |
3.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
illúziófegyver (121) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 27 TU. szükséges még: 3 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 967 TU szükséges.) |
Összsúly: 70.21 kg | Megterheltség: 85% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 77 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | fekete gyöngy (#99) | 9 | kaja (#2) | 6 | madártoll (#112) | |||
1 | óndarab (#85) | 1 | rákpáncél (#97) | 2 | rézdarab (#70) |
67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | |
-24 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-23 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-22 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|