50. forduló, 52. forduló, TAKA MURIR összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. febr. 11. 9h:12'
EZ A 70. JÁTÉKHETED, 51. FORDULÓD
71. játékheted kezdete: febr. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5737
SZÁMLA : XXXX

TAKA MURIR KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [47,-4] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 10 óndarabot (15 arany).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+21 varázspont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 188.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 183.]

* 3. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 178.]

ffk 150 170 140 felt.fv.kozkázata: 150 170 140
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 150 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 170 % lesz. Ok, a 3. fegyverre a kockázat 140 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

jlk 8514 jelszó kimondása 8514
Veszel egy nagy lélegzetet, és érthetően kimondod a jelszót. Pezsgő mágia mutat be számodra egy labirintustérképet, miközben megnyílik a mélybe vezető ajtó. 69 tapasztalati pontot kaptál.

7
8 6
9 5
10 2 4
11 3
1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 25. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 173.]

be 25 bemész a 25. titkos labirintusba
Ahogy feltárul előtted a lejárat, erős, hideg szél csap az arcodba. Vajon van még egyéb szellőzése is ennek az innét igen nehezen elérhető járatnak? Bepillantasz: teljes a sötétség. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] A felfedezés ismerős izgatottsága fut végig rajtad, ahogy a napsütés mögötted marad. Lemászol a lépcsőn. A távolból orgonaszó hangzik fel. A falon egy feliratot látsz: "Eh, eh, eh. Ez lesz a sírod, szerencsétlen. A csapdáim elemésztenek. Istenem vár rád!" Thirgaon, Leah főpapja. [5 pontot használtál fel, van még 168.]

lm 2 903 3 mozogsz 2 903 3
Belépsz az óriási terem közepére. Feletted hatalmas kupola van, de az azt borító rengeteg rajzot, mintát nem tudod kivenni a fáklyád gyenge fényében. Minden irányba apró alkóvok bújnak meg. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
A gyanúsabb helyeken (ajtók előtt, ládáknál, sarkoknál) fokozottan figyelsz a csapdákra, egyébként nem annyira. Belesel a 3. pontnál levő alkóvba. [3. PONT] Megtorpansz: valamilyen csapda van előtted! Vigyázva kikerülöd. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[13 pontot használtál fel, van még 155.]

lm 4 5 900 mozogsz 4 5 900
Bekukkantasz a 4. fülkébe. [4. PONT] Sikeresen észrevettél egy ravaszul álcázott csapdát! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Odalépsz az 5. beugróhoz. Ez egy díszes, fából készített imafülke. [5. PONT] Hála a körültekintő előrehaladásodnak, kiszúrtál egy rejtett csapdát. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [16 pontot használtál fel, van még 139.]

lm 2 903 6 mozogsz 2 903 6
Belépsz az óriási terem közepére. Feletted hatalmas kupola van, de az azt borító rengeteg rajzot, mintát nem tudod kivenni a fáklyád gyenge fényében. Minden irányba apró alkóvok bújnak meg. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
A gyanúsabb helyeken (ajtók előtt, ládáknál, sarkoknál) fokozottan figyelsz a csapdákra, egyébként nem annyira. Megvizsgálod a 6. pontnál levő alkóvot. [6. PONT] Rálépve egy billegő kőlapra, dübörgést hallasz, a fejed fölül! Szerencsédnek köszönhetően csak 4 életpontot vesztettél. Félreugrasz a lezúduló kőfal-csapda elől. A fal lassan visszamegy.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[13 pontot használtál fel, van még 126.]

lm 7 900 2 mozogsz 7 900 2
Ezután belépsz az északi folyosó mélyén megbúvó imafülkébe. [7. PONT] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Belépsz az óriási terem közepére. Feletted hatalmas kupola van, de az azt borító rengeteg rajzot, mintát nem tudod kivenni a fáklyád gyenge fényében. Minden irányba apró alkóvok bújnak meg. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[13 pontot használtál fel, van még 113.]

lm 903 11 10 mozogsz 903 11 10
A gyanúsabb helyeken (ajtók előtt, ládáknál, sarkoknál) fokozottan figyelsz a csapdákra, egyébként nem annyira. Kíváncsiságod a 11. pont imafülkéjéhez vezet. [11. PONT] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
A nyugati szárny nyugati alkóvját is ellenőrzöd. [10. PONT] Hála a körültekintő előrehaladásodnak, kiszúrtál egy rejtett csapdát. Vigyázva kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[16 pontot használtál fel, van még 97.]

lm 9 9 900 mozogsz 9 9 900
Ahogy belépsz a nyugati szárny keleti alkóvjába, egy nagy és díszes emelvényt pillantasz meg egy függöny mögött. [9. PONT] Némi kutatás után találsz egy tömör kődobozt. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Egyhelyben toporogsz.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [8 pontot használtál fel, van még 89.]

lm 2 1 mozogsz 2 1
Belépsz az óriási terem közepére. Feletted hatalmas kupola van, de az azt borító rengeteg rajzot, mintát nem tudod kivenni a fáklyád gyenge fényében. Minden irányba apró alkóvok bújnak meg. [2. PONT]
Visszatérsz a kereszt-kamra kijáratához, és elhagyod a mínosz-kúpot.
[10 pontot használtál fel, van még 79.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[47,-5] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Felfedeztél egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Nyugatra nézve látsz egy oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.)
Összeakadsz egy szőke, rövid hajú, zöld szemű alakváltó férfival. A bőre kreolszínű. Fairlight követője. Egy bakkura csizmát, egy bőrpáncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy villám szimbólumot és egy réz papi karkötőt visel. Fegyverzetét egy alpesi tehén trófea és egy garokk trófea ékesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Con Dresstelle. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [47,-6] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy surranó kígyó. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a surranó kígyó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A surranó kígyó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a surranó kígyó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Egy bőrpáncélos törpe hever a földön. Él még ugyan, de könnyen megállapíthatod: szörnyű sebe van, valószínűleg a tüdejét szúrták át. Talán még egy napja is hátra van, de embertelen kínokat kell kiállnia. Kérdezni próbálod, hogy ki támadta meg. Válaszolni azonban nem tud, csak vért köhög fel. A mozdulata viszont nagyon egyértelmű: azt kéri, öld meg, vess véget a szenvedéseinek. Ahhoz, hogy eleget tegyél a törpe kívánságának, 15 TVP-t kell elköltened (11. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ó! Hiszen ez egy tetemember. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.


(Továbbmész...) [47,-7] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy manifesztátor került az utadba. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Elszántan a másikra támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A manifesztátor meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A manifesztátor mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: -2, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Utad során felfedezel egy smirglibokrot. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy vízionár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vízionár puha bőrét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A vízionár mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A vízionár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 vízionár szemet. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Találkozol egy barna, hosszú hajú, kék szemű ember férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Egy bőrpáncélt és egy rézsisakot visel. Ruházatát egy proteinfecske trófea, egy óriás skorpió trófea és egy gyilkos tetű trófea ékesíti. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Tisztán érzed auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Eldorni Beorn. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összeakadsz egy barna hajú, kék szemű ember férfival. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy obszidián karkötőt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy rájanyék trófea és egy garokk trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges, mint Neked. Összeismerkedtek. Az ő neve Leo. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[30 pontot használtál fel, van még 49.]

m 8 1 8 mozogsz északra, északkeletre, északra
[47,-8] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vérszomjas csüldő. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vérszomjas csüldő jobb oldalát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel megütöd a vérszomjas csüldő egyik csápját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Magad mögé lököd a pitiáner sullár trófeát, és kiszedsz egy vérszomjas csüldő trófeát. 525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy oltárt. Északnyugatra egy púderszikla van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [48,-9] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kaszabolósáska. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A kaszabolósáska vágása nem talált el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 mandibulapengét. 71 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Fura látvány tárul eléd: egy hatalmas, büszke testű woor-antilop, amint kétségbeesetten vergődik egy hurokcsapdába szorulva! Ha segíteni akarsz rajta, 8 TVP-t kell elköltened (4. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [48,-10] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy oltárt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [30 pontot használtál fel, van még 19.]

m 8 mozogsz északra
[48,-11] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzbokrot. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délnyugatra látsz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy oltárt. Elteszed a látcsövet.

Eszel valamit. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 9.]

szk 31 keresed a 31. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy woor-antilopot. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 6.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 6 pontod maradt, ebből a következő körre 6 pontot vihetsz át. Kapsz még 191 pontot. A következő körben tehát 197 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MANIFESZTÁTOR (124. SZÖRNY)
A manifesztátor barna bőrű, szem nélküli, háromkarú lény. Egyszerre két létsíkon létezik, ezért szinte lehetetlen ellene harcolni: amikor támad, ezen a síkon van, amikor te próbálod megütni, visszacsusszan a másik világba... Ezt a furcsa képességet állítólag semlegesíti egy bizonyos tárgy jelenléte. Vajon melyik lehet az?

VÉRSZOMJAS CSÜLDŐ (114. SZÖRNY)
Ha valaki a földön egy kisebb, szabályos bemélyedést vesz észre, akkor általában nem szokott gyanakodni. Ha azonban belesétál, és a mélyből óriási csápok törnek elő, lerántva a föld alá, akkor legközelebb már óvatosabb lesz. Ha lesz legközelebb... Ha a csüldő sikeresen lehúz a föld alá, akkor óriási állkapcsával egyszerűen kettéroppant, és bekebelez. Aránylag fájdalommentes halálnem, kivéve, ha a csápok gyilkos szorítására gondolunk...

KARAKTERLAP

TAKA MURIR, egy barna, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr ministránsa vagy. Ez az 51. fordulód.

Erő: 19 (24) Szint: 12 Merészség: 5/5 Magasság: 145 cm
IQ: 17 Támadás: 15 Agresszió: 4 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 20 Menekülés: 15 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 21 Életpont: 188/188 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (16) Varázspont: 44/4 Pénz: 157 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 273 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 757 TP-t kaptál. Jelenleg 30563 TP-d van. A következő szinthez még 2437 TP szükséges. Trófeáid: ork sámán, törpemammut, vérszomjas csüldő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 11 szúrófegyverek: 6 vágófegyverek: 6
ütőfegyverek: 1 dobófegyverek: 12

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) (150%) << bronzpenge (#126) (170%) << ököl (#28) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
48,21 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 7 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 4 (+1) 5. csapdaészlelés: 2 (+1) 6. gyógyítás: 7
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 3 (+1)
10. harcművészetek: 11 11. szörnyismeret: 3 12. zárnyitás: 2
13. vadászat: 3 14. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 4 darabot )
elfogod woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219)
mászol max. 56 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6) erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28) hadiszerencse I (#13)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.
2.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót.
3.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.

Összsúly: 44.62 kg Megterheltség: 76%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 99 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 mandibulapenge (#125) 1 surranó kígyó bőr (#47) 2 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(47,-8) vérszomjas csüldő (#114), oltár
(47,-7) manifesztátor (#124), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 26. jellempróba, vízionár (#66), Eldorni Beorn (4488. kalandozó), Leo (4939. kalandozó)
(47,-6) surranó kígyók (#30), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 11. jellempróba, oltár, tetemember (#123)
(47,-5) egy ismeretlen isten rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, Con Dresstelle (4210. kalandozó)
(48,-11) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 23. jellempróba
(48,-9) kaszabolósáska (#83), 4. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek