510. forduló, 512. forduló, Goroda összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. aug. 16. 12h:12'
EZ A 543. JÁTÉKHETED, 511. FORDULÓD
544. játékheted kezdete: aug. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5397

GORODA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [191,105] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 kabutót (1500 arany). Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 100 sárkánypikkelyt.
A táborozás 1. napján találkozol Gobó Munfannnal. A Törpe Ősök e Hírvivőjének bölcsességét 18 arasznyi, azaz 5 rőfnyi hosszú szakálla szimbolizálja! Ő Lyneth Sus Scrofus férje! Sheran félisten hatalmú felszentelt főpapja. Egy árnygyűrűt, egy árnyszőttest, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy drakolit csizmát, egy drakolit kesztyűt, egy drakolit köpenyt, egy drakolit lábvédőt, egy játékmesteri palástot, egy jegygyűrűt, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy Mutáns koronát, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy óriás fülbevalót, egy örökkév. igazgyöngét, egy ősi karkötőt, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősi vállvédőt, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rd'alv amulettet, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy Teremtő koronáját, egy virág szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy magh-goth párduc trófea, egy triklem drakolder trófea és egy élőholt drakolder trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Az ősök szellemiségével eltelt Törpe Lélek. Jobb kezében egy biethlan kardot, bal kezében egy drakolit pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Málhásállata egy eszement trappoló. Tisztán érzed auráját: semlegesnek tűnik. Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 2. napon találkozol egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Bőre bronzként csillog. Fairlight nagyhatalmú főpapja. Egy balkezes gyűrűt, egy Bufa páncélját, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy Huddens alkarvédőjét, egy lánckesztyűt, egy lidérckoronát, egy moa csiptetőt, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vállvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tűzúr csizmáját, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy taalru trófea, egy ősdentor trófea és egy Notermanthi trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kék égen kondenzcsíkot húzó moa röpcsi. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Érzékeled auráját: az ő jelleme semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Csörcsil. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra.
A 3. napon összefutsz egy barna hajú, zöld szemű troll férfival. Bőre gránitszürke. Tharr lényeként az univerzum felett uralkodó ősistenség. Egy bársony övsálat, egy beholderfej medált, egy bo'adhun gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy fűzött kagylósort, egy háború gyűrűjét, egy hakamát, egy haramakit, egy Hatalom Karkötőjét, egy kabutót, egy gránit szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sodét, egy Teremtő koronáját, egy torz fülkarikát, egy tradicionális övet, egy troglodita gyűrűt, egy uglaok lánckesztyűt és egy uglaok láncköpenyt visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy tleikan rémeb trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy Durghal pörölyét, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ében dobónyíl. Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Thunder. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
Az aranytermő erszény 61 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+41 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+696 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+43 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 881.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 879.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 877.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 875.]
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 873.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 873.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 871.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Öregedtél 1 évet. [2 pontot használtál fel, van még 869.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 869.]

* 4. KP: elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 867.]
Beizzik a turbómágia. Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 865.]

* 5. KP: használod a 69. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 860.]

kno 14 1 képesség-növelés 14
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.) A Gyilkos Döfés (ld. enc.)
[0 pontot használtál fel, van még 860.]

v 163 364 67 elmormolod a 163. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[364,67] A fák között tocsogók, nádasok jelennek meg: a terep mocsarasra vált. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy térkaput. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy viharóriás barlang van. Délre egy lávató van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy mópat boly van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy ősvortex van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Hirtelen mozogni kezd a föld! Csak egy talriai behemót. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Távolról tűzvihar varázslatot lősz a másikra. 115 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. {KCC:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a talriai behemót mérhetetlen testét. (8 támadással 676 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 70 életpontot sebeztél. 70 életpontot gyógyultál. Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +24 ÉP.) Vámpírölővel tökéletesen perforálod a talriai behemót testét. (8 támadással 655 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Fényaurád 8 sebzést okoz. A talriai behemót a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 129 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +26 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 1614, sebződés: 245, gyógyulás: 200, összesen: -45 ÉP}


Összefutsz Csörcsillel. Fairlight nagyhatalmú főpapja. Egy balkezes gyűrűt, egy Bufa páncélját, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy Huddens alkarvédőjét, egy lánckesztyűt, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy moa csiptetőt, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló gyűrűt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vállvédőt, egy tűzúr csizmáját, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy taalru trófea, egy ősdentor trófea és egy Notermanthi trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Kék égen kondenzcsíkot húzó moa röpcsi. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Mentális auráját felismered, semleges jellemű. Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[-55 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [15 pontot használtál fel, van még 845.]

kf 425 2 kézbeveszed/felveszed a 425. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a ryuku menetpajzsot, majd a bal kezedbe veszed a pengepajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 845.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[363,66] A terep változik: ismét síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy rothadó lián. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 216 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a rothadó lián testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) A lény egy savdárdát dob rád. Nem talált! Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel többször eltalálod a rothadó lián testét. (6 támadással 385 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 78 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a rothadó lián testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (22 ép-t sebezve). A rothadó lián csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A rothadó lián csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A rothadó lián csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő mérgezett vasnyíl felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. Vámpírölővel többször eltalálod a rothadó lián jobb oldalát. (6 támadással 401 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 82 életpontot sebeztél. {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a rothadó lián tekergő szárát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Fényaurád 19 sebzést okoz. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Csápjával megérint a rothadó lián. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 69 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüstshuriken felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1489, sebződés: 234, gyógyulás: 40, összesen: -194 ÉP}

Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia híveié. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Gunymák anyó. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy ősvortexet. Délre nézve látsz egy mópat bolyt. Délnyugatra egy életszikla van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [362,65] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Úgy gondolod, hogy a közeledő mópat gigász nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 129 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a mópat gigász gigászi lábát. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a mópat gigász testét. (6 támadással 519 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a mópat gigász testét. Kritikus ütés! (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A mópat gigász megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Vámpírölővel többször eltalálod a mópat gigász ragyás masszáját. (2 támadással 179 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvágod a mópat gigász testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. A mópat gigász feléd rúg, de nem talál el. A mópat gigász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1266, sebződés: 0, gyógyulás: 162, összesen: +162 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Gunymák anyó irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy ősvortexet. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [361,64] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Felfedeztél egy szent tölgyfát. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy gejzírt. Nyugatra nézve látsz egy épületet. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Thargodan tábor van. Elrakod a távcsövet. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy mópat gigász. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy tűzvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 107 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a mópat gigász testét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mópat gigász gigászi lábát. (6 támadással 495 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a mópat gigász testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. A mópat gigász megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Vámpírölővel megdöfködöd a mópat gigász gigászi lábát. (3 támadással 256 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 71 életpontot sebeztél. 71 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvágod a mópat gigász testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A mópat gigász feléd rúg, de nem talál el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1297, sebződés: 0, gyógyulás: 165, összesen: +165 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. [46 pontot használtál fel, van még 799.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+70 életerő.) Szerencséd fejlődött. (+1 szerencse.) [30 pontot használtál fel, van még 769.]

m 6 mozogsz nyugatra
[360,64] Épületek tűnnek fel. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Látsz egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Találkozol egy ismerős, rejtélyes troll kalandozóval. Köpönyeg rejti a felszerelését. Kurtán feléd biccent, aztán továbbáll. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "

A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 757.]

be 686 4 bemész a 686. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütőfegyverek szakértelem terén. Kiderül azonban, hogy még nincs elegendő gyakorlatod ahhoz, hogy magasabb szintre lépjél. Köszönsz és távozol. [5 pontot használtál fel, van még 752.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[361,63] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Elmúlt a vadászat hatása. Üvöltve, megrohamozod a tábort. Fegyvereddel már az első csapásra készülsz. Sötét halálfelhőt lő rád egy Thargodan, de te lélegzetedet visszafojtva rohansz át rajta. Egy Notermanthi támad rád.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 201 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a Notermanthi izmos testét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) A Notermanthi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fűszertartó és 2 trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4802 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

A Thargodanok acsarogva alkotnak egy nagyobb kört körülötted. Egy mocskos zsák hever a földön, gyorsan felkapod. A következő kincseket találtad: 2 pirkit. Egy Thargodan zsoldos jön feléd.

Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 185 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan zsoldos nyakát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan zsoldos izmos testét. (4 támadással 270 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a Thargodan zsoldos izmos testét. Kritikus ütés! (2 támadással 86 életpontot sebezve.) A fényaura 15 ép-t sebez. A Thargodan zsoldos karma a fejed mellett suhan el! A Thargodan zsoldos megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Thargodan zsoldos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7534 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 658, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Parancsszó hangzik hátulról, és most egy nagyobb ellenfél lép eléd. Halálvarázs sújt le rád hátulról, de te csak kacagsz rajta (magadban pedig csodálkozol óriási szerencséden). Egy lidérckirály intéz feléd kihívást.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a lidérckirály testét. (6 támadással 575 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a lidérckirály testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Fényaurád 21 sebzést okoz. A lidérckirály csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Vámpírölővel jól megszúrod a lidérckirály jobb vállát. (1 támadással 101 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a lidérckirály köpenyét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Fényaurád 24 sebzést okoz. A lidérckirály csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9391 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 832, sebződés: 56, gyógyulás: 12, összesen: -44 ÉP}

A megmaradt Thargodanok elrepülnek a szélrózsa minden irányába. Itt a végső összecsapás ideje! Egy Rém jön feléd.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 195 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a Rém sötét esszenciáját. Kritikus ütés! (4 támadással 136 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Rém borzalmas plazmáját. (6 támadással 509 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 77 életpontot sebeztél. 38 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Rém jobb oldalát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeled 26 pontot sebződik a fényaurától. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Vámpírölővel többször eltalálod a Rém borzalmas plazmáját. (2 támadással 165 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 83 életpontot sebeztél. 67 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megkarcolod a Rém borzalmas plazmáját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Fényaurád 25 sebzést okoz. Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A Rém még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 rémplazmát. 16008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1161, sebződés: 163, gyógyulás: 142, összesen: -21 ÉP}

Benézel a csontokból összeeszkábált kalyibákba, kincs után kutatva. A következő kincseket találtad: 41 arany, egy din formázó minta [din formázó minta ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy moa burát [moa burát ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. No, ideje menni, hiszen minden bizonnyal hamarosan megérkezik egy csapat Thargodan légiós. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Gordon Marlo orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy smaragd sárkány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzvihar. 94 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a smaragd sárkány testét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (99 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a smaragd sárkány jobb szárnyát. (6 támadással 503 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a smaragd sárkány testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a smaragd sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 406 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megkarcolod a smaragd sárkány óriási karmát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A fényaura 10 ép-t sebez. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.)
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 40 arany, egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 80 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 20289 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1432, sebződés: 452, gyógyulás: 243, összesen: -209 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [362,62] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sziklaskorpió. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy tűzvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 139 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sziklaskorpió testét. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sziklaskorpió bal középső lábát. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a sziklaskorpió kitines testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A fényaura 5 ép-t sebez. A sziklaskorpió ollója a levegőben csattan. Feléd sújt a sziklaskorpió a farkával, de elhibázta! A sziklaskorpió összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. 3445 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Ragnar irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Észreveszel egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (adamantit) van! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy ősvortexet. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [363,62] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy térkaput. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Fairlight oltár van. Északra egy ősvortex van. Elteszed a látcsövet.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [96 pontot használtál fel, van még 656.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+120 életerő.) Szerencséd fejlődött. [30 pontot használtál fel, van még 626.]

m 2 8 mozogsz keletre, északra
[364,62] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. Valami nyálkás anyag telepedik az arcodra! Undorodva törlöd le magadról. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy ősvortex van. Északra egy térkapu van. Elrakod a távcsövet.


(Továbbmész...) [364,61] Kipróbálva minden lépést, mielőtt tovább mész, még beljebb nyomulsz a gyilkos ingoványban. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy térkaput. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Találsz egy krómkaktuszt. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantod a Síkok Vándorát. Úgy tűnik, még mindig segítőket toboroz. Talán mégis el kéne vállalni a feladatot? Veszélyes küldetésnek látszik. Na, majd gondolkodsz rajta - döntöd el, és továbbmész. (7. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 24, délre 135 mérföldre teljesítheted.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ovimon-bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Hira Lal. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy ősvortexet. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet.

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 602.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 602.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 602.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 562.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 286 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 522.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 246 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 482.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 206 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 442.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 166 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 402.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 126 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 362.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 86 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 322.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 46 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 282.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 6 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 242.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 ügyesség.)

Eszel valamit. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 202.]

tf 3 2 fejleszted a 3. tulajdonságodat 2 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [2 pontot használtál fel, van még 200.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 27, 20.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a pikkelyes ptog. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 684 pontot. A következő körben tehát 884 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KABUTO (1373. TÁRGY)
A szamurájok arcvédővel ellátott sisakja remek darabja a harcművészek öltözékének, melyet néhány csattal rögzítenek a fejükre. Ahhoz, hogy ezt te is megtehesd, legalább 40. tapasztalati szintűnek kell lenned. Ha a kritériumnak eleget teszel, és a szamurájsisakot viseled, +13 védelmet, +13 támadást, és +50 max. ÉP-t ad neked.

GYILKOS DÖFÉS
A gyilkos döfés egy másik kí-képesség, amelyet fegyverrel való harc esetén használhatsz. Egy gyengébben védett pont esetén több időd van a támadás végrehajtására, és így nagyobb erőt vagy képes a döféssel (vagy ütéssel, vágással) bevinni. Ennek eredményeképpen minden támadásra lesz +1 sebzésed. A Gyilkos Döfés használatát a {GYD:} felirat jelzi.

KARAKTERLAP

Goroda, egy rövid ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia félisten hatalmú uralkodó papja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 511. fordulód.

Erő: 72 (88) Szint: 46 Merészség: 8/5 Magasság: 168 cm
IQ: 75 (82) Támadás: 68 Agresszió: 3 Testsúly: 100 kg
Ügyesség: 65 (77) Védekezés: 135 Menekülés: 30 % Életkor: 33/45 év
Egészség: 66 (83) Életpont: 1022/866 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 74 (90) Varázspont: 2086/1479 Pénz: 2876 arany Kép. pont: 70
Tudatpont: 17/10 Pszi pont: 188/200 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 30
Eddig összesen 5888 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 88149 TP-t kaptál. Jelenleg 14868835 TP-d van. A következő szinthez még 231165 TP szükséges. Trófeáid: drótszőrű mópat, triklem drakolder, Shear'niz'il. A 510. fordulódban 102337 arany került a bankszámládra. 102848 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/48 ökölvívás: 24/0 szúrófegyverek: 41/74 (+2%)
vágófegyverek: 22/3 (+3%) ütőfegyverek: 23/85 (+4%) lőfegyverek: 28/23
dobófegyverek: 32/71 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: Mjölborg kalapácsa (#523) (110%) << ököl (#28) (120%) << nitmák kard (#856)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -24.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (25 .); vas dobónyíl (#189) (26 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -997.); ezüstshuriken (#327) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28/52 2. nyomkövetés: 122/63 (+28%) 3. mászás: 26/37
4. csapdakészítés: 29/6 5. csapdaészlelés: 31/37 6. gyógyítás: 90/83
7. titkosírás: 8/28 8. felderítés: 26/1 (+7%) 9. szörnyidomítás: 16/75
10. teológia: 105/24 (+24%) 11. taumaturgia: 69/55 (+6%) 12. szerencsejáték: 16/43
13. versengés: 21/54 14. harcművészetek: 21/99 (+100%) 15. zene: 18/60
16. szörnyismeret: 24/93 17. pszi: 21/53 (+3%) 18. zárnyitás: 19/8
19. vadászat: 16/71 20. vitalitás: 3/11 21. bányászat: 33/80 (+1%)
22. úszás: 10/5

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer)
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16)
autentikus vámpír (#154), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), quwarg harcos (#201) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 16)
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)
esszenciavédelem 2 (#188) esszenciavédelem (#165) Symulf rúnája (#182) fényaura (#211)
kí koncentráció (#69)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
tisztítótűz (#44), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), háló (#186), tűzvihar (#175)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) tűzeső (#61) >> fémbontó szójer (#150)
tűzeső (#61) >> autentikus vámpír (#154) energiafolyam (#136) >> quwarg parafenomén (#248)
tűzeső (#61) >> qwarg rohamosztagos (#242) villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)
energiafolyam (#136) >> Eruol (#378)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> Eruol (#378) tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)
3.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele).

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXVI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 ezüstshuriken (#327) 10 kaja (#2)
1 mérgezett vasnyíl (#187) 1 nyílvessző (#108) 8 pirkit (#153)
1 quwarg tojás (#360) 11 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
308 arany (#50) 1 csalánvirág (#582) 1 fűszertartó (#210)
4 isteni könnycsepp (#260) 1 rémplazma (#616) 5 sárkánypikkely (#292)
2 Thargodan esszencia (#328) 2 toxyl (#591) 6 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(360,64) fegyvermester háza (#686), Trikornis Futárszolgálat (#746), Ördögi Kör (#747), maffia bank (#748), nekrofun (#173), főutca (#399), 4. többszemélyes kaland, 15. többszemélyes kaland
(361,63) Notermanthi (#257), Thargodan zsoldos (#310), lidérckirály (#316), Rém (#315), Thargodan tábor (#588), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), smaragd sárkány (#326)
(361,64) Fairlight oltár, szopógödör (#177), szent tölgyfa (#393), mópat gigász (#309)
(362,62) sziklaskorpiók (#339), Sheran oltár, művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), érclelőhely
(362,65) mópat gigász (#309), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve
(363,66) rothadó lián (#427), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Raia oltár, művészi porolit (#720)
(364,61) térkapu (#452), nekrofun (#173), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, 7. többszemélyes kaland, ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), szent liget (#439), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484)
(364,67) térkapu (#452), nekrofun (#173), talriai behemót (#312), Csörcsil (1191. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek