Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. aug. 16. 12h:12' EZ A 543. JÁTÉKHETED, 511. FORDULÓD 544. játékheted kezdete: aug. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5397 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 69. pszi képességet |
kno 14 1 | képesség-növelés 14 |
v 163 364 67 | elmormolod a 163. varázslatot |
[364,67] A fák között tocsogók, nádasok jelennek meg: a terep mocsarasra vált. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy térkaput. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy viharóriás barlang van. Délre egy lávató van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy mópat boly van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy ősvortex van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Hirtelen mozogni kezd a föld! Csak egy talriai behemót. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Távolról tűzvihar varázslatot lősz a másikra. 115 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. {KCC:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a talriai behemót mérhetetlen testét. (8 támadással 676 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 70 életpontot sebeztél. 70 életpontot gyógyultál. Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +24 ÉP.) Vámpírölővel tökéletesen perforálod a talriai behemót testét. (8 támadással 655 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Fényaurád 8 sebzést okoz. A talriai behemót a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 129 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +26 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 1614, sebződés: 245, gyógyulás: 200, összesen: -45 ÉP}
kf 425 2 | kézbeveszed/felveszed a 425. tárgyat a bal kezedbe |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 216 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a rothadó lián testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) A lény egy savdárdát dob rád. Nem talált! Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel többször eltalálod a rothadó lián testét. (6 támadással 385 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 78 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a rothadó lián testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (22 ép-t sebezve). A rothadó lián csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A rothadó lián csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A rothadó lián csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő mérgezett vasnyíl felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. Vámpírölővel többször eltalálod a rothadó lián jobb oldalát. (6 támadással 401 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 82 életpontot sebeztél. {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a rothadó lián tekergő szárát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Fényaurád 19 sebzést okoz. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Csápjával megérint a rothadó lián. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 69 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüstshuriken felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1489, sebződés: 234, gyógyulás: 40, összesen: -194 ÉP}
(Továbbmész...) [362,65] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Úgy gondolod, hogy a közeledő mópat gigász nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 129 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a mópat gigász gigászi lábát. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a mópat gigász testét. (6 támadással 519 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a mópat gigász testét. Kritikus ütés! (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A mópat gigász megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Vámpírölővel többször eltalálod a mópat gigász ragyás masszáját. (2 támadással 179 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvágod a mópat gigász testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. A mópat gigász feléd rúg, de nem talál el. A mópat gigász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1266, sebződés: 0, gyógyulás: 162, összesen: +162 ÉP}
(Továbbmész...) [361,64] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Felfedeztél egy szent tölgyfát. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy gejzírt. Nyugatra nézve látsz egy épületet. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Thargodan tábor van. Elrakod a távcsövet. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy mópat gigász. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Egy tűzvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 107 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a mópat gigász testét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mópat gigász gigászi lábát. (6 támadással 495 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a mópat gigász testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. A mópat gigász megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Vámpírölővel megdöfködöd a mópat gigász gigászi lábát. (3 támadással 256 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 71 életpontot sebeztél. 71 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvágod a mópat gigász testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A mópat gigász feléd rúg, de nem talál el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1297, sebződés: 0, gyógyulás: 165, összesen: +165 ÉP}
im 2 | imádkozol |
m 6 | mozogsz nyugatra |
be 686 4 | bemész a 686. épületbe |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 201 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a Notermanthi izmos testét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) A Notermanthi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fűszertartó és 2 trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4802 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 185 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan zsoldos nyakát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan zsoldos izmos testét. (4 támadással 270 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a Thargodan zsoldos izmos testét. Kritikus ütés! (2 támadással 86 életpontot sebezve.) A fényaura 15 ép-t sebez. A Thargodan zsoldos karma a fejed mellett suhan el! A Thargodan zsoldos megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Thargodan zsoldos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7534 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 658, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a lidérckirály testét. (6 támadással 575 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a lidérckirály testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Fényaurád 21 sebzést okoz. A lidérckirály csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Vámpírölővel jól megszúrod a lidérckirály jobb vállát. (1 támadással 101 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a lidérckirály köpenyét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Fényaurád 24 sebzést okoz. A lidérckirály csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9391 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 832, sebződés: 56, gyógyulás: 12, összesen: -44 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 195 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a Rém sötét esszenciáját. Kritikus ütés! (4 támadással 136 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Rém borzalmas plazmáját. (6 támadással 509 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 77 életpontot sebeztél. 38 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Rém jobb oldalát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeled 26 pontot sebződik a fényaurától. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Vámpírölővel többször eltalálod a Rém borzalmas plazmáját. (2 támadással 165 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 83 életpontot sebeztél. 67 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megkarcolod a Rém borzalmas plazmáját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Fényaurád 25 sebzést okoz. Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A Rém még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 rémplazmát. 16008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1161, sebződés: 163, gyógyulás: 142, összesen: -21 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzvihar. 94 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a smaragd sárkány testét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (99 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a smaragd sárkány jobb szárnyát. (6 támadással 503 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a smaragd sárkány testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a smaragd sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 406 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megkarcolod a smaragd sárkány óriási karmát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A fényaura 10 ép-t sebez. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.)
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 40 arany, egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 80 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 20289 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1432, sebződés: 452, gyógyulás: 243, összesen: -209 ÉP}
(Továbbmész...) [362,62] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sziklaskorpió. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Egy tűzvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 139 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sziklaskorpió testét. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sziklaskorpió bal középső lábát. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a sziklaskorpió kitines testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A fényaura 5 ép-t sebez. A sziklaskorpió ollója a levegőben csattan. Feléd sújt a sziklaskorpió a farkával, de elhibázta! A sziklaskorpió összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. 3445 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [363,62] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy térkaput. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Fairlight oltár van. Északra egy ősvortex van. Elteszed a látcsövet.
im 2 | imádkozol |
m 2 8 | mozogsz keletre, északra |
(Továbbmész...) [364,61] Kipróbálva minden lépést, mielőtt tovább mész, még beljebb nyomulsz a gyilkos ingoványban. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy térkaput. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Találsz egy krómkaktuszt. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantod a Síkok Vándorát. Úgy tűnik, még mindig segítőket toboroz. Talán mégis el kéne vállalni a feladatot? Veszélyes küldetésnek látszik. Na, majd gondolkodsz rajta - döntöd el, és továbbmész. (7. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 24, délre 135 mérföldre teljesítheted.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ovimon-bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Hira Lal. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy ősvortexet. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet.
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 2 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 2 pontért |
KABUTO (1373. TÁRGY) A szamurájok arcvédővel ellátott sisakja remek darabja a harcművészek öltözékének, melyet néhány csattal rögzítenek a fejükre. Ahhoz, hogy ezt te is megtehesd, legalább 40. tapasztalati szintűnek kell lenned. Ha a kritériumnak eleget teszel, és a szamurájsisakot viseled, +13 védelmet, +13 támadást, és +50 max. ÉP-t ad neked. |
GYILKOS DÖFÉS A gyilkos döfés egy másik kí-képesség, amelyet fegyverrel való harc esetén használhatsz. Egy gyengébben védett pont esetén több időd van a támadás végrehajtására, és így nagyobb erőt vagy képes a döféssel (vagy ütéssel, vágással) bevinni. Ennek eredményeképpen minden támadásra lesz +1 sebzésed. A Gyilkos Döfés használatát a {GYD:} felirat jelzi. |
Erő: | 72 (88) | Szint: | 46 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 168 cm |
IQ: | 75 (82) | Támadás: | 68 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 100 kg |
Ügyesség: | 65 (77) | Védekezés: | 135 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/45 év |
Egészség: | 66 (83) | Életpont: | 1022/866 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 74 (90) | Varázspont: | 2086/1479 | Pénz: | 2876 arany | Kép. pont: | 70 |
Tudatpont: | 17/10 | Pszi pont: | 188/200 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/48 | ökölvívás: | 24/0 | szúrófegyverek: | 41/74 (+2%) |
vágófegyverek: | 22/3 (+3%) | ütőfegyverek: | 23/85 (+4%) | lőfegyverek: | 28/23 |
dobófegyverek: | 32/71 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: Mjölborg kalapácsa (#523) (110%) << ököl (#28) (120%) << nitmák kard (#856) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -24.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (25 .); vas dobónyíl (#189) (26 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -997.); ezüstshuriken (#327) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/52 | 2. nyomkövetés: | 122/63 (+28%) | 3. mászás: | 26/37 |
4. csapdakészítés: | 29/6 | 5. csapdaészlelés: | 31/37 | 6. gyógyítás: | 90/83 |
7. titkosírás: | 8/28 | 8. felderítés: | 26/1 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 16/75 |
10. teológia: | 105/24 (+24%) | 11. taumaturgia: | 69/55 (+6%) | 12. szerencsejáték: | 16/43 |
13. versengés: | 21/54 | 14. harcművészetek: | 21/99 (+100%) | 15. zene: | 18/60 |
16. szörnyismeret: | 24/93 | 17. pszi: | 21/53 (+3%) | 18. zárnyitás: | 19/8 |
19. vadászat: | 16/71 | 20. vitalitás: | 3/11 | 21. bányászat: | 33/80 (+1%) |
22. úszás: | 10/5 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), quwarg harcos (#201) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) | fényaura (#211) |
kí koncentráció (#69) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
tisztítótűz (#44), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), háló (#186), tűzvihar (#175) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | tűzeső (#61) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
tűzeső (#61) | >> | autentikus vámpír (#154) | energiafolyam (#136) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
tűzeső (#61) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | |
energiafolyam (#136) | >> | Eruol (#378) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
3.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele). |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXVI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 10 | kaja (#2) | |||
1 | mérgezett vasnyíl (#187) | 1 | nyílvessző (#108) | 8 | pirkit (#153) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 11 | spiritusz (#170) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
308 | arany (#50) | 1 | csalánvirág (#582) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
4 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | rémplazma (#616) | 5 | sárkánypikkely (#292) | |||
2 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | toxyl (#591) | 6 | víz (#27) |