Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. jan. 1. 17h:28' EZ A 626. JÁTÉKHETED, 518. FORDULÓD 627. játékheted kezdete: jan. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5330 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 9 |
Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 1349 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a patás tanough farkát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (70 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Durghal pörölyét a másikra ugrasz. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a patás tanough éjsötét bőrét. (9 támadással 1468 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+294 életerő). Mágikus hentesbárddal párszor keményen megütöd a patás tanough rövid lábát. (6 támadással 525 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). A patás tanough agyarát a véknyadba döfi. (1 támadástól 179 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Patájával a patás tanough hasadba tapos. (1 támadástól 286 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 26 532 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3441, sebződés: 535, gyógyulás: 506, összesen: -29 ÉP}
* 1. KP: vv 138 12 71 | elmormolod a 138. varázslatot a 12. varázslatot a 71. varázslatot |
* 2. KP: vv 19 26 165 | elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: v 1 40 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 4. KP: hh 2306 1100 0 | használod a 2306. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 5. KP: vv 188 178 14 | elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 14. varázslatot |
* 6. KP: hh 841 1133 0 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 7. KP: vv 443 220 53 | elmormolod a 443. varázslatot a 220. varázslatot az 53. varázslatot |
* 8. KP: vv 28 98 72 | elmormolod a 28. varázslatot a 98. varázslatot a 72. varázslatot |
* 9. KP: v 6 80 0 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 10. KP: h 697 1500 0 | használod a 697. tárgyat |
v 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
ek 7 23 8 | t. energia kisütése: 7 23 8 |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Marokra fogva a mágikus hentesbárdot ellenfeledre támadsz. Mágikus hentesbárddal kegyetlenül megütöd az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Az elektromos angolna megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az elektromos angolna melléd csap a farkával! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 kaját. 332 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}
Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágikus hentesbárdot a másikra rohansz. Mágikus hentesbárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vízdémon fejét. (3 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Érdes nyelvével a vízdémon néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-3 TVP). Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
3 727 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 29, gyógyulás: 60, összesen: +31 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mágikus hentesbárddal többször kegyetlenül megütöd az óriás vízi sün testét. (4 támadással 584 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-584 életpont.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Felhasználva az ásót, szereztél 2 fekete gyöngyöt. 5 387 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 584, sebződés: 584, gyógyulás: 4, összesen: -580 ÉP}
Marokra fogva a mágikus hentesbárdot ellenfeledre rohansz. Mágikus hentesbárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a trix harcos jobb lábát. (4 támadással 301 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Ez egy halálos csapás volt. (Felizzik az angyalok gyűrűje!) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 avenir. 5 439 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 95, gyógyulás: 88, összesen: -7 ÉP}
A szörny tintát bocsát ki magából. Most aztán semmit sem fogsz látni! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mágikus hentesbárddal néhányszor megcsapod a kráken ősanya testét. (4 támadással 291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Vér kezd ömleni a jobb combodból a kráken ősanya harapása nyomán. (1 támadástól 435 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +87 ÉP.) A kráken ősanya farkának csípős csapása nyomán véres csík fut végig az alkarodon. (1 támadástól 720 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +144 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Mágikus hentesbárddal néhányszor megcsapod a kráken ősanya feléd eső részeit. (4 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Vér kezd ömleni a jobb combodból a kráken ősanya harapása nyomán. (1 támadástól 462 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +93 ÉP.) A kráken ősanya farkával halálos csapást mér a fejedre! (1 támadástól 715 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +143 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 580, sebződés: 2332, gyógyulás: 584, összesen: -1748 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 981 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragdvámpír testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Durghal pörölyével többször eltalálod a smaragdvámpír ébenfekete köpenyét. (7 támadással 736 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). Mágikus hentesbárddal néhány helyen meghorzsolod a smaragdvámpír nyakát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A smaragdvámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 224 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragdvámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Durghal pörölyével párszor megpöccinted a smaragdvámpír áttetsző testét. (2 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). A smaragdvámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 236 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A smaragdvámpír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2061, sebződés: 617, gyógyulás: 335, összesen: -282 ÉP}
(Továbbmész...) [274,77] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Vad szamóca illatát hozza a szél. Találsz egy raaba-fát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy nekromanta kóborló. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés besül. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 1584 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nekromanta kóborló nyakát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Durghal pörölyével többször eltalálod a nekromanta kóborló fekete csuháját. (9 támadással 740 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal párszor keményen megütöd a nekromanta kóborló fekete csuháját. (7 támadással 306 életpontot sebezve.) A nekromanta kóborló megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 269 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 59 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 59 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A nekromanta kóborló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 34 551 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2631, sebződés: 387, gyógyulás: 62, összesen: -325 ÉP}
(Továbbmész...) [275,76] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy ködmágus nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy agytaposás mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy vérbeli borzongás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ködmágus bal karját. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a Durghal pörölyét ellenfeledre támadsz. Durghal pörölyével párszor keményen megütöd a ködmágus fekete csuháját. (9 támadással 757 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal többször eltalálod a ködmágus fekete csuháját. (9 támadással 390 életpontot sebezve.) . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. A ködmágus megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 194 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Durghal pörölyével néhányszor megcsapod a ködmágus fekete csuháját. (9 támadással 731 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal párszor keményen megütöd a ködmágus testét. (9 támadással 383 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 163 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2262, sebződés: 357, gyógyulás: 80, összesen: -277 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Ellenfeled fehér glóbusz varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 15060 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Véres nyál csordul ki a fényhozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 cru tekercs. 29 737 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15060, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 286 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 36 életpontot vesztettél. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kisebb quwarg isten testét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! (A(z) tűztagadó védett meg.) Meglengetve a Durghal pörölyét ellenfeledre ugrasz. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kisebb quwarg isten testét. (2 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Mágikus hentesbárddal megütöd a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A kisebb quwarg isten még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> 14 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (185,60)-> 16 arany, -2 ÉP], egy vasérc, egy shinai gömb, egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP], egy pular kristály, 3 arany és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP]. 17 531 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 819, sebződés: 44, gyógyulás: 99, összesen: +55 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 1018 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sivatagi vihar varázslatot lő rád. 90 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg széltáncos hártyás szárnyát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg széltáncos fejét. (9 támadással 1228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+246 életerő). Mágikus hentesbárddal többször eltalálod a quwarg széltáncos testét. (4 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg széltáncos csáprágójával. (2 támadástól 337 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +68 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-11 pszi pont.) (-2 TU.) Véres nyál csordul ki a quwarg széltáncos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25 562 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2557, sebződés: 427, gyógyulás: 384, összesen: -43 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod agytaposás varázslatot rak magára. Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról hangcsapás varázslatot lő rád a másik. 285 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy hangcsapás varázslatot. 285 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Üdvözlésképpen egy hangcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 285 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg bölcs testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra rohansz. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg bölcs testét. (9 támadással 1480 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg bölcs bal vállát. (8 támadással 685 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg bölcs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 őskristály-szilánkot. 18 660 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2166, sebződés: 855, gyógyulás: 8, összesen: -847 ÉP}
v 198 258 66 | elmormolod a 198. varázslatot |
271 | 272 | 273 | 274 | 275 | 276 | 277 | |
74 | |
|
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
|
|
78 | |
|
|
|
|
|
|
79 | |
|
|
|
|
|
|
80 | |
|
|
|
|
|
|
[258,66] Szűnni nem akar a zöld síkság.
(Feltételes támadás:) Egy fekélyes hernyó! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 835 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a fekélyes hernyó testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-15 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan a másikra ugrasz. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a fekélyes hernyó jobb oldalát. (7 támadással 1131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+227 életerő). Mágikus hentesbárddal meghorzsolod a fekélyes hernyó bal oldalát. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A fekélyes hernyó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. A fekélyes hernyó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 048 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2154, sebződés: 20, gyógyulás: 257, összesen: +237 ÉP}
kno 17 | képesség-növelés 17 |
im | imádkozol |
m 7 1 7 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, északnyugatra |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 447 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a púpos zsokarg szőrös púpját. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét a másikra rohansz. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos zsokarg testét. (4 támadással 671 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Mágikus hentesbárddal épp hogy eltalálod a púpos zsokarg szőrös púpját. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A púpos zsokarg mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A púpos zsokarg agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 áldott kő. 10 248 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1301, sebződés: 0, gyógyulás: 164, összesen: +164 ÉP}
Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 617 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét ülnök bal lábát. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) A lény szigorúan végig mér téged, majd döntést hoz. BŰNÖS! Borzalmas fájdalmat érzel (-546 életerő). Reménytelenség lesz rajtad úrrá, a harcnak nincs értelme, hisz bűnös vagy! Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 713, sebződés: 546, gyógyulás: 8, összesen: -538 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 688 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Elszántan ellenfeledre rontasz. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ro'galhal kísértet testét. (7 támadással 1171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+235 életerő). Mágikus hentesbárddal súrolod a ro'galhal kísértet fejét. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A ro'galhal kísértet egy lendületes ütése a bal karodba csapódik. (1 támadástól 158 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A ro'galhal kísértet most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. 16 174 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1949, sebződés: 158, gyógyulás: 298, összesen: +140 ÉP}
(Továbbmész...) [258,64] Az erdőt síkság váltja fel. Két ősi birodalom, az Esthar Császárság és a bo'adhun barbárok birodalmának képzeletbeli határvonalán jársz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy drakolder csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Csókot lehelsz a nálad lévő dramoan talizmánra, majd nekiindulsz. Biztató, hogy nem süppedsz a talajba az első lépésednél. Hát nem semmi pusztulást végeztek itt az ősi háborúk. Szinte semmi nem maradt épen. Lehajolsz, hogy megvizsgálhass egy kisebb kupacot. Undorodva látod, hogy egy mammutóriás holtteste az. Egy tomboló gothag döglidérc védelmezi a vadászterületét.
Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 460 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Elszántan a másikra rontasz. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gothag döglidérc bal karját. (9 támadással 1464 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal néhányszor megcsapod a gothag döglidérc testét. (4 támadással 350 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A gothag döglidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 20 474 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2274, sebződés: 150, gyógyulás: 39, összesen: -111 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fájdalomtükör vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy agytaposás mágia... Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 1933 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vérbeli borzongás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan a másikra rontasz. Durghal pörölyével néhányszor megcsapod a ködmágus átlátszó alakját. (9 támadással 757 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal párszor keményen megütöd a ködmágus átlátszó alakját. (9 támadással 400 életpontot sebezve.) A ködmágus megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 213 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-42 életerő.) Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Durghal pörölyével épp hogy eltalálod a ködmágus bal oldalát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal gyengén megütöd a ködmágus testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A ködmágus megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 217 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-43 életerő.) Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A ködmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. 35 866 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3297, sebződés: 430, gyógyulás: 99, összesen: -331 ÉP}
Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 1359 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Meglengetve a Durghal pörölyét ellenfeledre rohansz. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered az ezeréves lélek áttetsző testét. (9 támadással 1129 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal párszor keményen megütöd az ezeréves lélek testét. (9 támadással 601 életpontot sebezve.) . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Bár ügyesen védekezel, az ezeréves lélek sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 317 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +64 ÉP.) Durghal pörölyével néhányszor megcsapod az ezeréves lélek testét. (3 támadással 362 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal súrolod az ezeréves lélek testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az ezeréves lélek gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 307 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +62 ÉP.) A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-114 életerő). Az ezeréves lélek összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. 36 725 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3526, sebződés: 738, gyógyulás: 134, összesen: -604 ÉP}
(Továbbmész...) [257,63] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete lótuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy megsebzett manaelementál. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Meglengetve a Durghal pörölyét a másikra támadsz. Durghal pörölyével többször eltalálod a manaelementál testét. (9 támadással 1494 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+299 életerő). Mágikus hentesbárddal néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 344 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+8 vp). A manaelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1838, sebződés: 4, gyógyulás: 377, összesen: +373 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 469 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a vadkos előremeredő szarvát. (4 támadással 673 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Mágikus hentesbárddal csak érinted a vadkos előremeredő szarvát. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Szarvaival a vadkos megböki a bal karodat. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Összetipor lábával. 85 életpontot vesztettél. A vadkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
10 988 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1235, sebződés: 154, gyógyulás: 180, összesen: +26 ÉP}
(Továbbmész...) [259,61] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Régen itt volt az Esthar Császárság és a kyorgok földjeinek képzeletbeli határa. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy animált korall volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
(Továbbmész...) [260,60] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Csak egy elfajzott enkala. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
A mészárlásra kiszemelt áldozat agytaposás varázst lök magára. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. Semmi hatás! A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Elszántan a másikra támadsz. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az elfajzott enkala nyakát. (9 támadással 1434 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+287 életerő). Mágikus hentesbárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az elfajzott enkala bal lábát. (9 támadással 765 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+154 életerő). Az elfajzott enkala mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 201 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Az elfajzott enkala csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 172 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-58 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Durghal pörölyével párszor keményen megütöd az elfajzott enkala testét. (3 támadással 467 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Mágikus hentesbárddal súrolod az elfajzott enkala fejét. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Az elfajzott enkala leken néhány pofont. (2 támadástól 201 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Az elfajzott enkala csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 176 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
26 532 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2755, sebződés: 750, gyógyulás: 718, összesen: -32 ÉP}
Ellenfeled agytaposás varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 1004 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled agyroppantás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét ellenfeledre rohansz. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a groxmati átokmanó bal karját. (9 támadással 1416 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+284 életerő). Mágikus hentesbárddal néhányszor súrolod a groxmati átokmanó piciny mellkasát. (2 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). A groxmati átokmanó nagyot üt a bal karodra. (1 támadástól 160 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Nyelvével a groxmati átokmanó fojtogatni kezd. Lerángatod magadról, de egy ideig még levegőért kapkodsz. (1 támadástól 158 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Véres nyál csordul ki a groxmati átokmanó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
26 757 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2610, sebződés: 345, gyógyulás: 399, összesen: +54 ÉP}
im | imádkozol |
ef 40 528 | energia fejlesztése 40 |
szk 564 564 564 | keresed az 564. szörnyet az 564. szörnyet az 564. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 4. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 5. BP: h 234 40 0 | használod a 234. tárgyat |
* 6. BP: v 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
KRÁKEN ŐSANYA (7095. SZÖRNY) Hát most bebizonyosodott, hogy a feneketlen tóban is laknak krákenek, nem csupán az óceánban. A kráken ősanya hatalmas, óriási, gigaborzasztó... Csak a nagy szemeket, meg a rengeteg, kisebb hajó méretű kart látod magad előtt tekeregni. Minden bizonnyal ez a valami szüli a többi krákent erre a világra. A méretek teljesen elbizonytalanítanak. Le lehet egyáltalán győzni egy ilyen hatalmas és öreg víziszörnyet? Valószínűleg előbb fogyna el a levegőd - és főleg az életerőd. A harc teljesen reménytelen, inkább menekülj, ha tudsz! |
Erő: | 74 (123) | Szint: | 54 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 251 cm |
IQ: | 73 (111) | Támadás: | 109 (120) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 490 kg |
Ügyesség: | 76 (101) | Védekezés: | 145 (155) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/60 év |
Egészség: | 73 (100) | Életpont: | 1864/2293 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 77 (101) | Varázspont: | 3361/159 | Pénz: | 25102 arany | Kép. pont: | 39 |
Tudatpont: | 90/0 | Pszi pont: | 609/280 | Halhatatlanság: | 14 % | EFejl: | 13 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 17/47 (+12%) | ökölvívás: | 7/67 | szúrófegyverek: | 16/24 |
vágófegyverek: | 21/76 | ütőfegyverek: | 58/94 (+10%) | lőfegyverek: | 21/50 |
dobófegyverek: | 37/48 (+3%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
260,60 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 423 |
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 125 TU-t válthatsz TVP-re. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya nektárja 10/10 | Pszi katalizátor 50/20 | Max életkor 101 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 398 094 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 68/4 (+36%) | 2. nyomkövetés: | 69/1 | 3. mászás: | 34/31 (+12%) |
4. csapdakészítés: | 54/29 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 31/90 | 6. gyógyítás: | 82/34 |
7. titkosírás: | 3/61 | 8. felderítés: | 35/82 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 3/89 |
10. teológia: | 204/54 (+44%) | 11. taumaturgia: | 217/10 (+41%) | 12. szerencsejáték: | 6/40 |
13. versengés: | 29/7 (+5%) | 14. harcművészetek: | 4/1 | 15. zene: | 163/9 (+50%) |
16. szörnyismeret: | 26/34 (+27%) | 17. pszi: | *53/100 (+95%) | 18. zárnyitás: | 37/5 |
19. vadászat: | 4/41 | 20. vitalitás: | 7/71 | 21. bányászat: | 52/23 |
22. testépítés: | 96/14 | 23. úszás: | 27/20 | 24. főzés: | 31/97 (+11%) |
25. csapatmunka: | 1/32 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 176 | |||
2. támadás bónusz: 3 | 3. védekezés: 2 | 4. max. életpont: 1 | 5. varázslat sebzés: 1 |
6. regeneráció: 1(2) | 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 5 | 12. halhatatlanság: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 25 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), bűvös shurikent (#562) (max. 9999 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 1 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 9999 darabot, csak egyszer), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot, csak egyszer), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), édesmoha csomót (#1479) (max. 10 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 9999 darabot, csak egyszer), azúrharmatot (#1161) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
úszol max. Feltételes úszás max. 200 TVP-ért. |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 28, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), 9999. szövetség (#9999) (csak egyszer), vércápa sámán (#281), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), bolyongó lidérc (#388), ezerszemű bestia (#288), halálelementál (#279), inváziós ellenfelek (#9089) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), Rém (#315), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), halálmadár (#351), ro'galhal gyóntató (#524), Harmarghal (#525), fekélyes hernyó (#489), őshonos sziklozug (#447), nekrit parazita (#787), Ywgerothon (#7053) (csak egyszer), eszement trappoló (#549), bosszúálló (#562), tengeri parduan (#565), trakuun lidérc (#576), Bropxat (#583), Rettegés Ura (#625) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761), inváziós ellenfelek (#9089) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
árnyak segítsége (#270, 24 VP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 30 vp; taumaturgia: 30 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 40 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (26,0) | áldomás (#6) (58,0) | Pörhemór köre (#205) (115,23,1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | Techiulan aurája (#261) | erőpajzs III (#127) |
esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse III (#59) | harci induló (#443) |
hatalomvarázs (#220) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | mentális pajzs (#72) |
vízlélegzés (#185) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), ryuku átokvarázs (#280) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51), fájdalomtükör (#379) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | mérges pók (#20) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | szutykos remák (#191) | |
puha ütés (#60) | >> | kobudera (#8) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
gázpajzs (#467) | >> | smaragd sárkány (#326) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Ekhnagorhu (#291) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett! |
2.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0) |
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25). városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): többek közt 965. tárgyat kell leadnod. tolvajcéh (699): új. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Thargodan könyvtár (768): többek közt 791. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 46, 47, 48, 49, 53, 57, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 135, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 180, 244, 277. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 6, 7, 10, 11, 13, 15, 16, 18, 20, 24, 34, 35, 41, 42, 43, 44, 49, 50. |
Kész: 47. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1425, az összesen kapott pontszám: 204317. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
illúziófegyver (121) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 51 TU. szükséges még: 79 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) OK |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) OK |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) OK |
bénító sebzés (555) OK |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) OK |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 5732 TU szükséges.) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 1847 | anguaxin váladék (#1382) | 1131 | árvalányhaj (#1909) | 545 | azúrharmat (#1161) | 4 | Blounther gyűrűje (#1548) | 3519 | borkonyó bibe (#312) | 3 | csatabárd (#555) | 2140 | csontkulcs (#74) | 124 | dinó szaru (#1385) | 423 | éjkristály (#958) | 2023 | ezüstdarab (#326) | 22 | feneketlen bugyor (#570) | 1365 | fokhagyma (#403) | $2600 | fülemüle agyar ($267) | 300 | halcsont (#390) | 6 | hoarián ujjkarika (#1347) | 760 | jégkristály (#593) | 1035 | jégszilánk (#1128) | 5940 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | kentaurusz kürt (#1643) | 6690 | kerek kő (#19) | 2460 | kővirág gyümölcs (#1956) | 147 | kreommat szirom (#925) | 7 | kristály kulcs (#1818) | 1300 | lidércesszencia (#1074) | 2 | lidérckorona (#531) | 6716 | madártoll (#112) | $1 | mentát korona ($1559) | 23 | moa kártya (#1349) | 1050 | nerub szemfog (#1871) | 1496 | nothar bogyó (#923) | 38 | ogwawa kulcs (#1376) | 1 | olló (#335) | 1868 | őskristály-szilánk (#1525) | 1406 | pirkit (#153) | 5800 | quwarg tojás (#360) | 7 | raaba-gumó (#936) | $4400 | remák szív ($264) | $680 | rum ($1419) | 40 | ryuku pecsétgyűrű (#1580) | 418 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 780 | sallank karom (#128) | 50 | szaké (#1295) | $2640 | szögletes kő ($17) | 7 | szuperkötél (#209) | 1450 | teriád féreg (#1276) | 1787 | teriád kobak (#1461) | 290 | Thargodan csont (#1181) | 10 | titanit kulcs (#1811) | 420 | tükör (#43) | 2 | tükörpáncél (#519) | 160 | tulipán gumó (#1903) | 2150 | tűzbimbó (#623) | 10 | tűzsárkány ital (#1400) | 1 | tűzúr csizmája (#533) | 2385 | vámpírfog (#1221) | 4788 | varányszem (#30) | 1700 | vízionár szem (#102) | 6 | Zarknod szeme (#740) | 4 | Zu'lit fülkarikája (#727) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | halcsont (#390) | 8 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
69 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | avenir (#1706) | |||
3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | cru tekercs (#779) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 5 | kaja (#2) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
1 | őskristály-szilánk (#1525) | 1 | pular kristály (#239) | 1 | shinai gömb (#348) | |||
8 | varázskő (#305) | 1 | vasérc (#152) |
256 | 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | |
59 | |
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|