51. forduló, 53. forduló, Run Keledor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. okt. 10. 9h:03'
EZ A 862. JÁTÉKHETED, 52. FORDULÓD
863. játékheted kezdete: okt. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4367

RUN KELEDOR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [15,117] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+5 tvp ). Varázserőd regenerálódik. (+6 varázspont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 194.]

h 233 20 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Érzed, hogy fejlődtél valamit, de ez szinte észrevehetetlen: A hangok néha még mindig hamisak. [20 pontot használtál fel, van még 174.]

l 1 50 lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

m 1 mozogsz északkeletre
[16,116] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy megsebzett félelem-járó közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a félelem-járó bal vállát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a félelem-járó ragyás pofáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a félelem-járó fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A félelem-járó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A félelem-járó csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A félelem-járó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy garokk közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a garokk testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a garokk testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a garokk testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a garokk fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a garokk testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a garokk néhányszor agyarával! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


(Feltételes lopás:) Megkeresed azt a helyet, ahol az elf férfi letáborozott. Megvárod a megfelelő pillanatot. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. Nem látod a tárgyat, amit eredetileg el akartál csenni, ezért mást választasz. Nem voltál teljesen hangtalan! A másik felfigyelt rád. Rohansz, mielőtt még észbe kapna. [15 pontot használtál fel, van még 159.]

l 3 50 lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 139.]

l 4 50 lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

kt 4 2 elkészíted a 4. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 botot. [16 pontot használtál fel, van még 123.]

l 5 50 lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 123.]

kt 10 1 elkészíted a 10. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 dárdát. [10 pontot használtál fel, van még 113.]

l 6 50 lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 113.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Nem volt esélye a zsiráfkeselyűnek: úgy lőtted le, mint Tell Vilmos az almát a fáról (ugye, onnét?). (+5 kaja.) Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 73.]

l 7 50 lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 73.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[15,115] Még mindig bozótos. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy acéldarázs. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 dárda. Nem találtad el. Elszántan a másikra rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az acéldarázs testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Méreg folyik a sebbe. A méreg gyenge - csak 6 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod az acéldarázs torát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egy kis mérget is kaptál a csípéssel. A méreg gyenge - csak 8 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. (ld. enc.) 126 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Látsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 208 pontot kell rákölteni.) A földön egy pityergő gnóm gyermek üldögél. Rettenetesen le van soványodva, látszik, hogy már nagyon régen nem evett. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (3. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [10 pontot használtál fel, van még 63.]

l 8 50 lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 63.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[15,114] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Látsz egy móricserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sünmedve. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sünmedve testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a sünmedve testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a sünmedve jobb karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A sünmedve feléd harap, de sikertelenül. A sünmedve szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [15,113] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy démontetű. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a démontetű testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A démontetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [15,112] Továbbra is síkságon vagy. Találsz egy mély kutat. Találsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bolhakutya közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a bolhakutya testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a bolhakutya jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A bolhakutya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A bolhakutya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 33.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[15,111] Síkság, továbbra is csak síkság.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Még felszenteletlennek látszik. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [15,110] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívői építették.

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [15,109] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Észreveszel egy mákrózsa bokrot. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely keletről folyik nyugatra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Észreveszel egy oltárt. Sheran híveié. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledő sünmedve mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Marokra fogva a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sünmedve jobb vállát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A sünmedve feléd harap, de sikertelenül. A sünmedve most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Van itt egy szürke mágustorony (503. épület.). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 2.]
Az a sejtésed támad, hogy hamarosan valami nagyszerű felfedezést fogsz tenni. Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elég érettnek érzed magad arra, hogy házasságot kössél, ha rátalálsz életed párjára. (ld. enc.)
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 192 pontot. A következő körben tehát 194 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ACÉLPENGŐKE (231. TÁRGY)
Végezve egy acéldarázzsal, kimetszheted a szárnya tövénél található acélpengőkét (ami persze szintén nem acélból van, csak úgy néz ki), amelynek a rovar különös, zümmögő hangját köszönheti. Érdekes tárgy.

ESKÜVŐ
Mostantól lehetőség van a játékban arra, hogy a kalandozók összeházasodjanak. Ehhez a feleségen és a férjen kívül szükség van egy pár jegygyűrűre és Elenios egy papjára ill. papnőjére, aki az ifjú házasokat összeadja. A jegygyűrűk bármely városban megvásárolhatók. A szertartáshoz először is a férjnek és a feleségnek is ki kell adni az Esküvő: ESK <kalandozó> parancsot ugyanazon a mezőn. Ezután, ha mindketten kiadták a parancsot, akkor Elenios papja kiadja az ESK <kalandozó> <kalandozó> parancsot - szintén ugyanazon a mezőn - és összeadja a párt. A ceremónián nézőként minden kalandozó részt vesz, aki az adott helyszínen tartózkodik. A szertartás lefolytatható zárt helyen (templom, épület, stb.) de ebben az esetben fontos, hogy mindenki az adott épületben tartózkodjon, nem elég, ha egy mezőn állnak. Ezenkívül mindkét félnél szükséges, hogy legyen egy-egy jegygyűrű.
A házasság szent kötelék. Ha a házastársak valamely közös tudat tagjai, küldhetnek egymásnak információt és tárgyakat tudatkinézissel akkor is, ha nem ugyanannak a KT-nek a tagjai. Nem FU-zhatnak mással, csak házastársukkal, még bájitallal sem kényszeríthetők. Ha a kapcsolat végleg megromlott, a gyűrű elDobásával vethetsz véget neki, de a szakítás mindkét házastársat komolyan megviseli.
Az ESK parancsot az 53. fordulótól használhatod, függetlenül attól, hogy nyugatról érkeztél, vagy a Túlélők Földjén születtél.

KARAKTERLAP

Run Keledor, egy vörös, göndör hajú, piros szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd babarózsaszín. Fairlight hűséges követője vagy. Ez az 52. fordulód.

Erő: 16 (17) Szint: 8 Merészség: 6/5 Magasság: 120 cm
IQ: 15 Támadás: 8 Agresszió: 5 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 13 (15) Védekezés: 18 Menekülés: 30 % Életkor: 56/56 év
Egészség: 17 Életpont: 137/137 Jellem: semleges (+12) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 Varázspont: 30/19 Pénz: 151 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 118 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 485 TP-t kaptál. Jelenleg 6 160 TP-d van. A következő szinthez még 840 TP szükséges. Trófeáid: kaffogó hebrencs, púpos burástya.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 7 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 7 (+1) lőfegyverek: 5 dobófegyverek: 5 (+1)

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) << szöges bunkó (#8)
15,109 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8 2. nyomkövetés: 11 (+1) 3. lopás: 4
4. mászás: 2 5. csapdakészítés: 2 6. gyógyítás: 17
7. felderítés: 6 (+1) 8. teológia: 2 9. zene: 2
10. szörnyismeret: 4 11. zárnyitás: 1 12. vadászat: 8
13. bányászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
készítesz parittyát (#18) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] (teljesítve)
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Végezz egy varkaudarral.

Összsúly: 34.36 kg Megterheltség: 78%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 102 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 dárda (#10)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 1 bordacsont (#16) 1 bot (#4)
8 kaja (#2) 11 sünmedve tüske (#14) 8 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

14 15 16 17
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
(15,109) szürke mágustorony (#503), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), patak, Sheran oltár, sünmedve (#33)
(15,110) Leah oltár
(15,111) oltár
(15,112) mély kút (#93), Sheran oltár, bolhakutyák (#17)
(15,113) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 25. jellempróba, démontetű (#15)
(15,114) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), sünmedve (#33)
(15,115) acéldarázs (#140), oltár, 3. jellempróba
(16,116) félelem-járó (#56), garokk (#73), egy szemű férfi

Üzenet küldése a karakternek