Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. okt. 10. 9h:03' EZ A 862. JÁTÉKHETED, 52. FORDULÓD 863. játékheted kezdete: okt. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 23 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4367 |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
h 233 20 | használod a 233. tárgyat |
l 1 50 | lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a félelem-járó bal vállát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a félelem-járó ragyás pofáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a félelem-járó fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A félelem-járó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A félelem-járó csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A félelem-járó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a garokk testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a garokk testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a garokk testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a garokk fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a garokk testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a garokk néhányszor agyarával! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
l 3 50 | lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
l 4 50 | lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat |
kt 4 2 | elkészíted a 4. tárgyat (2 darabot) |
l 5 50 | lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat |
kt 10 1 | elkészíted a 10. tárgyat (1 darabot) |
l 6 50 | lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat |
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
l 7 50 | lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 dárda. Nem találtad el. Elszántan a másikra rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az acéldarázs testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Méreg folyik a sebbe. A méreg gyenge - csak 6 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod az acéldarázs torát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egy kis mérget is kaptál a csípéssel. A méreg gyenge - csak 8 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. (ld. enc.) 126 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
l 8 50 | lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sünmedve testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a sünmedve testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a sünmedve jobb karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A sünmedve feléd harap, de sikertelenül. A sünmedve szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [15,113] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy démontetű. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a démontetű testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A démontetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [15,112] Továbbra is síkságon vagy. Találsz egy mély kutat. Találsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bolhakutya közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a bolhakutya testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a bolhakutya jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A bolhakutya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A bolhakutya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [15,110] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívői építették.
(Továbbmész...) [15,109] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Észreveszel egy mákrózsa bokrot. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely keletről folyik nyugatra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Észreveszel egy oltárt. Sheran híveié. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledő sünmedve mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Marokra fogva a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sünmedve jobb vállát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A sünmedve feléd harap, de sikertelenül. A sünmedve most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
ACÉLPENGŐKE (231. TÁRGY) Végezve egy acéldarázzsal, kimetszheted a szárnya tövénél található acélpengőkét (ami persze szintén nem acélból van, csak úgy néz ki), amelynek a rovar különös, zümmögő hangját köszönheti. Érdekes tárgy. |
ESKÜVŐ Mostantól lehetőség van a játékban arra, hogy a kalandozók összeházasodjanak. Ehhez a feleségen és a férjen kívül szükség van egy pár jegygyűrűre és Elenios egy papjára ill. papnőjére, aki az ifjú házasokat összeadja. A jegygyűrűk bármely városban megvásárolhatók. A szertartáshoz először is a férjnek és a feleségnek is ki kell adni az Esküvő: ESK <kalandozó> parancsot ugyanazon a mezőn. Ezután, ha mindketten kiadták a parancsot, akkor Elenios papja kiadja az ESK <kalandozó> <kalandozó> parancsot - szintén ugyanazon a mezőn - és összeadja a párt. A ceremónián nézőként minden kalandozó részt vesz, aki az adott helyszínen tartózkodik. A szertartás lefolytatható zárt helyen (templom, épület, stb.) de ebben az esetben fontos, hogy mindenki az adott épületben tartózkodjon, nem elég, ha egy mezőn állnak. Ezenkívül mindkét félnél szükséges, hogy legyen egy-egy jegygyűrű. A házasság szent kötelék. Ha a házastársak valamely közös tudat tagjai, küldhetnek egymásnak információt és tárgyakat tudatkinézissel akkor is, ha nem ugyanannak a KT-nek a tagjai. Nem FU-zhatnak mással, csak házastársukkal, még bájitallal sem kényszeríthetők. Ha a kapcsolat végleg megromlott, a gyűrű elDobásával vethetsz véget neki, de a szakítás mindkét házastársat komolyan megviseli. Az ESK parancsot az 53. fordulótól használhatod, függetlenül attól, hogy nyugatról érkeztél, vagy a Túlélők Földjén születtél. |
Erő: | 16 (17) | Szint: | 8 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 120 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 8 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 63 kg |
Ügyesség: | 13 (15) | Védekezés: | 18 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 56/56 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 137/137 | Jellem: | semleges (+12) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 | Varázspont: | 30/19 | Pénz: | 151 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2 | szúrófegyverek: | 7 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 7 (+1) | lőfegyverek: | 5 | dobófegyverek: | 5 (+1) |
Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) << szöges bunkó (#8) |
15,109 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8 | 2. nyomkövetés: | 11 (+1) | 3. lopás: | 4 |
4. mászás: | 2 | 5. csapdakészítés: | 2 | 6. gyógyítás: | 17 |
7. felderítés: | 6 (+1) | 8. teológia: | 2 | 9. zene: | 2 |
10. szörnyismeret: | 4 | 11. zárnyitás: | 1 | 12. vadászat: | 8 |
13. bányászat: | 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
készítesz parittyát (#18) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] (teljesítve) |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Végezz egy varkaudarral. |
Összsúly: 34.36 kg | Megterheltség: 78% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 102 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | dárda (#10) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 1 | bordacsont (#16) | 1 | bot (#4) | |||
8 | kaja (#2) | 11 | sünmedve tüske (#14) | 8 | víz (#27) |
14 | 15 | 16 | 17 | |
108 | |
|
|
|
109 | |
|
|
|
110 | |
|
|
|
111 | |
|
|
|
112 | |
|
|
|
113 | |
|
|
|
114 | |
|
|
|
115 | |
|
|
|
116 | |
|
|
|
117 | |
|
|
|
118 | |
|
|
|