Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. dec. 4. 0h:09' EZ A 117. JÁTÉKHETED, 52. FORDULÓD 118. játékheted kezdete: dec. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5097 ingyenf: 3 |
* 1. KP: tf 3 14 0 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 14 pontért |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 rézgolyó. Telibe trafálod a ryuku gárdista jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku gárdista bal vállát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a ryuku gárdista páncélos testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Elhajítod a vacak sötét gnóm trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő ryuku gárdista trófeát. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}
* 2. KP: v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
* 3. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: h 234 15 0 | használod a 234. tárgyat |
f 106 | kísérletezel a 106. tárggyal |
f 106 | kísérletezel a 106. tárggyal |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 10 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgyilkos testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod az orgyilkos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
ea 8 9 | eladod a 8. tárgyat 9 |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad az orgyilkos bal vállát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az orgyilkos bal karját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd az orgyilkos jobb karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon az orgyilkos. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [74,57] Folytatod sétádat a házak közt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Feltöltöd a vizestömlőt. Látsz egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Felismered a közeledőt. Csak egy orgyilkos. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az orgyilkos testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
kt 203 2 | elkészíted a 203. tárgyat (2 darabot) |
m 7 7 5 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délnyugatra |
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az északi aurach testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 9 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd az északi aurach testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az északi aurach száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [72,55] A domb lábánál ritka erdő kezdődik. Ez Hrók erdejének a széle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy halálmadár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a halálmadár fekete tollú testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a halálmadár jobb vállát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A halálmadár megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 9 életpontot vesztettél. A halálmadár karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálmadár fekete tollú testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a halálmadár csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 6 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A halálmadár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [71,56] Tovább barangolsz a fák között. Gyanús mozgást látsz a fák között. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy zoloboo. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a zoloboo csontos karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a zoloboo fekete testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a zoloboo karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 6 mérgezett tüskét. 34 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
be | bemész |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Aztán eljön a búcsú ideje: megköszönöd a vendéglátást, és a szolgáló az ajtóhoz vezet. Bár sem enni, sem inni nem kaptál, azért könnyű szívvel állsz tovább. [5 pontot használtál fel, van még 56.]
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [69,58] Fák, mindenütt csak fák.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy gorombilla van - állapítod meg a nyomokból. Szakszerű hurkot készítesz a köteledből, elrejted a földön, és a másik végét egy fán és egy bokron rögzíted. Megkeresed a szörnyet - nem tart sokáig - majd megpróbálod belecsalni a csapdába. Jajaj, nem sikerült! Hogy kerülhette ki ez a gorombilla a jó kis csapdádat? Lehet, hogy te voltál ügyetlen. De az is lehet, hogy a szörny volt túl tapasztalt... No sebaj, majd legközelebb! Lógó orral bontod szét a csapdát. [15 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
kpk 4 | kezd. parancs kivétele: 4 |
kpk 1 | kezd. parancs kivétele: 1 |
szk 38 | keresed a 38. szörnyet |
id 38 10 | idomítod a 38. szörnyet 10 pontért |
gyk 182 1 | gyakorolsz a 182. tárggyal 1 pontért |
gyk 18 1 | gyakorolsz a 18. tárggyal 1 pontért |
gyk 13 1 | gyakorolsz a 13. tárggyal 1 pontért |
e 10 | élelemszerzés 10 pontért |
kt 4 10 | elkészíted a 4. tárgyat (10 darabot) |
e 10 | élelemszerzés 4 pontért |
e 10 | élelemszerzés |
* 1. BP: e 3 0 0 | élelemszerzés |
* 2. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
RYUKU GÁRDISTA (360. ELLENFÉL) Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit gárdisták a különlegesen képzett ryuku katonák - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra! |
TÁBLA (120. TÁRGY) Hú! Egy igen tréfás és hasznos dolgot találtál ki! Mostantól tudod, hogy hogyan készíthetsz táblákat, írhatsz rájuk feliratokat, és tűzheted őket a földbe a többi kalandozó szórakoztatására/informálására/fenyegetésére/stb. Először is szükséged van 3 botra, amelyeket egy fabontó segítségével sima tábla alakúra formázhatsz. Ezután kell még 10 csepp tinta, amelyet - az ujjadat a tartó ugarhéjba mártogatva - felvihetsz a tábla felületére. Azt, hogy mi legyen a felirat pontos szövege, az UL alján, két idézőjel között tüntesd fel olvashatóan. A szöveg nem lehet 70 betűnél hosszabb, és lehetőleg ne tartalmazzon olyan információt, amit a karaktered nem tud (saját neved, anakronisztikus megjegyzések, stb). Ha ezen követelményeknek a felirat nem felel meg, akkor lehet hogy a táblára nem egészen az fog kerülni, amit Te akartál (de valami mindenképpen kerül). Ezen kívül ki kell adnod természetesen egy KT 120 parancsot, 30 pontért. A parancs második paramétereként egy *-ot írjál: KT 120 * . Ennek hatására a táblát nemcsak elkészíted, hanem le is szúrod a földbe azon a mezőn, ahol állsz. Egy körben csak egy táblát készíthetsz. Egy mezőn nem lehet négynél több tábla. Amennyiben interneten játszol, a táblakészítés menete egy kicsit komplexebb: írj nekünk egy e-mailt a tf(kukac)beholder.hu címre, melyben leírod, hogy táblát szeretnél készíteni, és hogy mi legyen a tábla szövege. Erre mi megírjuk neked, hogy mi legyen a második paramétere a KT 120 * parancsnak (amit a * helyére írsz). Ezután már létrehozhatod a saját tábládat. |
KARÓCSAPDA (163. TÁRGY) Sok munkával félelmetes csapdát készíthetsz: ez a karócsapda. Szükséges alapanyagok: négy bot, egy kőkés és két fabontó. A négy botot kettétörve és alaposan kihegyezve a fabontókkal kialakított rugalmas keretre helyezed. Mindehhez a KT 163 parancsot kell kiadnod, 24 pontért. Ha letáborozol, akkor néhány rugalmas bokor ágával kifeszítheted és elrejtheted ezt a ravasz csapdát. Mindig táborozás előtt (az utolsó Mozgás parancs után) kell kihelyezned, a H 163 paranccsal, 5 pontért. Ha valaki lopni próbál tőled, akkor valószínűleg bele fog lépni ebbe a csapdába, és veszít 3d4 életpontot. Bár a karócsapda többet sebez, mint a hebrencs csapda, könnyebb is kikerülni. |
ESKÜVŐ Mostantól lehetőség van a játékban arra, hogy a kalandozók összeházasodjanak. Ehhez a feleségen és a férjen kívül szükség van egy pár jegygyűrűre és Elenios egy papjára ill. papnőjére, aki az ifjú házasokat összeadja. A jegygyűrűk bármely városban megvásárolhatók. A szertartáshoz először is a férjnek és a feleségnek is ki kell adni az Esküvő: ESK <kalandozó> parancsot ugyanazon a mezőn. Ezután, ha mindketten kiadták a parancsot, akkor Elenios papja kiadja az ESK <kalandozó> <kalandozó> parancsot - szintén ugyanazon a mezőn - és összeadja a párt. A ceremónián nézőként minden kalandozó részt vesz, aki az adott helyszínen tartózkodik. A szertartás lefolytatható zárt helyen (templom, épület, stb.) de ebben az esetben fontos, hogy mindenki az adott épületben tartózkodjon, nem elég, ha egy mezőn állnak. Ezenkívül mindkét félnél szükséges, hogy legyen egy-egy jegygyűrű. A házasság szent kötelék. Ha a házastársak valamely közös tudat tagjai, küldhetnek egymásnak információt és tárgyakat tudatkinézissel akkor is, ha nem ugyanannak a KT-nek a tagjai. Nem FU-zhatnak mással, csak házastársukkal, még bájitallal sem kényszeríthetők. Ha a kapcsolat végleg megromlott, a gyűrű elDobásával vethetsz véget neki, de a szakítás mindkét házastársat komolyan megviseli. Az ESK parancsot az 53. fordulótól használhatod, függetlenül attól, hogy nyugatról érkeztél, vagy a Túlélők Földjén születtél. |
Erő: | 17 (19) | Szint: | 13 | Merészség: | 5/4 | Magasság: | 180 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 12 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 74 kg |
Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 17 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 174/97 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 19 (21) | Varázspont: | 82/1 | Pénz: | 203 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 13 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 3 | lőfegyverek: | 12 | dobófegyverek: | 1 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) max. 1 db (1 -4.); kerek kő (#19) (5 -8.); rézgolyó (#343) max. 1 db (9 -); |
69,58 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 80 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 198 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 12 | 3. mászás: | 6 |
4. csapdakészítés: | 5 | 5. gyógyítás: | 11 | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 1 | 8. szörnyidomítás: | 3 | 9. teológia: | 1 |
10. taumaturgia: | 5 | 11. versengés: | 1 | 12. zene: | 1 |
13. szörnyismeret: | 3 | 14. zárnyitás: | 1 | 15. vadászat: | 3 |
16. bányászat: | 11 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 29 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
kutatsz max. 5 TVP-ért |
ásol max. 48 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), vizestömlőt (#3) (max. 1 darabot ), rézgolyót (#343) (max. 10 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot, csak egyszer), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219), emberevőt (#119) fedett veremmel (#219), móleont (#68) fedett veremmel (#219), goldugart (#65) fedett veremmel (#219), trappoló dinymákot (#118) fedett veremmel (#219), nektorafot (#355) fedett veremmel (#219), sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219), gorombillát (#38) hurokcsapdával (#217), rőtmanó berzerkert (#369) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 46 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
sünmedve (#33) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
fabontó szójer (#71), ragyás burástya (#111), fémbontó szójer (#150), acéldarázs (#140), rájanyék (#58), süvítő rája (#113), nektoraf (#355), manifesztátor (#124) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
hadiszerencse I (#13) | erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. |
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
3.) Hozz egy grifftojást. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): 37. labirintus (68,24). cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 33, 37, 41. |
Összsúly: 62.15 kg | Megterheltség: 91% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 79 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | kaja (#2) | 1 | rézgolyó (#343) | 1 | szöges bunkó (#8) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
10 | arany (#50) | 2 | amniosz (#203) | 3 | aurach fog (#657) | |||
1 | bot (#4) | 4 | kerek kő (#19) | 2 | madártoll (#112) | |||
6 | mérgezett tüske (#23) | 1 | óndarab (#85) | 3 | orgyilkos tőr (#225) | |||
8 | víz (#27) |
68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | |
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|