51. forduló, 54. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 13. 10h:17'
EZ A 52. JÁTÉKHETED, 52. FORDULÓD
53. játékheted kezdete: jan. 19.
A következő fordulódat legkorábbana 53. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX

LULU KING KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,53] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Kéter Szerpi. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Pszi Ponty. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Borsodi Bivaly. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Apa Tifusz, amikor összefutottatok, adott neked 4 csillezsályalevelet, 3 sallank nyilat, egy ezüsthegyű nyilat, 5 bronzhegyű nyilat, egy vashegyű nyilat, egy szent jogart és 25 álomport. A teremtés zsákja létrehozott 1 smirglilevelet. A teremtés zsákja létrehozott 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+56 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+104 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+38 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Elhagyod a szentélyt. A lottó 641. hetének nyerőszámai: 21, 25, 15. 2 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz energiával. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 192.]

* 2. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 192.]

* 3. KP: használod a 65. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 182.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 177.]

* 5. KP: energia fejlesztése 3
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] A befejezéshez még 112 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 147.]

kno 11 2 képesség-növelés 11
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 147.]

ea 1100 1 eladod az 1100. tárgyat 1
Eladtál 1 Éjmágus tükrét. 500 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 147.]

ea 225 2 eladod a 225. tárgyat 2
Eladtál 2 orgyilkos tőrt. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 147.]

ea 168 4 eladod a 168. tárgyat 4
Eladtál 4 sullár hólyagot. 28 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 147.]

h 201 használod a 201. tárgyat
A gyíkfüvet a talpadra kened. Beturbózva érzed magad! [4 pontot használtál fel, van még 143.]

tv 31 43 30 támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot a 43. varázslatot a 30. varázslatot
31. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: vakító fény. 30. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 143.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[110,61] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Észreveszel egy szent tölgyfát. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy ragyás burástya nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 13 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ragyás burástya testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (16 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ragyás burástya farkát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregtagadóval súrolod a ragyás burástya testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [111,61] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [112,62] Síkság, továbbra is csak síkság. A napfényes Rin völgyben sétálsz. A quwargok ciripelése itt már fülsiketítő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy szürke rinocérosz nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 15 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a szürke rinocérosz vastag bőrét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával végigvagdosod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregtagadóval súrolod a szürke rinocérosz nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával megcsapod a szürke rinocérosz bal vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megkarcolod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Patájával a szürke rinocérosz kissé megtaszít. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Eassy-Lien Dib hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
Összeakadsz egy hollófekete hajú, barna szemű ember nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Leah tanítványa. Egy aranyláncot, egy borostyán függőt, egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy kígyóbőr kesztyűt, egy koponya szimbólumot, egy láncinget, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját és egy smaragd védőgyűrűt visel. Felszerelését egy arató csattanat trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy ryuku légiós trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Csak néhány pillantásra méltatjátok egymást. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Összeakadsz Shaddarral. Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy elit csatavértet, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt és egy tankány karmot visel. Fegyverzetét egy quwarg harcos trófea, egy kardszárnyú pocok trófea és egy földsárkány trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy eltaposott quwarg. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jellegtelen, mint minden semlegesé. Azt mondja: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+1 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[30 pontot használtál fel, van még 113.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Néznek vele, de ő maga nem lát,
Fül kell hozzá, pedig hangja nincsen
Orr kell hozzá, pedig szaga sincsen.
[5 pontot használtál fel, van még 108.]

m 2 mozogsz keletre
[113,62] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy kultúrmasztodon üres csontváza meredezik előtted, a quwargok teljesen lerágták. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Észreveszel egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál.

[10 pontot használtál fel, van még 98.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy százfogú!

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a százfogú testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kút üres. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 84.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[112,61] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Oldalt pillantva, meglátsz egy mély kutat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Látsz egy oltárt. Dornodon híveié. A földön meglátsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy sérült ryuku légiós. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 4 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku légiós bal vállát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy megvágod a ryuku légiós testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával megvágod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolod a ryuku légiós jobb lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált ragyás burástya trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő ryuku légiós trófeát. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő arató csattanat nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kissé megkarcolod az arató csattanat testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával megvagdalod az arató csattanat testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+29 életerő.) [50 pontot használtál fel, van még 34.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy topránypolip!

Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a topránypolip testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a topránypolip testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod a topránypolip testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A topránypolip csápol, de mindhiába. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 3 óndarabot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 20.]

m 8 1 8 mozogsz északra, északkeletre, északra
[112,60] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol.

Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy sötét motyogó előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
Összeakadsz egy hosszú ősz hajú, piros szemű alakváltó nővel. Bőre bronzként csillog. Fairlight kisebb papja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy jégtroll trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy ryuku csapásvezető trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Crysania. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél! Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [113,59] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. A föld süppedős: alattad újabb és újabb járatokat rágtak a földbe a quwargok. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Nocsak, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő nektoraf mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a nektoraf jobb lábát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod a nektoraf jobb vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Te itt életveszélyben vagy. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}


(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [20 pontot használtál fel, van még 0.]

m 8 mozogsz északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 1896 230 341 leírod az 1896. kalandozónak a 230. szörnyet a 341. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy zoloboo sámán. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) alkímiázó üstöt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 1896 231 342 leírod az 1896. kalandozónak a 231. szörnyet a 342. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy woorgard. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) fagyöngy füzért. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 1896 235 344 leírod az 1896. kalandozónak a 235. szörnyet a 344. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy káoszteknőc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kincset. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 1896 236 345 leírod az 1896. kalandozónak a 236. szörnyet a 345. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Chara-din fattya. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) viharfelhőt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 1896 233 346 leírod az 1896. kalandozónak a 233. szörnyet a 346. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy alanori csatamén. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) rózsaszín bugyogót. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 4996 90 167 leírod a 4996. kalandozónak a 90. szörnyet a 167. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy törpe kovács. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: energia fejlesztése 3
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 25, 14.
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elég érettnek érzed magad arra, hogy házasságot kössél, ha rátalálsz életed párjára. (ld. enc.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 191 pontot. A következő körben tehát 188 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ESKÜVŐ
Mostantól lehetőség van a játékban arra, hogy a kalandozók összeházasodjanak. Ehhez a feleségen és a férjen kívül szükség van egy pár jegygyűrűre és Elenios egy papjára ill. papnőjére, aki az ifjú házasokat összeadja. A jegygyűrűk bármely városban megvásárolhatók. A szertartáshoz először is a férjnek és a feleségnek is ki kell adni az Esküvő: ESK <kalandozó> parancsot ugyanazon a mezőn. Ezután, ha mindketten kiadták a parancsot, akkor Elenios papja kiadja az ESK <kalandozó> <kalandozó> parancsot - szintén ugyanazon a mezőn - és összeadja a párt. A ceremónián nézőként minden kalandozó részt vesz, aki az adott helyszínen tartózkodik. A szertartás lefolytatható zárt helyen (templom, épület, stb.) de ebben az esetben fontos, hogy mindenki az adott épületben tartózkodjon, nem elég, ha egy mezőn állnak. Ezenkívül mindkét félnél szükséges, hogy legyen egy-egy jegygyűrű.
A házasság szent kötelék. Ha a házastársak valamely közös tudat tagjai, küldhetnek egymásnak információt és tárgyakat tudatkinézissel akkor is, ha nem ugyanannak a KT-nek a tagjai. Nem FU-zhatnak mással, csak házastársukkal, még bájitallal sem kényszeríthetők. Ha a kapcsolat végleg megromlott, a gyűrű elDobásával vethetsz véget neki, de a szakítás mindkét házastársat komolyan megviseli.
Az ESK parancsot az 53. fordulótól használhatod, függetlenül attól, hogy nyugatról érkeztél, vagy a Túlélők Földjén születtél.

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia hittérítője vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 52. fordulód.

Erő: 17 Szint: 14 Merészség: 8/5 Magasság: 144 cm
IQ: 27 Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 17 Életpont: 228/60 Jellem: jó (143) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (23) Varázspont: 288/102 Pénz: 2805 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/6 Pszi pont: 78/2 EFejl: 30
Eddig összesen 181 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2076 TP-t kaptál. Jelenleg 52065 TP-d van. A következő szinthez még 22935 TP szükséges. Trófeáid: ryuku gárdista, kérődző etra, ryuku légiós. A 47. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5250 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 16 (+1) ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 13
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 14 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 7 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 9
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 2 9. szörnyidomítás: 1
10. teológia: 3 11. taumaturgia: 18 (+2) 12. versengés: 2
13. harcművészetek: 1 14. szkanderozás: 1 15. zene: 3
16. szörnyismeret: 3 17. pszi: 10 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 1 20. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
4. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
agykorbács (#97), vakító fény (#43)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 bronzhegyű nyíl (#94) 1 Éjmágus tükre (#1100) 2 gyíkfű (#201)
2 orgyilkos tőr (#225) 4 sullár hólyag (#168) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
544 arany (#50) 1 álompor (#396) 2 gyöngymangó (#135)
1 kaja (#2) 3 óndarab (#85) 1 smirglilevél (#29)
3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(110,61) oltár, szent tölgyfa (#393), ragyás burástyák (#111)
(111,61) oltár, gumifa (#38), 40. jellempróba
(112,60) oltár, nekrofun (#173), művészi porolit (#720), Crysania (1944. kalandozó)
(112,61) mély kút (#93), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, ryuku légiós (#361), arató csattanat (#144), topránypolip (#86)
(112,62) szürke rinocérosz (#346), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, phua-kúp (#372), szent tölgyfa (#393), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, egy ember nő, Shaddar (5090. kalandozó)
(113,59) 36. jellempróba, Leah rúnaköve, nektoraf (#355)
(113,62) mély kút (#93), Fairlight oltár, százfogú (#53)

Üzenet küldése a karakternek