Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 24. 12h:15' EZ A 522. JÁTÉKHETED, 522. FORDULÓD 523. játékheted kezdete: aug. 28. A következő fordulódat legkorábbana 523. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló ingyenes EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 1000 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #2131 ingyenf: 1 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 192. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 303. varázslatot a 297. varázslatot a 71. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 224. varázslatot az 57. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 112. varázslatot |
* 6. KP: | energia fejlesztése 10 |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
* 9. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat a 611. tárgyat |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed a 614. tárgyat a 287. tárggyal a 834. tárgyat |
hu 639 182 249 | hulladék: 639 182 249 |
hh 305 305 | használod a 305. tárgyat a 305. tárgyat |
tv 60 38 | támadó/véd. varázslat a 60. varázslatot a 38. varázslatot |
h 1602 112 10 | használod az 1602. tárgyat |
vv 133 | elmormolod a 133. varázslatot |
v 1 9999 20 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 198 199 119 | elmormolod a 198. varázslatot |
[199,119] Fák, mindenütt csak fák. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vark. kardtáncos. {egyik sebzési módja: 4x 8d8+18.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Ellenfeled könnyedén félreüti! Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra rontasz. Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a vark. kardtáncos testét. (5 támadással 392 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a vark. kardtáncos bal lábát. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a vark. kardtáncos újra meg újra lecsap. (4 támadástól 139 életpontot vesztesz.) Teriád karddal végigvagdosod a vark. kardtáncos bal oldalát. (5 támadással 380 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a vark. kardtáncos fejét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 150 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1026, sebződés: 289, gyógyulás: 216, összesen: -73 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök jobb karját. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hírnök fejét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. [bumeráng ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP] 1828 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 22, gyógyulás: 34, összesen: +12 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar fejét. (6 támadással 196 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. 2007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök bal lábát. (6 támadással 189 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1828 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász jobb lábát. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1756 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök izmos felkarját. (6 támadással 193 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1828 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontakt. II pszi támadást. Elszívod ellenfeled mágikus energiáit! (+120 varázspont.) (Önanalízis: +3% pszi.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos nyakát. (6 támadással 185 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (41 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar iszákos bal lábát. (5 támadással 287 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3170 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 512, sebződés: 77, gyógyulás: 71, összesen: -6 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a purifikátor császár testét. (5 támadással 298 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a purifikátor császár testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A purifikátor császár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Teriád karddal néhányszor megcsapod a purifikátor császár bal oldalát. (3 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor császár öklelő szarvai elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 747, sebződés: 0, gyógyulás: 132, összesen: +132 ÉP}
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán jobb oldalát. (6 támadással 172 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vashegyű lándzsával megdöföd a zoloboo sámán csontos karját. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2389 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 17, gyógyulás: 8, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [201,117] Tovább barangolsz a fák között. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy varkaudar vajákos. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 60.} Itt csata lesz.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy agytaposás varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontakt. II. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! (Önanalízis: +2% pszi.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (6 támadással 174 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád kardot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar vajákos testét. (5 támadással 404 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a varkaudar vajákos testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 49 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy természet haragja varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. (mivel tompítás van rajtad.) A varkaudar vajákos karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar vajákos ragyás arcát. (4 támadással 306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a varkaudar vajákos nyakát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 55 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy természet haragja. Szerencsére nem hatott rád. (mivel tompítás van rajtad.) Félrehajolsz, de a varkaudar vajákos karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. 46 életpontot vesztettél. A varkaudar vajákos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5803 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1034, sebződés: 192, gyógyulás: 183, összesen: -9 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 32 életpontot vesztettél. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló fejét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) A varkaudar varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1684 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 32, gyógyulás: 4, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [202,117] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy vark. kardtáncos. Megvető mosollyal várod a találkozást. {szintje: 32.} {egyik sebzési módja: 4x 8d8+18.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Ellenfeled könnyedén félreüti! Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal megvagdalod a vark. kardtáncos testét. (5 támadással 399 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a vark. kardtáncos testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A vark. kardtáncos fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 148 életpontot vesztesz.) Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vark. kardtáncos testét. (5 támadással 420 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 133 életpontot vesztesz.) Teriád karddal végigvagdosod a vark. kardtáncos testét. (4 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a vark. kardtáncos testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A vark. kardtáncos fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 123 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8948 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1418, sebződés: 404, gyógyulás: 294, összesen: -110 ÉP}
Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász bal lábát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1756 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász jobb vállát. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1756 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász jobb karját. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1756 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled agyroppantás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar jobb karját. (6 támadással 181 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 arany és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 varkaudar látógömb [varkaudar látógömb ládikóba-> (186,106)-> 100 arany, -2 ÉP]. 2007 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök testét. (6 támadással 185 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 12 életpontot vesztettél. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr fejét. (6 támadással 184 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vashegyű lándzsával eltalálod a varkaudar hadúr jobb lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar hadúr bal karját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. 3202 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 14, gyógyulás: 4, összesen: -10 ÉP}
Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Tharr haragja varázslatot. 18 életpontot vesztettél. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a varkaudar katona testét. (6 támadással 179 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar katona csillogó páncélját. (5 támadással 385 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a varkaudar katona testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar katona csillogó páncélját. (5 támadással 399 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a varkaudar katona csillogó páncélját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (4 támadástól 77 életpontot vesztesz.) A varkaudar katona most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 7266 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1125, sebződés: 171, gyógyulás: 200, összesen: +29 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (6 támadással 138 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (5 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a purifikátor császár testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A purifikátor császár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Teriád karddal néhányszor megcsapod a purifikátor császár testét. (3 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a purifikátor császár testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A purifikátor császár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +2% vágófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 745, sebződés: 0, gyógyulás: 131, összesen: +131 ÉP}
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [201,115] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy norpadolótika. {szintje: 21.} {max. életpontja: 241-260.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika jobb középső lábát. (6 támadással 183 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a norpadolótika testét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a norpadolótika egyik csápját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A norpadolótika elhibázza az ütést csápjával. A norpadolótika megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A norpadolótika most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2498 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 0, gyógyulás: 38, összesen: +38 ÉP}
Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester potrohát. (6 támadással 110 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester testét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a quwarg nagymester jobb oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2143 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 2, gyógyulás: 40, összesen: +38 ÉP}
Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 39 életpontot vesztettél. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a Quwargamanga díszes potrohát. (6 támadással 184 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a Quwargamanga testét. (5 támadással 287 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a Quwargamanga testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 18 életpontot vesztettél. Egy tisztítótűz varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Véres nyál csordul ki a Quwargamanga száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 quwarg teleportgömb (ld. enc.). 4165 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 508, sebződés: 57, gyógyulás: 74, összesen: +17 ÉP}
(Továbbmész...) [200,114] Még mindig bozótos. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy grok-képződményt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. (Önanalízis: +1% mászás.) Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy bundás csirmáz! {szintje: 4.} {védettsége: 4 szúró, 4 vágó, 12 ütő ellen.}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
119 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 981 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +1% pszi.) Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a halálhozó jobb vállát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) A halálhozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 halálhozó talizmán. 11221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1053, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 925 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +2% pszi.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
5199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 925, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök izmos felkarját. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1828 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár jobb oldalát. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor császár szürke hengertestét. (5 támadással 282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a purifikátor császár testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A purifikátor császár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Teriád karddal végigvagdosod a purifikátor császár szürke hengertestét. (3 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A purifikátor császár szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A purifikátor császár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 723, sebződés: 9, gyógyulás: 127, összesen: +118 ÉP}
m 7 8 1 | mozogsz északnyugatra, északra, északkeletre |
Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Tharr haragja varázslatot. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a varkaudar katona bal lábát. (6 támadással 189 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre rohansz. Teriád karddal párszor kilyukasztod a varkaudar katona csillogó páncélját. (5 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a varkaudar katona jobb oldalát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Sajnos nem sikerült a varkaudar katona minden csapását hárítanod. (4 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar katona testét. (5 támadással 412 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a varkaudar katona testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A varkaudar katona fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 7266 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1145, sebződés: 140, gyógyulás: 202, összesen: +62 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 27 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló bal oldalát. (6 támadással 185 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a varkaudar varázsló bal karját. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 23 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2245 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 50, gyógyulás: 4, összesen: -46 ÉP}
(Továbbmész...) [199,112] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Észreveszel egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy borzalmas varkaudar jön feléd. {max. életpontja: 151-180.}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar testét. (6 támadással 192 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy gyöngymangó és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (6 támadással 188 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök jobb lábát. (6 támadással 195 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (6 támadással 187 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök bal vállát. (6 támadással 182 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a nőstény varkaudar bal karját. (6 támadással 177 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nőstény varkaudar jobb vállát. (4 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a nőstény varkaudar bal lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3136 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 443, sebződés: 26, gyógyulás: 59, összesen: +33 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Megmarkolva a teriád kardot a másikra rontasz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a vark. kardtáncos bal lábát. (5 támadással 414 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Sajnos nem sikerült a vark. kardtáncos minden csapását hárítanod. (4 támadástól 148 életpontot vesztesz.) Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a vark. kardtáncos fejét. (5 támadással 413 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a vark. kardtáncos testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a vark. kardtáncos újra meg újra lecsap. (4 támadástól 134 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1072, sebződés: 282, gyógyulás: 217, összesen: -65 ÉP}
(Továbbmész...) [200,111] Nocsak! Hiszen már ritka erdőben vagy! Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. Utad során felfedezel egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Elmúlt a vadászat hatása. Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. Viszolyogva sétálsz a már megsárgult bőrű kobudera halottak között. Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra. {szintje: 10.} {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 24 ütő ellen.}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc testét. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel felnyársalod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mágus fejét. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel teljesen átdöföd az élőholt mágus testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az élőholt mágus csapása elől. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1069 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal végigvagdosod a csataremák véres nyúlványait. (5 támadással 405 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a csataremák testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Csápjaival a csataremák lecsap a bal karodra. (12 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a csataremák bal vállát. (5 támadással 378 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a csataremák egyik csápját. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Teriád karddal végigvagdosod a csataremák testét. (5 támadással 398 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod a csataremák testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Csápjaival a csataremák lecsap a bal karodra. (12 támadástól 114 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 remák szivet. 9197 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% vágófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1466, sebződés: 325, gyógyulás: 0, összesen: -325 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
szk 214 | keresed a 214. szörnyet |
p 195 25 | használod a 195. pszi képességet |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
at 2042 15 | TU-t adsz át a 2042. kalandozónak 15 |
fku | felt. kutatás |
ff 421 641 | felt. fegyverváltás: 421 641 |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 741. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 614. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 38 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 38 pontért |
QUWARG TELEPORTGÖMB (1534. TÁRGY) Hogy a quwargoknak hatalmas városaik lennének. Bah! Ostoba legenda csupán. De ennek a tárgynak a birtokában úgy látszik, meg kell változtatnod a véleményedet. Ebben az alig körömnyi méretű, átlátszó gömbben egy teljesen élethű quwarg ikerbolyokból és egyéb torz képződményekből álló város miniatűr mása tündököl. Ha nagyon koncentrálsz, még a milliónyi, de lehet milliárdnyi quwargot is látni véled! Alaposabb mágikus vizsgálat után azt is felfedezed, hogy a gömböt hasonló mágikus aura veszi körbe, mint ami egy-egy városi teleport alkalmával is keletkezik a kalandozók körül. Lehet, hogy ha ismernéd a quwargok fővárosának a koordinátáit, akkor oda is tudnál teleportálni? Csakhogy nem ismered, így csupán vaktában próbálkozhatsz a H 1534 paranccsal, 5 TVP-ért (plusz a túloldalon töltött idő). Ha a quwargok fővárosába nem is sikerül azonnal eljutni, valami közeli quwarg településre (illetve quwarg bolyba) mégis elrepíthet a gömb. Csak aztán meg nem bánd, amikor a sok-sok quwarg pár másodperc alatt csak a csupasz csontjaidat hagyja hátra. A visszatérés automatikus, a quwarg teleport hatása a te szervezetedre csak ideiglenes, ezt majd tapasztalni fogod. Sajnos a teleportgömb ezek után kimerül és idő kell az újratöltődésének, ezért e tárgyat fordulónként csak egyszer tudod használni. |
ZU'LIT KORONÁJA (821. TÁRGY) Zu'litnak, a villámmágia nagyhatalmú ismerőjének hagyatékából került ki ez a díszes fejfedő, melyet egy aranymíves törpemester a legjobbak közül, a varázsló személyes kovácsa, készített annak idején. A mágikus tulajdonságokkal később Zu'lit maga ruházta fel a koronát. Ha a fejedre teszed, a következő dolgokat tapasztalod: teológiád (csak ha már legalább 1), taumaturgiád (csak ha már legalább 1), intelligenciád, és védettséged egyaránt 5-tel nő, valamint köröd elején varázsenergiád gyorsabban regenerálódik (+100 VP-vel). A tárgyat nem adhatod át másik kalandozónak. |
ZAFÍR VÉDŐGYŰRŰ (532. TÁRGY) A zafír védőgyűrű a smaragd továbbfejlesztett változata, ennél fogva jóval ritkább és értékesebb is. A védettségedet és a szerencsédet is +4-gyel növeli meg, ha viseled a KF 532 paranccsal. |
Erő: | 76 (98) | Szint: | 46 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 154 cm |
IQ: | 71 (77) | Támadás: | 50 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 64 kg |
Ügyesség: | 71 (82) | Védekezés: | 107 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 14/78 év |
Egészség: | 80 (90) | Életpont: | 959/606 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 25 |
Szerencse: | 59 (67) | Varázspont: | 3034/1 | Pénz: | 5212 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 30/7 | Pszi pont: | 1031/89 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 273 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 20 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 30 |
vágófegyverek: | 35 | ütőfegyverek: | 25 | lőfegyverek: | 13 |
dobófegyverek: | 36 |
Feltételes fegyverváltás: tyrex bunkó (#421) (140%) << bronz taider (#641) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -14.); bumeráng (#249) (15 -22.); hajító csillag (#939) (23 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp teriád kard fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 54 | 2. nyomkövetés: | 122 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 23 | 5. csapdakészítés: | 28 | 6. csapdaészlelés: | 15 |
7. gyógyítás: | 23 | 8. titkosírás: | 7 | 9. felderítés: | 37 |
10. szörnyidomítás: | 7 | 11. teológia: | 104 (+1) | 12. taumaturgia: | 117 (+1) |
13. szerencsejáték: | 5 | 14. versengés: | 22 | 15. harcművészetek: | 3 |
16. szörnyismeret: | 45 | 17. pszi: | 112 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 8 | 20. vitalitás: | 2 | 21. bányászat: | 35 |
22. úszás: | 30 | 23. csapatmunka: | 2 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
ásol max. 104 TVP-ért |
készítesz fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ) |
elfogod dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219), pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
massza (#217), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), bávatag golombár (#165), halálelementál (#279), Rém (#315), rubin sárkány (#330), purifikátor császár (#393), tesh alligátor (#353), Sötétség Hercege (#296), ezerszemű bestia (#288), manaelementál (#290), aranyfecske (#283) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
gothag döglidérc (#429), bűbájlidérc (#761), skarlátdémon (#790), vámpírféreg (#782), erdei rém (#399) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) |
agybénítás III (#302, 25 PP) | önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | áldomás III (#217) | szürkeáll. aktiv (#71) | önanalízis III (#303) |
pszi-ernyő III (#297) | tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) | a lélek védelme (#57) |
esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | agyburok (#90) | feltámadás (#168) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 36, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | pszi elementál lord (#272) | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | kronoelementál (#287) | Tharr haragja (#145) | >> | csápos otagi (#395) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | nőstény varkaudar (#689) | direkt kontakt. II (#122) | >> | varkaudar iszákos (#688) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | varkaudar vajákos (#690) | direkt kontakt. II (#122) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | bolyongó lidérc (#388) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | smaragdgólem (#417) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | vortexmágus (#418) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | halálhozó (#419) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | korinthai amőba (#420) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | kék rothasztó (#421) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | ősi szellem (#422) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | csontváz hadúr (#423) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | kísértetvarázsló (#424) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 36, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | védelem tűz ellen (#38) | >> | pikkelyes ptog (#470) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | fehér glóbusz (#47) | >> | Ylgoroth (#332) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | fehér glóbusz (#47) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | kronoelementál (#287) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | őrjáratozó katona (#274) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval! |
2.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld gyors fejlődés képességedet legalább 4-es szintre! |
3.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 1) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a VIII. olimpián, első hely az 5. kategóriában a XXV. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 4 | bumeráng (#249) | 1 | gólem talizmán (#811) | |||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 14 | kaja (#2) | 1 | korinthai talizmán (#814) | |||
10 | madártoll (#112) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | |||
13 | tinta (#101) | 1 | varázskő (#305) | 1 | vortex talizmán (#812) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
244 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 2 | csillagbot (#929) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | halálhozó karkötője (#816) | |||
1 | kavadu iszák (#25) | 1 | kék orchidea (#68) | 2 | nyílvessző (#108) | |||
1 | optiri agysisak (#315) | 2 | pézsmatökmag (#934) | 1 | pszi kő (#248) | |||
6 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 1 | remák szív (#264) | |||
1 | sallank nyíl (#129) | 2 | varkaudar csont (#1113) | 10 | víz (#27) | |||
1 | Zu'lit koronája (#821) |