524. forduló, 526. forduló, Lábszagú Vargánya összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 12. 15h:59'
EZ A 560. JÁTÉKHETED, 525. FORDULÓD
561. játékheted kezdete: jan. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1055
SZÁMLA : XXXX

LÁBSZAGÚ VARGÁNYA KALANDJAI


20 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [222,116] koordinátán.
Álmodban különös párossal találkozol napnyugtakor: egy ezüstszín trikornis háton lovagló vikócmajom közeledik feléd. Ahogy odaérnek hozzád, egy csomagot dob feléd az apró maki, amit épp csak el tudsz kapni. Chitarel a feladója! Na nézzük, mit küldött: 10 gyógykenőcsöt. Ijedten ugrasz fel a közelből felhangzó nyerítésre, de meglátva a feléd robogó trikornis sörényébe kétségbeesetten kapaszkodó vikócmajmot, megnyugodsz. Küldeményed érkezett, Chitarel adta fel. A Trikornis Futárposta által kiszállított csomagban a következő van: 30 kaját. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 2 manifeszt.nyúlványt (2000 arany), 10 szvó-ektoplazmát (290 arany). Átveszed a sikeresen eladott 12 xirnox szív (eladási ár: 980 arany, ebből a kezelési költség: 98 arany) ellenértékét.
A táborozás 17. napján összefutsz Valéra. Mozgása könnyed, szinte már légies. Valahogy az az érzésed támad, mintha kiválasztott volna valamire... Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Odaveted: " Oh mondd, Te kit választanál? Dornodon vagy Leah?" Odébbállsz. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 20 nyílvesszőt (116 arany), 60 vizet (27 arany). Épp a legutóbbi labirintus kifosztásán merengsz, amikor rúgkapálva megérkezik a Trikornis Futárszolgálat egyik küldönce. Chitarel adott fel valamit! Talán még sikerül bepasszírozni a tárgyakat a hátizsákodba: 30 kaját.
Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-91 életerő.) Az üldözés a végéhez közeledik, érzed, hamarosan megtaláljátok a bestia fészkét - a labirintus rendszer szívét, melyben már sokan otthagyták a fogukat. A lény okozott már néhány meglepetést, csapdák sorain csalogatva keresztül a vadászokat; de ti - a legjobbak - mindenre felkészültetek. A terembe lépve érzitek a túlvilági energiák erősödését, de nem törődtök vele (az életpajzs úgyis megvéd). Aztán kinyílik a kapu - a vámpír búcsút int és eltűnik... - Utána - kiáltja a vezetőtök. Bíbor ragyogás vesz körül, mikor belépsz a kapuba; és fájdalom, mintha ezernyi penge tépné testedről a húst. Kezedre nézel - zavarodottság kavargó színei, majd a félelem narancsa ömlik végig rajtad - aztán vissza a kapun túlra: még látod összecsuklani a testeket... - Az élők nem léphetik át az árnyvilág határát - hallod a kárhozott kacaját mielőtt a pecsét kényszerítő erejének engedelmeskedve sikoltozva beköltöznél új otthonodba; egy talizmánba.
Az aranytermő erszény 80 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+26 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1282 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+92 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 639. hetének nyerőszámai: 22, 8, 25. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 64. varázslatot a 70. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 863.]
Beizzik a turbómágia. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 861.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 860.]

* 2. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 78. varázslatot a 188. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 858.]
Beizzik a turbómágia. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 856.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 854.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot a 157. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 854.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 852.]
Gyorsvarázsolsz! [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 850.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 840.]

* 5. KP: elmormolod a 63. varázslatot az 59. varázslatot a 26. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 838.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse forduló végéig.) [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 836.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 834.]

* 6. KP: elmormolod a 178. varázslatot a 177. varázslatot a 209. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 832.]
Gyorsvarázsolsz! [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 830.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 828.]

* 7. KP: elmormolod a 210. varázslatot a 8. varázslatot a 2. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 826.]
Fürgén varázsolsz! Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 826.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz, hogy a mágia segítségével majd más motyóját kileshesd. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 826.]

* 8. KP: használod az 1099. tárgyat
Használod a brakkarát. Lelked megacélosodik. [0 pontot használtál fel, van még 826.]

* 9. KP: elmormolod a 88. varázslatot az 53. varázslatot a 178. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 826.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+14 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 824.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 824.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Tested egészségtől fénylik! (+1 egészség.) [0 pontot használtál fel, van még 824.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+94 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 819.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Izmaid megduzzadnak! (+1 erő.) [0 pontot használtál fel, van még 819.]

ftv 60 463 felt. tám/véd. varázslat a 60. varázslatot a 463. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 819.]

ftv 60 30 felt. tám/véd. varázslat a 60. varázslatot a 30. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott szintű lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 819.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Nem volt maradandó hatása.) [5 pontot használtál fel, van még 814.]

le 817 816 leveszed/lerakod a 817. tárgyat a 816. tárgyat
Kiveszed a füledből a hatalom fülbevalóját.
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 814.]

kf 608 741 603 kézbeveszed/felveszed a 608. tárgyat a 741. tárggyal a 603. tárgyat
A füledre akasztod az ősmágus fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 814.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a kyorg köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 814.]
Leveszed az Urgod kesztyűjét, majd felhúzod a kezedre a mihlanil kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 814.]

kf 895 kézbeveszed/felveszed a 895. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 814.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.

Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Észreveszel egy nekrofunt. Eszel valamit. (-1 kaja.) Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 804.]

be 710 220 147 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy hatalomvarázs [(+2 minden tulajdonságodra.)] és egy mágikus ütés [Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 799.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 799.]

flh 20 189 felt. lőfegyver haszn. 20 a 189. tárggyal
Ok, FLH 20 189 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 799.]

flh 998 189 felt. lőfegyver haszn. 998 a 189. tárggyal
Ok, FLH 998 189 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 799.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[222,116] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Csak egy fekélyes hernyó. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 982 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a fekélyes hernyó nyakát. (6 támadással 249 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-40 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Meglengetve az Olimpikont a másikra rontasz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a fekélyes hernyó jobb oldalát. (6 támadással 624 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Transzformálsz! (+62 varázspont.) Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a fekélyes hernyó széles száját. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a pestisaurától. A fekélyes hernyó kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 194 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-24 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. A fekélyes hernyó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11303 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1930, sebződés: 258, gyógyulás: 145, összesen: -113 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+139 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, megpillantasz egy Múmiát, amint éppen egy vikócmajmot fojtogat. Ha segíteni akarsz rajta, költs el 1 TVP-t! (51. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Little Negró lábát masszírozza. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
[11 pontot használtál fel, van még 788.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[221,117] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran híveié. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Pumuk-Lee irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy dübörgő bahrot. Nem jelenthet különösebb problémát. {max. életpontja: 1362-1461.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a dübörgő bahrot testét. (6 támadással 248 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Vad csatakiáltással, felemelve az Olimpikont ellenfeledre ugrasz. Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a dübörgő bahrot vaskos lábát. (6 támadással 638 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Transzformálsz! (+63 varázspont.) Kyorg tőrrel megdöfködöd a dübörgő bahrot jobb vállát. (4 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) A pestisaura 16 ép-t sebez. Mellkasodba bök a dübörgő bahrot néhányszor agyarával! (2 támadástól 125 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 121 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 89 életpontot vesztettél. Olimpikonnal többször eltalálod a dübörgő bahrot bal első lábát. (4 támadással 416 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Transzformálsz! (+41 varázspont.) Kyorg tőrrel meghorzsolod a dübörgő bahrot jobb hátsó lábát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Pestisaurád 10 sebzést okoz. Beléd öklel a dübörgő bahrot! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 183 életpontot vesztesz.) A dübörgő bahrot rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 118 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 93 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a dübörgő bahrot száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bahrot bőrt. 11103 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1614, sebződés: 729, gyógyulás: 276, összesen: -453 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+140 életerő). A tereptípus félig kipusztult vidékre változott. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+140 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+140 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [221,118] Homok, homok mindenfelé: sivatagos terepre értél. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy leviathán lárva. {egyik sebzési módja: 2x 4d12+26.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Gyorsan felraksz egy lidércidézés varázslatot. Megjelenik egy lidérc! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 799 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Megmarkolva az Olimpikont ellenfeledre rontasz. Olimpikonnal tökéletesen perforálod a leviathán lárva testét. (6 támadással 645 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Transzformálsz! (+64 varázspont.) Kyorg tőrrel megérinted a leviathán lárva fejét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A lidérced támad! (3 támadással 31 sebzést okozott.) A pestisaura 12 ép-t sebez. A leviathán lárva kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) Hiába próbálsz hátrálni, a leviathán lárva többször is megmar! (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A leviathán lárva összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 aranyfétis. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 12710 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1546, sebződés: 165, gyógyulás: 150, összesen: -15 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Anram Salle lábát masszírozza. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Sheran oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 761.]

vv 128 128 128 elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+40 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 759.]
Gyorsvarázsolsz! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 757.]
Beizzik a turbómágia. A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 755.]

kb 260 30 kiveszel a bankból a 260. tárgyat (30 darabot)
(Nincs mibe rakni 12 isteni könnycseppet.) Kiveszel a bank széfjéből 18 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 755.]

be 109 bemész a 109. titkos labirintusba
Eszedbe jutnak a sámánúr szavai, és követed utasításait: a fényes napkorongba nézel, hármat pislogsz, majd pördülsz egyet a tengelyed körül. Lenyűgöző palota terem előtted, fénylik az egész, mintha csak egy jelenés volna. Amint szemed hozzászokik a szokatlan látványhoz, a tárva-nyitva álló hatalmas mithrilkapuhoz sietsz. Odabent sötét honol. Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod az infralátás varázslatot! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-21 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Álmélkodva indulsz el befelé. Egy hatalmas előcsarnokba érkezel, melynek padlózatát színes márvány kövek alkotják. [5 pontot használtál fel, van még 750.]

ek 116 80 313 t. energia kisütése: 116 80 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 80 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 750.]

lm 3 905 4 mozogsz 3 905 4
Továbbmész. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Rövid séta után egy kereszteződésbe érkezel. [2. PONT.]
A folyosó derékszögben elkanyarodik. Az utadat irányító vörös szőnyeg végéhez értél. [3. PONT.]
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő árnyékkulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Óriási méretekkel rendelkező szobába jutsz. A szoba közepén jókora medence áll, mely most üresnek tűnik. [4. PONT.] Egy káoszpókot pillantasz meg. {támadása: 50.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 926 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a káoszpók egyik lábát. (6 támadással 244 életpontot sebezve.) Meglengetve az Olimpikont ellenfeledre támadsz. Olimpikonnal néhányszor teljesen átdöföd a káoszpók testét. (6 támadással 633 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Transzformálsz! (+63 varázspont.) Kyorg tőrrel meghorzsolod a káoszpók nyakát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Pestisaurád 6 sebzést okoz. Marásokat ejt rajtad a káoszpók. (2 támadástól 178 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a káoszpók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11808 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1862, sebződés: 178, gyógyulás: 144, összesen: -34 ÉP}

Az egyik sarokban találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. A ládát egy csapda védi, de Te, csapdaészlelés képességednek köszönhetően, idejében felfigyeltél rá. Hatástalanítod. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 ősi esszencia (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát.
[20 pontot használtál fel, van még 730.]

h 883 használod a 883. tárgyat
Felhasználsz 1 esszenciát (+100 fejlesztési pont). [0 pontot használtál fel, van még 730.]

lm 900 7 905 mozogsz 900 7 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. A folyosó derékszögben elkanyarodik. Az utadat irányító vörös szőnyeg végéhez értél. [3. PONT.]
Rövid séta után egy kereszteződésbe érkezel. [2. PONT.]
Elszántan haladsz előre. A falakon mindenütt tövig leégett fáklyákat fedezel fel. [5. PONT.]
Klausztrofób érzések lesznek rajtad úrrá, ahogy tovább lépdelsz a hosszú folyosón. [6. PONT.]
Folyosók kereszteződésébe érkezel. Minden irányból idegesítő zajok érkeznek éles füledhez. [7. PONT.]
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [25 pontot használtál fel, van még 705.]

lm 11 11 mozogsz 11 11
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó! Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Azonban bárhogy is erőlködsz, nem jársz sikerrel. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy.
Továbbmész. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó! Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Teljes erővel próbálod az ajtót benyomni, de sikertelenül. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy.
[20 pontot használtál fel, van még 685.]

v 205 elmormolod a 205. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a Pörhemór köre varázslatot! Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 680.]

vv 109 128 128 elmormolod a 109. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 678.]
Gyorsvarázsolsz! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 676.]
Beizzik a turbómágia. A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 674.]

vv 109 128 128 elmormolod a 109. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 674.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 672.]
Gyorsvarázsolsz! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 670.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleportálsz a körre! (7. referenciapontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 670.]

lm 10 10 mozogsz 10 10
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó! Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Percekig feszülsz az ajtónak, de mindhiába. Talán még nem vagy elég erős. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy.
Elszántan mész előre. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Percekig feszülsz az ajtónak, de mindhiába. Talán még nem vagy elég erős. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy.
[20 pontot használtál fel, van még 650.]

vv 109 128 128 elmormolod a 109. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 648.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 646.]
Beizzik a turbómágia. A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 644.]

ek 116 90 128 t. energia kisütése: 116 90 128
Életszívás III varázslatot fogsz használni, ha életerőd 90 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 644.]

vv 109 128 128 elmormolod a 109. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 644.]
Gyorsvarázsolsz! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 642.]
Szupersebesen mormolsz. A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 640.]

kb 260 30 kiveszel a bankból a 260. tárgyat (30 darabot)
(Nincs mibe rakni 22 isteni könnycseppet.) Kiveszel a bank széfjéből 8 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 640.]

v 198 228 76 elmormolod a 198. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(221,117) 31. jellempróba, Sheran oltár, művészi porolit (#720), dübörgő bahrot (#479)
(221,118) leviathán lárva (#476), a 109. labirintus bejárata, oltár, művészi porolit (#720), káoszpók (#530)
(222,116) fekélyes hernyó (#489), nekrofun (#173), 51. jellempróba, Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)

[228,76] A terep változik, dombok közt vagy.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon híveié. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Rhiannon vigyorog kajánul. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Felfedeztél egy vaskohót. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ezüstdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ezüstdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy Raia oltár van. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Van itt egy barbár barlang (692. épület.). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 kerek követ. Ügyességed TF-elődött.
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [68 pontot használtál fel, van még 572.]

be 692 bemész a 692. épületbe
Végigsétálsz a boltív alatt, és mélyre hatolsz a barlang belsejébe. A hosszú és szűk folyosó egy nagyobb terembe torkollik, a közepén egy koponyákból kirakott totemoszlop áll. Besétálsz a barlang belsejében álló hatalmas csarnokba. A totemoszlop még mindig ugyanabban a mozdulatlan pozícióban áll a terem közepén. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. Semmi reakció. Szólítgatod a bo'adhun sámánúr lelkét még egy darabig, de mivel semmi válasz nem érkezik, egy idő után bánatosan továbbállsz. Gyors léptekkel magad mögött hagyod a barlangot. [5 pontot használtál fel, van még 567.]

kf 891 kézbeveszed/felveszed a 891. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 567.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[228,75] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy fekélyes hernyó. {támadása: 50.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 970 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a fekélyes hernyó bal vállát. (6 támadással 232 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-10 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva az Olimpikont ellenfeledre rontasz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a fekélyes hernyó jobb oldalát. (6 támadással 623 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Transzformálsz! (+62 varázspont.) Kyorg tőrrel megérinted a fekélyes hernyó széles száját. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Pestisaurád működik (14 ép-t sebezve). A fekélyes hernyó harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 157 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-19 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11151 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1894, sebződés: 186, gyógyulás: 145, összesen: -41 ÉP}


(Továbbmész...) [228,74] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. A feléd közeledő varkaudar remete mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 2x 14d12+35.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (29 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve az Olimpikont a másikra ugrasz. Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a varkaudar remete testét. (6 támadással 593 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Transzformálsz! (+59 varázspont.) Kyorg tőrrel megdöfködöd a varkaudar remete bal karját. (4 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Pestisaurád 12 sebzést okoz. Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 125 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Olimpikonnal tökéletesen perforálod a varkaudar remete sötét bőrét. (6 támadással 585 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Transzformálsz! (+58 varázspont.) Kyorg tőrrel jól megszurkálod a varkaudar remete fejét. (4 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) A pestisaura 15 ép-t sebez. Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 123 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
11150 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1670, sebződés: 277, gyógyulás: 339, összesen: +62 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [228,73] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A távolban sakálok üvöltenek. Utad során felfedezel egy raaba-fát. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy harcos hárpia. {egyik sebzési módja: 2x 12d18+45.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 927 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja a harcos hárpia testét. (6 támadással 208 életpontot sebezve.) Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Marokra fogva az Olimpikont a másikra ugrasz. Olimpikonnal többször eltalálod a harcos hárpia szélfútta haját. (6 támadással 491 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Kyorg tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a harcos hárpia testét. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Pestisaurád működik (18 ép-t sebezve). Iszonyatos karmolásokat kapsz a fejedre. (2 támadástól 315 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 52 életpontot vesztettél. A harcos hárpia összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 17 madártollat. 12043 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1795, sebződés: 367, gyógyulás: 138, összesen: -229 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+164 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [23 pontot használtál fel, van még 544.]

kt 936 2 elkészíted a 936. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 raaba-gumót. Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 534.]

m 1 mozogsz északkeletre
[229,72] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Egy pikkelyes ptog nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pikkelyes ptog farkát. (6 támadással 240 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (57 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pikkelyes ptog testét. (6 támadással 586 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Kyorg tőrrel megdöfködöd a pikkelyes ptog bal első lábát. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Ellenfeled 6 pontot sebződik a pestisaurától. Ütéseket mér a pikkelyes ptog a farkával a bal válladra. (2 támadástól 171 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pikkelyes ptog bal első lábát. (6 támadással 574 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod a pikkelyes ptog jobb hátsó lábát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pestisaurád működik (16 ép-t sebezve). Több csapást kapsz a pikkelyes ptog farkától. (2 támadástól 166 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) A pikkelyes ptog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10818 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1699, sebződés: 394, gyógyulás: 298, összesen: -96 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+111 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Dred Hornwill egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megpillantasz egy napra kikötözött Raia-hívőt, akinek ki van peckelve a szeme. Ha segíteni akarsz, költs el 1 TVP-t! (53. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északnyugatra látsz egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [12 pontot használtál fel, van még 522.]

szk 470 keresed a 470. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy pikkelyes ptogot. [0 pontot használtál fel, van még 522.]

kf 817 820 462 kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat a 820. tárggyal a 462. tárgyat
Kiveszed a füledből az ősmágus fülbevalóját, majd a füledre akasztod a hatalom fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 522.]
Leveszed a kyorg köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 522.]
Leveszed a mihlanil kesztyűt, majd felhúzod a kezedre az Urgod kesztyűjét. [0 pontot használtál fel, van még 522.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 519.]

* 2. BP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 519.]

* 3. BP: elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 172. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 519.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 519.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 Thargodan esszencia). [0 pontot használtál fel, van még 519.]

* 4. BP: t. energia kisütése: 103 1
Elhelyezed a jellempróba-illúziót, majd összedörzsölöd tenyeredet. He-he, jó móka lesz! [1 pontot használtál fel, van még 518.]

* 5. BP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 518.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 166 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 478.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 126 TVP-t kell elköltened.] A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy leviathán lárva közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {támadása: 52.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 810 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Olimpikonnal tökéletesen perforálod a leviathán lárva fejét. (6 támadással 594 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Kyorg tőrrel többször eltalálod a leviathán lárva jobb csápját. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Pestisaurád működik (17 ép-t sebezve). A leviathán lárva kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 206 életpontot vesztesz.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 12897 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1589, sebződés: 247, gyógyulás: 161, összesen: -86 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 438.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 86 TVP-t kell elköltened.] Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. A feléd közeledő hamuelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 60.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 739 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 31 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hamuelementál hamuszerű alakját. (6 támadással 244 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan a másikra rohansz. Olimpikonnal többször eltalálod a hamuelementál hamuszerű alakját. (4 támadással 398 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Kyorg tőrrel meghorzsolod a hamuelementál testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Pestisaurád működik (17 ép-t sebezve). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 43 életpontot vesztettél. Mielőtt észbe kapnál, a hamuelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (4 támadástól 230 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A hamuelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12367 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1452, sebződés: 304, gyógyulás: 99, összesen: -205 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+124 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+124 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [50 pontot használtál fel, van még 388.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 46 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 348.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 6 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 308.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 ügyesség.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 268.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 228.]

tf 3 28 fejleszted a 3. tulajdonságodat 28 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [28 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-50 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 8, 21.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a pikkelyes ptog. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a pszi-ernyő hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt az erőpajzs II hatása. Elmúlt a hadiszerencse III hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a tárgyvédelem hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása. Elmúlt a tolvajszem hatása. Elmúlt a lélek védelme hatása. Elmúlt a hatalomvarázs hatása. Elmúlt a mágikus ütés hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 666 pontot. A következő körben tehát 866 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ŐSI ESSZENCIA (883. TÁRGY)
Az ősi esszencia egy masszaszerű, mágikus derengéssel világító anyag, mely minden bizonnyal egy Ghallán kívüli civilizációból származik. Ha megérinted, szinte megérzed a benne lüktető energiát, mely, mint egy élő szervezet, reagál minden mozdulatodra. Ha veszed a bátorságot, és egészben lenyeled az ökölnyi méretű ősi esszenciát (kiadod a H 883 parancsot), kapsz 100 fejlesztési pontot, melyet később tetszés szerint felhasználhatsz. (Nem átadható, nem ellopható.)

KARAKTERLAP

Lábszagú Vargánya, egy hófehér, copfos hajú, izzóan vörös szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon halandók felett uralkodó helyettese vagy. A Serény Múmiák (#9103) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 525. fordulód.

Erő: 75 (88) Szint: 47 Merészség: 10/5 Magasság: 172 cm
IQ: 73 (85) Támadás: 68 Agresszió: 5 Testsúly: 96 kg
Ügyesség: 63 (74) Védekezés: 97 Menekülés: 30 % Életkor: 32/69 év
Egészség: 63 (74) Életpont: 918/861 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 74 (87) Varázspont: 3010/1235 Pénz: 6009 arany Kép. pont: 48
Tudatpont: 36/25 Pszi pont: 385/219 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 11
Eddig összesen 4768 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 117350 TP-t kaptál. Jelenleg 15888419 TP-d van. A következő szinthez még 611581 TP szükséges. Trófeáid: Tissian sámánúr, Strissha, triklem drakolder. A 481. fordulódban 7895 arany került a bankszámládra. 9631 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/94 ökölvívás: 8/71 szúrófegyverek: 43/87 (+6%)
vágófegyverek: 32/0 ütőfegyverek: 31/11 lőfegyverek: 25/33
dobófegyverek: 36/99 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) (250%) << vámpírkard (#358) (300%) << Olimpikon (#973) (60%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -997.); vas dobónyíl (#189) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/10 2. nyomkövetés: 131/99 (+18%) 3. lopás: 20/47
4. mászás: 20/96 5. csapdakészítés: 34/26 (+6%) 6. csapdaészlelés: 29/20 (+6%)
7. gyógyítás: 125/17 8. titkosírás: 13/43 9. felderítés: 25/68
10. szörnyidomítás: 10/58 11. teológia: 157/39 (+68%) 12. taumaturgia: 115/24 (+19%)
13. szerencsejáték: 7/23 14. versengés: 16/9 15. harcművészetek: 8/56
16. zene: 11/48 17. szörnyismeret: 25/41 18. pszi: *22/100
19. zárnyitás: 2/15 (+6%) 20. vadászat: 17/46 21. vitalitás: 6/31
22. bányászat: 38/26 (+4%) 23. úszás: 7/78

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 355

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 90% életpont alatt (életszívás III (#128))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
ásol max. 100 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz ében tobozt (#578) (max. 99 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 99 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 99 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 99 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 99 darabot, csak egyszer), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16)
kputtyintó csalán (#247), adószedő (#234), kisebb quwarg isten (#213), szintszívó lények (#9097), kronoelementál (#287), lidércúr (#252), Rém (#315), Tsalez Lau'pez (#3550), halált okozó lények (#9098), rubin sárkány (#330), öregedést okozó lények (#9095), Üdvhadsereg (#9142), áldott okerón (#336), ro'galhal gyóntató (#524), Harmarghal (#525)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
bűbájlidérc (#761), mösze uralkodó (#789), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) energiapajzs (#103, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP)
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) sötét rítus (#131, 30 VP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) infralátás (#171, 8 VP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) tűzvihar (#175, 24 VP) túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
a mágia megértése (#226, 0 VP) meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP)
vámpírvér (#257, 0 VP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP)
kyorg tudás (#273, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +13 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +13 vp 9 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) mentális pajzs (#72) láth. észlelése (#78)
tűzmágia (#157) túlvilág lehelete (#177) pestisaura (#210) óriáserő (#53)
Pörhemór köre (#205) (109,7,1)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
méregfelhő II (#193), méregfelhő (#37)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 36, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
pusztító végzet (#106) >> férfiak (#998) pusztító végzet (#106) >> nők (#999)
armageddon (#218) >> magnetikus praglonc (#200) pusztító végzet (#106) >> kronoelementál (#287)
méregfelhő (#37) >> viharóriás (#278) pusztító végzet (#106) >> csápos otagi (#395)
puha ütés (#60) >> 15. szintű lényekre pusztító végzet (#106) >> erdei rém (#399)
háló (#186) >> molgan (#284) armageddon (#218) >> halálelementál (#279)
méregfelhő (#37) >> dűnelord (#341) tűzvihar (#175) >> woorgard (#231)
tűzvihar (#175) >> zombi mágus (#389) puha ütés (#60) >> 30. szintű lényekre
pusztító végzet (#106) >> tollaskígyó (#635) méregfelhő II (#193) >> Thargodan berzerker (#377)
pusztító végzet (#106) >> rothadó lián (#427) méregfelhő II (#193) >> ezerszemű bestia (#288)
pusztító végzet (#106) >> albinó féreg (#529) pusztító végzet (#106) >> tűzrája (#531)
pusztító végzet (#106) >> káoszpók (#530) pusztító végzet (#106) >> 35. szintű lényekre
puha ütés (#60) >> ro'galhal kísértet (#463)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 36, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> káoszszellem (#472) lidércidézés (#219) >> 36. szintű lényekre
pszi-acéltorony (#98) >> Eruol (#378) pszi-acéltorony (#98) >> zafír sárkány (#329)
pszi-acéltorony (#98) >> aranyfecske (#283) energiapajzs (#103) >> Raia angyala (#333)
lidércidézés (#219) >> nők (#999) lidércidézés (#219) >> férfiak (#998)
védelem tűz ellen (#38) >> Ekhnagorhu (#291) védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)
energiapajzs (#103) >> jók (#990)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Itt az ideje, hogy eltaposd Elenios nyáladzó avatárját!
2.) Ismerjük meg ezeket az új mágikus tárgyakat - hozz nekem két esthari rubint!
3.) Az éjfattyak az egész világot fenyegetik, még az én szolgáimat is. Kezdd meg a harcot, végezz egy rd'alv lélektipróval!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 15 királynő, 40 élőholt, 16 vadász, 8 nagymester, 18 parafenomén, 11 rohamosztagos.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
76 arany (#50) 1 árnyékkulcs (#566) 1 csillezsályalevél (#1253)
1 kaktuszbogyó (#429) 7 karbin plazma (#199) 1 nyílvessző (#108)
1 rókafarok (#124) 1 sallank karom (#128) 4 spiritusz (#170)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 Thargodan esszencia (#328) 2 tudás gyöngye (#522)
1 tükör (#43) 1 vas dobónyíl (#189) 7 kaja (#2)
13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranyfétis (#766) 1 aranypikkely (#415) 1 bahrot bőr (#938)
3 borkonyó bibe (#312) 1 isteni könnycsepp (#260) 14 kerek kő (#19)
14 madártoll (#112) 2 raaba-gumó (#936) 2 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(228,73) raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936), 46. jellempróba, Dornodon oltár, harcos hárpia (#485)
(228,74) varkaudar remete (#465)
(228,75) Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), fekélyes hernyó (#489)
(228,76) barbár barlang (#692), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), 21. jellempróba, vaskohó (#155), érclelőhely
(229,72) pikkelyes ptog (#470), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), 53. jellempróba, leviathán lárva (#476), hamuelementál (#475)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Ha a labirintusban ládában kincset talált a karakter, a program figyelmen kívül hagyta a GYJ beállítását annak eldöntésekor, hogy felvegye-e. Ezt javítottuk.
* Mostantól írjuk a karakterlapon, ha a deus ex machinát meghalásra állította valaki.
* A karakterek közötti találkozás programkódját kénytelenek voltunk átírni teljesen, hogy a jövőben egyszerűbben bővíthető legyen. Régen úgy működött a program, hogy a táborozó félnek a táborozás alatti találkozásait a saját fordulójának elején generálta le, nem akkor, amikor azok ténylegesen megtörténtek. Onnantól, hogy a változás a játékba kerül, a találkozások azonnal megtörténnek a passzív fél részére is (a korábbi találkozások viszont úgyanúgy generálódnak, mint eddig). Persze ez elsősorban háttérváltozás, amiből ti nem sok mindent fogtok tapasztalni, két jelentősebb dolog van csupán, ami a fordulókban is megváltozott:
A D.E.M.-ezés, halál azonnal megtörténik, ha a táborozó fél meghalna a találkozáskor. Ha csak D.E.M.-ezett, a karakter óvatosabb lesz a hátralevő időben, azaz nem fog ugyan másik kalandozókkal találkozni, de tárgyat átadni neki lehet majd. A deus ex machina a táborozás alatt nem repíti el több mezőnyire a karaktert, akkor sem, ha a beállítás ezt indokolta volna (illetve elrepíteni elrepíti, de a karakter automatikusan visszasétál a következő forduló elejéig a kiinduló táborozási koordinátára). Így a jövőben mindenki biztos lehet benne, hogy a fordulóját azon a koordinátán kezdi, ahol letáborozott (kivéve persze, ha az ominózus találkozás még a változás előtt történt volna meg, csak nem lépett a karakter azóta).
A másik fontosabb változás a Feltételes Udvarlással kapcsolatos. Sikeres szerelmeskedés után az FU azonnal törlődik a táborozó felekről, kivéve ha ők házastársak. A gravia öve nevű tárgyat emellett csak fordulónként egyszer lehet használni.
A találkozás rutin bonyolultsága miatt az alapos tesztelés ellenére is előfordulhatnak hibák. Amennyiben ilyet tapasztalsz, kérjük jelezd a Játékvezetőnek.
* Bekerültek a varázslattervező pályázaton kiválasztott varázslatok a játékba. Megtanulásuk a mágustornyokban, ill. imádkozással VP regenerációból (akinek már van elég VP regenerációja, a következő isteni küldetés leimádkozása után láthatja majd, milyen varázslatok vannak) sajátíthatók el. A 2006. januári Alanori Krónikában teljes listát találtok arról, hogy melyek ezek a varázslatok, és mire jók.

Üzenet küldése a karakternek