Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 16. 9h:37' EZ A 569. JÁTÉKHETED, 528. FORDULÓD 570. játékheted kezdete: márc. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1055 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 64. varázslatot a 70. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 72. varázslatot a 78. varázslatot a 188. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot a 157. varázslatot |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 5. KP: | elmormolod a 63. varázslatot az 59. varázslatot a 26. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 177. varázslatot a 209. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 210. varázslatot a 8. varázslatot a 2. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 1099. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 88. varázslatot az 53. varázslatot a 178. varázslatot |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
le 817 816 | leveszed/lerakod a 817. tárgyat a 816. tárgyat |
kf 608 741 603 | kézbeveszed/felveszed a 608. tárgyat a 741. tárggyal a 603. tárgyat |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Lakott területre érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " zleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Felfedeztél egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt.
be 710 220 147 | bemész a 710. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tüskés totemblarg testét. (6 támadással 244 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-35 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés totemblarg kitinpáncélját. (7 támadással 743 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). Transzformálsz! (+74 varázspont.) Kyorg tőrrel megdöfködöd a tüskés totemblarg egyik lábát. (5 támadással 306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Ellenfeled 16 pontot sebződik a pestisaurától. A tüskés totemblarg rágószerve borzalmas sebeket váj hasadba. (2 támadástól 262 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő nagy aranykulcs felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-46 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. Olimpikonnal épp hogy megszúrod a tüskés totemblarg egyik lábát. (1 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod a tüskés totemblarg kitinpáncélját. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Pestisaurád 4 sebzést okoz. Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (2 támadástól 277 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő drótszőr felszínére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-37 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kitintüskét. 10516 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1486, sebződés: 657, gyógyulás: 255, összesen: -402 ÉP}
v 96 185 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
[185,58] Egy kisebb településhez érkeztél. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.
be 708 383 | bemész a 708. épületbe |
t 383 524 525 | támadod a 383. szörnyet az 524. szörnyet az 525. szörnyet |
t 9944 | támadod a 9944. KT tagjait |
m 6 | mozogsz nyugatra |
vv 132 | elmormolod a 132. varázslatot |
v 198 190 30 | elmormolod a 198. varázslatot |
[190,30] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy Elenios avatárja nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) {támadása: 100.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 800 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az Elenios avatárja fejét. (6 támadással 222 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Olimpikonnal több döféssel felnyársalod az Elenios avatárja testét. (5 támadással 501 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Transzformálsz! (+50 varázspont.) Kyorg tőrrel meghorzsolod az Elenios avatárja nyakát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Pestisaurád 17 sebzést okoz. Az Elenios avatárja nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 161 életpontot vesztesz.) Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12778 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1607, sebződés: 161, gyógyulás: 123, összesen: -38 ÉP}
v 75 132 | elmormolod a 75. varázslatot |
ftv 106 35 | felt. tám/véd. varázslat a 106. varázslatot a 35. szörnyet |
ftv 106 42 | felt. tám/véd. varázslat a 106. varázslatot a 42. szörnyet |
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját a másikra támadsz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 384 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Transzformálsz! (+38 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 200 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megérinted a qwarg rohamosztagos fejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A pestisaura 11 ép-t sebez. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (6 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 645, sebződés: 6, gyógyulás: 94, összesen: +88 ÉP}
(Továbbmész...) [188,31] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Felfedeztél egy térkaput. Találsz egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Találsz egy olvasztókemencét. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő Krogan, a pusztító mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) {max. életpontja: 680.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Krogan, a pusztító jobb lábát. (6 támadással 248 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (28 életpontot vesztettél.) Megmarkolva az Olimpikont ellenfeledre rohansz. Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a Krogan, a pusztító testét. (5 támadással 516 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Transzformálsz! (+51 varázspont.) Kyorg tőrrel megbököd a Krogan, a pusztító testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a pestisaurától. A Krogan, a pusztító pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A Krogan, a pusztító még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy umbatari karkötő, egy vasérc és egy pular kristály, ezenkívül 1 bozontfonat (ld. enc.). 4157 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 834, sebződés: 38, gyógyulás: 123, összesen: +85 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! A lény néhány sallank nyilat lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 107 életpontot vesztettél. Meglengetve az Olimpikont a másikra rontasz. Olimpikonnal néhányszor teljesen átdöföd a kentaurusz izmos karját. (7 támadással 730 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+147 életerő). Transzformálsz! (+73 varázspont.) Kyorg tőrrel megbököd a kentaurusz testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Pestisaurád működik (16 ép-t sebezve). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 64 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 íjászkence. Szereztél 3 sallank nyilat. 4555 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 813, sebződés: 181, gyógyulás: 167, összesen: -14 ÉP}
v 163 364 61 | elmormolod a 163. varázslatot |
[364,61] A domb lábánál egy sűrű erdő kezdődik. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy térkaput. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Találsz egy krómkaktuszt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ovimon-bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy mösze uralkodó. {max. életpontja: 1176-1275.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
im 0 3 | imádkozol |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. Semmi eredménye! A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (83 életpontot vesztettél.) Meglengetve az Olimpikont ellenfeledre ugrasz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragd sárkány testét. (7 támadással 723 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+145 életerő). Transzformálsz! (+72 varázspont.) Kyorg tőrrel megdöfködöd a smaragd sárkány bal szárnyát. (5 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) A pestisaura 6 ép-t sebez. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a smaragd sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Olimpikonnal többször eltalálod a smaragd sárkány testét. (2 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a smaragd sárkány jobb oldalát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Pestisaurád 5 sebzést okoz. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy vaskulcs, egy ametiszt medál, 2 aranygyűrű, egy aranytű, 2 obszidián függő, egy ezüstshuriken, 3 vasérc és egy kristálygömb. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1310, sebződés: 235, gyógyulás: 270, összesen: +35 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux csapdája varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (91 életpontot vesztettél.) Megmarkolva az Olimpikont a másikra ugrasz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragd sárkány testét. (7 támadással 763 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+153 életerő). Transzformálsz! (+38 varázspont.) Kyorg tőrrel megdöfködöd a smaragd sárkány testét. (5 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Pestisaurád működik (16 ép-t sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Olimpikonnal megdöfködöd a smaragd sárkány testét. (2 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod a smaragd sárkány jobb szárnyát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Pestisaurád működik (5 ép-t sebezve). A smaragd sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy shinai gömb, egy vasérc és egy arany papi karkötő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1359, sebződés: 199, gyógyulás: 278, összesen: +79 ÉP}
kt 43 10 | elkészíted a 43. tárgyat (10 darabot) |
m 5 4 2 | mozogsz délnyugatra, délre, keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux csapdája varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány farkát. (6 támadással 255 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (87 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve az Olimpikont a másikra rontasz. Olimpikonnal tökéletesen perforálod a smaragd sárkány óriási karmát. (7 támadással 738 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Kyorg tőrrel többször eltalálod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (4 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Ellenfeled 7 pontot sebződik a pestisaurától. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 pular kristály, 2 vasérc, egy borostyán függő, egy vas dobónyíl, egy ametiszt medál, egy ezüst kulcs, egy fekete gyöngy és egy ezüst nyaklánc. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1232, sebződés: 144, gyógyulás: 203, összesen: +59 ÉP}
(Továbbmész...) [363,63] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Genius Mátra, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ramit kő) rejt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 ramit követ! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy térkaput. Délre egy ősvortex van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy zafír sárkány. {max. életpontja: 1281-1360.} Itt csata lesz.
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 115 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gömbvillám varázslatot, majd rád küldi. 127 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány testét. (6 támadással 242 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (100 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve az Olimpikont ellenfeledre ugrasz. Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a zafír sárkány nyakát. (7 támadással 712 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Kyorg tőrrel jól megszurkálod a zafír sárkány jobb szárnyát. (5 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). A pestisaura 11 ép-t sebez. A zafír sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Olimpikonnal megdöfködöd a zafír sárkány fejét. (2 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a zafír sárkány testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ellenfeled 9 pontot sebződik a pestisaurától. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy smaragd védőgyűrű, egy arany, egy ezüst kulcs, egy obszidián függő és egy ezüst nyaklánc. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1539, sebződés: 446, gyógyulás: 264, összesen: -182 ÉP}
(Továbbmész...) [364,63] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testés a Sötét Földön kockáztatni. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Felismered a közeledőt. Csak egy fattylord. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 3x 6d10+30.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a fattylord testét. (6 támadással 254 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve az Olimpikont a másikra rohansz. Olimpikonnal tökéletesen perforálod a fattylord testét. (7 támadással 721 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+145 életerő). Kyorg tőrrel jól megszurkálod a fattylord testét. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Pestisaurád 11 sebzést okoz. Nem vagy felkészülve a fattylord gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Távolról energiacsóva varázslatot lő rád a másik. 152 életpontot vesztettél. A fattylord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 9 arany. 13780 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1117, sebződés: 180, gyógyulás: 180, összesen: +0 ÉP}
m 4 2 | mozogsz délre, keletre |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lélekelementál testét. (6 támadással 257 életpontot sebezve.) Meglengetve az Olimpikont ellenfeledre ugrasz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lélekelementál testét. (6 támadással 644 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Kyorg tőrrel megérinted a lélekelementál testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pestisaurád működik (11 ép-t sebezve). Karmait felemelve, a lélekelementál meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lélekelementál karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lélekelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 lélekesszenciát. 11504 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 968, sebződés: 20, gyógyulás: 149, összesen: +129 ÉP}
(Továbbmész...) [365,64] Fák jelennek meg. Ritka erdőben vagy. Utad során felfedezel egy lovagi tábort. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy félig kész tutajt. Csak tudnád, mi a fene ez. Talán majd rájössz a jövőben valamikor. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. (ld. enc.) Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Gyanús mozgást látsz a fák között. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy mösze uralkodó. {max. életpontja: 1176-1275.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
vv 128 128 128 | elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot |
kb 260 30 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (30 darabot) |
vv 128 128 128 | elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot |
kf 817 820 462 | kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat a 820. tárggyal a 462. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | imádkozol |
* 3. BP: | elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 172. varázslatot |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 103 1 |
* 5. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
GYÉMÁNT VÉDŐGYŰRŰ (726. TÁRGY) Akiket a kincsek általában hidegen hagynak, még azokban is mély sóvárgást ébreszt ez a döbbenetes szépségű parányi ékszer. Hihetetlenül sok energiát fektetett az elkészítésébe Alanor legképzettebb ékszerésze, az udvari mágusok pedig ellátták bűbájjal, ami +5 védettséget és +5 szerencsét nyújt viselőjének. Az eredetileg a király születésnapjára készített ajándékból mostanra már több másolat is készült, dúsgazdag nemesek és kalandozók számára. |
KOCKAGYÉMÁNT (914. TÁRGY) Meglepő a formája ennek a csillogó drágakőnek, de az anyaga majdnem mindenben a közönséges gyémántéra hasonlít. Ha azonban hosszasan a kockagyémánt belsejébe nézel, gomolygó, sűrű, fényes fellegek jelennek meg a szemed előtt. Régen szinte minden kyorg hordozott egy ilyen tárgyat magánál, hiszen a kockagyémánt minden mágia alapját, a mágikus esszenciákat hordozza belsejében. Ahhoz, hogy hatását élvezni tudd, nem kell a KF-elned: ha nálad van minden köröd elején 50 VP-vel többet fogsz regenerálni. A kyorgok szerint ezt a hatást csak az érdemli meg, aki maga küzdötte végig a kockagyémántjához vezető utat. Ehhez tartva magad e tárgyat nem fogod másik játékosnak átadni. |
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG RUBINJA (900. TÁRGY) Ezt a hihetetlenül gyönyörű, a mélybordótól skarlátvörösig terjedő színben ragyogó rubin mágikus erővel rendelkezik: nemcsak hogy lehetetlen összetörni, de ereje folytán kacagva áll ellent akár olyan mértékű csapásoknak is, mint amilyen pl. a tűzvihar. Nem csoda, hogy alkimisták ezrei próbálták már megfejteni az örökkévalóság titkát a rubin segítségével - eredménytelenül. A rubin ugyanis a vizsgálatoknak is ellenáll: nem lehet belőle mintát venni, vele kémiai kísérleteket végezni - bármit is csinálnak vele, mindig megőrzi pompáját. Hogy a rubint ki és mikor alkotta, talán örök titok marad, ahogy az is, mennyi lehet belőle. Legendák szólnak arról, hogy a rubinok valójában Raia vérének cseppjei, melyeket az istenség akkor hullajtott, mikor megsebesült a Dornodonnal való harc során, hogy megakadályozza a világégést. Hogy igaz-e vagy sem, nem lehet tudni, tény azonban, hogy aki egyszer megszerzett egy ilyen felbecsülhetetlen értékű drágakövet, semmi pénzért nem hajlandó megválni tőle. Nála marad - az örökkévalóságig. [Megjegyzés: A rubin ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más, eddigi tárgy helyét. Viselésekor kapsz +5 max ép-t és +1 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +1 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre.] |
RYUKU RÚNATEKERCS (1162. TÁRGY) A vízálló tekercstartó tartalmát csak dolgod végeztén, a tengerből kimászva van lehetőséged szemügyre venni. A lakat kinyitása - melyen helyenként már rozsdás foltokat fedezhetsz fel - nem okozhat fejtörést, hiszen elég gyatra minőség. Miután szemügyre veszed, mit rejt a tekercs belseje, egyértelművé válik, hogy a ryuku mágusok miért nem óvták jobban a rúnajelekkel vésett papírosokat: ugyanis egy kukkot sem értesz abból, ami a tekercsre van írva. De az nem lehet, hogy a kettős védelemből pont a második állítson meg, gondolod, és azonnal alternatív megoldásokon kezded törni a fejedet. Valahogy biztos elolvashatnád ezeket a sorokat, és megtudhatsz többet is a hódító ryukuk varázstudományáról. Talán olyan dolgot, ami az egész további életedre kihathat. Na de ne szaladjunk ennyire előre... A rúnatekercset, amíg nem fejted meg, mit tartalmaz, nem adhatod át másik kalandozónak. |
ESTHARI RUBIN (748. TÁRGY) Az Esthar császárság ékszerészei és aranyművesei messze földön híresek voltak - nem csoda, hiszen rengeteg megrendelést kaptak a varázstárgyakat készítő mágusoktól és papoktól. Ez a borostyánba foglalt rubinkő is egy ilyen megrendelésre készülhetett, de sosem ruházták fel mágiával. |
ÖREG VARÁZSLÓ (23. ELLENFÉL) Hosszú, ősz szakállával, és beesett, de virgonc szemeivel, talán csak egy ártalmatlan, csontos öregember benyomását kelti, de valójában sokkal több annál. Ha hagyod, hogy ő cselekedjen először, komoly veszélybe kerülhetsz. A rutinos, sok tavaszt megélt varázslók töviről-hegyire ismerik a mágia milyenségét, és a legtöbb formulát használni is tudják. Épp ezért ne csodálkozz, ha mielőtt bármit is tehetnél, néhány energiatüske csapódik testedbe, vagy egy lángcsóva perzseli fel a szemöldöködet. Csak egy vénember próbál megbüntetni gonoszságodért. |
ELENIOS AVATÁRJA (383. LÉNY) Amikor egy elbűvölő szépségű Elenios avatár megjelenik a szemünk előtt, el sem tudjuk képzelni, hogy e kecses lény bárkinek is ártani tudna. Pedig tudhatnánk, hiszen e lény kezét nem fogta senki, és nagy valószínűséggel áldozatra kész rabszolgák sem sorakoztak a háta mögött, amíg végigvergődött a halhatatlanságig vezető veszélyes és rendkívül hosszú úton. Márpedig ez eddig csupán néhány kiválasztottnak - a legjobbaknak - sikerült. Ennek ellenére, vagy talán pont ezekre az időkre emlékezve, ha egy hívő társa bajba kerülne Ghalla gonoszoktól hemzsegő világában, ő hajlandó a segítségére sietni, és hidd el, tökéletesen el is fogja látni a fenyegetés likvidálását célzó feladatát. Ha szükséges, ehhez csupán egyetlen pillantásával több évnyi öregedést okoz ellenségeinek (emiatt csak FT paranccsal támadhatod meg - már ha vagy annyira elvetemült...) |
KROGAN, A PUSZTÍTÓ (7001. SZÖRNY) Még gyerekkorodban hallottál regéket egy ongóliantról, aki intelligensebb volt társainál, talán még jóindulat is szorult belé. Persze ennek a fele csak legenda, egész pontosan az a fele, ami a jóindulatot illeti. Valóban él a csatornától keletre egy ongóliant, akitől még saját fajtársai is félnek. Állítólag Dornodon akarta felhasználni saját céljaira, ezért látta el ilyen iszonyatos hatalommal, de Krogannak valahogy sikerült kiszabadulnia az isteni befolyás alól. A "pusztító" jelzőt akkor kapta, amikor egyszer megpróbálta porig rombolni Zangroz városát. Bár a helyszínre érkező udvari mágusok segítségével sikerült visszaszorítani az erdők mélyére, de egy kisebb városrészt így is a földdel tett egyenlővé. Most, hogy megpillantottad ezt a gigászt, belátod, hogy a legendák egyáltalán nem túloztak. Hatalmas felsőtestét méteres acéltüskékkel borított bőrvért fedi, kezében pedig három méteres buzogányt lóbál. |
BOZONTFONAT (1563. TÁRGY) Ez a terjedelmes, gubancos, számtalan fonatból álló bozont komoly varázserőt áraszt magából, ezt már az első pillanatban érzékeled. Gyorsan rájössz arra is, hogy ez a tárgy nem is tartozik szervesen az imént legyőzött neves lény fejéhez, ő is csupán törzsi díszként, vagy varázsereje miatt hordta azt. Most, hogy megszerezted a bozontfonatot, saját hajadhoz, illetve sisakodhoz rögzítheted (KF 1563). Amennyiben ezt teszed, +3 erőt és -2 IQ-t kapsz. (Ha már van sisak a fejeden, a bozontfonatot mellé KFelheted.) |
BO'ADHUN GYÓGYÍTÁS (272. VARÁZSLAT) Ez tulajdonképpen nem is igazi varázslat, inkább egy magasabb szintű varázslat-ismeret, amelyre istened tanított. Megértve a bo'adhun sámánok rituális mágiáját, mostantól te is képes vagy a hatékonyabb gyógyításra: gyógyító varázslataid az ősi birodalmak területén (220-300 koordináták között) 50%-kal hatékonyabbak. A V 272 parancsot nem kell használnod, ez egy permanens képesség. A felfedezők tapasztalatai azt mutatják, a bo'adhun gyógyítás a ryuku szigeteken járva is működik. |
ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY) Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát. |
Erő: | 75 (86) | Szint: | 47 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 172 cm |
IQ: | 73 (85) | Támadás: | 69 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 96 kg |
Ügyesség: | 63 (74) | Védekezés: | 99 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/70 év |
Egészség: | 63 (74) | Életpont: | 963/1260 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 74 (86) | Varázspont: | 3080/930 | Pénz: | 3042 arany | Kép. pont: | 48 |
Tudatpont: | 36/35 | Pszi pont: | 385/321 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 11 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/94 | ökölvívás: | 8/71 | szúrófegyverek: | 44/13 (+7%) |
vágófegyverek: | 32/0 | ütőfegyverek: | 31/15 (+1%) | lőfegyverek: | 25/33 |
dobófegyverek: | 37/1 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) (250%) << vámpírkard (#358) (300%) << Olimpikon (#973) (60%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -997.); vas dobónyíl (#189) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/32 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 132/96 (+33%) | 3. lopás: | 20/47 |
4. mászás: | 20/96 | 5. csapdakészítés: | 34/44 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 29/38 |
7. gyógyítás: | 125/17 | 8. titkosírás: | 13/43 | 9. felderítés: | 25/68 |
10. szörnyidomítás: | 10/58 | 11. teológia: | 159/84 (+46%) | 12. taumaturgia: | 116/1 (+28%) |
13. szerencsejáték: | 7/23 | 14. versengés: | 16/9 | 15. harcművészetek: | 8/56 |
16. zene: | 11/48 | 17. szörnyismeret: | 26/19 (+18%) | 18. pszi: | *22/100 |
19. zárnyitás: | 2/15 | 20. vadászat: | 17/46 | 21. vitalitás: | 6/31 |
22. bányászat: | 38/42 (+3%) | 23. úszás: | 7/78 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 427 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (életszívás III (#128)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
ásol max. 100 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz ében tobozt (#578) (max. 99 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 99 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 99 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 99 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 99 darabot, csak egyszer), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 99 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), adószedő (#234), kisebb quwarg isten (#213), szintszívó lények (#9097), kronoelementál (#287), lidércúr (#252), Rém (#315), Tsalez Lau'pez (#3550), halált okozó lények (#9098), rubin sárkány (#330), öregedést okozó lények (#9095), Üdvhadsereg (#9142), áldott okerón (#336), 9944. szövetség (#9944) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), mösze uralkodó (#789), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | sötét rítus (#131, 30 VP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
vámpírvér (#257, 0 VP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +13 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +13 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 160 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (109,7,1) | mentális pajzs (#72) |
láth. észlelése (#78) | tűzmágia (#157) | túlvilág lehelete (#177) | pestisaura (#210) |
óriáserő (#53) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
méregfelhő II (#193), méregfelhő (#37) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 37, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
pusztító végzet (#106) | >> | férfiak (#998) | pusztító végzet (#106) | >> | nők (#999) | |
armageddon (#218) | >> | magnetikus praglonc (#200) | pusztító végzet (#106) | >> | kronoelementál (#287) | |
méregfelhő (#37) | >> | viharóriás (#278) | pusztító végzet (#106) | >> | csápos otagi (#395) | |
puha ütés (#60) | >> | 15. szintű lényekre | pusztító végzet (#106) | >> | erdei rém (#399) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | halálelementál (#279) | |
méregfelhő (#37) | >> | dűnelord (#341) | tűzvihar (#175) | >> | woorgard (#231) | |
tűzvihar (#175) | >> | zombi mágus (#389) | puha ütés (#60) | >> | 30. szintű lényekre | |
pusztító végzet (#106) | >> | tollaskígyó (#635) | méregfelhő II (#193) | >> | Thargodan berzerker (#377) | |
pusztító végzet (#106) | >> | rothadó lián (#427) | méregfelhő II (#193) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
pusztító végzet (#106) | >> | albinó féreg (#529) | pusztító végzet (#106) | >> | tűzrája (#531) | |
pusztító végzet (#106) | >> | káoszpók (#530) | puha ütés (#60) | >> | ro'galhal kísértet (#463) | |
pusztító végzet (#106) | >> | dübörgő bahrot (#479) | pusztító végzet (#106) | >> | 42. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 37, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | káoszszellem (#472) | lidércidézés (#219) | >> | 36. szintű lényekre | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | energiapajzs (#103) | >> | Raia angyala (#333) | |
lidércidézés (#219) | >> | nők (#999) | lidércidézés (#219) | >> | férfiak (#998) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
energiapajzs (#103) | >> | jók (#990) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fejlesztési pontjaidat használva, válts át 400-at képességpontra! |
2.) Tűzvarázslataid gyakorlására sose sajnáld az időt. A tarajos mandragok jól égnek, lobbants lángra tizet - de ha más módon végzel velük, az is elégedetté tesz... (számláló: 0) |
3.) Az éjfattyak az egész világot fenyegetik, még az én szolgáimat is. Kezdd meg a harcot, végezz egy rd'alv lélektipróval! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 15 királynő, 40 élőholt, 16 vadász, 8 nagymester, 18 parafenomén, 11 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
50 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | drótszőr (#37) | |||
4 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
10 | madártoll (#112) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
2 | esthari rubin (#748) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | ametiszt medál (#275) | 1 | arany papi karkötő (#309) | 2 | aranygyűrű (#193) | |||
1 | aranytű (#272) | 3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | borostyán függő (#162) | |||
1 | bozontfonat (#1563) | 3 | csalánvirág (#582) | 2 | ezüst kulcs (#184) | |||
2 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | íjászkence (#1225) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
1 | kerek kő (#19) | 1 | kitintüske (#879) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
1 | lélekesszencia (#619) | 9 | mákrózsa virág (#56) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
3 | obszidián függő (#195) | 3 | pular kristály (#239) | 2 | ramit kő (#226) | |||
3 | sallank nyíl (#129) | 22 | sárkánypikkely (#292) | 1 | shinai gömb (#348) | |||
1 | smaragd védőgyűrű (#223) | 19 | tükör (#43) | 1 | umbatari karkötő (#278) | |||
7 | vasérc (#152) | 262 | víz (#27) |