Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. okt. 31. 9h:09' EZ A 535. JÁTÉKHETED, 532. FORDULÓD 536. játékheted kezdete: nov. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2131 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 192. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 303. varázslatot a 297. varázslatot a 71. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 224. varázslatot az 57. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 112. varázslatot |
* 6. KP: | energia fejlesztése 10 |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
* 9. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat a 611. tárgyat |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed a 614. tárgyat a 287. tárggyal a 834. tárgyat |
cir | vándorcirkusz látogatása |
hu 197 117 186 | hulladék: 197 117 186 |
hh 1139 1534 | használod az 1139. tárgyat az 1534. tárgyat |
Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester testét. (6 támadással 138 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2143 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 2, gyógyulás: 34, összesen: +32 ÉP}
Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr fekete torát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel teljesen átdöföd a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg szabotőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 919 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +4% lőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Találsz egy fekete lótuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sárkánytanyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Felfedeztél egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
be 702 2 | bemész a 702. épületbe |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás III pszit. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (Önanalízis: +1% pszi.) Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 165 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a purifikátor császár testét. (5 támadással 331 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a purifikátor császár testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (5 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a purifikátor császár testét. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a purifikátor császár testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 758, sebződés: 74, gyógyulás: 129, összesen: +55 ÉP}
vv 133 185 | elmormolod a 133. varázslatot a 185. varázslatot |
tv 302 248 | támadó/véd. varázslat a 302. varázslatot a 248. varázslatot |
m 8 | mozogsz északra |
Meglengetve a triton szigonyt a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a villámrája szikrázó uszonyát. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy hullámkeltés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 152 életpontot sebeztél. A villámrája néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
1914 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ryuku átokvarázs. 399 életpontot vesztettél. Meglengetve a triton szigonyt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Teijiyoshi bal oldalát. (4 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy hullámkeltés. 145 életpontot sebeztél. A Teijiyoshi megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 precíziós vetőtű [precíziós vetőtű ládikóba-> (186,106)-> 69 arany, -2 ÉP]. 3735 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% víziharc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 464, gyógyulás: 56, összesen: -408 ÉP}
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a vízdémon fejét. (3 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy hullámkeltés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 193 életpontot sebeztél. Nyelvével a vízdémon úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-4 TVP). Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
2795 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% víziharc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 59, gyógyulás: 45, összesen: -14 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a vérkeszeg testét. (4 támadással 394 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Üdvözlésképpen egy hullámkeltés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 171 életpontot sebeztél. A vérkeszeg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 140 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 halcsontot. 5791 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% víziharc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 565, sebződés: 140, gyógyulás: 83, összesen: -57 ÉP}
Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 972 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +1% pszi.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 2245 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 972, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
vv 133 185 | elmormolod a 133. varázslatot a 185. varázslatot |
m 7 8 7 | mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra |
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 890 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +1% pszi.) Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod az algaleioda testét. (6 támadással 186 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (52 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal megvagdalod az algaleioda gyorsmozgású csőrét. (5 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd az algaleioda jobb szárnyát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Belecsipked az algaleioda a bal karodba és a nyakadba. (3 támadástól 275 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Teriád karddal párszor súrolva eltalálod az algaleioda testét. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Sárkánytőrrel megérinted az algaleioda bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az algaleioda masszív offenzívát indít csőrével. (3 támadástól 413 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 11606 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1534, sebződés: 740, gyógyulás: 97, összesen: -643 ÉP}
(Továbbmész...) [221,120] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. A feléd közeledő pikkelyes ptog mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 65 szúró, 65 vágó, 65 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 959 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +1% pszi.) Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (6 támadással 221 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Fürdesz a piros lángnyelvekben. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel többször eltalálod a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (5 támadással 360 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a pikkelyes ptog testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled farokcsapásai nyomán szörnyű sebek nyílnak bal combodon és csípődön. (2 támadástól 285 életpontot vesztesz.) A pikkelyes ptog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 káosztiara. 10433 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1584, sebződés: 285, gyógyulás: 90, összesen: -195 ÉP}
(Továbbmész...) [220,119] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Itt húzódik a hajdan létezett bo'adhun birodalom nyugati határa. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Bekúszol egy rozzant bokor alá, reménykedve, hogy a szörny nem vesz észre. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal tudod, hogy egy algaleioda volt a rémület okozója. {puha ütés varázslat nem hat rá.} {max. életpontja: 1413-1512.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
tv 248 | támadó/véd. varázslat a 248. varázslatot |
vv 133 | elmormolod a 133. varázslatot |
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár testét. (6 támadással 158 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal párszor kilyukasztod a purifikátor császár szürke hengertestét. (5 támadással 320 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a purifikátor császár ruganyos törzsét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Teriád karddal végigvagdosod a purifikátor császár testét. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a purifikátor császár testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (5 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A purifikátor császár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 4123 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 738, sebződés: 78, gyógyulás: 127, összesen: +49 ÉP}
(Továbbmész...) [218,120] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. {fizikai sebezhetőség: 75%.} {támadása: 50.} Itt csata lesz.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 322 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a purifikátor császár testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 4123 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 512, sebződés: 43, gyógyulás: 81, összesen: +38 ÉP}
(Továbbmész...) [217,121] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. {támadása: 50.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (6 támadással 162 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra támadsz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a purifikátor császár szürke hengertestét. (5 támadással 313 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a purifikátor császár testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (5 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Teriád karddal megvagdalod a purifikátor császár testét. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a purifikátor császár testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (5 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A purifikátor császár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 4123 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 742, sebződés: 72, gyógyulás: 127, összesen: +55 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 5 életpontot vesztettél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a purifikátor szürke hengertestét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel teljesen átdöföd a purifikátor testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a purifikátor testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A purifikátor feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1111 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +4% lőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [215,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. {fizikai sebezhetőség: 75%.} {egyik sebzési módja: 6x 3d8+9.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (6 támadással 160 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a purifikátor császár testét. (5 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a purifikátor császár testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Teriád karddal néhányszor megcsapod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a purifikátor császár testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (6 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A purifikátor császár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 4123 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 741, sebződés: 81, gyógyulás: 127, összesen: +46 ÉP}
Meglengetve a triton szigonyt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a szikrázó manahal testét. (3 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy hullámkeltés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 144 életpontot sebeztél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 163 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
3703 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% víziharc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 163, gyógyulás: 45, összesen: -118 ÉP}
Marokra fogva a triton szigonyt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a villámrája áramvonalas testét. (3 támadással 193 életpontot sebezve.) Ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 296 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a villámrája megcsapja a fejedet. (4 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
1914 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 489, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
Meglengetve a triton szigonyt ellenfeledre rohansz. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a villámrája bal oldalát. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 372 életpontot sebeztél. A villámrája néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
1914 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 505, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a triton fejét. (4 támadással 253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy hullámkeltés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 163 életpontot sebeztél. Nem vagy felkészülve a triton gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 46 életpontot vesztettél. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP] 4064 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% víziharc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 416, sebződés: 91, gyógyulás: 55, összesen: -36 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
v 198 271 85 | elmormolod a 198. varázslatot |
[271,85] A homokos part mögötted marad, és hamarosan egy ritka erdő fái közt barangolsz.
vv 133 | elmormolod a 133. varázslatot |
tk 10 5903 44 | többszemélyes kaland 10 5903 44 |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 741. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 614. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 19 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 19 pontért |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. Semmi hatás! Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a sötét kaszás testét. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (49 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a teriád kardot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal végigvagdosod a sötét kaszás testét. (5 támadással 297 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a sötét kaszás bal oldalát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A sötét kaszás támadásai összeszabdalják a lábaidat! (2 támadástól 285 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled regenerálódik! Teriád karddal megvagdalod a sötét kaszás fejét. (5 támadással 325 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a sötét kaszás testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a sötét kaszás minden csapását hárítanod. (2 támadástól 275 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled regenerálódik! Teriád karddal néhányszor megcsapod a sötét kaszás fekete csuháját. (5 támadással 288 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a sötét kaszás bal lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A sötét kaszás támadásai összeszabdalják a lábaidat! (2 támadástól 332 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled regenerálódik! Nem akarsz kinyúlni. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1201, sebződés: 941, gyógyulás: 4, összesen: -937 ÉP}
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
FAIRLIGHT ÖVE (559. TÁRGY) Ezt a varázserejű övet Fairlight állítólag akkor hordta, amikor még egyszerű kalandozóként járta a világot. Mindenesetre, az övről azóta már jónéhány másolatot készítettek, és mindegyikről azt állítják, hogy ez az eredeti, a hajdan halandó mágus által készített és viselt öv. Milyen mágikus képességekkel rendelkezik? Fairlight öve néggyel megnöveli védettségedet, teológiádat és taumaturgiádat, forduló elején +10 VP-t regenerálsz és minden villámvarázslatod szintenként +1 sebzést okoz, és csak akkor öltheted fel, ha legalább 25. szintű vagy. |
TÜKÖRPÁNCÉL (519. TÁRGY) A tükörpáncél egy mágikus vért, amely hihetetlen képességekkel ruházza fel viselőjét. Először is, tökéletesen immúnis leszel a kővé változtató pillantásra. Másodszor, kapsz +5 szerencsét és +5 felderítést. És persze a védettséged is jelentősen megnövekszik, szám szerint 22-vel. A tükörpáncél elkészítése hosszadalmas és fáradtságos folyamat, szükséges hozzá egy arx formázó minta, 15 kvazár, 10 ezüst, 20 tükör, 3 kőszem, 1 drakolder szem, 200 arany, valamint egy vaskohó és 150 TVP. A tükörpáncél mágikus aurájának elviseléséhez min. 20. szint szükséges. |
SÖTÉT KASZÁS (591. LÉNY) Amikor az árnytündérek megtagadták a Halált, mint a létezés végét jelentő eseményt, Leah isteni rontást bocsátott rájuk. Hogy mi volt az átok eredeti célja, azt sajnos nem tudjuk, mindenesetre az árnytündérek részben eltávoztak az anyagi létsíkról, hogy félig Leah sötét világába átcsúszva két helyen is létezzenek. A Halál istenének ez nem volt elég: küldötteit az árnytündérek földjére irányította, hogy az ott lakó tündérekben pislákoló életet teljes egészében megszüntesse. Az éjfekete köntösben járó, csuklyát viselő, arctalan lények meg is próbálkoztak ezzel, de hamar rá kellett ébredniük: az árnytündérek hatalma túl nagy, és már nem az ő erejükhöz fogható. Mivel küldetésük teljesítése nélkül a sötét kaszások nem térhettek vissza a túlvilágra urukhoz, egyhangú életüket további, az utukba sodródó lelkek likvidálásával mulatják. Mivel az élet jelenlétét már messziről megérzik, nem bújhatsz el előle BA paranccsal. Csak mágikus fegyverrel tudod megsebezni. A vámpirizációra immúnis. |
Erő: | 76 (101) | Szint: | 47 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 154 cm |
IQ: | 72 (86) | Támadás: | 46 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 64 kg |
Ügyesség: | 72 (86) | Védekezés: | 114 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 14/83 év |
Egészség: | 81 (94) | Életpont: | 1079/73 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 27 |
Szerencse: | 60 (71) | Varázspont: | 3103/418 | Pénz: | 2109 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 25/0 | Pszi pont: | 1001/255 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 84 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 20 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 32 (+1) |
vágófegyverek: | 35 | ütőfegyverek: | 26 | lőfegyverek: | 14 |
dobófegyverek: | 37 |
Feltételes fegyverváltás: bronz taider (#641) (140%) << tyrex bunkó (#421) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -14.); bumeráng (#249) (15 -22.); hajító csillag (#939) (23 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp teriád kard fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 55 | 2. nyomkövetés: | 127 (+1) | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 24 | 5. csapdakészítés: | 29 (+1) | 6. csapdaészlelés: | 15 |
7. gyógyítás: | 23 | 8. titkosírás: | 7 | 9. felderítés: | 39 |
10. szörnyidomítás: | 7 | 11. teológia: | 107 | 12. taumaturgia: | 118 |
13. szerencsejáték: | 5 | 14. versengés: | 23 | 15. harcművészetek: | 3 |
16. szörnyismeret: | 48 (+1) | 17. pszi: | 113 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 8 | 20. vitalitás: | 2 | 21. bányászat: | 35 |
22. úszás: | 32 | 23. csapatmunka: | 4 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 12 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 104 TVP-ért |
készítesz fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ) |
elfogod dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
massza (#217), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), bávatag golombár (#165), halálelementál (#279), Rém (#315), rubin sárkány (#330), purifikátor császár (#393), tesh alligátor (#353), Sötétség Hercege (#296), ezerszemű bestia (#288), manaelementál (#290), aranyfecske (#283) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
gothag döglidérc (#429), bűbájlidérc (#761), skarlátdémon (#790), vámpírféreg (#782), erdei rém (#399) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) |
agybénítás III (#302, 25 PP) | önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | áldomás III (#217) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
önanalízis III (#303) | pszi-ernyő III (#297) | tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | a lélek védelme (#57) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) |
agyburok (#90) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 38, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | pszi elementál lord (#272) | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | kronoelementál (#287) | Tharr haragja (#145) | >> | csápos otagi (#395) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | nőstény varkaudar (#689) | direkt kontakt. II (#122) | >> | varkaudar iszákos (#688) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | varkaudar vajákos (#690) | direkt kontakt. II (#122) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | bolyongó lidérc (#388) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | smaragdgólem (#417) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | vortexmágus (#418) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | halálhozó (#419) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | korinthai amőba (#420) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | kék rothasztó (#421) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | ősi szellem (#422) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | csontváz hadúr (#423) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | kísértetvarázsló (#424) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | Quwaxotix (#961) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 38, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | védelem tűz ellen (#38) | >> | pikkelyes ptog (#470) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | fehér glóbusz (#47) | >> | Ylgoroth (#332) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | fehér glóbusz (#47) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | kronoelementál (#287) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | őrjáratozó katona (#274) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhhalál küszöbén van |
pikkelyes ptog (#470) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval! |
2.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld gyors fejlődés képességedet legalább 4-es szintre! |
3.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 1) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a VIII. olimpián, első hely az 5. kategóriában a XXV. olimpián. |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két É 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | sallank karom (#128) | 6 | hajító csillag (#939) | |||
11 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 4 | ubuk tüske (#131) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
90 | arany (#50) | 6 | gyöngymangó (#135) | 3 | halcsont (#390) | |||
1 | káosztiara (#765) | 2 | lótuszvirág (#447) | 6 | madártoll (#112) | |||
1 | manakristály (#500) | 2 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
13 | purifikátor háj (#269) | 2 | ryuku buzogány (#696) | 2 | ryuku harmatgyűjtő (#1159) | |||
1 | ryuku kalapács (#724) | 1 | ryuku köpeny (#693) | 1 | szent jogar (#150) |