Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. aug. 23. 9h:05' EZ A 731. JÁTÉKHETED, 534. FORDULÓD 732. játékheted kezdete: aug. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3860 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 52 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a méregelementál testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a méregelementál testét. (5 támadással 384 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Koponyalékelővel megcsapod a méregelementál zsezsgő masszáját. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A méregelementál feléd harap, de sikertelenül. Nyelvét a méregelementál feléd löki, de eredménytelenül. A méregelementál csápol, de mindhiába. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 909 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 545, sebződés: 0, gyógyulás: 75, összesen: +75 ÉP}
* 1. KP: vv 71 19 53 | elmormolod a 71. varázslatot a 19. varázslatot az 53. varázslatot |
* 2. KP: hh 1100 745 841 | használod az 1100. tárgyat a 745. tárgyat a 841. tárgyat |
* 3. KP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 4. KP: h 1271 133 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 5. KP: ek 429 0 0 | t. energia kisütése: 429 |
* 6. KP: vv 182 363 224 | elmormolod a 182. varázslatot a 363. varázslatot a 224. varázslatot |
* 7. KP: vv 209 165 57 | elmormolod a 209. varázslatot a 165. varázslatot az 57. varázslatot |
* 8. KP: kf 467 397 0 | kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat a 397. tárggyal |
kf 1375 | kézbeveszed/felveszed az 1375. tárgyat |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
bb 2 31 518 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (31 darabot) |
bb 124 3 518 | beraksz a bankba a 124. tárgyat (3 darabot) |
bb 1540 5 518 | beraksz a bankba az 1540. tárgyat (5 darabot) |
bb 150 13 518 | beraksz a bankba a 150. tárgyat (13 darabot) |
kb 830 13 518 | kiveszel a bankból a 830. tárgyat (13 darabot) |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
kb 472 4 | kiveszel a bankból a 472. tárgyat (4 darabot) |
bb 258 152 328 | beraksz a bankba a 258. tárgyat (152 darabot) |
kb 258 2 | kiveszel a bankból a 258. tárgyat (2 darabot) |
kt 347 1 | elkészíted a 347. tárgyat (1 darabot) |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. 102 életpontot sebeztél. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi hatás! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az aranyfecske aranyszárnyát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az aranyfecske aranyszárnyát. (7 támadással 538 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Koponyalékelővel épp hogy eltalálod az aranyfecske testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő rézdarab felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény huhog! 68 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 97 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 758, sebződés: 78, gyógyulás: 19, összesen: -59 ÉP}
v 22 322 1 | elmormolod a 22. varázslatot |
bb 326 20 | beraksz a bankba a 326. tárgyat (20 darabot) |
ek 559 329 48 | t. energia kisütése: 559 329 48 |
327 | 328 | 329 | |
39 | |
|
|
40 | |
|
|
41 | |
|
|
[329,48] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 50 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (7 támadással 580 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Koponyalékelővel többször kegyetlenül megütöd a ro'galhal kísértet fejét. (9 támadással 543 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A ro'galhal kísértet kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 291 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ro'galhal kísértet testét. (7 támadással 528 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Koponyalékelővel gyengén megütögeted a ro'galhal kísértet jobb karját. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A ro'galhal kísértet kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 237 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 gyémánt fétisrúd. 14 519 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1874, sebződés: 528, gyógyulás: 303, összesen: -225 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 55 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a halálelementál fejét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálelementál jobb lábát. (7 támadással 544 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Koponyalékelővel néhányszor megcsapod a halálelementál ébentestét. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A halálelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Távolról halálvarázs II varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 618 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 772, sebződés: 29, gyógyulás: 151, összesen: +122 ÉP}
be 612 | bemész a 612. épületbe |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 44 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 127 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az Ovgun testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az Ovgun jobb lábát. (7 támadással 528 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Koponyalékelővel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az Ovgun bal lábát. (6 támadással 326 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Az Ovgun meglök egy kicsit. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 115 életpontot vesztettél. Az Ovgun most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy xirnox szív [xirnox szív ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy karbin plazma. Szereztél 1 Ovgun nyakláncát. 12 976 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 949, sebződés: 313, gyógyulás: 198, összesen: -115 ÉP}
m 4 5 4 | mozogsz délre, délnyugatra, délre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a Chara-din fattya testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a Chara-din fattya fejét. (7 támadással 547 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Koponyalékelővel csak érinted a Chara-din fattya testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A 8 Chara-din fattya állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 424 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 701, sebződés: 0, gyógyulás: 134, összesen: +134 ÉP}
(Továbbmész...) [328,50] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy sziklaskorpió. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 35 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sziklaskorpió testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sziklaskorpió kitines testét. (4 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Koponyalékelővel eltalálod a sziklaskorpió testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A sziklaskorpió ollója a levegőben csattan. Feléd sújt a sziklaskorpió a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 241 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 0, gyógyulás: 73, összesen: +73 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 23 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gothag döglidérc testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a gothag döglidérc fejét. (7 támadással 576 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel többször eltalálod a gothag döglidérc testét. (9 támadással 528 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A gothag döglidérc karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Kőkéssel néhányszor megcsapod a gothag döglidérc bal lábát. (7 támadással 527 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel néhányszor épp csak megérinted a gothag döglidérc jobb lábát. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc karma a fejed mellett suhan el! A gothag döglidérc karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a gothag döglidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 619 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1824, sebződés: 72, gyógyulás: 23, összesen: -49 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 44 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a halálelementál ébentestét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a halálelementál ébentestét. (7 támadással 544 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Koponyalékelővel néhányszor megcsapod a halálelementál jobb lábát. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A halálelementál mancsával oldalba lök. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy halálvarázs II. Semmi eredménye! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 9 618 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 761, sebződés: 14, gyógyulás: 129, összesen: +115 ÉP}
(Továbbmész...) [328,51] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő ében halálhajcsár nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ében halálhajcsár nyakát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (7 támadással 563 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Koponyalékelővel megpöccinted az ében halálhajcsár bal lábát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 404 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 674, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 41 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 138 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a zafír sárkány bal szárnyát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a zafír sárkány testét. (7 támadással 543 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Koponyalékelővel halálos csapásokat osztva péppé vered a zafír sárkány jobb hátsó lábát. (9 támadással 519 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A zafír sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Kőkéssel végigvagdosod a zafír sárkány testét. (3 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Koponyalékelővel meghorzsolod a zafír sárkány jobb szárnyát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A zafír sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A zafír sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], 28 arany, 2 gyöngymangó, egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 19 085 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1425, sebződés: 434, gyógyulás: 250, összesen: -184 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 41 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a ködmedúza egyik csápját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a ködmedúza ködös testét. (7 támadással 574 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Koponyalékelővel halálos csapásokat osztva péppé vered a ködmedúza kupolafejét. (9 támadással 540 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Csápjával megérint a ködmedúza. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Csápjával megérint a ködmedúza. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Csápjával megérint a ködmedúza. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Kőkéssel végigvagdosod a ködmedúza testét. (6 támadással 449 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Koponyalékelővel épp hogy eltalálod a ködmedúza jobb oldalát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A ködmedúza elhibázza az ütést csápjával. A ködmedúza csápol, de mindhiába. A ködmedúza csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 694 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1678, sebződés: 124, gyógyulás: 307, összesen: +183 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a zafír drakón csontos pofáját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a zafír drakón pikkelyes testét. (7 támadással 537 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Koponyalékelővel megpöccinted a zafír drakón bal szárnyát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A zafír drakón belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A zafír drakón farkával megérint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] 7 679 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 659, sebződés: 28, gyógyulás: 20, összesen: -8 ÉP}
v 198 364 67 | elmormolod a 198. varázslatot |
327 | 328 | 329 | 330 | |
47 | |
|
|
|
48 | |
|
|
|
49 | |
|
|
|
50 | |
|
|
|
51 | |
|
|
|
52 | |
|
|
|
53 | |
|
|
|
[364,67] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy.
v 163 191 105 | elmormolod a 163. varázslatot |
363 | 364 | 365 | |
66 | |
|
|
67 | |
|
|
68 | |
|
|
[191,105] Fák jelennek meg. Sűrű erdőben vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy ovimon-bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Oldalt pillantva, meglátsz egy térkaput. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gránátkaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzrakó helyet. A tűzrakó gnóm varánypizzát dug az orrod alá, a finom étel csábításának nem is tudsz ellenállni. Két kézzel habzsolod a nyalánkságot, amíg megteheted.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyanús mozgást látsz a fák között. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy zoloboo sámán. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Semmi eredménye! A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a zoloboo sámán testét. (3 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Koponyalékelővel megütöd a zoloboo sámán testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A zoloboo sámán vágása nem talált el. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a zoloboo sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 509 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 18, gyógyulás: 14, összesen: -4 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 41 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kputtyintó csalán húsos levelét. (4 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Koponyalékelővel megütöd a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2 959 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 430, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
(Továbbmész...) [189,103] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy kputtyintó csalán nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 47 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 309 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Koponyalékelővel eltalálod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2 959 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 444, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
(Továbbmész...) [188,102] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy manilla-fát.
(Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 49 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. Semmi hatás! (tompítás védelmez.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a bávatag golombár testét. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Koponyalékelővel iszonyatosan megcsapod a bávatag golombár bal lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A bávatag golombár csapása csak a levegőt találja. Legnagyobb meglepetésedre legyőzött ellenfeled darabokra hullik... Apró, pici szárnyas darabokra... Te jó ég, hiszen ezek darazsak! A rovarok rád rontanak. Csípnek, harapnak, ahol csak érnek. Mire a megvadult raj odébb áll te is ráeszmélsz, hogy Sheran állt bosszút kedvence gyilkosán... (38 életpontot vesztettél) A bávatag golombár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1 605 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 38, gyógyulás: 14, összesen: -24 ÉP}
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [186,103] Szűnni nem akar a zöld síkság. Felfedeztél egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Elmúlt a vadászat hatása. Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. A fenébe, itt nincs semmi! Újabb helyet keresel az ásásra. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Mnebolath támad rád.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 44 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a Mnebolath testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (35 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Koponyalékelővel eltalálod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A Mnebolath karma a fejed mellett suhan el! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2 614 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 47, gyógyulás: 45, összesen: -2 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 46 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (35 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Mnebolath testét. (2 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Koponyalékelővel megcsapod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Mnebolath karma a fejed mellett suhan el! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 9 arany. 2 614 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 43, gyógyulás: 52, összesen: +9 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 50 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Kőkéssel kilukasztod a Zinthurg testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Koponyalékelővel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Zinthurg testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 vasérc. 1 247 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy inst.szingularitás varázslatot. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a magnetikus praglonc testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a magnetikus praglonc jobb lábát. (7 támadással 537 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Koponyalékelővel párszor keményen megütöd a magnetikus praglonc bal oldalát. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a magnetikus praglonc csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 praglonc hártyát. [praglonc hártya ládikóba-> (186,106)-> 200 arany, -2 ÉP] 7 956 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 718, sebződés: 7, gyógyulás: 15, összesen: +8 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 10 | imádkozol |
bb 135 733 99 | beraksz a bankba a 135. tárgyat (733 darabot) |
kb 2372 1 | kiveszel a bankból a 2372. tárgyat (1 darabot) |
hh 892 2372 | használod a 892. tárgyat a 2372. tárgyat |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fehér glóbusz varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 47 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a lidércóriás bal lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a lidércóriás testét. (7 támadással 483 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Koponyalékelővel halálos csapásokat osztva péppé vered a lidércóriás bal lábát. (9 támadással 463 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a lidércóriás megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Kőkéssel végigvagdosod a lidércóriás testét. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Koponyalékelővel párszor megpöccinted a lidércóriás testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A lidércóriás meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 901 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1265, sebződés: 56, gyógyulás: 28, összesen: -28 ÉP}
szk 227 | keresed a 227. szörnyet |
* 1. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: dd 56 114 119 | eldobod az 56. tárgyat a 114. tárgyat a 119. tárgyat |
* 3. BP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 4. BP: kb 108 1 0 | kiveszel a bankból a 108. tárgyat (1 darabot) |
* 5. BP: kb 135 1 0 | kiveszel a bankból a 135. tárgyat (1 darabot) |
* 6. BP: hh 147 135 507 | használod a 147. tárgyat a 135. tárgyat az 507. tárgyat |
* 7. BP: kf 882 531 0 | kézbeveszed/felveszed a 882. tárgyat az 531. tárggyal |
Erő: | 89 (100) | Szint: | 53 | Merészség: | 99/5 | Magasság: | 258 cm |
IQ: | 72 (77) | Támadás: | 96 (101) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 303 kg |
Ügyesség: | 60 (65) | Védekezés: | 141 (151) | Menekülés: | 2 % | Életkor: | 14/15 év |
Egészség: | 60 (64) | Életpont: | 1222/1786 | Jellem: | semleges (+5) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 85 (105) | Varázspont: | 2869/2090 | Pénz: | 8976 arany | Kép. pont: | 71 |
Tudatpont: | 92/16 | Pszi pont: | 435/246 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/62 | ökölvívás: | 2/44 | szúrófegyverek: | 1/14 |
vágófegyverek: | 40/38 (+10%) | ütőfegyverek: | 59/13 (+4%) | lőfegyverek: | 1/0 |
dobófegyverek: | 43/13 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
186,103 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 423 |
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 260,64 |
Legfeljebb 130 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 3 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 60, 57, 59, 63, 64, 61, 83, 92 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 61 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 401 318 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 148/82 (+24%) | 2. nyomkövetés: | 84/51 (+10%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 36/89 | 5. csapdakészítés: | 45/51 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 31/9 |
7. gyógyítás: | 108/96 | 8. titkosírás: | 28/65 | 9. felderítés: | 42/8 (+5%) |
10. szörnyidomítás: | 17/26 | 11. teológia: | 118/96 (+47%) | 12. taumaturgia: | 180/64 (+61%) |
13. szerencsejáték: | 7/27 | 14. versengés: | 11/34 | 15. harcművészetek: | 1/41 |
16. zene: | 18/11 | 17. szörnyismeret: | 82/26 (+27%) | 18. pszi: | 68/5 (+301%) |
19. zárnyitás: | 34/88 | 20. vadászat: | 14/51 | 21. vitalitás: | 6/74 |
22. bányászat: | 52/28 (+5%) | 23. testépítés: | 60/78 | 24. úszás: | 2/39 |
25. csapatmunka: | 2/36 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 6. regeneráció: 1 | 10. vp regeneráció: 5(6) | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (Huddens elixírje (#830)) |
gyógyítasz 15% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 352. fémet, vagy jobbat |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 30 darabot ), A Végzet kulcsát (#2320) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), harci kalapácsot (#174) (max. 1 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 2 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 10 darabot ), fejszét (#1240) (max. 1 darabot ), oldalzsákot (#1172) (max. 1 darabot, csak egyszer), kátrányt (#580) (max. 15 darabot ), mágikus pulzánst (#542) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 750 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50) |
massza (#217), bávatag golombár (#165), élőholt ősmágus (#179), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), ősdentor (#282), mópat fatty (#317), gyilkos sallank (#85), elemi pulzátor (#440), aranyfecske (#283), Ekhnagorhu (#291) |
Barátságosság (aktív: 17, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), Cenarius (#7003), adamantit gólem (#750), semlegesek (#989), jók (#990), lidérckirály (#316), káoszszellem (#472), élőholt szertart.m. (#7145), ezerszemű bestia (#288), lidércúr (#252), átokmurgattyú (#225), éjfattyak (#9096), tleikan hajadon (#533), zseléféreg (#453), rothadó tetem (#624), vámpír őrszem (#7057), bámulatos zombi (#896), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 19 vp; taumaturgia: 20 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 220 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (8619,0) | Pörhemór köre (#205) (105,1,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | óriáserő (#53) |
erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) | Symulf rúnája (#182) |
Morgan rúnája (#363) | esszenciavédelem (#165) | a lélek védelme (#57) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | agykorbács (#97) | >> | domináns morf (#7624) | |
agykorbács (#97) | >> | halálos morf (#7618) | agykorbács (#97) | >> | brutális morf (#7620) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | gömbvillám (#176) | >> | csataremák (#694) | |
gömbvillám (#176) | >> | vark. kardtáncos (#693) | pajzszúzás (#251) | >> | greén örvény (#443) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | mösze uralkodó (#789) | tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | védelem sav ellen (#36) | >> | Shengoroth (#967) | |
tompítás (#40) | >> | csontgólem (#392) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +33 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Semmisíts meg egy gh'raiton ölészt! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Az ősi birodalmak vagy a ryuku szigetek legjobb kincseket a pusztában kóborló, legendás szörnyektől szerezheted meg. Végezz tízzel! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): új. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): többek közt 860. tárgyat kell leadnod. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): többek közt 908. tárgyat kell leadnod. Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. bányászház (700): kész. kémhálózat (744): 3. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 54, 55, 57, 59, 60, 61, 63, 64, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 83, 92, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 107, 108, 109, 121, 122, 123, 124, 125, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 165, 166, 170, 171, 192, 193, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 4, 11, 13, 15, 16, 34, 36, 38, 44, 47, 49, 51, 52. |
Kész: 7, 40. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1095 (limit: 1095), a megölt főholtak száma: 2, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 90773. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 17. Legjobb pontszámod: 114. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
pszi regeneráció II (524) OK |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
mentális roncsolás (531) OK |
tudati segítség (532) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 65 TU. szükséges még: 85 TU. |
tudati kontaktus II (538) OK |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 135 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 257 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) OK |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) OK |
tudati cserkészés (554) OK |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) OK |
kincsvadászat (561) OK |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | $145 | varányszem ($30) | 1 | csatabárd (#555) | 32 | isteni könnycsepp (#260) | $39 | szürke bőrkesztyű ($271) | 1 | topáz erényöv (#731) | 1 | fokhagyma (#403) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 139 | kábító nyilacska (#1590) | 668 | mákrózsa virág (#56) | 6 | moa harci nadrág (#1862) | 1580 | vasérc (#152) | 9859 | quwarg tojás (#360) | 3044 | madártoll (#112) | 531 | drótszőr (#37) | 1195 | pirkit (#153) | 2811 | kaja (#2) | 18 | ogwawa kulcs (#1376) | 266 | sallank karom (#128) | 714 | csuklyavirág (#133) | $121 | bogyógránát ($430) | 21 | szuperkötél (#209) | $192 | jégpasztilla ($1566) | 23 | bunthar bőr (#733) | 4 | olló (#335) | 1117 | vas dobónyíl (#189) | 8 | káoszkulcs (#884) | 1202 | nyílvessző (#108) | 32 | jégszilánk (#1128) | $2 | tarantulakarom ($887) | 1306 | isteni könnycsepp (#260) | 96 | megsemmisítő (#1540) | 610 | ezüstdarab (#326) | 64 | tolmokov-koktél (#351) | 18 | féregbél (#1071) | 465 | rókafarok (#124) | 938 | gyöngymangó (#135) | 994 | csontkulcs (#74) | 5 | fejsze (#1240) | 129 | Huddens elixírje (#830) | 311 | szent jogar (#150) | 6 | vastag ryuku kulcs (#1344) | 3 | Sheran cserepe (#1271) | 7 | halálfej szimbólum (#1417) | 1 | esszenciakristály (#350) | 1657 | gyógykenőcs (#313) | 350 | dözmöng szív (#122) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bunthar bőr (#733) | 5 | ezüstdarab (#326) | 1 | ezüsttőr (#322) | |||
53 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fémrúd (#104) | 32 | gyöngymangó (#135) | |||
28 | kaja (#2) | 1 | kreiton esszencia (#892) | 5 | megsemmisítő (#1540) | |||
4 | nehezék (#258) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rézdarab (#70) | |||
3 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | 13 | szent jogar (#150) | |||
10 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 25 | vasérc (#152) | |||
5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
663 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 5 | bomló esszencia (#2367) | |||
3 | csuklyavirág (#133) | 1 | deus ex machina (#1) | 4 | dizen kulcs (#472) | |||
1 | gyémánt fétisrúd (#758) | 13 | Huddens elixírje (#830) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
1 | keg gomba (#1615) | 7 | madártoll (#112) | 1 | Ovgun nyaklánca (#615) | |||
15 | ragasztó (#83) | 1 | súlyzó (#347) | 1 | varázskő (#305) |
185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | |
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
|