Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jún. 2. 9h:43' EZ A 601. JÁTÉKHETED, 535. FORDULÓD 602. játékheted kezdete: jún. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1131 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 213. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 90. varázslatot a 86. varázslatot az 57. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 178. varázslatot a 224. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 28. varázslatot a 112. varázslatot |
* 7. KP: | kreálsz a 239. tárggyal az 1221. tárgyat (6 darabot) |
* 8. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat az 560. tárggyal |
* 10. KP: | használod az 522. tárgyat |
t 445 1 | támadod a 445. szörnyet |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Nem találtad el. A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod az animált korall testét. (7 támadással 600 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Transzformálsz! (+60 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 51 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvagdalod az animált korall porózus testét. (5 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +11 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed az animált korall porózus testét. (7 támadással 601 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+60 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 56 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvagdalod az animált korall testét. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Az animált korall csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +15 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1835, sebződés: 128, gyógyulás: 212, összesen: +84 ÉP}
vv 209 139 161 | elmormolod a 209. varázslatot a 139. varázslatot a 161. varázslatot |
kb 641 1 | kiveszel a bankból a 641. tárgyat (1 darabot) |
h 341 641 1 | használod a 341. tárgyat |
kt 830 6 | elkészíted a 830. tárgyat (6 darabot) |
bb 830 9 | beraksz a bankba a 830. tárgyat (9 darabot) |
hu 324 1112 279 | hulladék: 324 1112 279 |
hu 317 706 664 | hulladék: 317 706 664 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Épületek tűnnek fel. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Utad során felfedezel egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete lótuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sárkánytanyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1700 TVP épült bele.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát.
ee 215 30 1113 | eladod a 215. tárgyat a 30. tárgyat az 1113. tárgyat |
ve 226 1 | megveszed a 226. tárgyat 1 |
ve 632 1 | megveszed a 632. tárgyat 1 |
tv 60 155 | támadó/véd. varázslat a 60. varázslatot a 155. varázslatot |
ve 145 1 | megveszed a 145. tárgyat 1 |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
kf 1088 145 811 | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat a 145. tárggyal a 811. tárgyat |
kf 1114 | kézbeveszed/felveszed az 1114. tárgyat |
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a manaelementál testét. Kritikus ütés! (7 támadással 847 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Transzformálsz! (+84 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. Kritikus ütés! (5 támadással 320 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Shengoroth karmával végigvagdosod a manaelementál testét. Kritikus ütés! (7 támadással 847 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+84 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 65 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (5 támadással 295 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2452, sebződés: 10, gyógyulás: 113, összesen: +103 ÉP}
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó testét. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy őstűz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 17 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 őstaumaturgia). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 390 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó testét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Elszántan a másikra ugrasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a halálhozó jobb szárnyát. (7 támadással 572 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Transzformálsz! (+57 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 73 életpontot sebeztél. 57 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvágod a halálhozó bőrszárnyát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +14 ÉP.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +14 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 53 életpontot vesztettél. Komoly sebet ejt a jobb könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +21 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 53 életpontot vesztettél. A halálhozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 halálhozó talizmán. 12002 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1312, sebződés: 347, gyógyulás: 237, összesen: -110 ÉP}
be 710 138 | bemész a 710. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
vv 253 | elmormolod a 253. varázslatot |
m 8 1 8 | mozogsz északra, északkeletre, északra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy őstűz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 9 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. Semmi eredménye! (úgy látszik védelem tűz ellen védte a csupasz testét.) Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a bosszantó apróság farkát. (6 támadással 279 életpontot sebezve.) Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a bosszantó apróság bal csápját. (7 támadással 691 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Transzformálsz! (+69 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvagdalod a bosszantó apróság egyik lábát. (5 támadással 291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A bosszantó apróság fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +10 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-10 varázspont.) Itt is, ott is célba talál a bosszantó apróság ollója. (2 támadástól 148 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +30 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Karmait felemelve, a bosszantó apróság meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +8 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-10 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a bosszantó apróság, épp csak megsuhint. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +12 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bosszantó apróság egyik lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 714 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Transzformálsz! (+71 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 76 életpontot sebeztél. 76 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a bosszantó apróság jobb oldalát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A bosszantó apróság fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +11 ÉP.) Itt is, ott is célba talál a bosszantó apróság ollója. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +23 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +15 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-13 TVP). A bosszantó apróság farkával megérint. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +11 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig).
A bosszantó apróság még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18782 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2203, sebződés: 586, gyógyulás: 641, összesen: +55 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 368 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. Pár lövedéked átjárja a szellemdarázs testét. (6 támadással 293 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szellemdarázs testét. (7 támadással 667 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Transzformálsz! (+66 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. {KCC:} Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a szellemdarázs bal szárnyát. Kritikus ütés! (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Ellenfeled farokcsapásai nyomán szörnyű sebek nyílnak bal combodon és csípődön. (2 támadástól 319 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +64 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10554 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1539, sebződés: 319, gyógyulás: 315, összesen: -4 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 184 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan házőrző bal hátsó lábát. (6 támadással 289 életpontot sebezve.) Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a tleikan házőrző csupacsáp fejét. (7 támadással 601 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 39 életpontot sebeztél. 39 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvagdosod a tleikan házőrző jobb hátsó lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 305 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) A tleikan házőrző csápja lesújt a jobb csípődre. (1 támadástól 203 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +41 ÉP.) A tleikan házőrző a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 250 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +50 ÉP.) Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a tleikan házőrző nyakát. (7 támadással 654 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 39 életpontot sebeztél. 39 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a tleikan házőrző bal hátsó lábát. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Végighúz rajtad a tleikan házőrző a csápjával. (1 támadástól 213 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +43 ÉP.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 201 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +41 ÉP.) A tleikan házőrző összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14296 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2231, sebződés: 867, gyógyulás: 598, összesen: -269 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 342 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 60 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kreiton idéző testét. (6 támadással 242 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Elszántan a másikra támadsz. Shengoroth karmával végigvagdosod a kreiton idéző testét. (7 támadással 577 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvagdosod a kreiton idéző nyakát. Kritikus ütés! (5 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi hatás! A kreiton idéző csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 305 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +61 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Shengoroth karmával végigvagdosod a kreiton idéző testét. Kritikus ütés! (5 támadással 500 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 65 életpontot sebeztél. 65 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a kreiton idéző testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A kreiton idéző csápjait vérre éhesen a bal lábadra tapasztja. (2 támadástól 309 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +62 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15675 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2122, sebződés: 674, gyógyulás: 558, összesen: -116 ÉP}
(Továbbmész...) [233,35] A sík vidéket bozótos váltja fel. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Bohmer Kair előtt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon híveié. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy testzabáló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 383 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (93 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a testzabáló testét. Kritikus ütés! (7 támadással 826 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+166 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a testzabáló jobb oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. 96 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 138 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +28 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A testzabáló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12804 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1602, sebződés: 327, gyógyulás: 265, összesen: -62 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 368 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a púpos zsokarg bamba pofáját. (6 támadással 271 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját a másikra támadsz. {KCC:} Pusztítás Botjával párszor keményen megütöd a púpos zsokarg bamba pofáját. (4 támadással 300 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 56 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megvagdalod a púpos zsokarg testét. Kritikus ütés! (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A púpos zsokarg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +22 ÉP.) Agyarával a púpos zsokarg a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +17 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 áldott kő. 8207 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1121, sebződés: 192, gyógyulás: 132, összesen: -60 ÉP}
(Továbbmész...) [233,34] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Messze nyugatra látsz egy kristálypalotát. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy krathan csontváz közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 373 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. Lövedékeiddel perforálod a krathan csontváz testét. (6 támadással 301 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával többször eltalálod a krathan csontváz jobb lábát. (4 támadással 254 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 109 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, a krathan csontváz újra meg újra lecsap. (3 támadástól 205 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +41 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled regenerálódik! Pusztítás Botjával párszor keményen megütöd a krathan csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 103 életpontot sebeztél. A krathan csontváz fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 210 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +42 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1406, sebződés: 460, gyógyulás: 194, összesen: -266 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 371 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár szürke hengertestét. (6 támadással 214 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a purifikátor császár testét. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal súrolod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (6 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +9 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 847, sebződés: 43, gyógyulás: 54, összesen: +11 ÉP}
m 7 6 1 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 379 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a púpos zsokarg testét. (6 támadással 287 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Elszántan a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod a púpos zsokarg bamba pofáját. (4 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 65 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kicsit megvágod a púpos zsokarg testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a púpos zsokarg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +21 ÉP.) Mellkasodba bök a púpos zsokarg néhányszor agyarával! (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +16 ÉP.) Véres nyál csordul ki a púpos zsokarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 áldott kő. 8207 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1080, sebződés: 183, gyógyulás: 114, összesen: -69 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 289 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét ülnök bal oldalát. Kritikus ütés! (6 támadással 348 életpontot sebezve.) A lény ítéletet hirdet fölötted. ÁRTATLAN! Elmosolyodsz. Meg kell mutatnod, mennyire hálás vagy a kedvező ítéletért! Elszántan ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a sötét ülnök bal karját. (7 támadással 642 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. {KCC:} Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a sötét ülnök nyakát. (5 támadással 292 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 285 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +57 ÉP.) A sötét ülnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +18 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a sötét ülnök töprengő fejét. Kritikus ütés! (3 támadással 348 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megkarcolod a sötét ülnök töprengő fejét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a sötét ülnök gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 256 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +52 ÉP.) A sötét ülnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +15 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A sötét ülnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 angyalok gyűrűje. 15056 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2099, sebződés: 700, gyógyulás: 146, összesen: -554 ÉP}
Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 379 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan hadúr testét. (6 támadással 280 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tleikan hadúr bal oldalát. (7 támadással 639 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 75 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal végigvagdosod a tleikan hadúr fejét. (5 támadással 273 életpontot sebezve.) Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A tleikan hadúr fegyverforgatói fölénye nyilvánvaló: vágások sorozata zúdul válladra és nyakadra. (2 támadástól 339 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +68 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-12 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik!
{Csatastatisztika; sebzés: 1646, sebződés: 339, gyógyulás: 72, összesen: -267 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 379 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vadkos bal első lábát. (6 támadással 283 életpontot sebezve.) Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a vadkos testét. (6 támadással 545 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 76 életpontot sebeztél. 9 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal súrolod a vadkos előremeredő szarvát. Kritikus ütés! (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Húsodat át- meg átjárja a vadkos szarva. (2 támadástól 281 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +57 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 80 életpontot vesztettél. A vadkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8798 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1344, sebződés: 361, gyógyulás: 195, összesen: -166 ÉP}
(Továbbmész...) [231,33] A bozótost dombság váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy pézsmatököt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (vasérc) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 vasércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy kristálypalotát. Délre egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy titokzatos kroa. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 366 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a titokzatos kroa farkát. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával megvagdalod a titokzatos kroa bal oldalát. (7 támadással 526 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a titokzatos kroa fejét. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). A titokzatos kroa kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 302 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +61 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Shengoroth karmával megvagdalod a titokzatos kroa bal oldalát. (6 támadással 445 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 59 életpontot sebeztél. 59 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal súrolod a titokzatos kroa farkát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A titokzatos kroa újból és újból a karodba harap, szörnyű sebeket ejtve. (2 támadástól 398 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +80 ÉP.) A titokzatos kroa összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13044 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1977, sebződés: 700, gyógyulás: 537, összesen: -163 ÉP}
(Továbbmész...) [232,32] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy krathan csontváz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 371 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. Több lövedéked átfúrja a krathan csontváz jobb oldalát. (6 támadással 320 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Elszántan a másikra támadsz. {KCC:} Pusztítás Botjával többször eltalálod a krathan csontváz fejét. (4 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 108 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a krathan csontváz nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 259 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +52 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi eredménye! Ellenfeled regenerálódik! Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod a krathan csontváz testét. (4 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 108 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a krathan csontváz minden csapását hárítanod. (3 támadástól 275 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +55 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1389, sebződés: 576, gyógyulás: 210, összesen: -366 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 372 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár ruganyos törzsét. Kritikus ütés! (6 támadással 258 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával megvágod a purifikátor császár testét. Kritikus ütés! (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +9 ÉP.) A purifikátor császár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 833, sebződés: 45, gyógyulás: 117, összesen: +72 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tükörpajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 164 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az őshonos sziklozug jobb oldalát. (6 támadással 181 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. A védekező varázslatod szerencsére tökéletes védelmet nyújt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával végigvagdosod az őshonos sziklozug testét. (7 támadással 427 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 67 életpontot sebeztél. 67 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvagdosod az őshonos sziklozug békés pofikáját. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Az őshonos sziklozug fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 168 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +34 ÉP.) Nagyot húz az őshonos sziklozug farka a lábadra! (1 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +21 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Shengoroth karmával megvagdalod az őshonos sziklozug békés pofikáját. (7 támadással 453 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvágod az őshonos sziklozug testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az őshonos sziklozug a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 170 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +34 ÉP.) Az őshonos sziklozug hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +21 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Az őshonos sziklozug szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10217 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1607, sebződés: 543, gyógyulás: 490, összesen: -53 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 355 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a titokzatos kroa testét. (6 támadással 266 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával megvagdalod a titokzatos kroa testét. (7 támadással 518 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 70 életpontot sebeztél. 70 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a titokzatos kroa hosszú farkát. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Fogaival a titokzatos kroa felszakítja mellkasodat. (2 támadástól 373 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +75 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a titokzatos kroa nyakát. (7 támadással 580 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. {KCC:} Pengepajzzsal megkarcolod a titokzatos kroa testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Fogaival a titokzatos kroa felszakítja mellkasodat. (2 támadástól 328 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +66 ÉP.) A titokzatos kroa most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13044 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2098, sebződés: 701, gyógyulás: 564, összesen: -137 ÉP}
v 198 181 104 | elmormolod a 198. varázslatot |
[181,104] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Találsz egy törpe bányát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Skinhead irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy kihívás tornya van. Nyugatra egy épület van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
kb 152 2 | kiveszel a bankból a 152. tárgyat (2 darabot) |
be 700 | bemész a 700. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Még intesz a törpe felé egy utolsót, majd távozol. [5 pontot használtál fel, van még 428.]
v 96 188 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
ek 7 9 15 | t. energia kisütése: 7 9 15 |
kld 12 | küldetés végrehajtása 12 |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. Semmi hatás! (védelem tűz ellen védte meg a nyomorultat.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Semmi eredménye! Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ezüstshuriken. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja az ősdentor tüskés hátát. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd az ősdentor testét. (4 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. (úgy látszik védelem tűz ellen védte a csupasz testét.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az ősdentor tüskés hátát. Kritikus ütés! (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az ősdentor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 dentor bőrt. 3944 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 571, sebződés: 25, gyógyulás: 94, összesen: +69 ÉP}
szk 288 447 392 | keresed a 288. szörnyet a 447. szörnyet a 392. szörnyet |
ek 273 2 363 | t. energia kisütése: 273 2 363 |
* 1. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 453. tárggyal |
* 6. BP: | beraksz a bankba az 500. tárgyat (9 darabot) |
* 7. BP: | használod a 305. tárgyat |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 10. BP: | t. energia kisütése: 273 9 214 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
RYUKU FÜGGŐ (1322. TÁRGY) A ryuku függő egy piciny kék szalra drágakő, melyet egy vékony csiptetővel bárki a fülébe akaszthat. Szalrát már ezer éve nem bányásznak a ryuku anyaországban sem, és előtte is csupán nagy ritkán bukkantak egy-egy gyorsan kimerülő lelőhelyre. Így hát a szalra az idő múlásával egyre értékesebbé válik. Másrészt a ryukuk általában semmilyen fülbevalót nem hordanak, így most ritka nagy szerencséd van, hogy egy ryuku függőt zsákmányoltál. Ha a varázslatos ékszert a füledbe akasztod, +1 sebzést, +2 támadást, +2 védekezést kapsz, valamint minden tulajdonságod megnő eggyel. A függőt csak a 25. tapasztalati szintet elért kalandozók viselhetik. |
Erő: | 73 (105) | Szint: | 51 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 73 (81) | Támadás: | 70 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 65 (74) | Védekezés: | 111 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 119/377 év |
Egészség: | 75 (89) | Életpont: | 1188/804 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 73 (88) | Varázspont: | 4236/1045 | Pénz: | 2431 arany | Kép. pont: | 32 |
Tudatpont: | 21/8 | Pszi pont: | 547/160 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/25 | ökölvívás: | 23/32 | szúrófegyverek: | 24/4 |
vágófegyverek: | 51/53 (+10%) | ütőfegyverek: | 26/62 (+10%) | lőfegyverek: | 40/24 (+8%) |
dobófegyverek: | 27/62 |
Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) (140%) << Shengoroth karma (#1520) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); szent nyílp.lövedék (#549) (998 .); tüske (#22) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 37/86 | 2. nyomkövetés: | 142/77 (+41%) | 3. lopás: | 7/98 |
4. mászás: | 36/4 (+14%) | 5. csapdakészítés: | 35/78 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 20/27 |
7. gyógyítás: | 87/95 | 8. titkosírás: | 16/81 | 9. felderítés: | 32/41 (-1500%) |
10. szörnyidomítás: | 13/42 | 11. teológia: | 274/21 (+102%) | 12. taumaturgia: | 220/38 (+77%) |
13. szerencsejáték: | 5/74 | 14. versengés: | 15/68 (+16%) | 15. harcművészetek: | 19/70 (+46%) |
16. zene: | 8/21 | 17. szörnyismeret: | 58/16 | 18. pszi: | 48/61 (+15%) |
19. zárnyitás: | 26/42 | 20. vadászat: | 11/94 | 21. vitalitás: | 7/28 |
22. bányászat: | 45/97 (+6%) | 23. úszás: | 8/62 | 24. főzés: | 10/62 (+10%) |
25. ősteológia: | 5/90 (+49%) | 26. őstaumaturgia: | 6/11 (+14%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 68 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 36 TVP-ért |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 12 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 30 darabot ), szent nyílp.lövedéket (#549) (max. 30 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 6 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), magnetikus praglonc (#200), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), Sötétség Hercege (#296), bolyongó lidérc (#388), talriai behemót (#312), 9955. szövetség (#9955), purifikátor császár (#393), gh'raiton ölész (#412), vg'axtol torzító (#416), manaelementál (#290), animált korall (#445) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
átokmurgattyú (#225), Vashegyek Nemzete (#9122), Acél Öklök (#9123), Erdők Vándorai (#9139), semlegesek (#989), jók (#990), vércápa sámán (#281), bűbájlidérc (#761), éjfattyak (#9096) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | ||
Ősteológia varázslataid | ||
isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | ||
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +14 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 13 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 170 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) | állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (98,13,2) |
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | esszenciavédelem (#165) | fürkésző szemek (#213) |
tűzmágia (#157) | tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | agyburok (#90) |
a lélek védelme (#57) | tárgyvédelem (#178) | csupasz izom (#28) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), tükörpajzs (#101), varázsvédelem II (#108), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | élőholt ősmágus (#179) | izomernyesztés (#33) | >> | smaragdgólem (#417) | |
háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | jégoszlop (#231) | >> | tűzelementál (#276) | |
háló (#186) | >> | viharóriás (#278) | jégoszlop (#231) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
jégoszlop (#231) | >> | ongóliant hadúr (#178) | jégoszlop (#231) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
jégoszlop (#231) | >> | rubin sárkány (#330) | jégoszlop (#231) | >> | tollaskígyó (#635) | |
méregfelhő (#37) | >> | rothadó lián (#427) | jégoszlop (#231) | >> | Folrang (#331) | |
jégvihar (#353) | >> | talriai behemót (#312) | őstűz (#310) | >> | 40. szintű lényekre | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | jégoszlop (#231) | >> | őshonos sziklozug (#447) | |
tűzgolyó (#155) | >> | homogén artikula (#434) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
agytaposás (#180) | >> | triklem drakolder (#275) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | magnetikus praglonc (#200) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
tompítás (#40) | >> | éjkornis (#228) | varázsvédelem II (#108) | >> | Chara-din fattya (#236) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az elemi pulzátor legyőzése igazi kihívás. Hát még tízé! (számláló: 5) |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld kincskeresés képességedet legalább 4-es szintre! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | adamantit (#627) | 6 | dlathog kőzet (#829) | 1 | elf csont (#664) | |||
1 | ezüsthegyű lándzsa (#324) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | gnóm csont (#706) | |||
3 | Huddens elixírje (#830) | 1 | ilkin érc (#232) | 12 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | jégkristály (#593) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
2 | küklopsz szem (#643) | 1 | madártoll (#112) | 1 | Mágikus Koponya (#279) | |||
1 | mihlanil (#539) | 1 | mithril (#352) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 18 | pirkit (#153) | 1 | praglonc hártya (#215) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | szent nyílp.lövedék (#549) | |||
1 | varányszem (#30) | 3 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar che-kard (#1112) | |||
2 | varkaudar csizma (#317) | 13 | varkaudar csont (#1113) | 8 | vashegyű nyíl (#176) | |||
48 | víz (#27) | 1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
851 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 6 | borkonyó bibe (#312) | |||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | dentor bőr (#551) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | |||
4 | purifikátor háj (#269) | 3 | vasérc (#152) | 1 | villám szimbólum (#145) |