Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. nov. 28. 15h:10' EZ A 539. JÁTÉKHETED, 536. FORDULÓD 540. játékheted kezdete: dec. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2131 ingyenf: 2 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 192. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 303. varázslatot a 297. varázslatot a 71. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 224. varázslatot az 57. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 112. varázslatot |
* 6. KP: | energia fejlesztése 10 |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
* 9. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat a 611. tárgyat |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed a 614. tárgyat a 287. tárggyal a 834. tárgyat |
p 195 25 | használod a 195. pszi képességet |
at 2042 15 | TU-t adsz át a 2042. kalandozónak 15 |
at 1661 7 | TU-t adsz át az 1661. kalandozónak 7 |
tv 33 155 | támadó/véd. varázslat a 33. varázslatot a 155. varázslatot |
v 6 9999 | elmormolod a 6. varázslatot |
h 1271 403 | használod az 1271. tárgyat |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 318 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár testét. (6 támadással 160 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a purifikátor császár testét. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (5 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A purifikátor császár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 764, sebződés: 38, gyógyulás: 74, összesen: +36 ÉP}
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Lakott területre érkeztél.
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 325 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A purifikátor császár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 769, sebződés: 43, gyógyulás: 76, összesen: +33 ÉP}
be 702 3 | bemész a 702. épületbe |
be 702 6 | bemész a 702. épületbe |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Megmarkolva a teriád kardot a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 514 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Teriád karddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (6 támadással 516 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Teriád karddal kicsit megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 510 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1951, sebződés: 16, gyógyulás: 402, összesen: +386 ÉP}
(Továbbmész...) [199,120] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Látsz egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy gyilkos csalánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete lótuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Annak irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A feléd közeledő varkaudar varázsló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {szintje: 20.} {támadása: 20.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 314 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Semmi hatás! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [199,119] Az erdőt síkság váltja fel. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Látsz egy manilla-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy borzalmas varkaudar védelmezi a vadászterületét. {szintje: 19.} {egyik sebzési módja: 4x 4d5+4.}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2209 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy agyroppantás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar jobb karját. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy igazgy. fülbevaló. 2209 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 3 életpontot vesztettél. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar bal oldalát. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst nyaklánc és 2 arany. 2209 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 3, gyógyulás: 4, összesen: +1 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 6 életpontot vesztettél. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű [aranytű ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. 2209 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 10, gyógyulás: 4, összesen: -6 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász testét. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1932 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 325 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (tompítás védelmez.) A varkaudar hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP], egy arany és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 3522 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 6, gyógyulás: 8, összesen: +2 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 332 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vark. kardtáncos testét. (6 támadással 488 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a vark. kardtáncos testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a vark. kardtáncos nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 169 életpontot vesztesz.) Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a vark. kardtáncos jobb vállát. (5 támadással 437 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a vark. kardtáncos minden csapását hárítanod. (4 támadástól 133 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vark. kardtáncos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9842 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1425, sebződés: 302, gyógyulás: 12, összesen: -290 ÉP}
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 321 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Semmi eredménye! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2628 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 344 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. Semmi hatás! A nőstény varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
3449 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [201,117] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ovimon-bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy varkaudar vajákos. {pusztító végzet varázslat nem hat rá.} {támadása: 60.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy agytaposás varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 318 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a varkaudar vajákos testét. (6 támadással 200 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (5 támadással 355 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 57 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Távolról természet haragja varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (tompítás védelmez.) Félrehajolsz, de a varkaudar vajákos karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6382 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 917, sebződés: 86, gyógyulás: 97, összesen: +11 ÉP}
(Továbbmész...) [202,117] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy varkaudar íjász készül a lemészárlásodra. {szintje: 17.} {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.}
Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász nyakát. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1932 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2011 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1932 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2011 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1932 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 328 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel tompítás van rajtad.) A varkaudar hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 vasérc [vasérc ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc és egy igazgy. fülbevaló. 3522 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 2, gyógyulás: 8, összesen: +6 ÉP}
Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 158 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a csataremák testét. (6 támadással 217 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a csataremák véres nyúlványait. (6 támadással 532 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a csataremák bal oldalát. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Csápjaival a csataremák lecsap a bal karodra. (12 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a csataremák testét. (5 támadással 449 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a csataremák feléd kúszó csápját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A csataremák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (12 támadástól 114 életpontot vesztesz.) A csataremák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 10116 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1530, sebződés: 207, gyógyulás: 245, összesen: +38 ÉP}
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (úgy látszik védelem tűz ellen védte a csupasz testét.) Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod az ősdentor testét. (6 támadással 207 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az ősdentor ragyás testét. (5 támadással 353 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Sárkánytőrrel megbököd az ősdentor testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az ősdentor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 4469 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 602, sebződés: 19, gyógyulás: 96, összesen: +77 ÉP}
(Továbbmész...) [201,115] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. {szintje: 22.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 313 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a kputtyintó csalán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 3099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő jobb oldalát. (6 támadással 138 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a quwarg királynő nyakát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a quwarg királynő testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1527 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 334 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2461 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [200,114] A bozótos elmarad mögötted. Marad a sivár, homokos pusztaság: egy sivatag szélénél vagy. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Egy varkaudar hírnök nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 38.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök izmos felkarját. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2011 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bundás csirmáz bal oldalát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A bundás csirmáz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
131 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 320 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3486 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 455, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [199,112] A bozótost ritka erdő váltja fel. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy varkaudar hírnök támad rád. {szintje: 18.} {védettsége: 34 szúró, 34 vágó, 34 ütő ellen.}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2011 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2011 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 5 életpontot vesztettél. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar bal lábát. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. 2209 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 7, gyógyulás: 4, összesen: -3 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász jobb lábát. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1932 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2011 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 338 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 varkaudar pálinka [varkaudar pálinka ládikóba-> (186,106)-> 22 arany, -2 ÉP]. 3486 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 443, sebződés: 2, gyógyulás: 12, összesen: +10 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy agytaposás varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 331 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a varkaudar vajákos testét. (6 támadással 203 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a varkaudar vajákos testét. (6 támadással 426 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a varkaudar vajákos bal lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 58 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy természet haragja varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel tompítás van rajtad.) A varkaudar vajákos karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 24 életpontot vesztettél. A varkaudar vajákos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 varkaudar látógömb [varkaudar látógömb ládikóba-> (186,106)-> 100 arany, -2 ÉP]. 6382 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1006, sebződés: 93, gyógyulás: 112, összesen: +19 ÉP}
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal néhányszor meglegyinted a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 511 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Teriád karddal néhányszor meglegyinted a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 494 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Teriád karddal kissé megkarcolgatod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 536 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1945, sebződés: 15, gyógyulás: 108, összesen: +93 ÉP}
h 697 6000 | használod a 697. tárgyat |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
vv 133 185 220 | elmormolod a 133. varázslatot a 185. varázslatot a 220. varázslatot |
v 198 222 122 | elmormolod a 198. varázslatot |
[222,122] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt.
Megmarkolva a triton szigonyt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a szikrázó manahal vibráló pikkelyeit. (3 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Távolról hullámkeltés varázslatot lősz a másikra. 199 életpontot sebeztél. A szikrázó manahal harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 173 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
4075 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% víziharc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 402, sebződés: 173, gyógyulás: 49, összesen: -124 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a villámrája testét. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy hullámkeltés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 274 életpontot sebeztél. A villámrája csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
2105 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% víziharc.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 58, gyógyulás: 4, összesen: -54 ÉP}
Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a villámrája testét. (3 támadással 175 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy hullámkeltés. 157 életpontot sebeztél. A villámrája többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
2105 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% víziharc.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 43, gyógyulás: 4, összesen: -39 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a mélytengeri kráken farkát. (4 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 168 életpontot sebeztél. Csápok csapolnak csörgedező vért cseppnyi csípődből. (8 támadástól 289 életpontot vesztesz.) Triton szigonnyal megdöföd a mélytengeri kráken testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Üdvözlésképpen egy hullámkeltés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 152 életpontot sebeztél. A mélytengeri kráken csápjait vérre éhesen a jobb lábadra tapasztja. (8 támadástól 316 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 11174 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% víziharc.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 651, sebződés: 605, gyógyulás: 76, összesen: -529 ÉP}
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 741. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 614. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat |
Erő: | 76 (103) | Szint: | 47 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 154 cm |
IQ: | 72 (88) | Támadás: | 50 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 64 kg |
Ügyesség: | 72 (88) | Védekezés: | 112 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 14/84 év |
Egészség: | 82 (97) | Életpont: | 1131/381 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 27 |
Szerencse: | 60 (73) | Varázspont: | 3109/2569 | Pénz: | 2774 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 25/0 | Pszi pont: | 1001/848 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 110 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 21 (+1) | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 32 |
vágófegyverek: | 36 (+1) | ütőfegyverek: | 26 | lőfegyverek: | 14 |
dobófegyverek: | 38 (+1) |
Feltételes fegyverváltás: bronz taider (#641) (140%) << tyrex bunkó (#421) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -14.); bumeráng (#249) (15 -22.); hajító csillag (#939) (23 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp teriád kard fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 55 | 2. nyomkövetés: | 128 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 24 | 5. csapdakészítés: | 29 | 6. csapdaészlelés: | 15 |
7. gyógyítás: | 23 | 8. titkosírás: | 7 | 9. felderítés: | 39 |
10. szörnyidomítás: | 11 | 11. teológia: | 109 (+1) | 12. taumaturgia: | 119 (+1) |
13. szerencsejáték: | 5 | 14. versengés: | 23 | 15. harcművészetek: | 3 |
16. szörnyismeret: | 48 | 17. pszi: | 113 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 8 | 20. vitalitás: | 2 | 21. bányászat: | 35 |
22. úszás: | 32 | 23. csapatmunka: | 4 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 12 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 104 TVP-ért |
készítesz fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ) |
elfogod dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
massza (#217), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), bávatag golombár (#165), halálelementál (#279), Rém (#315), rubin sárkány (#330), purifikátor császár (#393), tesh alligátor (#353), Sötétség Hercege (#296), ezerszemű bestia (#288), manaelementál (#290), aranyfecske (#283) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
gothag döglidérc (#429), bűbájlidérc (#761), skarlátdémon (#790), vámpírféreg (#782), erdei rém (#399) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) |
agybénítás III (#302, 25 PP) | önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | önanalízis III (#303) |
pszi-ernyő III (#297) | tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
a lélek védelme (#57) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | agyburok (#90) |
áldomás (#6) | hatalomvarázs (#220) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 38, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | pszi elementál lord (#272) | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | kronoelementál (#287) | Tharr haragja (#145) | >> | csápos otagi (#395) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | nőstény varkaudar (#689) | direkt kontakt. II (#122) | >> | varkaudar iszákos (#688) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | varkaudar vajákos (#690) | direkt kontakt. II (#122) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | bolyongó lidérc (#388) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | smaragdgólem (#417) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | vortexmágus (#418) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | halálhozó (#419) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | korinthai amőba (#420) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | kék rothasztó (#421) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | ősi szellem (#422) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | csontváz hadúr (#423) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | kísértetvarázsló (#424) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | Quwaxotix (#961) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 38, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | védelem tűz ellen (#38) | >> | pikkelyes ptog (#470) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | fehér glóbusz (#47) | >> | Ylgoroth (#332) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | fehér glóbusz (#47) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | kronoelementál (#287) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | őrjáratozó katona (#274) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval! |
2.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld gyors fejlődés képességedet legalább 4-es szintre! |
3.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 1) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a VIII. olimpián, első hely az 5. kategóriában a XXV. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csillagbot (#929) | 1 | halcsont (#390) | |||
10 | isteni könnycsepp (#260) | 8 | kaja (#2) | 1 | pézsmatökmag (#934) | |||
16 | pirkit (#153) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) | |||
10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
58 | arany (#50) | 3 | álompor (#396) | 4 | csalánvirág (#582) | |||
2 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | fokhagyma (#403) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
2 | igazgy. fülbevaló (#197) | 6 | lótuszvirág (#447) | 8 | madártoll (#112) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 4 | nyílvessző (#108) | 4 | purifikátor háj (#269) | |||
6 | ragasztó (#83) | 1 | remák szív (#264) | 1 | ryuku evező (#1152) | |||
2 | ryuku szablya (#695) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 2 | szent jogar (#150) | |||
6 | tinta (#101) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | 10 | ubuk tüske (#131) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) |