Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. dec. 6. 12h:05' EZ A 972. JÁTÉKHETED, 54. FORDULÓD 973. játékheted kezdete: dec. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3744 SZÁMLA : XXXX |
v 6 5 6 | elmormolod a 6. varázslatot |
v 14 1 | elmormolod a 14. varázslatot |
tv 26 |
fkt 138 3 1 | felt. készítesz a 138. tárgyat (3 darabot) |
m 1 4 | mozogsz északkeletre, délre |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a púpos burástya farkát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos burástya fejét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a púpos burástya bal vállát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 270 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [79,-36] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy sebesült szeppent rákfatty nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szeppent rákfatty nyakát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Elfehéredsz: a birtokodban levő 1 vizestömlő úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Elszántan a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval megcsapod a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a szeppent rákfatty jobb hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a szeppent rákfatty ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Előremozdulva, a szeppent rákfatty kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 317 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a trappoló dinymák bal első lábát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Elszántan a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval többször eltalálod a trappoló dinymák bal középső lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a trappoló dinymák testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Patájával a trappoló dinymák többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a trappoló dinymák szarva. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval megcsapod a trappoló dinymák fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a trappoló dinymák jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a trappoló dinymák nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 445 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
jlk 4221 | jelszó kimondása 4221 |
m 6 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a légirozmár mellső uszonyát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) A légirozmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos sallank testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gyilkos sallank száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [77,-37] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy gyilkos tetű. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 277 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a spagulár nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a spagulár testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a spagulár bal első lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz a spagulár rúgása elől. A spagulár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
kt 1253 3 | elkészíted az 1253. tárgyat (3 darabot) |
m 8 | mozogsz északra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a vadtroll testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a vadtroll testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a vadtroll bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a vadtroll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A vadtroll fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-8 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a fémbontó szójer bal első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fémbontó szójer jobb középső lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a fémbontó szójer farkát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő bronzpáncél felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod a fémbontó szójer bal középső lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a fémbontó szójer csáprágójával. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő nagy bronzkulcs felszínére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
be 376 | bemész a szentélybe |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
szk 131 | keresed a 131. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 37 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 37 pontért |
MAGAS EGÉSZSÉG A magas egészségnek számos előnye van: ellenállóbb vagy a betegségekkel, mérgekkel szemben, és szervezeted gyorsabban regenerálódik. Ha az egészséged magasabb 12-nél, akkor ez befolyásolja a kör eleji regenerálódásodat: minél jobban meghaladja a 12-t, annál többet gyógyulsz. Ezen kívül a gyógyítás (GY) is hatékonyabb, és lassabban éhezel, ha magas az egészséged. |
NÉVJEGYKÁRTYA (1846. TÁRGY) Táborbontás közben egy furcsa kis papírdarab akad a kezed ügyébe. Furcsállod, nem emlékszel, hogy ilyened lett volna korábban. Egy üzenet is van rajta: "Köszönjük becses adományát, melyet felajánlott az Árnymanó Rehabilitált Nyugdíjasok Mozgáskorlátozott Egyletének Narkolepsziás Önkéntesek Köre (Á.R.NY.M.E.N.Ő.K) részére. Küldeményét kézbesítettük a megfelelő helyre. Amennyiben további adomány felajánlásával szeretné támogatni társulatunkat, úgy keresse meg az ön közvetlen összekötőjét vagy a társulat bármely tagját. Vagy csak táborozzon frekventált helyen és MI lépünk kapcsolatba önnel." A lap alján pedig cikornyás betűkkel egy aláírás. Egy ideig bután nézel a kártyára, forgatod hátha más értelmes dolgot is találsz rajta. De semmi. Aztán egyszer csak leesik. Téged KIRABOLTAK! Dúlsz-fúlsz mérgedben... Hirtelen nem látod mit vittek el, majd ha lecsillapodsz utánanézel. Addig is azon kapod magad, hogy a kártyát elsüllyeszted zsebedben, hátha összehoz a tettessel a balsors (az Ő balsorsára) - ha már úgyis ott hagyta az aláírását, de persze elképzelhető, hogy időközben elhagyod valahol. Amennyiben te magad is tagja vagy ennek az ÁRNYMENŐK KT-nak úgy lehetőséged van a tudati energiákkal és némi tintával ilyen üzeneteket szerkeszteni. Ehhez nem kell más, mint kiadnod a KT [1846] [mennyiség] parancsot. Egy névjegykártya elkészítéséhez 0 TVP és 1 tinta szükséges. |
![]() A tudósok szerint hidrogénnel töltött úszóhólyagszerű szervével tud lebegni, illetve uszonylábai és erős farka csapásaival haladni és manőverezni. Áldozataira zuhanóbombázóként csap le a magasból - szerencsére a végbelén át kilövellő hidrogén sivítása elárulja. Bár... két hatalmas agyara és izmos farka így is jókora előnyt ad neki. Igazán esélyed csak akkor van, ha a fészkében ütsz rajta, ahol kevésbé mozgékony. |
EZÜST KARKÖTŐ (158. TÁRGY) Ez a karkötő minden vizsgálódás ellenére is csak egyszerű bizsunak bizonyul. Bár egy ékszerész bizonyára jó árat fizet érte, és hordhatod is, dekorációs célokból. Vagy esetleg odaajándékozhatod szíved hölgyének. Egyszerre két különbözőféle karkötőt hordhatsz, a KF 158 paranccsal. |
SZIKLAFÉSZEK (167. TEREPTÁRGY) A magashegység elhagyatott sziklái között, a szédítően magas sziklafalon megpillantasz egy fészket. Milyen óriási madár képes ilyen magasra repülni, ilyen hidegben megélni? És vajon mi lehet a fészekben? Tojás? Vagy valamilyen kincs? Érdemes lenne megpróbálni... Csakhogy mindez hegymászóhoz illő feladat - egy mászókampó nélkül vagy 6-osnál kisebb mászás szakértelemmel akár meg se próbáld. Ha nagyon kíváncsi vagy, és van mászókampód, használd, és lásd, mi történik! Ez a tevékenység 24 pontba kerül. |
![]() A fémbontó szójer a hegyek félelmetes lakója. Leginkább egy nagy szürke pajzstetűre emlékeztet, hosszú, vékony antennákkal. Ezekkel képes már messziről is a fémet megérezni. Nagy veszélyt jelent a hegyekben bányászó kalandozókra, mert pillanatok alatt képes a nyers formában levő vasat, ónt és rezet köpetével elbontani. Még az is előfordulhat, hogy a fémből kovácsolt páncélodat, fegyveredet támadja meg és rágja szét. [A játék szempontjából egyforma valószínűséggel választja a szójer a fémrudadat, a kis vaskulcsodat vagy akár a vasvértedet. A bontás ellen a KF-elés sem véd, kivéve a jobb ill. balkezes fegyveredet, ellentétben a fabontó szójerral. Az, hogy a kiválasztott fémtárgy megmenekül-e, nagymértékben függ az adott tárgy sav elleni mentődobásától. Így pl. egy vasvért sokkal nehezebben semmisül meg, mint egy rézdarab.] A fémbontó szójer ellen az ütőfegyver a leghatékonyabb. |
Erő: | 13 | Szint: | 12 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 25 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 21 | Védekezés: | 13 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 152/152 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 157/146 | Jellem: | jó (64) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 16 | Varázspont: | 111/65 | Pénz: | 60 arany | Kép. pont: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 4 | ütőfegyverek: | 13 (+1) | lőfegyverek: | 2 |
dobófegyverek: | 13 |
Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
75,59 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1345 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 14 | 3. mászás: | 4 |
4. csapdakészítés: | 4 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 13 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 2 |
10. zene: | 1 | 11. szörnyismeret: | 3 | 12. vadászat: | 7 |
13. bányászat: | 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 40 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
elf (#2), fabontó szójer (#71), süvítő rája (#113), manifesztátor (#124), liumbe (#349), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
áldomás (#6) (0,6) | méregsemlegesítés (#14) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra. |
2.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 11, 12. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrsisak (#57) | 1 | * | bronzpáncél (#90) | 1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) |
1 | mászókarom (#78) | |||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | ezüsttőr (#322) | 1 | * | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | * | kőkalapács (#13) | |
1 | kőkés (#6) | 1 | * | ubuk dobónyíl (#138) | 5 | ubuk tüske (#131) | ||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | ezüst papi karkötő (#308) | |||
1 | * | nap szimbólum (#141) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | + | deus ex machina (#1) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | |
1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | 1 | leviatán hólyag (#2182) | |||
2 | rézkulcs (#75) | 1 | tatu dob (#234) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
3 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 11 csepp tinta (#101), fér még: 19] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [benne 6 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 6] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 15 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 5] | ||||||
2 | sullár hólyag (#168) | [bennük 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 34] | ||||||
3 | zöld üveg (#82) | [bennük 7 csepp ragasztó (#83), fér még: 53] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 9 | álompor (#396) | 6 | aurach fog (#657) | |||
1 | bakkura bőr (#95) | 1 | evaporőr háj (#105) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | királygyík bőr (#44) | |||
2 | lajhár csont (#236) | 25 | madártoll (#112) | 3 | óndarab (#85) | |||
3 | ormánygőte csont (#21) | 7 | pirkit (#153) | 1 | púderkő (#119) | |||
4 | rézdarab (#70) | 10 | sallank karom (#128) | 1 | tükör (#43) | |||
4 | varányszem (#30) | 3 | vasérc (#152) |
Összsúly: 30.24 kg | Megterheltség: 65% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 98 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | madártoll (#112) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 2 | sünmedve tüske (#14) | |||
2 | ubuk tüske (#131) | 8 | víz (#27) | 1 | vizestömlő (#3) | |||
1 | névjegykártya (#1846) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | óndarab (#85) | 3 | rákfatty váladék (#333) | |||
5 | sallank karom (#128) | 6 | tinta (#101) |
74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | |
-41 | |
|
|
|
|
|
|
-40 | |
|
|
|
|
|
|
-39 | |
|
|
|
|
|
|
-38 | |
|
|
|
|
|
|
-37 | |
|
|
|
|
|
|
-36 | |
|
|
|
|
|
|
-35 | |
|
|
|
|
|
|